مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ مهر ۲۲, چهارشنبه

جل الخالق، جُویی شرم و شهامت ! م-ت اخلاقی

 به عنوان یک زندانی سیاسی "له ولورده شده" توّسط خمینی حرام لقمه وکذّاب ودجال در زندان ومتنفّر از سلول و شکنجه و "اعدام" باید بگویم که همین خانم رئیس جمهور مقاومت(!؟) در یک نشست جمعی در قرارگاه اشرف با لباس اتوکشیده نظامی  ادامه‌ی مطلب...

۱۱ نظر:

ماشالله گفت...

من معمولا از این نوشته ها سریع می گذرم. ولی اینبار وقت گذاشتم واین یکی رو خواندم. خواستم بگویم انصاف داشته باشید آقا! راستی آقای اخلاقی شیوه برخورد من شما را یاد هیچ چیز نمی اندازد؟

ماشاالله

esmail گفت...

شیر برنج گرامی!
هر وقت انتقادت را بدون سیخ و سنبه زدن نوشتی سانسور نمیشود و گرنه میشود چون من عکس العمل عاطفی و احساسی افراد را بعد از خواندن توهین نمیدانم چیست

م- ت اخلاقی گفت...

آقای ماشاء الله ،
شما از این نظرتان چنین بر می آید آنچنانکه می گوئید"از چنین نوشته هائی سریع می گذرید"،واقعی نیست ،چرا که اولا از نظرات قبلیتان که در مورد نوشته ماقبل کنونی اینجانب تحت عنوان"انصاف داشته باشیم" ،معلوم است که آنها را خوب وکنجکاوانه هم میخوانید.این هم 3 نظر قبلی شما :

"
ناشناس ماشاء الله گفت...

اسماعیل خان کامنت من چه اشکالی داشت که اونو نزدید؟ حداقل بگید تا بدونم. من توضیحی منطقی به آقای اخلاقی داده بودم بدون هیچ توهینی به کسی! تعجب می کنم که شما آنرا نزدید.

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۲:۲۸
ناشناس ماشاء الله گفت...

اسماعیل خان کامنت من چه اشکالی داشت که اونو نزدید؟ حداقل بگید تا بدونم. من توضیحی منطقی به آقای اخلاقی داده بودم بدون هیچ توهینی به کسی! تعجب می کنم که شما آنرا نزدید. لطفا یه توضیح بدید. حتی اگه شما به اونچه من میگم اعتراض دارید می تونین نظرتونه بگید ولی اینکه نظر منو سانسور کنین!! رو از شما دیگه انتظار نداشتم !

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۳:۱۵
ناشناس ناشناس گفت...



۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۰:۱۷
ناشناس ماشاء الله گفت...

ممنون اسماعیل خان که با منتشر نکردن نظر مفصل من و انتشار این دو اعتراض دیگران را به کامنت منتشر نشده من دچار شبهه کردی - از جمله جناب ملیجک را- شما که کامنت اصلی منو سانسور کردی بهتر بود اینا رو هم نمی زدی تا سانسور کامل باشد. یا حداقل یه توضیح کوتاه می دادی که کامنت من چه اشکالی داشت که با تیغ سانسور روبرو شد. با اینحال خدمتتون ارادت داریم

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۱۴:۴۱
______
این از نظرات شما در رابطه با نوشته قبلی که نظر دهنده دیگری به شما چنین پاسخ داده بود :


" ماشالله خان برو کشکت را بساب تو نگفته معلومه چی می خوای بگی ملیجک "
________________________

آقای مشاءالله در آخر به شما باید گفت ،که اگر به نوشته های اینجانب نگاه کنید،شیوه نگارشم اینست که بی پرده وبدون توهین می نویسم،لذا مرا با تعنه و توهین کاری نیست ،لطف کرده اگر نظری یا پیشنهادی یا اتنقادی یا نصیحتی دارید،آنرا روشن بنویسید.
فکر کنم خودتان فقط منظور و مفهوم این چمله تان را متوّچه می شوید"راستی آقای اخلاقی شیوه برخورد من شما را یاد هیچ چیز نمی اندازد؟"
آقای ماشاء الله ،شما را به دست "الله" می سپارم.
شاد باشید.

ناشناس گفت...

ازبنده ناچیز خداوند هستی بخش به اسمال اقای قدرقدرت قوی شوکت قیچی به دست سانسورچی!!!
ازاخرشروع میکنم
یکم توهین!نمی دانم ازکی به کلمه توهین حساسیت پیداکرده ای ولی میدانم دردستگاه تواستعمال الفاظ ریکیک نسبت به مجاهدین وهواداران انها نه تنها واجب بلکه لازم می باشداگربخواهم فاکت بیاورم مثنوی هفتادمن میشودمثلاتوهین وتهمت ملایمی!!! بنام مرگ مشکوک!!

دوم-نوشته ای{چون من عکس العمل عاطفی و احساسی افراد را بعد از خواندن توهین نمیدانم چیست}باور بفرمایید مزاح میفرماییدشایدهم دچارنسیان شده ای!!اما من اندکی از عکس العل احساسی وعاطفی سینه چاکانت رامنباب یاداوری میاورم کلماتی از جمله گ...ه خوردیءسگ رجوی غلط کردی {ازجمله عنوان همین مقاله که دیگری را به بی شرمی متهم کردن} وبسیاری دیگرکه ازبیان ان شرم دارم

سوم-نوشته ای وگرنه{سانسور} میشود
اسمال اقای گرامی!!ساده انگارانه به قضیه نگاه کرده ای جراکه برایم اصلا مهم نیست نظرم گذاشته شود یانه بلکه مخاطب من ازقضاءخودخودتی

چهارم-نوشته ای{هر وقت انتقادت را بدون سیخ و سنبه زدن نوشتی سانسور نمیشود}اقای محترم من نه لسان حافظ شیرازی دارم ونه نظر مرحوم سعیدی سیرجانی می پسندم که دردستگاه استبدادوسانسور باید طوری حرف زد تابتوان از تیغ سانسورردشد.ازاقضامعتقدم انتقاد بدون سیخ وسنبه{البته عادلانه}مثل کف روی اب است

پنجم-اقای یغمایی!!!!
نه شما رادیده ام نه می شناسم حتی به اشعارت چه سابق چه لایق هیچ علاقه ای ندارم چراکه اصولا بسیاری ازاشعار بخصوص شعرنوبرایم قابل فهم نیست واقرار میکنم که این ازعیوب من است وایرادی به شما نیست!اما من ازدروغ کجی شالارتانیسم دوجایه خوری اراجیف صدمن یک غازبیزارم!!حتی از همین یک خط نوشته شما هم بیزارم وعادلانه نمیدانم! اینجا صفحه نظراتست که هرکس بخواهد میتواند انرامشاهده میکند شماچگونه به خود اجازه میدهی که به صرف اینکه قیچی به دستی بدون انکه نظر نظردهنده راچاپ بکنی به اوانگ توهین میزنی !چرا نمیگزاری اگرهم احیانابه کسی به زعم شما توهین شده است اوخود جواب بدهد .ببری مال مسلمان وچومالت ببرند بانگ وفریاد براری که مسلمانی نیست!!!!!!

شیربرنج




ناشناس گفت...

از بس شما یاوه گویی ودروغ گفته اید اگر سر سوزنی هم حقیقتی در نوشته های شما باشد, کسی (بجز حلقه مصداقی, همنشین, عاطفه اقبال, ...) انهار را باور نیمکند و کسی (بجز سایتهای زنجیره ایی وزارت جهل) آنها را باز انتشار نخواهد داد.

حسین

ناشناس گفت...

حسن
بابا این اقا اخلاقی معلوم نیست توی کله اش چی میگذره یک روز میشه مدافع و وکیل مجاهدین که انصاف داشته باشید یک روز خودش جد و اباد مجاهدین رو زیر سوال میبره یک روز هم میخواد مجاهدین را به راه راست هدایت کنه
اقای عزیز اگر مجاهدین قرار باشد به راه راست هدایت شوند مطمئن باش نه توسط تو نه توسط مصداقی نه توسط خدا و پیغمبر توسط هیچ کس به راه نخواهند امد بعنی اگر باروت را توی ریش نداشته شان یا سبیل کلفت شان بگیری هم بسورانی انها میگویند سیاه دانه است اما فقط در یک صورت انها به راه راست می ایند اگر گفتی در چه صورتی ؟
من جواب رو نمی گم ولی یک راهنمائی میکنم جواب زور نیست جواب فحش و فضیحت نیست جواب در کلام این است ................................

م- ت اخلاقی گفت...

سلام بر آقا حسن عزیز،

جان دلم من تنها چیزی که در کله ام است،اینست که همه سعیم همچنانکه گفته ام به عنوان پر کاهی در این کهکشان آنچه را که تشخیص میدهم غلط یا درست باید بگویم وبنویسم،دیگران حقّ دارند هم مرا زیر سئوال ببرند و قضاوت خویش را بکنند.آنجائی که حس می کنم حقّی دارد پایمال می شود نطرم را میدهم وبالعکس .تا الآن هم که این نظر کوتاه را می نویسم نتوانسته ام جای نقطه چین های خالی شما را پر کنم،ولی شاید منظورتان گذر زمان باشد که البته بنظرم دیگر دیر خواهد بود.
شاد وتندرست باشی

ناشناس گفت...

yani ishoon dishab motevajeh shod ? doroogh ke honnagh nemiareh...yek doost

ناشناس گفت...

هی هی هی
این عین عبارتیست که اقای محمد تقی اخلاقی{اگرنام واقیشان درست گفته باشند}درجواب به مطلب خانم حبشی تحت عنوان انصاف داشته باشیم!!میباشد

{باید یاد آوری کنم که اینجانب برخی وقتها پیش آمده که نگاهی سریع به یاد داشت های ایشان انداخته باشم . این بار نمیدانم چه شد که نوشته شماره 8 ایشان را تا به آخر خواندم}
حال فردی بنام ماشاالله همین مطلب رابصورت شسته رفته دربرابراقای اخلاقی!!! قرارداده است ودرواقع به ایشان تلنگری زده است.

جواب اقای اخلاقی خواندنیست وانسان به عمق درک وفهم ایشان پی میبردکه عجب نابغه ای تشریف دارند!
جناب اسمال اقای گرامی!!!
همین سوال وجواب؟ صحت نوشته مراکه گفته بودم مجاهدین چقدرخوشبختند که اضدادشان{چه رژیمی چه غیررژیمی}کلکسیونی از......هستند!

شیربرنج

ناشناس گفت...

مجيد :
چون مقاله دوم در دريچه بهر دليلي يا زمان و يا هر دليل ديگر در ج نشده نطرخودم دررابطه با مقاله ي بعدي آقاي اخلاقي كه گويي خيلي ناراحتش كرده مينويسم . آقاي اخلاقي طوري طوري مينويسيد گويي كه واقعا از اين چيزها خبر نداشتهايد و نداريد ، براي اينكه خيالت را راحت كنم آقاي اخلاقي زياد نگران نباش كه اينترلينگ از اين مقالات تو استفاده ميكند ، جهت اطلاع شما. پسر خاله ي من كه جديدا از زندان آزاد شده يك چيز واضح تر از اين ميگفت كه اين مقالات شما عامل شكنجه زندانيان نيز است چون رژيم همينها را خرج ميكند و به زندانيان ميگويد ميبينيد اين ديگه حرف ما نيست و اين همان بريده هاي مجاهدين هستند كه در خارج زندگي ميكنند و دررابطه با مجاهدين اين حرفها را ميزنند ، بهمين جهت توصيه ميكنم كه يك آب خنك بخوريد و ناراحت نشويد كه ايران اينترلينگ اينها را نوشته ايران اينترلينگ يك مزدوري است براي رژيم ، بلكه خود رژيم اين را ابزار شكنجه كرده است . حالا باز ميتوانيد خودتان را به ندانستن بزنيد و براي معروفيت بين المللي خودتان دنبال سايتها باشيد كه كدام سايتها مقالات شما را ميزنند . ميتواني به هر كس هم كه در ايران داريد زنگ بزنيد ببينيد كه پژواك سايت آزاد در ايران است يا نه چون رژيم عمدا اين سايت را در اختيار مردم و جوانان ميگذارد . از ما گفتن و از شما گشتن براي نام خود در سايتها . عزت زياد .

م- ت اخلاقی گفت...

با درود
آقای مجید گرامی
در نوشته تان آورده اید که : "آقاي اخلاقي طوری طوري مينويسيد گويي كه واقعا از اين چيزها خبر نداشتهايد و نداريد"
باور کنید چرا ،مدّتهای زیادی است که از این مسئله آگاهم، امّا فکر نمی کردم که رژِیم اینقد ربه فلاکت افتاده، که نوشته های مرا هم نشر دهد،چون نه شاعرم،نه نویسنده ونه بطور کلِّی فردی معروف . فقط از روی کنجکاوی بود
امّا :
مجاهدین برنامه ای دارند تحت عنوان "جنگ گرگها" که تقریبا هر روز در بخش میانی یا پایانی اخبار پخش می کنند،در سایتهای دیگر دشمنان رژیم هم همجنین خیلی از گفته های عناصرکنونی یا قبلی رژیم ویا آنهائی را که به سیاستهای رژِیم معترضند را پخش ونشر میدهند،برای نمونه نوشته ها وگفته های آقای محمّد نوری زاد، آیا منطقی است که ما آنها را یاری رسان مجاهدین یا دیگر سایتها بنامیم وآنها را متهم کنیم که بخاطر خدمت به اپوزیسیون رژیم چنین می کنند؟ از طرف دیگر تاکنون هم نه خامنه ای ونه دیگر سران رژیم و نه لباس شخصیها و نه بسیجیان آن هیچگاه در یک رسانه رسمی حدّاقلش آنها را عامل ویاری رسان مجاهدین یا دیگر سایتها خطاب نکرده اند. ضمنااینکه رژیم از نوشته های امثال اینجانب استفاده می کند،دلیل نمی شود که ما اشکالات اپوزیسیون رژِیم در خارج کشور را ننویسیم،یکبار در زمان شاه نسبت به خمینی چنین سیاستی را در پیش گرفتیم که داریم همه تاوانش را می پردازیم(اگرچه نه خمینی ووارثش خامنه ای، شاه ا یست،ونه مسعود رجوی خمینی )،
آقای مجید نمی توان به بهانه تعزیه بهم می ریزد ،خفه شد ودم بر نیاورد .
ضمنا آنطوریکه آورده اید که :
"پسر خاله ي من كه جديدا از زندان آزاد شده يك چيز واضح تر از اين ميگفت كه اين مقالات شما عامل شكنجه زندانيان نيز است چون رژيم همينها را خرج ميكند و به زندانيان ميگويد ميبينيد اين ديگه حرف ما نيست و اين همان بريده هاي مجاهدين هستند كه در خارج زندگي ميكنند و دررابطه با مجاهدين اين حرفها را ميزنند".
از این پسر خاله تان بپرسید که رژیم همه نوشته ای امثال اینجانب رابه ایشان ویا دیگر زندانیان نشان میدهد یا بخشی را؟
نکته دیگر اینکه،حتمالا امثال پسرخاله شما وقتی از زندان آزادمی شوند،از روی کنجکاوی هم که شده دیگر نوشته های امثال اینجانب را خواهند دید وبه قول معروف 2 ریالیشان خواهد افتاد.
از جنبه دیگر آیا از خود پرسیده اید که چرا اینهمه تجمعات مجاهدین در کشورهای مختلف مرتّب آب می رود وتقلیل پیدا می کند؟
در خارج کشور که دیگر تهدید دستگیری وشکنجه و دار ودرفش رژِیم وجودندارد .
آیا به این موضوع تاملی کرده اید که چرا بیش یا کمتر از 1000 نفر تشکیلاتی "انقلاب مریم" کرده و پس از 20 سال یا کمی کمتر در تشکیلات آهنین ،بنا به اطلاعیه های رسمی خود سازمان به ایران وبه زیر حاکمیت رژیم می روند ؟
آرزوی شخصی اینجانب این بوده وهست که ایکاش سازمان مجاهدین حاضر می شد تا نوشته ها وانتقادهای ساده اولیه امثال اینجانب را در سایتش نشر وپاسخ میداد،ویا در سایتش بخشی تحت عنوان پرسش وپاسخ باز می کرد تا چنین پیش نیاید .
و در آخر به شما هموطن گرامی باید یاد آوری کرد که، انگار شما رژیم را خیلی جدّی گرفته اید، آقای عزیز،رژِیم وضعش خرابتر از آنست که مقالات امثال اینجانب بتواند برایش دردی دوا کند.
شاد باشید .