دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۲, سه‌شنبه

رباعی. متابعان. اسماعیل وفا یغماپی


۶ نظر:

ناشناس گفت...

دقیقا چون پشمند . اخه مشکل اینجاست که ما میدونیم خود صاب پشم هم پشم دیگری است .

ناشناس گفت...

اسمعيل جان، بالاي صفحه دريچه زرد دست راست، همانجا كه رباعياتت را گذاشته اي عكسي هم از مرحوم جد بزرگوارت بگذار، كه تاثير اين رباعياتت چندين برابر ميشود، يكي ميكفت عكسي از جد بزرگوارت يا مرحوم پدر قرمساقت ديده كه دستش رو گذاشته روي تخمش و داره داد ميزنه، اكر اين عكس را داري بذار مكمل رباعياتت خواهد بود.

ناشناس گفت...

ببین ! ادبیات این ناشناس ( کاربرد پدرقرمساق و جد و غیره ) از تو قعر جاه فاضلاب انقلاب ایده الوژی اومده بیرون . وقتی این بوزینگان بی مایه بدستور رهبر خودشیفته ریموتی ( کنترل ازراه دور و رهبر تصویری) با تف انداختن روی صورت رفیقشون دم تکون میدن و دچار شعف ایده الوژیک میشن و هزار اداو اطوار دیگه ... چه انتظاری ازشون هست ؟
ببین فاصله ازکجا تا کجاست که نسل جوان با شجاعت کامل درداخل با هیولای جمهوری اسلامی درجنگ نابرابر هستند و این بوزینگان ( بلانسبت بوزینه) در اروپا با چندتا شعارپوشالی و چهارتا دم تکون دادن برای رهبران پوشالشون و هرزه نویسی و فحاشی و هتاکی فک میکنن در حال مبارزه اند و انهم در اروپا ! وای برما ...

ناشناس گفت...

این ناشناس هتاک که براحتی به پدر ها قرمساق میگه و خانواده و حرمت خانواده براش در فردیت له و لورده شده اش زیر لگد مسعود ومریم ازبین رفته امیدوارم یه روزی هوشیاربشه و از روش و منش بسیجی بیادبیرون و به صف مبارزه واقعی با رژیم جهل و ظلم و دزد و غارتگر بپردازه .من هم یه روزی مانند این ابله بودم اما فردیت له شده ام را ترمیم کردم و دوباره ان را بدست اوردم .

ناشناس گفت...

دوستی میگفت تئوری انقلاب مریم که اینقدر مسعود به اموزش ان اهمیت میدهد چیست ؟ بهش گفتم اگربخوام کامل برات شرح بدهم سرگیجه میگیری ولی بصورت مختصر یعنی اینکه " همه نوکر مسعودبشوند و دراو ذوب بشوند و فردیت خودرا له کنند و نظر خاص هم نداشته باشند و همیشه درخاطر داشته باشن که نون خور مسعودن و باید بپذیرند که هیچکاره اند و مسعود همه کاره است و چون با مسعود به لحاظ شعور دارای فاصله کهکشانی هستند لذا همیشه خفه باشند و فقط برای چاپلوسی میتوانند دهان بازکنند "

دوستم گفت همین الانشم سرگیجه گرفتم !!!

دوستم گفت حالا برای چی میگن " مهرتابان" ! گفتم یعنی اینکه با بقیه زنان تشکیلات تفاوتش مشخص بشه و همه حساب کارخودشونو بکنن ! همه باید با دست خالی بروند جلوی چماق و گلوله ولی مهرتابان باید با یه دست گل برود مشایعت میهمانان خارجی و ضیافت شام و جشن و غیره ...

دوستم گفت  این بزرگوار نمادزینب کبری است یا انجلاجولی ! گفتم حتما که نماد زینب کبری و فاطمه زهراست . چون انجلاجولی روسری نداره .

مجاهدسابق

ناشناس گفت...

ولایت عقیدتی یک خط درمیان امام جماعات خودرا جهت هرزه نویسی برعلیه جداشدگانی که دارای مرز با رژیم هستند گسیل میکند تا بر علیه انان  کتاب و جزوه بنویسند و انان نیز بدلیل اینکه فردیتی ندارند چون بوزینگان به اطوار مشغول میشوند . چه بلایی امد برسر این سازمان ؟