دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ آبان ۱۱, سه‌شنبه

تاریخ و سیمای راستین و حقیقی رسول الله. بمناسبت تولدپیامبر اسلام دوم آبان ماه

  دوم آبان مصادف با تولد رسول الله است.در برنامه های شماره 44 تا 57در میهن تی وی  طی چهارده برنامه به این مهم پرداخته شده است. باز دیدن این مجموعه را به دوستداران شناخت تاریخ تاکید میکنمما حتی اگر از حقیقت فرار کنیم مجبور به فهمیدن هستیم. کوشش کنیم به بزرگترین شانس خود در زندگی یعنی فهمیدن پشت نکنیم. شجاع باشیم و بفهمیم.اسماعیل وفا یغمائی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

البته ببخشید از نثالی که میزنم .
اگر شعور حنیف نژاد میرسید بجای اینکه روی ائمه پاسفت کنه میامدروی قهرمانان ملی میهنی ایران نظیر بابک خرمدین پا سفت میکرد . الیته ایشون تحت شرایط جهلنی و داخلی بود و دران ایام کسی دنبال تاریخ ایران نبود جه اگرکسی دنبال این حرفا میرفت بهش نگاه بدی داشتند ! حالا ببینید که حتی یک ادم بسیار خوب و دوست داشتنی مانند حنیف هم میتونه تحت تاثیر اشتباه بشه و بچسبه درکون اسلام و پیغمبر .
الیته عذرمرا بپذیرید که تابو شکنی کردم باورکنید چاره ای نداشتم اخه اون موقع روشنفکران محمدی از ایت ابه خمینی نیز پیروی میکردند و اورا ضد استبدادنیز مینامیدند احتمتلا درباره اسلام و محمدهم همینطوری قضاوت میکردند . خمینی نشان داد که چیست و محمدهم در مکه و بنی قریظه نشان داده بود در برخی ایات قران نشان داده بود اما ما قران را گزینشی میکردیم و پیغمبررا هم اخلاقی میدیدیم ! هملن اشتباهی که درباره ایت اله خمینی کردیم . توجه بفرمایید که در سال ۴۸ خمینی مورد احترام حنیف بود وحتی لیشتراز احترام .
انسان خطاکاره دیگه .. چکارمیشه کرد ؟
بهلول