دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۱۹, جمعه

این فیلمها را ببینیم و عقب ماندگی و بی هویتی ملی خود را در بروز فاجعه پنجاه و هفت دریابیم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

درحالی وارد ۴۰ سال از نکبت ۵۷ میشویم که تمام دستاوردهای اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی ، محیط زیستی ، جهانی ، صنعتی مان یک به یک توسط اخوند درجمهوری اسلامی نابود شده است ... این رژیم درطول این ۴۰ سال گذشته فقط و فقط در افزایش جمعیت بمنظور افزایش نفوس مسلمین ! نقش داشته بدون انکه به فکر امکانات رفاهی بهداشتی مردم باشد ... فقر و زباله گردی و کارتن خوابی و اعتیاد و فحشاء و سرکوب عقایدمخالف و اعدام و زندان و شلاق و تعزیر و نابرابری و اختلاس و غارت و چپاول ثروت ملی و عقدقراردادهای ننگین استعماری و بی آبرو کردن ایرانی در جهان تنها دستاوردهای رژیم جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بوده است ولاغیر .

خاکزاد

ناشناس گفت...

شادروان بختیار همه پدرسوخته بازیهای اخوندها را گفت اما ما با شعار منقلتو نگهدار ! اورا زدیم . اخه ما خیرسرمون انقلابی بودیم و از اعلامیه های اقا حال میکردیم ... بختیار که یک مبارز و ورزشکارو کوهنورد بود اورا منقلی ! خطاب کردیم ! کلا ما اینجوری هستیم از هرکی که حرفش مث حرف ما نباشه یک دوجین اتهام تو جیب براش داریم !
بعدشم که امام امد و چقدرما برای اینکه حفاظت امام را درفرودگاه به ما بدهند تلاش کردیم ! والان گردن نمیگیریم ! ببین چقدرما برای حفاظت اقا خایه مالی کردیم که بچه های عمل چمران و دارودسته رفیق دوست صداشون دراومده بود که وقتی سلاح ندارید باجی میخواهید مخافظت کنید ! من یادمه دقیقا همین اقا مسعود تحریفکار فرصت طلب به بازرگان گفت حوب ما چه تقصیری داریم شهران همه سلاح هارا مصادره کرد !!! درهمان موقع هم میدونستیم این دروغه چون کلا سلاحهای سازمان کلا همون سلاحهایی بود که شهرام خودش با فرار از زندان اورده بود بیرون و دست بچه ها بود و انها اصلن امام را قبول نداشتن که بخوان دنبال محافظت اقا باشن . ضمنا اگه مسعود اونروز سلاح نداشت چون ربطی به سازمان نداشت ... اینا بعدا درغیاب رهبران دورکون هم جمع شدن و تجدید حیات مذهبی کردند و چپ و راست مرتکب اشتباه شدند تا امروز و به قیمت دهها هزار جوان ... و خودشم انوراب در خفا .
یکی باید بشینه تاریخ واقعی رو بنویسه .

ناشناس گفت...

خمینی فرزند خلف پیغمبر اکرم بود و مگر پیغمبر اکرم جز خمینی بود ؟ سخنرانی های مدنی و مکی خمینی از دادن ازادی بیان در مدینه ( نوفل نوشاتو) تا شکستن قلم ها و بریدن زبانها در مکه ( ایران ) مگر نمونه تاریخی نداشت ؟

مگردرصدراسلام پیغمبراکرم زنان اسیر را به حال خود میگذاشت ویا بچه های پدرکشته را نوازش میکرد ؟ پیغمبراکرم زنان اسیرا به سربازان میداد و بچه ها هم برده و غلام میشدند ... ومگر غیرازاین بود ؟ استنادمن ایات قران است ونه نوشته این و آن ... صدها ایه مبنی بر غنیمت جنگی زنان اسیر و تاراج اموال انان و حدو تعزیرو گردن زدن لا یومنون ! انهایی که به خدا و روزقیامت پیغمبر ایمان نیاورده اند و ازکافرانند و صدها و صدها ایه که کوچکترینشان و " لیبرالی" ترینشان موی بربدن انسان اندیشه ورز و دموکرات امروزی سیخ میکند . داستان نسل کشی قوم بنی قریظه و گردن زدن بیش از ۷۰۰ نفر از مردان قوم یهود و همبسترشدن با زنان و دختران انان و گورهای دسته جمعی و خون و خونریزی فقط گوشه ای از "رحمانیات " اسلام بود که پیروان صدیق و سلفی ان یعنی داعش و جاعش نمونه ای آزمایشگاهی ان درقرن ۲۱ است با پیروانشان که با مغزهای مسخ شده تکبیرگویان سر دختربچه سه ساله " کافر" را گوش تاگوش میبرند تا در بهشت با پیغمبر محشور شوند و حوری و قلمان و الی اخر .

داستان شیعه اش هم برهمین منوال به اضافه ۲۵۰۰۰ روایت و حدیث مسخره و جنایتکارانه ...

چقدراحمق بودیم ما ! دردهه ۴۰ "لیس الانسان الی ما سعی" برای ماهمان سوسیالیزم بود ! اما این ایه به معنی این بود که هرکس صاحب غنیمت خویش است که با زحمت و سعی بدست اورده اما برای ما که دنبال چسبوندن  شوروی و کاستریسم به اسلام بودیم اصلن قران برایمان مانیفست حزب کمونیست بود ... واقعا ما گیج و منگ بودیم .

قهرمان ما حسین ابن علی بود ونه بایک خرمدین ... حتی من یادمه که یکی از بچه ها وقتی ازبابک صحبتی کرد اورا متمایل به افکار شاهنشاهی ! تلقی کردیم ! ما گندش را دراورده بودیم حتی صلح امام حسن با معاویه را انقلابی تصورنیکردیم که الیته این" اختراع " درلن روزگار مورد تایید همه اخوندهابود و حتی مورد تایید خمینی ! درحالیکه ما ازروی بی اطلاعی چاخان کرده بودیم . صلح امام حسن با معاویه همان نرمش قهرمانانه بود که کلی سکه و خراج توش خوابیده بود وما بی اطلاع .

ما با همان تفکر اوایل دنبال حفاظت ازامام بودیم چون همانطورکه گفته بودیم و درصدها بیانیه و اطلاعیه و نشریه نوشته بودیم او "پدربزرگوار" و " رهبرکبیرانقلاب" و " مجاهداعظم" و نظائران از طرف ما نام گرفت ... بدستوراو مارا درگوشه و کنار میکشتند وما فکرمیکردیم امام نمیدونه و مرتب با نامه نگاری با پدربزرگوار سعی داشتیم اورا مطلع کنیم واوهم حتما که به ریش ما میخندید ... اگر امام خمینی مجاهداعظم و رهبرسازش ناپذیرخلق یکبارهم تو عمر نکبتش خندیده باشه اونم به ریش مابوده !

او به درک رفت اما ماهنوز زیرعلم سالارشهیدان درحال سینه زدن ! وزنان درایران در مبارزه ای نوین برای آزادی و مقابله با حجاب اجباری وما درخارج دنبال حجاب و درک ایده الوژیک از جنسیت ! 

خاکزاد

ناشناس گفت...

بالا برید پایین بیایید خودتونو پاره کنید توکتم نمیره که نمیره !
"انقلاب" ۵۷ جنگ سنت بود با مدرنیته ولاغیر .
وقتی سنتی ها زن بیچاره فلان محله جمشید را زنده زنده اتیش میزنن یا میزارنش تو چاله با سنگ دسته جمعی سنگسارش میکنن و تکبیر میفرستن اسمشو چی باید گذاشت جز جنگ ارتجاع با مدرنیته !
وقتی مدعیاش به خمینی میگن پدرپزرگوار و رهبر انقلاب ! یعنی چی ؟ ما مشکل داریم عزیز .ما تاریخ خودمونو و قهرمانان ملی خودمونو انداختیم دور بجاش امام و حجاب و فقیر و خرافه کردن تو پاچه مون . هنوز میگیم زینب سمبل زن ! وای برما ... وای برما ... هنوز گرفتار ایده الوژی اخوندیم ...
باید رهاشد ازاین بند پوسیده .