دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۱۵, دوشنبه

زمین زنده است.اگر زمین بمیرد حیات خواهد مرد. زمین را پاکیزه نگهداریم. برای پاکیزگیش مبارزه کنیم. دارد دیر میشود

زمین زنده است.اگر زمین بمیرد حیات خواهد مرد. زمین را پاکیزه نگهداریم. برای پاکیزگیش مبارزه کنیم. دارد دیر میشود

۷ نظر:

ناشناس گفت...

امروز یکی از شاخص های پیشرفت دریک جامعه توجه شهروندان به حفظ محیط زیست و احترام به حیوانات است . چنین جامعه ای محال است زیر بارحرف زور و بی عدالتی برود . این چیزی است که در سن ۵۵ سالگی بهش رسیدم .

ناشناس گفت...

امروز یکی از شاخص های پیشرفت دریک جامعه توجه شهروندان به حفظ محیط زیست و احترام به حیوانات است . چنین جامعه ای محال است زیر بارحرف زور و بی عدالتی برود . این چیزی است که در سن ۵۵ سالگی بهش رسیدم .

ناشناس گفت...

کسی که میاید جلوی شکاروقتل یک دولفین را میگیرد مطمئن باش که نمیتوان با ایده الوژی و سایرمزخرفات دهان اورابست و اگر اکثریت یک جامعه به چنین نقطه شعوروآگاهی برسند امثال جمهوری اسلامی و اخوند و روضه خون نمیتوانند براو حکومت کنند . محال است بتوانند براو حکومت کنند .

ناشناس گفت...

انان که فکرمیکنند زمین را خدا افریده طبعا فرجام انرا مشیت الهی تصور میکنند و قدمی برای حفظ و پاکیزگی ان برنمیدارند . انان همه چی را نعمت و خودرا اشرف مخلوقات میپندارند ... انان همه چیزرا درجهت منافع خود نابودمیکنند چون درکتابهای اسمانی بعنوان نعمت برایشان ارزانی شده ! هرجنبنده ای را به قتل میرسانند و میخورند ! مشکلشان برسر حق حیات ان موجودزنده نیست بلکه مشکلشان نوع ذبح ان موجودزنده است . بنابراین زمین هم گرفتار خرافات موجودی بنام "اشرف مخلوقات" است .
واقعا ننگ برتفکری که انسان را اشرف مخلوقات میبیند و خودخواهانه هر غلطی میکند و هربلایی که دلش میخواهد برسر زمین میاورد . تاحالا فکرش را کردید که درمیان اینهمه موجودزنده فقط این انسان است که دارهی ادیان است ؟ هرچه از دین دورتربشویم سلامتی سیاره ما بیشترمیشود و موجودات زنده نیز درآرامش بیشتر زندگی خواهندکرد .

ناشناس گفت...

نکبت ۴۰ ساله و اپوزوسیون  دهان به هوا !



اسبهای آبی کناربرکه با تنه های سنگین و پوستی کلفت زیر افتاب لمیده و دهان خودرا باز نگه داشته اند تا خدمات اسمانی شاملشان شود !

اپوزوسیون اروپا نشین ما نیز بعضا شباهت بسیارزیادی با اسبهای آبی کنار برکه دارد . اخر یکی بیاید به این نکبت ۴۰ ساله پایان دهد و مملکت را طی مراسمی شکوهمند تحویلمان دهد و برود بقیه اش با ما ... یکروز هایزر امدو ارتش را از کودتا منصرف کردو زمینه ظهورو ورود زامبی به بهشت زهرارا نزد مردگان اماده نمود و مگر نمیتواند دوباره تاریخ تکرارشود و اینبار یک ژنرال بفرستد و زمینه ورود مارا فراهم کند ؟ مردیم ازبس درکناربرکه دهانمان را بازگذاشتیم بابا زبونمون خشک شد ! بارانی بباران از اسمان بی ابر ! اگرتوبخواهی میشود ومگر نه اینکه ازیک زامبی رهبرساختی و برکول مردگان زنده نما سوارش کردی ؟ اینبار زامبیان صف به صف بازو به بازو در کنج هجرت و آماده عزیمت به قبرستانی دیگر خصوصا که مردگانش نیز بسیار بیشتراز ۴۰ سال پیش . نگاه کن ببین چگونه بر جسد کفتارها کرکس ها تناول میکنند وبرجسد کرکس ها سوسکهای گوشتخوار ؟ لاشخوراندرلاشخور صف به صف بازو به بازو باسرود و بی سرود پاکوبان و دست افشان با نگاه التماس به اسمان با دهانهای باز ... پس ببارای باران دراسمان بدون ابر ... ببار ... ببار ...

خلاصه رهبران زامبی گاه مرحوم و گاه نامرحوم ! گاه شیربیدار و گاه گربه اشرافی ... گاه وارداتی - پستی با بسته بندی پرزرق و برق انجنانی اما بی محتوا و گاه با محتوا اما محتوایش زوزه تسلیم و ایه یاس و موعظه انحراف با چاشنی سفسطه وطعم دموکراسی !

ساکت باشید ! مملکت درحال سوریه ای شدن است !!!!! واین اوازشوم را با بهانه های گوناگون مرتب تکرارمیکنند بدون انکه به عامل و سبب ساز وضعیت فعلی سوریه اشاره ای نمایند . این دسته از اپوزوسیون قلابی که گرگان درلباس میش با پاپیون و بی پاپیون با کراوات و بی کراوات مرتب درحال موعظه اند ! از انتشار اخبار مربوط به کارگر بازداشتی لت و پارشده و خبرنگار لت وپارشده تر هیچ نه میگویند ونه نامشان را برزبان میاورند ! تکلیف اپوزوسیون قلابی که روشن است نمیخواهد جنایات رژیم رسانه ای شود اما درد من از اپوزوسیون غیرقلابی است ... اوچرا رسانه ای نمیکند ! واضح است ... هراس دارد که خود کمرنگ شود و با این همه ادعای" کانونهای شورشی " از سکه بیافتد !!! لاشخوران قلابی و غیرقلابی توجیب ریز صف به صف بازو به بازو دست افشان و پاکوبان ... ببار ای اسمان ..‌ ببار ...

واما دراین سو :

مردم رنجدیده ، تنگدست و فقیر با سفره های خالی درمصاف با مهیبترین هیولای استبداد و بی عدالتی تاریخ بشریت  یعنی اخوند و ایده الوژی اخوند در رزم است و تنهای تنها با نسلی که میداند و میخواهدکه بداند و میرزمد و میخواهد که برزمد ... هزاران شاخص آزادیخواه درمیدان و زندان ... شاخص هایی که اپوزوسیون قلابی و غیرقلابی از مطرح شدن نام انان وحشت دارند ...

مبارزه خیلی چیزها به انسان میاموزد .

زنده و پایدارباد ایران یکپارچه متحد برای پیروزی .

ناشناس گفت...

رهبر زامبی ها ۴۰ سال پیش امد و یکضرب رفت نزدمردگان دربهشت زهرای تهران . اما ما اورا پدربزرگوار و رهبر انقلاب نامیدیم و امروز دیروز خودرا انکارمیکنیم ! بدبختی که یکی دوتا نیس !

ناشناس گفت...

سایت مجاهدین که مرتب از توئیت پمپئو مطلب مینویسد هیچگونه اشاره ای به ملاقات مسیح علینژادو پمپئو که بحث حجاب اجباری ، سرکوب زنان و بازداشت فعالین کارگری مورد بحث قرارگرفته اشاره ای ننموده است . اصلن انگارنه انگار زن مبارزی بنلم مسیح علینژادداریم و انگارنه انگارکه ملاقاتی بین پمپئو و مسیح علینژادبرگزارشده و انگارنه انگار که تصاویر این ملاقات در توییت وزارت خارجه امریکا امده است !!! انگارنه انگار که هزاران زن مبارز در نیدان و زندان درایران داریم !!! ظهارا فقط یک زن "مبارز"! داریم وانهم مهرتابان است و انهم درخارجه و انهم غرق در زندگی اشرافی و انهم .... و انهم .... وانهم ....

مجاهدین واقعا در سکت و حسادت و تنگنظری شهره اند ونه در مقاومت و بی جهت نیست که دربین اینهمه نسل جوان مبارز داخل کشور حتی یک طرفدارهم ندارند ! چرا ؟

چون انچیزی نیستندکه میگویند . مشتی رده طلب فسیل شده با قدرت مالی بالا و یک مشت اراحیف نوستالژیک ( و درست مانند اخوندهای جمهوری اسلامی) همه زرت و پورتشان مانند اخوندها اینه که زمان شاه زندان رفتیم !

و تنها سرمایه پز و ژستشان هم همین است ( درست مثل اخوندا) . یادشون رفته در مجیزگویی از خمینی از حزب اله هم سبقت گرفته بودند ! القاب امام خمینی و پدربزرگوار و رهبر انقلاب و سمبل شرف ملی و صدها بیانیه و اطلاعیه در حمایت از امام خمینی و مجاهداعظم را عمه من صادرکرده بود ونه سازمان مجاهدین ! واقعا شرم و خجالت هم چیزخوبی است . انوقت هر منتقدی را بی شرمانه به رژیم وصل میکنند !!! البته حساب مجاهدینی که با رژیم درحال همکاری هستند جداست و مگرنه اینکه همین مجاهدین همکاررژیم از شاگردان کلاسهای ایده الوژی من درآوردی مسعود بوده اند ؟ کجای کار عیب داشته ؟ وقتی میوه کرم میزاره حتما که شاخه اش مستعد پرورش میوه کرموست و بگیربرو تا ریشه و خاکش .

اقاجان عصر ایده الوژی اخوند گذشته ... اگر شیخ مفید و شیخ فضل اله نوری و خمینی بدنیا نمیامدند مجاهدین هرگز  بوجودنمیامدند ... میگیدنه ؟ چرا در ممالک مسیحی مجاهد مسلمان بوجودنمیاد ؟ وچرا درممالک اسلامی مبارز مسیحی درست نمیشه ؟ تا کی دنبال خرافه و جهل ... فکر تفکری ناب باید . تا کی دعاوی پوچ اراده گرایاته و سکت و حسادت طلبانه با لاف و گنده گویی ؟ به مبارزات داخل ونسل عاصی نظرکنید که هزاران هزار درمیدان و زندانند با نام و نشان .

ویک سوال : ایا نام و نشان انان را میشناسید یا نام و نشانشان لرزه براندامتان میاندازد ؟ اگر لرزه براندامتلن نمیاندازد پس چرا بطورمشخص نامی ازانان درسایت هایتان نیست ؟ 

سایت های شما  در این خصوص چه فرقی با رسانه های رژیم دارد ؟؟؟

وای برما .... وای برما ....