دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ اردیبهشت ۳, چهارشنبه

موضوع کُرد کُشی توسط مجاهدین جمال عظیمی

طبعا این مشاهدات و شنیده ها، (که شخصا یقین دارم که درست است و پای مسئولیت آن هم هستم.) صرفا محدود به اطلاعات خودم و محدوده ای که در آن صحنه حضور داشته ام می باشد و شنیده هائی که از افراد مشخص و معدودی به طور خصوصی شنیده ام و کاملا معلوم است که مربوط به همه جبهه ها و صحنه های مختلف و گسترده ای که همه نیروهای ارتش آزادیبخش! درگیر بودند را شامل نمی شود و یک گزارش کلی و همه جانبه هم، نه در حیطه من و نه در حد من بوده و هست.  ادامه‌ی مطلب...

۲۷ نظر:

ایوب نظام آبادی گفت...

سلام: جناب عظیمی ، می شود بفرمایید که با این موضع گیری، شما انتظار دارید که جنابعالی را در زمره منتقدان دلسوز بشمار آورند و یا در زمره کسانی که در انتظار قتل عام اهالی لیبرتی لحظه شماری می کنند؟ من اصلا مانده ام معطل که آیا حرف یک مقاله نویس در افتابکاران مبنی بر اینکه تمام مقاله نویسان و کامنت گذاران در این سایت مزدور رژیم و اطلاعاتی هستند درست است و یا نه؟ آخر برادر ، این نیرویی که شما تا این حد از آن بد گویی می کنید که به مراتب بدتر از آخوند ها و جمهوری اسلامی است سزاوار نیست که همه در عراق از بین بروند و به قولی بدترین و کثیف ترین نیروی تاریخی از جامعه و آینده ایران حذف شود؟

م- ت اخلاقی گفت...

در آن موقع ستون ما در شهر طوز بود،یعنی زمانی که رضا کرمعلی کشته شد.من به چشم خود چندین مورد دستگیری کردها را دیدم،از جمله یکبار با یکی از فرماندهان(اگر یادم مانده باشد فضلی) در یک لندکروز بودیم وداشتیم روی جاده ای از سمت کفری(قرارگاه حنیف که بعدا تاسیساتش توّسط نفرات ارتش آزادیبخش ویران شد،تا دست کردها نیفتد)به سمت طوز حرکت می کردیم، در نزدیکی طوز روی جاده یک نفر در حال دویدن بود،والتماس می کرد که سوار خودروش کنیم،"آن فرمانده" دستور داد که توّقف کنیم،او را عقب لندکروز سوار کرد،وقتی به طوز رسیدیم،نفرات سازمان او را تحویل گرفتند،واگر اشتباه نکنم در محلی که دبستان بود در اطاقی زندانی کردند.
مورد دیگر از زبان فردی که الان در هلند است:(ع-م-خ)می گفت که یک جوانک کرد حدود 18 یا 19 سال با کلاشینکف در اطراف بلندیهای مروارید داشت گشت میزد،که یکی از بچه ها زدش وهمانجا هم با لودر خاکش کردیم.
در در گیری مروارید خود با چشمانم دیدم که چقدر از عربهای کپر نشین اطراف "کفری" تنها دارائیشان را که مثلا یک گوسفند یا گاو بود از دست داده بودند.نفربرها همینطوری بدون هیچ ملاحظه ای در گندمزار ومزارع می رفتند،که اینقدر انعکاس بدی پیدا کرده بود(یک مورد برخورد بد ابراهیم سلیمی که در آن موقع فرمانده پدافند یگان ما بود را در دهات کوچکی در نزدیکی اطراف بلندیهای مروارید با یک از اهالی آن محل را که یک پا داشت را دیدم که شدیدا روی این مسئله با او در گیر شدم،ابراهیم بعدها در بغداد توّسط مزدوران رژیم ترور شد)، فردا یا یکی دو روز بعذ ازاینکه در نزدیکی آن محل چادر زدیم،مسعو(رجوی) طی اطّلاعیه ای گفت که با مردم عادی خوشرفتار باشید،وتوّسط لودر وبلدرزهای ارتش آزادیبخش هم اگر توانستید برای آنها کانالهای آب را باز کنید.
ننگ ونفرین بر هر آنکه بخواهد دروغ بگوید ویا اغراق کند.

سیما. فرانسه گفت...

اقای ایوب متاسفم که این را مینویسم مجاهدین در عراق فقط از نظر انسانی باید حامی شان بود از نظر سیاسی و اجتماعی با کارکردهای رهبرانشان اینها واقعا هیچ ارزش سیاسی ندارند مدتهاست که تمام شده است نمیدانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه

ناشناس گفت...

من مخالف مجاهدینم بخصوص از رهبرانشان متنفرم ولی در شرایط کنونی شما دارید موجب میشوید که اخوندها دست به کشتار آن یک عده بیچاره ای بزنند که آنجا گیر کرده اند و دارند جان میکنند یک کم فکر کنید واقعا میفهمید
از زندانیان سابق تیف. الف. ج

ایوب نظام آبادی گفت...

سلام: این ادعاها و تهمتها را چه کسانی «می برندش چو قدح دست به دست ـ می کشندش چو سبو، دوش به دوش»؟ روشن است که آنها تن به تسلیم نمی دهند و راه خروج نیز به همین دلیل بسته است . پس می ماند که سر انجام به لحاظ فیزیکی آنها را از بین ببرند و شما هم به عنوان شاهد تیغ دستگاه را تیز تر می کنید.

ناشناس گفت...

چه خبر شده است .فیدل کاسترو در جنگش کوبائی میکشت زاپاتا هم مکزیکی بود مکزیکی کشته میشد مائوتسه تون چینی ها را کشته لنین هم روسیه ای را وقت جنگ میکشت خود پیغمبر عربها را میکشت حالا چه خبرتان شده هی کرد کرد میکنید آن کردی که مثا طالبانی توطئه میکند تا دکتر قاسملو را بکشدش خوب خائن و جنایتکار است.حالا شما هی تنورش را داغ کنید که کرد کشتند کجا کشتند ؟اگر هم کردی کشته شده همکار خامنه ای و خمینی بوده و گرنه مجاهدین که هیچوقت کرد مبارز نکشته اند شماها از شدت نفرت واقعا دیگر دارید افتضاح بار میکنید یک کمی درست و منطقی باشید واگر چیزی را مینویسید درست توضیح بدهید
فرامرز م. د

ناشناس گفت...

آقای عظیمی
همچین تیتر زده اید کرد کشی مجاهدین که گویی این جماعت طالبانی و جاشهای وطنی همه "طوطی باغ بهشت " بوده اند و محاهدین هم یک مشت "زاغ ظلمت سرشت "که این وسط فقط کارشان این بوده که یک کشتار گاه دایر کرده و حلا نکش کی بکش هرطوطی باغ بهشتی از پیر تا جوان که دم دستشان افتاده را سر ببرند و پوستش را کنده و کبابش کرده و بخورند.
لطفا در همین دریچه اول بروید بخوانید که چطور طالبانی کرد قاسملوی کرد را فروخته به رژیم بعد بیایید از کرد کشی مجاهدین بنویسید.
ناصر کتیرایی

عمو رضا گفت...

اين دوستان كامنت گذار كه سنگ ليبرتى را به سينه مى زنند كه نگويد و ننويسيد تا ديروز براى مرگ اين بندگان خدا در اعتصاب غذا ووووو..... جشن و مراسم راه انداخته بودن ! اخر ادمهاى محترم فراموش كار عامل اين فاجعه و گرفتارى جز كادر رهبرى و خود شازده است !
عمو رضاى گل

اشرفى جنگ مرواريد گفت...

حق انسانى اين اقايان و خانمها ميباشه كه در امنيت وبه محل امنى منتقل شوند ! انزمانى كه بايد شازده مي كرد متأسف انه نكرد ، همراه با موزيك سمفوني بتهوون شعار بيابيا و شهر اشرف وووووو..... رهبر مينواخت !
پاچه گيران دلسوز از رهبرتان پرسيدين چرا اين انسانهاى مفلوك و و زوار در رفته را با چه منطقى در ان جهنم تا به حال زندان و أسير كرده!
مبارز با رژيم جانى و دزد اخو ندى تو تهران نه بغداد!
اگر چه همه انها هم خودشان مقصر هستند !

ناشناس گفت...

هاله
متاسفانه فرهنگ کشتن و کشته شدن در سازمان مجاهدین خلق در بین بعضی از دباله کشان رهبر عقیدتی چنان انها را به وجد می اورد که وقتی از کشته شدن کردها حرف میزنند انگار که دارند از کشتن چند مرغ و خروس صحبت میکنند .یکی میگوید فیدل کاسترو هم میکشت زاپاتا هم میکشت مائو هم میکشت .در نتیجه ما هم میکشیم خجالت بکشید .بجای اینکه این چرندیات را بگید اول بگید رهبر عقیدتی و ارتش ازادیبخش در عراق چه غلطی میکنه که بعد هم بره با کردها درگیر بشه و از انها کسانی رو بکشه اصلا بگیم چهار نفر کرد کشته شدند اخر ادم های روان پریش اگر شاخص کشتن و کشته شدن باشد که شما باید برید جلوی طالبان افغانسان و حزب النصره و عرب های سوسمار خور لنگ بیاندازید .
بجای این حرفها بگید کدام فاکت جمال اشتباه است کجایش اقرار شده .باید بگویم که نه تنها اقراق نشده بلکه بدلایلی بعضی مسائل مطرح نشده بجای اینکه گندکاریهای رهبر عقیدتی رو ماست مالی کنید ازش بپرسید در عراق چه غلطی میکردی .که اینهمه بچه های نازنین را به کشتن دادی و خودت غیب شدی از رهبر عقیدتی تان بپرسید بیلان مبارزاتی سازمان مجاهدین خلق و ارتش ازادیبخش پس از 33 سال چه بود؟
بعد هم یک مشت روان پریش در سایت افتابه داران مقاله مینویسد و میگوید تنها نیروی چنگ در چنگ با جمهوری اسلامی .خاک بر سر این نیروی چنگ در چنگ کنند که رهبرش غیب شده و نیروهایش را در بیابانهای عراق به امان خدا رها کرده و خجالت هم نمی کشند و میگویند نیروی چنگ در چنگ بهتر است بگویید نیرو دست در دست این بیشتر به شما می اید

ناشناس گفت...

هاله خانم یا آقا تو اصلن حرف مرا فهمیدی؟ والاهه نفهمیدی.حرف من این بود نه فارس نه کرد نه ترک خودبخود که اعتبار ندارد. خمینی فارس اشست طالبانی کرد است مگر اینها ارزش است. عزیز من برادر من مجاهدین درست یا غلط رفته بودند عراق بخاطر مبارزه این وسط یک عده مزدور رزیم و دار و دسته طالبانی میخواستند نسل مجاهدین را بسوزند اینها دفاع کرده اند این بحث کرد کشی را رزیم علم کرده خود کردها تا خالا چی نوشته اند؟؟؟؟؟؟ حزب دموکرات کومله و... آیا چیزی دارند حالا شما میخواهید مجاهدین را کرد کش کنید و آنجا شمشیر ملا را تیز کنید بکنید ولی حقیقت این نیست هاله خانم همچنین من طرفدار بکش بکش نیستم شما میخواهید مرا اینطور تماشا کنید
فرامرز.م. د

ناشناس گفت...

حالا هر چی بوده گذشته خدا هر دو طرف را رحمت کند انشالله و صلح و دوستی برقرار شود کرد و فارس و ترک و همه برادرند دشمن خمینی و خامنه ای است فقط
سیف الله

ناشناس گفت...

م ت اخلاقی سلام
منظور شما از ننگ و تفرین بر هر آنکه بخواهد دروغ بگوید و یا اغراق کند جمال عظیمی است یا هاله خانم و یا هاله آقا که اغراق را اقراق می نویسد و اصرار عجیبی هم دارد که مجاهدین کردها را قتل عام کرده اند؟
ناصر

عبدالله گفت...

ول كن بابا سيف الله!
خيلى با حالى!

محمد رضا گفت...

واقعا شما ها رو چه به نبرد آزادیبخش. اگه این سازمان نبود اسمی از شما در هفت آسمان هم نمی بود. خاک عالم به سر آن پسواک ویران و این سوراخ زردآب که باید بیایند و این کله پاچه مورچه رو بار بگذارند تا بازاری گرم شود. زرشک.

اگه ممکنه یک سر سوزن هم از اون همه کمک مجاهدین به کردها، از امکانات درمانگاه و بهداری سیار تا خانه سازی ، ترمیم جاده و غیره و غیره هم بگین.

احمد رضا. ص گفت...

ممد رضا شما گوساله های ولی فقیه سوراخ نشین اول حرف زدن یاد بگیرین بعدش کامنت بذارین اون کوتوله فراری هر چی نکرده باشه یه مشت بی تربیت اشغال مثل شماها رو خوب تربیت کرده. خب وقتی ادمای اشغالی مثل شماها هست مسئله کرد کشی هم مطرخ میشه چون ادمائی مثل شماها دستشون برسه خاک همه رو باد میدن در آخر خاک تو اون سر بی تربیتت کنن

ایوب نظام آبادی گفت...

سلام: عرض می کنم که کار شما ها به این دلیل نگرفت که میزان دروغ بسیار بالا بود و دست شما رو شد. برای مثال یکی از شما به نام رضا رجب زاده در فیلم زیر پوست اشرف می گفت که ما غدای کافی نداشتیم وهیچگاه سوسیس و پفک نمکی نخوردیم و مسعود رجوی مدام سوسیس ، کالباس و پفک نمکی می خورد و مدام تکرار می کرد که او در کاخ زندگی می کرد و توالت او بسیار از توالت ما گران قیمت تر بود و از این مهملات. او چرند سر هم می کرد و مدام به رجوی لعنت می فرستاد. با اندکی شعور می توانستی تشخیص دهی که مشغول چرند بافی است. برای مثال او مدام از کاخ رجوی می گفت و کاخ از نظر او چند دیوار تو در تو بود که فاقد هر گونه زیبایی و ظرافتی بود. و یا حدود پانزده تانکر آب سی هزار لیتری را نشان می داد و او می گفت که این تانکرها به رجوی اختصاص داشت که در هنگام نبود آب او دچار بی آبی نشود. می خواهم بگویم که این فیلم و این لاطائلات و تهمتها را می سازند و فقط مردم و اذهان ساده را می فریبند و بس.

م - ت اخلاقی گفت...

با درود،
هموطن گرامی که سئوال زیر را از اینجانب پرسیده اید،منظورم سئوال زیر است :

" ناشناس گفت...

م ت اخلاقی سلام
منظور شما از ننگ و تفرین بر هر آنکه بخواهد دروغ بگوید و یا اغراق کند جمال عظیمی است یا هاله خانم و یا هاله آقا که اغراق را اقراق می نویسد و اصرار عجیبی هم دارد که مجاهدین کردها را قتل عام کرده اند؟
ناصر.
هموطن گرامی،هدفم از این جمله اینست که واقعیت ها گفته شود،بدون کم وکاست. ونه اینکه هوادران رهبر تا یک واقعیت تلخ از عملکردشان را بیان می کنی،فوری برچسب(اتیکت)مزدور را بهت بچسبانند.متاّسفانه در فرهنگ ما ایرانیان طی قرون این شیوه برخوردانگار ژنتیکی شده که وقتی از کسی یا جریانی خوشمان بیاید ویا هوادارش باشیم،دیگر هیچ اشکال وعیبی را حتّی اگر به اندازه یک "میخ طویله باشد رانبینیم،ویا به زبانی دیگر هی به باروت بگوئیم"سیاه دانه"،ونه وقتی با کسی یا جریانی مشکل یا زاویه پیدا می کنیم،یک شپش پیدا شده در او را به شتر تبدیل کنیم.
هدفم هم از نوشتن این جمله فرد خاصّی هم نبوده ونیست.بلکه سوگند خودم بوده خطاب به خواننده نظرم وبه ویژه به هوادران رهبر،که فوری با یک شعار "مزدور" بخواهند از یک واقعیت تلخ که رخ داده شانه خالی کنند.ضمنا اشاره کنم که هستند افرادی که بخاطر ظلمی یا اجحافی که بهشان شده اینقدر زیاده روی می کنند که اصل مسئله فراموش می شود وبه طرف مقابل(مجرم یا متهم)حقّ تهاجم هم میدهد.مثلا یکبار یک زندانی راجع به محمّد خاتمی(رئیس جمهور رژیم ) نوشته بود که او در اوین با کفشش زده بود توی دهن یبک زندانی.در حالی که خاتمی هیچگاه درسیستم زندان نبود.
یا مثلا این واقعیت است که خود طالبانی و نیروهایش (یکتی) عملا یا در خدمت رژیم بودند ویا همکار وراهنمای رژیم.منظورم اینست که فیل را تمام قد نشان بدهیم ودر زیر نور ونه در یک اطاق تاریک(اشاره به داستان مولوی).

شاد وتندرست باشید.

هه هه هه هه هه گفت...

ایوب جونم ربط ... به شقیقه چیه. هرکی رفت طرف رزیم چه ربطی داره به انتقادهای کسانی که رهبر عقیدتی روزگارشونو سیاه کرده شماها همه چیز کاریای خودتونو با چیز کاریای اخوندا درست میکنین ولی اشتباه میکنین هردوتا ولی فقیه شایستگی دارن با سر برن تو زباله دون ایشالاه میرن بگو ایشالاه

هه هه هه هه هه گفت...

ایوبجونم در ضمن شما بهتتره اسمتو بذاری ایوب رهبر ابادی اینطوری درستره

ایوب نظام آبادی گفت...

سلام: من چند روز است که حیران حرف سعید اطلس هستم. آنجا که در جواب به حنیف حیدر نژاد گفت که من جواب شما را نمی دادم به دلیل اینکه یا آدم رژیم هستید و یا بنا بر تجربه دیر یا زود سر از دستگاه در می آورید و آدم رژیم می شوید. حیرت انگیز است . به مانند صحنه آخر فیلم و داستان قلعه حیوانات اثر جورج ارول است که چند حیوان با دشمنانشان یعنی آدمها قهقهه می زدند و مشروب می خوردند و دیگر اسب و قاطری که بیرون نظاره گر بودند نمی توانستند آنها را از هم تشخیص بدهند زیرا که به هم تبدیل می شدند. تا یادم نرفته بگویم که مسعود بنی صدر با تمام بد گویی هایی که سر هم می کرد و اساسا لفظ فرقه را او باب کرد می گوید که تمام اتهاماتی که در مورد رجوی می زنند دروغ است و حکایت از نا آگاهی آنها از شخصیت رجوی دارد. اگرچه او رجوی را شیفته قدرت می داند و می گوید برای رسیدن به قدرت ، بسیاری چیز ها را فدا کرده است.

هه هه هه هه هه گفت...

ایوب جونم بازم ... رو به شقیقه ربط دادی من بیست سال رزمنده بودم سه چارتا گوله خوردم این سعید خانو خوب میشناسم خیلی زود فلنگو بست و رفت دنبال زندگی و برید بمعنای واقعی قبل از خطر الانم میگن اوضاعش چوب چوبه و خوبه تو از اون مثال بیاری چون مااشاله خرچی بریده هست اینروزا دور رهبر که خودش از همه بریده تره و همون اول کار زرد کرد و فرار کرد دارن سینه میزنن در باه قلعه حیواناتم راس میگی ولی قلعه حیواناتو اون مرتیکه فراری درستش کرد که خودش هر کاری خواست کرد و همه رو بست بگاری وقتش که شد خودشو زنشو و اطرافیانش فرار کردن و ماهارو گذاشتن تو چنگ اون اخوندای مادر سگ شماها بیشرمی و نامردی رو از رئیستون یاد گرفتنی خودتون همه کثافتکاریا رو کردین می خاین ببندین به ریش ما تو یکی که واقعا نامردی چون خیلی خوب می فهمی وخودتو زدی به خریت البته بلانسبت هر چی خره در باره مسعود بنی صدر هر چی میخاد گفته باشه مال قدیمه ولی صد رحمت به فرقه تو اگر اونجا بودی میفهمیدی و اگر مثل من با پای فلج مجبور بقودی اینجا گه خارجیارو پاک کنی تا روزت بگذره زر زیادی نمیزدی در پایان مرده شور تو و اون رهبر بی پدر مادرت که حالم را به هم میزنین.آلمان بوخوم.هه هه هه هه هه هه هه تا ابد بقه ریش تو و اون رهبرت

ماشالله. گفت...

کوری بیا عصا کش کور دگر شود خوب است ایوب عصا کش اطلس شود اطلس عصا کش حسن حسن عصا کش زری زری عصا کش هرمز هزمز عصا کش یک بریده دیگر واقعا معلوم نیست چیرا هر چی بریده تو کوزه ترشی بوده همه شدن لنین دوران و چگوارا در حالیکه همشون اینقدته افتضاحات دارند که آدم سر گیجه میگیرد

ز.ناصر گفت...

مجاهدین کرد نکشتن ولی رهبر عقیدتی سازمان مجاهدینو بد جوری کشت و نابود کرد

ایوب نظام آبادی گفت...

سلام: جناب هه هه هه هه ، در طول چند ماه گذشته یعنی از آغاز ، صدها فحش دادید و دهها دروغ سرهم کردید ولی از خودتان چیزی نگفته بودید. به هر حال بسیار متاسفم . شک ندارم که به نوعی صدمه خورده اید. اما آیا این دلیل خوبی می شود که به مانند رضا رجب زاده و دیگران بازیچه دست دستگاه بشوید؟ روشن است که روی صحبت من فقط با شما نیست.

خدیجه آجیده گفت...

اقای ایوب ولشان کنید این ها را بحث فایده ندارد دارن خط ملا را میرن خودشونم میدونند خیف بحث منتقی با این آدمها همه چیز روشن میشود هر کس با انقلاب در افتاد روسیاه میشه

کمال گفت...

رهبری دیوانه مجاهدین با تکرار خالی بندی های قدیمی خود, عوامل جنایتکار رژیم را برای تهاجمی دیگر به لیبرتی و قتل عامی دیگر تحریک میکند. پیام زیر را برای دست اندر کاران سایت خبری سازمان فرستادم:
در خبرهایتان آورده اید که سپاه به کشته و مجروح شدن ٥٥٠٠٠ نفر در عملیات فروغ اعتراف کرده است. خوب که چی؟!! تکرار این ادعای پوچ در شرایطی که گردن بیش از سه هزار نفر در لیبرتی در زیر تیغ رژیم است چه سودی به حال مردم و مبارزه دارد؟ مانور دادن روی خبرهای این چنینی حاصلی جز تحریک عوامل جنایتکار رژیم برای یک قتل عام دیگر در لیبرتی ندارد. آی نامردها که با این گونه سیاستهای خائنانه تیغ رژیم را بر روی گردن فرزندان و خواهران و برادران ما در لیبرتی تیزتر میکنید, اگر دین ندارید و از روز حسابرسی باکی ندارید لااقل در دنیاتان آزاده باشید. لعنت خدا بر ولایت فاسد فقیه چه معممش وچه مکلایش!