دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ دی ۳۰, یکشنبه

جنجال حمایت مالی مجاهدین از راستگرایان اسپانیا - KAYHAN LONDON ...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

گوربابای مجاهدین .
اگه آزادیخواهید الان برای بازداشت دو قهرمان جنبش کارگری نیشکر هفت تپه که مجددا تهدید و دستگیرشده اند افشاگری کنید وگرنه با مجاهدین هیچ فرقی ندارین .

رها قیریان(م-ت اخلاقی) گفت...

با درود،
رژیم تبهکار خمینی و باند تبهکار رجوی هر دو یک جریان ضد ایرانی هستند که بیش از 40 سال است ملتی را به بازی گرفته اند،هر دو هم نیروی انسانی ملت ایران را به هرز برده و هم نیروی مادی و مالی این ملت را .یکی ثروت ایران را به حلق یک مشت جانی مثل حزب الله و حماس و بشار اسد و امثالهم می ریزد،دیگری به جیب یک مشت دست راستی امثال جان بولتون و جولیانی و رفقا. هیچ هم تعجبی ندارد، چرا که هر دو به قدرت و حفظ و نشر اندیشه پلید وضد ایرانیشان یعنی اسلام ناب محمدی می اندیشند و اندیشه شان هیچ وحدتی با فرهنگ و تاریخ ایران و ایرانی ندارد .
رژیم جنایتکار حاکم بر ایران انسان ایرانی را به مدت 8 سال در جنگی خانمانسوز به کشتن داد و هزاران انسان معلول را تا آخر عمر زمینگیر کرد و پس از آن در جنگ سوریه ثروت ملت را به باد داد، و باند تبهکار رجوی بهترین استعدادهای ملت ایران را تحت عنوان "ارتش آزادیبخش " به عراق کشاند و غیر مستقیم آنها را عملا به خدمت ارتش صدام حسین در آورد. پس از سرنگونی دولت صدام مابقی را بدون سلاح در اشرف گوشت دم توپ رژیم جنایتکار اسلامی ایران و وابستگانش امثال مالکی کرد و مابقی را در کشورهای اروپائی در غربت سرگردان کرد و الان هم مرتب شاهد تابوت کشی در آلبانی هستیم . بیت رهبری هم مشغول مهمانبازی های اشرافی آنچنانی در اشرف و آلبانی هستیند . هیچکدامشان نه درد ایران دارند و نه ایرانی .
خلاصه بیش از 40 سال است که هر دو ملت ایران را به بازی گرفته و در یک توّهم و کابوس فرو برده اند .چه این خبر واقعی باشد یا غیر واقعی .
ننگ بر هر دو باند تبهکار خمینی و رجوی . پیروز باد جنبش ملی مردمی ملت ایران به رهبری کارگران زحمتکش و رهبران شریفی امثال نرگش محمدی،نسرین ستوده،محمد نوریزاد و مابقی مبارزین واقعی ایرانی.

ناشناس گفت...

زورو
دوست ناشناس گوربابای مجاهدین باید به خدمتتان عرض شود راه رسیدن به ازادی برای مردم ایران و نه فقط دو نفر یاد شده از نفی مجاهدین میگذرد مجاهدین سدکنندگان جنبش مردمی هستند مجاهدین بزرگترین دشمن شکل گیری یک اپوزسیون انقلابی هستند مجاهدین پشت روی دیگر ملاها هستند و تنها راه نجات ایران نیز از عبور کردن از مجاهدین سد زمانه میگذرد برای باور کردن ان به تحلیل های مجاهدین نگاه کنید که با خط درشت مینویسند تنها الترناتیو انقلابی یعنی بقیه در حال کشک سائیدن هستند خودتان نتیجه بگیرد مجاهدین هر کاری میکنند تا جلوی تشکیل یک الترناتیو انقلابی را بگپیرن .

ناشناس گفت...

۸۰۰ هزار دلار کمک مالی به راستگرایان اسپانیا از سوی یک سازمان مدعی به کمکهای مردمی ؟؟؟
ایا بهتر نیست این ولخرجی ها برای تداوم اعتصابات زحمتکشان و یا کمک به قوت و غذای زباله گردهای ایران انجام شود ؟
ایا میدانید راست و محافظه کاران در سراسرجهان اعم از مذهبی و غیرمذهبی استراتژیک از یک قماشند ؟ چه درقالب حکومت اسلامی ولایت فقیه وچه درقالب فلان حزب راست اروپایی ... درمحتوا فرقی ندارند .

ناشناس گفت...

اسمال بيخيال راستكرايان اسپانيا، بكو مجاهدين به تو جقدر پول دادن؟

ناشناس گفت...

سوال اینه که چرا دهها هزارنوجوان و جوان اعدام شدند اما رهبری فرارکرد ( به هر بهانه ای که میخواد باشه) ایا این بود رسم روزگار مبارزه درکناریاران ؟ایا این ماجرا بدین شکل نمونه تاریخی هم دارد ؟ کجا ؟

واقعا میخوام بدونم و اگر نمونه تاریخی مشابه وجودداشته لطفا دوستان راهنمایی کنند .