دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

در سالگرد انقلاب!! 22 بهمن .چاووشی .قصیده چاووشیه نونیه جمهوریه اسلامیه اسماعیل وفا یغمائی

 ای سنده ها گذاشته بر فرق خویشتن
از بودتان تمام وطن غرقه در لجن
قصیده چاووشی  وبیادگار از سه نسل ،پدران ما، ما و فرزندان ما، بر دیوارهای خونین و اشک آلود این ایام و روزگار ما باشد که آیندگان باز خوانند در هنگامی که ما به گذشتگان پیوسته ایم.. .....ادامه

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

ناشناس گفت...

اسماعیل عزیز، بسیار زیبا و پر معنا سروده ای. دستت درد نکند و همواره تندرست باشی.
واقعیت این است که اگر رژیم خونخوار و جنایتکار خمینی و آخوندها نتیجه بالفعل و منطقی دیکتاتوری شاه و ساواک بوده است و شاه نگذاشت تا در ادامه حکومت ملی دکتر مصدق با آزادی احزاب و احتماعات و آزادی بیان و بالاخره حقوق بشر، زمینه رشد فرهنگی در جامعه ما فراهم شود و درکی واقعی از دموکراسی و سکولاریسم پیدا کنیم و به دنبال آن آخوندهای مرتجع برآمده از اعماق تاریخ جهل و خرافه سر برآوردند و سی و اندی سال کشتند و خوردند و بردند و سه نسل را به مسلخ جنگ و جهل و جنون و فقر و اعتیاد و شکنجه و زندان کشاندند،
امروز نیز آنچه بر ما می گذرد همچنان نتیجه عینی و منطقی حاکمیت دیکتاتوری خمینی و آخوندی در میهنمان است.
آنچه امروز در صحنه می بینیم از فقر فرهنگی، نابردباری، عدم تحمل نظرات گوناگون و بالاخره شنیدن نقد و تصحیح در رفتار و کردار، زاییده و برآمده از حاکمیت دیکتاوری آخوندیست. یک دیکتاتوری مبتنی بر مذهب که هر جنایتی را به نام "خدایش" که در واقع همان ذات عینی و مادی شیطان است مباح می داند و واجب.
و عجبا اگر انتظار داشته باشیم همه چیزمان از رفتار و سلوک اجتماعی تا مبارزه مان و ... همه و همه بی عیب و نقص باشد.
آن روز اگر ساواک قلمها را نمی شکست و دهانها را نمی بست و غل و زنجیر بر دست و پای روشنفکران و مبارزان نمی زد، در فضایی از یک آزادی نسبی قطعا زمینه شناخت واقعی خمینی و افکار پلیدش و رویاهای شیطانی اش که آن را زیر پوش قرآن و اسلام و با عنوان "حکومت اسلامی" و "حکومت فقیه" عرضه کرد فراهم می شد و در یک فضای بحث و گفتگوی سازنده، مردم یا حداقل روشنفکران و قشر شهری به درک درستی از محتوای یک حکومت دینی می رسیدند و زمینه ساز روی کار آمدن آن نمی شدند و گول قولهای آن شیطان پیر در نوفل لوشاتو را نمی خوردند و نمی رفت آنچه که بر سر یک ملت و یک کشور در این سالیان آخوندها آوردند.
بنابراین اگر بعد از قیام 1357 هم ما و مردممان به یک دموکراسی نسبی در کشورمان می رسیدیم، امروز یقینا سطح فرهنگی جامعه ما، اپوزیسیون ما و همه و همه فرق می کرد. امروز می توانستیم با تحمل و بردباری یکدیگر را نقد کنیم و آن را نه تنها تحمل کنیم که ضروری برای پیشرفت کشور و مردممان بدانیم. خود را نیازمند نقد و انتقاد یکدیگر بدانیم.
دیکتاتوری خامنه یی که تکلیفش روشن است. با علت العلل همه بدبختی های یک ملت که سی و چهار سال با دشنه و گلوله و طناب دار و فقر و فحشا و گسترش اعتیاد و شکنجه و زندان به جان مردممان افتاده که بحثی وجود ندارد، جز سرنگونی تمامیت آن.
آنچه که هست همین است که ای خواهران، برادران، دوستان، هم سنگران، مبارزان آزادی، شما را به همه آن ارزشهای انسانی و خونهایی که برای آزادی این میهن ریخته شده یک لحظه به گرسنگی کودکی که شب هنگام باید با رویای پدرش که در زندان است و مادرش که برای امرار معاش به خیابان رفته، یا آن پدر و مادر پیر و سالخورده یی که با فقر و تنگدستی باید کیلومترها راه را طی کنند تا در پشت دربهای اوین و قزلحصار و گوهردشت به دیدار یا تحویل گرفتن جسد فرزندشان بروند و .... فکر کنید و فکر کنیم که به کجا داریم می رویم و به کجا داریم مبارزه نسلی سربدار را می کشانیم.
مباد و مباد و مباد که آخوندهای دژخیم در وزارت اطلاعاتشان و یا در بیت العنکبوت خامنه یی و ... شاد و سرمست از این همه بی تابی و عدم تحمل ما و برچسب زدنهای آخوندپسندمان به یکدیگر باشند.
به طور خاص هر جریانی که بیشتر مبارزه می کند، بیشتر نیازمند نقد است و بیشتر باید با صبر و بردباری به آن پاسخ دهد و نقد کننده را دشمن نداند.

سرنگون باد رژیم خامنه یی و رژیم آخوندی

زنده باد آزادی و دموکراسی و حقوق بشر

ناشناس گفت...

ناشناس گفت...

اسماعیل جان خیلی قشنگ بود. مخصوصا قسمت تخم شاه ! براستی که مرحوم شاه در مقایسه با این آخوند های مادر به خطای در قدرت, و رجوی تشنه قدرت به اندازه سال نوری نجیب تر, انسان تر, چپ تر و مترقی تر بود .
بیخود نبود که مرحوم دکتر بختیار با اینکه از دهه ١٩٣٠ تجربه مبارزه مسلحانه را داشت , معهذا با اینکه سالها زندانی شاه بود, به فکر اصلاح حکومت شاه بود و نه سرنگونی آن! ما چقدر از سر نادانی به خود بد کردیم! به جای پشتیبانی از بختیار دنبال خمینی و رجوی راه افتادیم.

فرشید

ناشناس گفت...

درود بر مجاهدین خلق هزار درود صد هزار درود درود بر رجوی هزار درود صد هزار درود
ایرانی

ناشناس گفت...

ساسان
ايرانى حيف اين نام فاميل براى تو تمام فجايعى كه بر ملت ومملكت رفته را ميبينى وباز كور كورانه تمام
حرفت اين است درود بر رجوى ؟ باشه به قول تو درود بر رجوى تو.ولى تا كى ؟ تا كى شعار ميدهيد
شير هميشه غائب خدا تورا نكهدار . يك كم سر جدت كوتاه بيا وكوتاه بيائيد وبه فكر ملت ومملكتمون باشيم.

دوستداررضاشاه گفت...

سرانجام یکروز همان نیزه سربازان کورش و داریوش به دست ملت ایران در... این ملایان بیشرف و دزد و پست فطرت که ایران و ایرانی را به منجلاب کشیدند فرود میرود آنوقت نعره یا حسین یا حسین این ... ساقها گوش فلک را کر میکند آن روز مطمئنا میرسد
پاینده ایران
درود بر تمام مبارزان راه میهن و ملت

ناشناس گفت...

کمی باید انصاف داشته باشید که مجاهدین خلق از اولین کسانی بودند که وقتی فهمیدند این رژیم اصلاح پذیر نیست پا بمیدان مبارزه برای نابودی این پلیدان گذاشتند ندیدن این واقعا پا گذاشتن روی انصاف است
سیف الله

ناشناس گفت...

كامران
اقا سيف الله ارواح جدت به حرفى كه ميزنى معتقدى ؟ اين اقا مسعود وبانو نوكرانش ٣٧ ساله با شعارهاى بى بايه واساس باعث شدن اين اخوندهاى نامرد روز به روز بيشتر باعث ويرانى مملكت وبدبختى ملت بشن . ول كنين ودست از سر ما ملت أسير ًدر ايران برداريد وبدانيد كه اين دارو دسته جائى ًدر ايران نداشته وندارمد .

ناشناس گفت...

كامران
اقا سيف الله ارواح جدت به حرفى كه ميزنى معتقدى ؟ اين اقا مسعود وبانو نوكرانش ٣٧ ساله با شعارهاى بى بايه واساس باعث شدن اين اخوندهاى نامرد روز به روز بيشتر باعث ويرانى مملكت وبدبختى ملت بشن . ول كنين ودست از سر ما ملت أسير ًدر ايران برداريد وبدانيد كه اين دارو دسته جائى ًدر ايران نداشته وندارمد .

ناشناس گفت...

انصافا اگر قضاوت کنیم باید بپذیریم که مجاهدین یکی دوسال اول دربرخورد بارژیم خمینی گندزدند و از امام خمینی پدربزرگوار مجاهد اعظم ساختند ... یادتان رفته ؟ اما بعدا به مقایله پرداختند اما براثر اشتباهات تاکتیکی برای کشتار بهانه هم دست جلاد دادند که نیاز به اشاره نیست و بعداهم که رفتند توفاز اقداماتی که درهیچیک از دوزان حیات سازمان سابقه نداشت مانند کبش شخصیت و قدیس سازی و سرکوب اعضا و عملیات جاری و طلاقهای اجباری و تف و توهین و غیره و بعنوان نیروی ضد وحدت همچنان بوده و هستند که عوایدش را اخوند برده و میبرد و هیچگونه پاسخگویی هم نکرده اند .
واما مجاهدین دشمن نیستند و اخوندحاکم دشمن اصلی است و شکی دراین نیست .

ناشناس گفت...

این اگه عرق ایرانی داشت این صدهزاردرود رابه خلق قهرمان ایران میفرستاد ونه به رجوی ! اینا کلا خایه مالی و چاپلوسی رو با عرق ملی اشتباه گرفتن و یکی از عوامل ماندگاری اخوندا همین است و بس . البته مهم اینه که جوانان مبارز کف خیابون برای این شعارها و فردپرستی ها تره هم خورد نمیکنند !

ناشناس گفت...

مردم به خمینی اعتمادکردند او به اعتمادمردم خیانت کرد . کسی که طرفیت خیانت به ۴۰ میلیون نفررا دران ایام داشت  حتما که شیطانی دردرون خود داشت که ان را پنهان کرده بود وگرنه خیانت به ۴۰ میلیون نفر و سپس کشتن عزیزان انها چه درمیادین تیر وچه درجبهه های جنگ کاری نیست که از عهده بشربراید . باورکنید فقط از عهده یک مرجع تقلید و ایت الله برمیاید .