دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ دی ۱۰, چهارشنبه

آیه الله حیدری اعلام میکند قرآن در دست ما واقعی نیست حتما بشنوید تق قضیه نزد علما هم در آمده است. 1400 صال است بلزیچه جعلیاتیم

 

سید کمال حیدری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

۷ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۱۲ دی ۲۵۷۹ ايرانى ۱ ژانویه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

.... مار، به سیاهش هم لعنت، به سفیدش هم !

گول نخورید، این کلک رژیمه. چرا ؟

این رژیم یک سیستم متعارف نیست حتا در سرکوب و دیکتاتوری. رژیم حاکم بر ایران را نباید از سنخ خونتاهای نظامی آمریکای لاتین،فرانکو،سالازار یا دیکتاتورهای آفریقایا آلمان نازی دانست.سالازاردیکتاتور بود،اما متخصص هم بود.ماشین تحریرهای سابق که پدربزرگ همین کی بردهای کامپیوتری باشد طی نزدیک به سد سال تکمیل شد و سدها نمونه اش بیرون آمد تاازدید سرعت و کیفیت بهترین باشد بویژه که به عنوان نمونه برای متن های حقوقی واداری بایک اشتباه باید دوباره تایپ می شد.
یکی از این ها را خود سالازار درست کرد که درآن حرف(O)وعددصفر(0)ونیز حرف(I)وعددیک(1)یکی شده بود و جمع و جورتر بود.هیروهیتو(ی جنایتکار)متخصص زیست شناسی بود.هیتلرطراح صنعتی بودوطرح فولکس واگن را باالهام از(حشره)کفشدوز خودش کشید.اینها دیکتاتور بودند،اما بنابه نیاز جامعه پیش از دیکتاتور شدن شغل و حرفی ای داشتند که مفید جامعه بود.

این زمین تا آسمان با سیدعلی فرق دارد که با روضه خوانی شروع کرده.
این تنهارژیمی است که پایه اش بر جهل بنیادگذاری شده.اینهابه این جهل ــــ نیازمندند ـــ.
رژیم رفته زیر ضرب تهاجم ایدئولوژیکی مردم.آنهایی که نه از اسلام رژیم که از اسلام بریده اند کمتر رژیم را میلرزاند. دردشان این است که "معاندین" پرسش هایی را در سطح جامعه می پراکنند که "مومنین" را مسئله دار کرده. نه تنها زیر و دوروبر منبرها که سایت های حوزه رفته زیر آتشبار این پرسشها.

از دید باورمندی، بین رژیم واین تهاجم(که رژیم به اش میگوید تهاجم فرهنگی) چند تا خاکریز است : الله،محمد،قرآن،سه اصل اسلام [توحید، نبوت،معاد]،دواصل شیعه [عدل وامامت]،اصول شیعه دوازده امامی، حسین و کربلا و امام زمان، ولایت فقیه و حاکمیت سید علی.
این ترتیب در تعریف است.درعمل خاکریز ولایت فقیه وسیدعلی آخرین است. خاکریز بعدی الله، محمد، قرآن و [توحید، نبوت،معاد] است که دراین یکی اینها سنی هارا پشت خود دارند.بعدی [عدل و امامت] وشیعه وامام زمان.

جریان امام زمان (که سنی ها قبولش ندارند) ته اش باد میده وشده جوک.این آنقدر مزخرفه که هر کاری می کنند ماستمالی پذیر نیست. جریان "ژن خوب" رو علم کردند. گیرم درست،اما اینکه بین ۸۵ میلیارد آدمی از نوع ماکه تابحال زاده شده، مورد دومی دیده نشده که کسی اینهمه سال زنده بوده باشه،با عقل جوردر نمیاد.باکتابهای تاریخ جور در نمیاد.دیگه فروش نمیره.

عاشورا و قمه زنی و زنجیر زنی با خشونت بالایی که به جامعه تزریق می کنه،این هم داره می افته. باز تو این یکی هم سنی ها مخالف اند.
دررابطه با قرآن،آنقدر تضاد باعلم وبدیهیات،مخالفت باحقوق انسانی وزنها،خشونت و قتل توش هست که مستراحها و زباله دانها پرشده از قرآن.این از چشم رژیم دور نمی مونه.حتا اگر بدونند کی کرده کاریش نمی تونند بکنند.هم تعداد بسیار زیاده،هم اینها مردم عادی اند. گرفتن و زندانی کردنشان بقیه رو جری تر می کنه و بدتر می کنند. یعنی اگر رژیم به این حساسیت نشان بده، مردم سر لجبازی بدتر می کنند.

حالا اتاقهای فکر رژیم افتاده اند به چه کنم چه کنم. همین جاست که کار این سید کمال معنا پیدا میکنه : قرآن اصل پیام محمد نیست،تحریف شده است و .... {.... ما باید برویم دنبال پیام واقعی الله ...}. یعنی دارند مردم را سر کار می گذارند تا :
ـــ به خاکریز محمد و خاکریز الله نزدیک نشوند : "... قرآن رو قبول نداری، حدیث داریم. برخی هاش جعلی است،جنس های بهتری هم تو پستو داریم. بیا تو زمین مابازی کن تاروی "علم ؟ ؟ ؟" کلام و از این مزخرفات بحث کنیم. از مغازه نرو بیرون، این جنس خوب نیست، جنس دیگه بخر.

دو سه ماه پیش یکی دیگه آمده بود علیه رژیم می گفت تا مردم بی ایمان نشوند.

تف به آسید علی، به دینش، به کتابش، به پیامبرش، به شیعه اش، به سنی اش.
به چار امامی اش، به هفت امامی اش، به دوازده امامی اش و به بقیه اش.

اینها همه اش دکان دستگاه است برای نگاه داشتن مردم در جهل و خرافه. برای کانالیزه کردن اعتراضات بدرون رژیم و کنترل آن. برای پس کشیدن موضعی از یک خاکریز برای برگشتن دوباره.

.... مار، به سیاهش هم لعنت، به سفیدش هم !

ـ ـ ـ ـ ـ تحریر شد پانزده دقیقه پس از نیمه شب فی شهر ژانویه و فی شهر پاریس !
مسعودعالمزاده ، با سرِ بالا لامصب !
سال نو فرخنده !

... و یاد ارسلان گرامی !

محمود گفت...

دقیقا 1220 سال است که مسلمانان جعلیات یک دروغگوی فاسد را به نام کلام خدا مو به مو اجرا کرده و به دیگران تحمیل کرده اند و بر سر آنها خون ها ریخته و ظلم ها کرده اند.
قبل از آن را هم نمیدانیم که اصلا دعوا سر چی بوده پس قبل از آن را هم بی خیال اصلا چرا باید سرش دعوا کنیم.
اگر این وضعیت "کلام خدا" بوده! بقیه تاریخ نگاری و حدیث و روایات را واقعا وللش.

محمود گفت...

جناب عالمزاده گرامی
من با تمام حرفهای همنظر خواهم بود به شرط اینکه ثابت کنید نقش لوتر برای کلیسا تقویت مسیحیت بوده و رنسانس هم یک جعل تاریخی برای اینکه مردم اروپا را فریب دهند و آنها را برای سرمایه داری آماده کنند.
اولا ما با واقعیتهایی همچون درصد بالایی از تحصیل کردگان، رویگردانی کامل از دین حدود 60 درصد و رویگردانی از اسلام سیاسی-ارتجاعی حدود 90 درصد مواجهیم.
ممکن است پدیده حیدری و حیدری ها برای تنفس مصنوعی حداقل بخشی از باورهای اسلامی باشد ولی نمیشود همه چیز را یک نقشه و توطئه تلقی کرد. این نگاه اتفاقا همان است که حاکمان اسلام سیاسی از آن استقبال میکنند.
بهتر نیست این را بیداری مسلمانان و به کنج خانه و خلوت فرستادن مسلمانی و گرفتن شمشیر از دست زنگی مست تعبیر و تفسیر کنیم.
با خشم و عصبانیت به جنگ مذهب رفتن اتفاقا خواسته حاکمان دین پناه است. شما که نمیتوانید میلیونها مسلمان معتقد ظاهر بین را با استدلال خود بی دین کنید. اما می توان نیش و زهر و شمشیر فضولی در سیاست و زندگی اجتماعی مردم را از دین گرفت و کاری هم به خلوت دینداران و اعتقادات آنها نداشته باشیم.
ما باید از تمام دینداران و بخصوص رده های بالا آنها که نیش و زهر و شمشیر اسلام را میخواهند بکشند و آن را تبدیل به یک باور بی ضرر کنند استقبال و آن را تقویت کنیم.
وگرنه باید جوی های خون ریخته شود و آخر سر هم حاکمان دیندار برنده میدان خواهند بود.

محمود گفت...

یادمان باشد که حتی برای مقابله با ویروس و تهیه واکسن، از خود ویروس استفاده میکنن. ویروسی که دیگه خاصیت بیماری کنندگی نداره ولی به بدن روش مبارزه با ویروس را یاد میده.
آنتی ویروس مذهب سیاسی و افراطی فقط در خود همین ویروس نهفته است.

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۱۵ دی ۲۵۷۹ ايرانى ۴ ژانویه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس / ۱

هم میهن گرامی محمود،

۱ بسیار سپاسگزار از چند خطی که نوشته اید. واقعیت این که من آدمی ام رک، بسیارساده و ساده نویس.آموزگار خصوصی هم بوده ام و یادگرفتم فشرده اما ساده مسایل را بیاموزانم.راستش از این هایی که نوشته ایدمن چیزی دستگیرم نشد.من ازجریان لوترورنسانس چیزی نفهمیدم. جوری بنویس که آدم ساده ای مثل من هم حالیش بشود.

۲ این "الهام از طبیعت" و مدل سازیهایی از این دست بسیار کاردست بشر داده.از دید علمی (بسیار فروتنانه تا آنجا که من فهمیدم)رده بندی ای برای پیچیدگی پدیده ها هست :
در جهان خُـرد : فیزیک زیرهسته ای، فیزیک مکانیک، شیمیایی،زیست شناسی،انسان شناسی(در سطح فرد)،جامعه شناسی و تاریخ
در جهان کلان : فیزیک کیهانی و مشتقاتش.
هر کدام از اینها قانونمندیها (و حتا فرمولها) ی خودشان را دارند.جاذبه در سطح کرات با توان دو است. در فیزیک زیر هسته ای با توان شش ! برداشتن قوانین یکی از اینها و اعمال آن به دیگری خطا و اگر به حیطه انسان و جامعه برسد وحشتناک و خونبار است. {بلانسبت شما} به کسانی که از این کارها می کنند، میگویند "شاگرد جادوگر"، کم سواد بدتر از بیسواد. نمونه هایش را در سالهای ۴۰و۵۰ شمسی در ایران دیدیم : الگوبرداری از جنگ مسلحانه و جنگ چریکی، کشف و شهود"تکامل"ازتئوریهای داروین وهدفداری خلقت بنابر کتاب "اپارین"(که تو شوروی بود اما مذهبی بود) و خودرادرنوک پیکان تکامل دانستن از این دست است. براستی فکر میکنی که آنهایی که کوره های آدم سوزی و قتل عامهای دسته جمعی میلیونی راه انداختند دیو بودند ؟ دکتر "گیوتَن" (Guillotin) که گیوتین را ساخت، "انسان دوست" بود. این دستگاه را ساخت تا زجرمحکومین به اعدام را کم کند. نتیجه چه شد ؟ اعدامها صنعتی شد و پنجاه برابر !
قتل عامهای نازیها، کشتارهای دسته جمعی استالین و ۷۰ میلیون نفری که بزرگترین جنایتکارتاریخ بشر انقلابی کبیر و الهام بخش انقلابیون از جمله توحیدی یعنی مائو کشت، همه و همه تبیینی از تئوری های داروین بود : اینها نیروهای "غیرتکاملی"اند.این جمله را احتمالا شنیده ای که "سرمایه داری محکوم به فناست". اینرا توی کله کمونیستها فروکرده بودند که "تاریخ حکم مرگ سرمایه داری را صادر کرده، ما هم گورکنان اش هستیم". با همین یک جمله سد و بیست میلیون نفرراکشتند.
پس هم میهن،لطف کن این حرف پوچ "استفاده از واکسن" را تکرارنکن که نه پایه علمی دارد،نه فلسفی.

قــوانــیــن زیــســت شــنــاســی را بــه جــامعــه تــعــمــیــم نــمــی دهــنــد.

این دو سیستم با دو درجه پیچیدگی و قانونمندی های متفاوت است. در شان ات نیست تا این سطح خودت را پایین بیاوری.

۳ اسلام سیاسی و غیر سیاسی و انقلابی و ارتجاعی نداریم. اسلام است و باور به الله و خشونت قرآن، سیره محمد، علی و خروار خروار خرافات. اسلام ارتجاعی است، ۱۰۰% ارتجاعی است. کافیست ماله کشی. از رنسانس گفتی، این دو سه خط "ساده" را داشته باش :
رنسانس از ایتالیا و کارگاههای پشم بافی و آتلیه های نقاشی فلورانس آغاز شد. با نقاشی زنان برهنه میکل آنژ در سقف کلیساها،با مجسمه هایی از عیساومریم به شکل کارگران روستایی ادامه یافت ونخست اروپاوسپس دنیارا به لرزه درآورد.همه چیز آماده بودتاایتالیا بشود قدرت نخست جهان. پس چرا انقلاب صنعتی از انگلستان آغاز شد، سپس آلمان، سپس فرانسه و نه ایتالیاو اسپانیا ؟ جز این بود که :
ــ انگلستان با رفرم درکلیسای آنگلیکان دست پاپ راازانگلستان کوتاه کرد ؟
ــ آلمان با کمک ژان کالون فرانسوی و لوتر آلمانی دست پاپ را از آلمان کوتاه کرد ؟
ــ که مقر پاپ در شهر آوی نیون (Avignon) فرانسه بود و با انشعاب درکلیسای مسیحی،این مقر درنهایت به رم رفت ودست پاپ تاحدی ازفرانسه کوتاه شد ؟
درفرانسه هم شاه شدن هانری چهارم (پروتستان) جهش صنعتی و علمی را استارت زد.
هرچه دورتر از رم، سعادتمندتر !

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۴ این جریان حیدری توطئه نیست، بامبول و شیادی است که تخصص آخوند است. این بابا داره "قرآن" رو فدا می کنه تا "الله و محمد" را از زیرضرب بیرون بکشه.ما تودکان بقالی و قالی فروشی نیستیم که سراینها چانه بزنیم. بده و بستانی درکار نیست. ایران مال ماست، میهن ماست. باید یکباربرای همیشه اینها (الله، محمد، قرآن،امامها،فاطی،حسَین،مهدی،باقر،بی قر) و بقیه را بفرستیم به محوطه خصوصی و وحشیگری قمه زنی و زنجیر زنی و مفت خوری و بطالت محرم و رمضان را جمع کنیم. جنگی هم نخواهد شد.اینها همه بساط مفت خوری است.آخوند شکم است و زیرشکم و حرف مفت.من توخط اول جنگ ایران و عراق بودم، آخوند اون دوروبرها نبود.اینهاتوپ توخالی زیاد درمی کنند. سنبه پرزورباشه زرد می کنند.اینها اهل شهادت نیستند.پامنبری جماعت روهم ماخوب می شناسیم.یک درسداینها ممکنه پاش وا ایستن.جلو اینها باید ایستاد. باکی ات از اینها نباشه. بی پیزی تر از این حرفهاند. اینها تنها زورشون به دختر مدرسه های میرسه برای تجاوز.
تنها اشکالی که پیش میاید، این است که یک مشت لجاره که شکم شان را برای افتادن به قدرت و مفت خواری صابون زده اند میخواهندازآخرین تتمه های این نجاست ارتجاع نردبامی برای پریدن رو اسب قدرت استفاده کنند. رک : ارواح ننه شان که گذاشتیم !
۵ هیچ خشمی درکارنیست. باخونسردی، با متانت : گور بابای اسلام. مال بد بیخ ریش صاحابش. تمام شددور مفت خوری.میری کار میکنی،از جیب میخوری.نه ازداخل، نه ازخارج پولی در کار نخواهد بود.خرجت رو که در آوردی، برو روزی ۴۸ ساعت نمازبخون.به کاردیگران هم فضولی نکن، نه درسطح فردی، نه جمعی. وقتش هم همین حالاست.
ما اسلام رو نمی خواهیم. اسلام باید بره تو پستوی خانه.
۶ این جریان نیش و زهر اسلام هم باز شبیه سازی و بازی با کلمات است. شوخی کافیست. همین آخوندکی که امروز داره برای اسلام نق نق میکنه، فردا خراسلام جونش که از پل گذشت، دوباره فیلش یاد هندستون می کنه.ماگوشمان از این حرفها پره.از مرده ها"قدیس"درست کردن، برای این یکی هم ما جای دادنمون درد می کنه. هیچ شکی ندارم که اگر رضا رضایی و احمد رضایی زنده میماندند، سرشون از سپاه پاسداران درمیامد.
۷ اسلام زاده آخوند نیست، آخوند زاده اسلام است. این شوخی کشیدن دندان مار هم در جاهایی چون فرانسه و آلمان و انگلستان قابل اعمال بود چون زمینه تاریخی اش را داشتند. ما متخصص الگوبرداری و چسب و قیچی ایم. ببین. درفرانسه لویی شانزدهم (که گردنش را زدند) بردگی و شکنجه را لغو کرده بود. در انگلستان (Magna Carta)در سده ۱۳ پایه گذاری شدوسد سال پیش ترش داستانهای آرتورودلاوران میزگرد در دهانها می چرخید که در آن شاه نه در بالای یک میزچارگوش، که در میزی گرد برابر با شوالیه هایش می نشست.آخرین نمونه اش در ایران چه زمانی بود ؟ ارتجاع اسلامی در ایران را نباید با الگوبرداری از اروپا مقایسه کرد. این الگوبرداری ها ماراخفه کرد.
اشتباه ما در سال ۵۷ همین بود. ماباید میرفتیم شاه را میدیدیم و با او علیه این ارتجاع یکی میشدیم. این شدنی بود. آنچه اینرا ناممکن کرد یکی شریعتی شیاد بود. یکی مجاهدین بودند، دیگری چپ دو آتشه که به هنگام تغییرات دهه ۱۹۷۰ در چین به مائو می گفتند راست !
و نیز حزب توده، چراکه رفرمهای "امپریالیستی" شاه (و بویژه سهیم کردن کارگران در سود کارخانه ها) از شوروی چپ تر بود. تو مملکتی که شاهش از شوروی چپ تر باشه، اگه انقلاب نشه چی بشه ؟ بازرگان می گفت که رهبر اصلی انقلاب اعلیحضرت بودند، راست می گفت.
من یکی، با خود شیطان لعین تو یه جوال میرم، با معتدل ترین آخوند نه.
جمهوری دموکراتیک اسلامی = خمینی + پل پت رو هم بذار در کوزه آبش رو بخور.
آنتی ویروس این ارتجاع همین کاریست که مردم دارند می کنند : ریختن قرآن تو زباله دانها و نه دخیل بستن به سقاخانه جمهوری دموکراسیک اسلامی.

محمود گفت...

همه آدمها در هر سطحی فقط دوست دارند آموزگار باشند.
من خیلی ساده نوشته ام. اصلا هم نه به طبیعت ربط داشت نه به فیزیک و نه اختر و نه ...
شما هم از بس ساده نوشته اید بنده بر اساس نوتشه شما باید یک پایان نامه دوره کترا بنویسم.
بنده اگر بخواهم میتوانیم تا صد صفحه هم برایتان اینجا ردیف کنم ولی چه مسئله ای حل میکند.

در بالای مطلب خودم جمله این است:
"بهتر نیست این را بیداری مسلمانان و به کنج خانه و خلوت فرستادن مسلمانی و گرفتن شمشیر از دست زنگی مست تعبیر و تفسیر کنیم."

شما هم این همه نوشتید که همین را بگویید:
"ما اسلام رو نمی خواهیم. اسلام باید بره تو پستوی خانه."

بهتر است سعی کنیم کمی یاد بگیریم به جای آنکه فقط تلاش کنیم به دیگران بیاموزیم.
در دنیایی زندگی میکنم که همه شده اند فریاد. نه گوشی باز است و نه چشمی. همه دانشمند تمام عیارند(این یک مشکل همگانی است و اینجا منظور من شخص جنابعالی نست).
دوست گرامی خیلی ساده است ما میلیونها آدم مسلمان داریم که باید راهی برای اینکه به این دسته بفهمانیم، اسلام خود را داشته باشید ولی لطفا در خانه، به حرف امثال حیدری ها و سروش ها گوش کنید بروید کنج خانه تان و گرامی بدارید اسلامتان را ولی لطفا از حوزه اجتماعی و سیاسی بروید کنار. این کار را امثال حیدری ها و سروش ها می توانند بکنند نه ضدیت و دشمنی و فحاشی به اسلام.
می خواهیم باورمندان اسلام را در دریا بریزید؟ مگر شوروی توانست؟ 70 سال هم همه امکانات آموزش و علمی و ... در اختیارش بود.