دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آذر ۱۰, دوشنبه

هفت خان. گفتار ارزشمند هومر آبرامیان آبرامیان دانشگاه کورش

 

هفت خان1. گفتار ارزشمند هومر آبرامیان  دانشگاه کورش در باره خود باختگی فرهنگی ما در مقابل  ویرانگران ایران

۱ نظر:

مسعودعالمزاده / پاريس گفت...

۱۰ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۳۰ نوامبر۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

آی دزد، آی دزد

این آخوندهای جاکش

خاک ما را به توبره کشیدند و به عنوان مصالح فروختند به اماراتی ها، دریای خزر رو دادند به پوتین، کامیون کامیون طلا رفت ترکیه، گونی گونی اسکناس رفت تو حلقوم حماص و جهاد اسلامی، ۸۰۰ میلیارد زمان احمدی نژاد دود شد رفت هوا

حمومی آی حمومی، طاس و دولیچه ام رو بردند !
طاس و دولیچه ام جهنم، پیرهن تنم رو بردند !

انگار اینها کم نبود، دارند فرهنگ ما را هم می دزدند. سر هر دویست متر تو پاریس ساندویچ فروشیهای دم دستی هست که نیمی اش کباب ترکی است، بقیه اش یا کفته است، یا شربا یا تاژین که همون کوفته است و شوربا و ته چین. حالا رو ویکی پدیا نگاه کنید انگار نه انگار که این واژه ها فارسی است. "با' در فارسی یعنی آش، شوربا یعنی "آش نمکین". بروید طرفهای اردبیل (بویژه سرعین) آشی دارند نبام دوغا (که همان دوغبا یا دوغ وا است یعنی آش دوغ) که با دوغ می پزند.
شکل (shekel) واحد پول اسراییل، سکه نقره دوران هخامنشی بود که با آن آزادی بنی اسراییل از بردگی توسط کوروش خریده شد. رفته اند ریشه ای کشکی برایش درست کرده اند که نگو.

سال پیش پاپ فرانسوا (که خودش مرد نیک نفسی است) بطور رسمی گفت که روز نوئل زادرود واقعی مسیح نیست. خب زادروز کی است ؟ جز میترا که در ۲۷۵ امین روز سال (شمسی) یعنی با دوروز تفاوت شب یلدا، کاجی در دست از مادری باکره زاده شد و خدای مهر(میترا) بود ؟
روز نوئل جشن یادبود آن کسی است که گفت "خدا محبت (مهر) است".
فراماسونها ۱۳ رتبه دارند که با کلاغ آغاز میشود و میرسد به بالاترین مدار(پیر) درست چون دین میترا ۲۸۰۰ سال پیش تر. این "پیر" همان پیر میترا (یا مهر/بان) بوده که به سرش قسم میخوردند. همین امروز هم در زبان مردم هست که "به پیر به پیغمبر قسم".


خیر نبینی حموم......
خیر نبینی خامنه ای !

قتلوا، ضربوا، هدموا، قاتلوا هم حتی لاتکون فتنه،
قاتلوالکفاروالمشرکین،نارجهنم،نکیر،منکر،سعیر، ؟؟؟؟

این مزخرفات را بریزید تو زباله دان و ...

یادتان نره سه هفته دیگه نوئل را هم بیاد میسح پیامبرعشق و صلح و هم بیاد میترا خدای مهر ودوستی جشن بگیرید !