دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ مرداد ۱۵, چهارشنبه

پنجشنبه، ششم اوت ۲۰۲۰ به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران در مراسم یادبود بیست‌و‌نهمین سالروز قتل شاپور بختیار و سروش کتیبه. سخنرانان ناصر کاخساز. اسماعیل وفا یغمائی



اطلاعیه
پنجشنبه، ششم اوت ۲۰۲۰
به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران
در مراسم یادبود بیست‌ و‌نهمین سالروز قتل شاپور بختیار

ساعت شانزده (۴ بعد از ظهر) تا هفده وسی دقیقه (۵:۳۰)
هموطنان گرامی،
شاپور بختیار نخستین کسی بود که در برابر خطر مسلم دیکتاتوری فداییان اسلام و پدرخوانده ی آنان خمینی باگرچه آدمکشان او ناجوانمردانه بختیار را نیز کشتند؛ اما در این میان بازنده ی اصلی ملت ستمدیده ی ایران بود، نه بختیار.روزبدین مناسبت، همچون بیست و نه سال گذشته، به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۹ برابر با ۶ اوتدر این مراسم دو سخنران مهمان، آقایان ناصر کاخساز و اسماعیل وفا یغمایی، و آقای علی شاکری زند از سوی نهضت مقاومت ملی ایران، سخن خواهند گفت و پیام های رسیده به سمع حاضران خواهد رسید. سخنرانی آقای ناصر کاخساز به صورت ضبط شده پخش خواهد شد.نهضت مقاومت ملی ایران از کلیه ی هموطنان گرامی، ایرانیان آزادیخواه و خواستاران ایرانی رهایی یافته از بند اسارت و فساد حاکمیت مذهبی، ایرانی آزاد و مستقل، برای حضور در این مراسم دعوت می‌نماید.در این مراسم که از ساعت شانزده (۴ بعد از ظهر) تا هفده وسی دقیقه (۵:۳۰) برگذار می شود پس از پخش سرود ای ایران و قرائت پیام ها، ابتدا سخنرانان میهمان و سپس سخنران عضو نهضت مقاومت ملی ایران سخنان خود را به ‌سمع حاضران خواهندرساند. مراسم با پخش سرود نهضت مقاومت ملی ایران پایان می یابد.از رسانه های محترم تقاضا می شود که حضور نماینده ی خود را، از پیش و با ذکر نام، به نشانی سایت اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران اطلاع دهند.
ایران هرگز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ایران
چهارشنبه ۸ مردادماه ۱۳۹۹
برابر ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۰
نشانی گورستان مون‌‌‌پارناس:

3,

هیچ نظری موجود نیست: