ه‍.ش. ۱۳۹۵ اسفند ۵, پنجشنبه

هفده گفتگو..تلویزیون میهن وحشمت رئیسی


*از وضعیت آشفته مردم در خوزستان تا کنفرانس امنیتی مونیخ 
*از استعفای ژنرال فلین تا تغیر مواضع ترامپ*چرا در این دوهفته از اغاز ترامپ همه راجع به جنگ حرف میزنند
* در چرائی حضور فخر اور در صدای امریکا و فرخ نگهدار در بی بی سی در نگاه حشمت رئیسی
*مرگ رفسنجانی ،موضعگیری فرخ نگهدار وترویج شایعات در برنامه صفحه اخر  
*مرگ معمار نظام اهریمن ازنگاه حشمت رئیسی
*آیا ترمپ و پوتین بر سر ایران معامله خواهند کرد
*از ترور برلین تا ترور سفیر روسیه در انکارا
*از مرگ فیدل کاسترو تا تاثیر انتخاب ترامپ در انتخابات فرانسه و آینده جهان
*جهان پس از انتخابات امریکا و پیروزی دونالد ترامپ به کدام سو میرود

*جهان پس از انتخابات امریکا و پیروزی هیلاری
کلینتون به کدام سو میرود
*چرا بخشی از چپ ها با روز کورش اینگونه برخورد میکنند

*تلاش ما برای رسیدن به آزادی و نقش مخرب قدرتها

*ازانتخابات در امریکا تا درگیری های لفظی میان سران 
*آیا دنیا در گیر در جنگ سوم جهانیست  
*انتخابات امریکا و آینده تاریک جهان از نگاه
*بحران نیاندیشیدن جامعه ما در مقابل چگونه بیاندیشیم فلاسفه غرب

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

ثریا

مطلب را بطور کامل و با دقت گوش دادم و لذت بردم از این همه دقت و و اشراف به به مسائل دوران معاصر تاریخ ایران . پیشنهاد می کنم ار این سنخ مصاحبه ها بیشتر شود، چرا که وجه روشنگری آن بسیار ارزنده و تاثیر گذار است با تشکر از دستداندر کاران این مصاحبه و آقای یعمایی که آن را لینک کردند

Reza Molaynejad گفت...

آقای یغمائی عزیز خواستم پیشنهاد کنم سایت وزین دریچه زرد را آلوده نان بنرخ روز خورانی سیاسی نظیر حشمت رئیسی (ارس62)نفرمائید.ماجرا طولانی است .

م. حاشری گفت...

جناب یغمائی با سلام خدمت شما و تشکر از زحماتتان برای روشنگری ها برای شناخت این اقای رئیسی بد نیست این مقاله ارزنده را مطالعه فرمائید
نگاهی به مواضع آقای حشمت رئیسی
فرزین خوشچین
http://www.azadi-b.com/G/2013/04/post_156.html

ناشناس گفت...

جناب یغمایی
حشمت رئیسی شخصیت بد نامی ست که در عمل سیاسی همواره یکی از امداد رسانان رژیم در همه دهه های گذشته بوده است.

مجتبی

ناشناس گفت...

ثریا
واکنش ها از این دست حاکی از فقر فرهنگی عمیقی است که متاسفانه جامعه ما از آن رنج می برد، اگر حضرات نکنه ای دارند قابل توجه ارائه دهند ، در جهانی زندگی می کنیم که با توجه به ابزار ارتباطی دنیا شده به وسعت یک دهکده، چرا از این امکاتات بطور ارزنده استتفاده نمی کنید تا افکارتان اگر جایی برای ترویج دارد رشد و نمو کند.

مش باقر گفت...

یکنفر بگه این اقای رئیسی چه کرده که اینطور علیه اون کامنت میذارن

حمید ع گفت...

عجیب است خیلی از نظرات منتقدان فرقه رجوی به بهانه های واهی سانسور میشود ولی حالا صحبتهای صد تا یک غاز و کیلوئی امثال رئیسی اینجا پخش میشه! رئیسی نیاز به تربیون جدید نداره! نظرات منتقدان رجوی که مخالف رژیم حاکم هستند و تربیونی ندارند و اینجا نظر میگزارند را سانسور نکنید.

esmail گفت...

حمید عین گرامی
نخست اینکهبرای دیگران تکلیف مشخص نکن عزیز . بگذار هر کس نظرش را بدهد و روشش را بکار بگیرد. دیگر اینکه لطف کرده یک نوشته در کارکردهای اقای رئیسی بنویس تا همه روشن شوند مشکل چیست یک نوشته مستدل و با نمونه و مثال
موفق باشی

حمید ع گفت...

اقای یقمائی عزیز سانسور نظرات کار درستی نیست، تا همین یکی دو سال پیش شما حتی اگر اسم رجوی در کامنت بود پخش نمیکردید ، ازادی بیان حق است و وقتی شما الویت اینجا را به منتقدان فرقه و سنگونی طلب ها و تغییر حکومت میدهید بگذارید بدون سانسور حرفمان را بزنیم. البته بدون فحاشی. در مورد رئیسی هم فقط یاداوری کردم ایشان تربیون زیاد دارد، ولی برای این نظر از من میخواهید کتاب در مورد ایشان بنویسم!! ایشان ارزشش را بیشتر از این کامنت ندارد، حتما میدانید که یک اکثریتی است با ان گذشته ننگین حمایت از امام خمینی!! پانزده سال است روزی چهار پنج ساعت در پالتاک سخنرانی میکند و به چند رادیو تلویزیون هم راه دارد ، زمانی که رژیم زیر فشار تحریم بود ایشان مخالف تحریم ها فریاد میزد و تشویق میکرد باید رفت کنار رژیم جنگید و ایشان تشویق شرکت در انتخابات اخوندی را میکرد و ... خط ایشان با خط این سایت نمی خورد ، اگر تربیون زیاد نداشت، جهت اطلاع مخاطبین این سایت خوب بود اینجا بگذارید ولی وقتی ده پانزده جای دیگر هست و هر روز هم سخنرانی دارد دیگر حرفهای کیلوئی بیهوده ایشان ارزش باز پخش در اینجا را ندارد. شاید هم چون اقای بهبهانی شما را دعوت میکند شما هم احساس دین میکنید مصاحبه های دیگر ایشان را اینجا بگزارید!! اگر همه اینکار را بکنند همه سایتها مثل هم میشوند!!.... .. به حر حال اصل حرف من مخالفت با سانسور بود .

esmail گفت...

حمید گرامی
با سلام
تمام اشکالات مورد نظر شما درست ولی من بعنوان یک انسان سیاسی کنجکاو نظرات آقای رئیسی را میخواهم بشنوم و ببینم چه میگوید/ نفی نباید کرد بنظر من نقد باید کرد. با تشکر

ف. خواننده گفت...

این اقای حشمت رئیسی توده ای بوده و همچنان هست. اگرچه اطلاعاتش بد نیست ولی به نظر من تندروی می کند در فحاشی به اپوزیسیون. نکته ای هم که باعث تعجب است این است که چرا با سلطنت طلبان نظر موافق دارد. در هر حال حرفهایش را باید گوش کرد ولی اعتماد مطلق با عناصر حزب توده می تواند بسیار خطرناک باشد.

ناشناس گفت...

درود بر شما اقای رئیسی ولی کاش توضیح میدادین منظورتون کدوم عربه مردم عرب یا سران عزب امیدوارم در برنامه های بعد توضیح بدین مرسی از شما
شادی .الف

Reza Molaynejad گفت...


آقای یغمائی گرامی
شگفت زده شدم وقتی پنجره دریچه زرد گشودم تا از نوشته های تو چون همیشه بهره بگیرم چشمم به تصویر آقای حشمتالله رئیسی توده ای وبعدا مشاور دفتر سیاسی سازمان اکثریت و بفاصله کمی نزدیکی به حزب مشروطه ومصاحبه با آقای رضا پهلوی و دعوت از ایشان به مسنجر پال تاک وامروز طرفدار دخالت جمهوری اسلامی در سوریه تحت عنوان دفاع از منافع ملی ایران ، افتاد، بفکررفتم که چه عاملی باعث شده که مصاحبه ایشان با تلویزیون میهن در این سایت وزین گذاشته شود.مشروطه خواهان در امریکا با این نگاه که گویا ماهی چاق و چله ای را بدام انداخته اند بزودی دریافتند که مرتکب چه اشتباهی شده اند و حال گویا زمانی باید بگذارد تا آقای بهبهانی هم متوجه شود که این
امام زاده شفا بخش نیست.

esmail گفت...

رضای بسیار گرامی
نمیدانم شاید اشتباه میکنم
ولی من فکر میکنم بهتر نیست هم حرفهای او را بشنویم و هم نقد شما را تا در این میان حقیقت بیشتر روشن شود برای من نکاتی که در مصاحبه اش میگوید جالب است و فکر میکنم قابل شنیدن ایا نباید در عین نقد او سخنانش را شنید مثلا همین مصاحبه اخیر ایا در این مصاحبه نکاتی هست که سوار بر مواضع مورد نظر او و گمراه کننده باشد؟ منتظر هستم تا مرا بیشتر راهنمائی کنید با تشکر فراوان

شهاب گفت...

سلام آقای یغمایی
من از داخل کشور با هزار سختی و مصیبت تونستم تمام قسمتهای گفتگوهای انقلاب ایدئولوژیک شما رو اونم بصورت فایل صوتی بشنوم
با سختی تونستم این سایت یا وبلاگ شما رو پیدا کنم تا بهتون بگم واقعا انسان بی معرفتی هستید
شاید هزاران قضاوت در مورد من داشته باشید ولی میگم که من یه شهروند معمولی این سرزمینم ولی واقعا یه نگاهی به خودتون بکنید ببینید کجا ایستادین کاش ایمیلی از شما داشتم تا مفصل تر با هم حرف می زدیم

esmail گفت...

شهاب گرامی سلام
رالستش من چیزی از کامنت شما نفهمیدم
روشنتر بنویسید
با تشکر

كوه يخ فنلاند گفت...

البته هر كس ازادي بيان نظرات خودش را دَارد
اما نظرات ايشان فكر ميكنم آنقدر پربار و پر محتوي نيست كه در اين بايت جايي برايش باز كنيد شايد بخاطر آقاي بهبهاني مطالبةش را در اين سايت مي گنجانيد
بهر حال مسول سايت هستيد و صاحب اختيار