دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آذر ۲۳, یکشنبه

رسلان رضایی، ادمین صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی «خرافات‌کده» امروز به ضرب چاقوی چند ناشناس در خانه‌اش در ترکیه کشته شد.


قتل یک ایرانی دیگر در ترکیهارسلان رضایی، ادمین صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی «خرافات‌کده» امروز به ضرب چاقوی چند ناشناس در خانه‌اش در ترکیه کشته شد.این عکس را همراه با متن خبر، کانال سپاه سایبری منتشر کرده که گفته می‌شود وابسته به سپاه پاسداران است. مهاجمان در اتاق را شکسته و وارد شده و سپس رضایی را کشته‌اند. احتمالا هر دو عکس را مهاجمان گرفته‌اند تا به کارفرمای خود نشان دهند:

ادمین خرافات‌کده در ترکیه به قتل رسید

ایران وایر - «ارسلان رضایی»، ادمین صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی «خرافات‌کده» توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید.

براساس اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، افراد ناشناس رضایی را با ضربات چاقو در منزلش در ترکیه به قتل رسانده‌اند. گفته شده این اتفاق ساعات بامدادی پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ رخ داده و ارسلان رضایی یک شبانه روز نیز در وضعیت کما در بیمارستان بستری بوده است.

او در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام خود در خصوص خرافاتی که در دین اسلام و به ویژه شیعیان وجود داشت، مطالبی را منتشر می‌کرد.

کانال تلگرامی «سپاه سایبری پاسداران» با بیش از ۲۵۰ هزار عضو، با انتشار این خبر نوشته است مهاجمان دو نفر بوده‌اند.

این کانال از عبارت «به درک واصل شد» در خصوص قتل رضایی استفاده و از ادمین خرافات‌کده با عناوینی چون «توهین کننده به مقدسات دینی»، «معاند» و «ضد اسلام» یاد کرده است.

براساس «قانون مجازات اسلامی» در ایران، توهین به مقدسات اگر مصداق «سب‌النبی»، یعنی توهین به پیامبر اسلام باشد، حکم آن اعدام است و سایر موارد مجازاتی بین یک تا پنج سال حبس دارد. تمامی اشخاص و اماکنی که در دین اسلام دارای قداست هستند،مانند چهارده معصوم، پیامبران، عتبات، حرم‌های مقدسه و مساجد از جمله اماکن مقدس هستند.

این کانال تلگرامی هم‌چنین تصاویری پس از حمله از منزل رضایی منتشر کرده که نشان می‌دهند حمله و ورود مهاجمان به داخل از طریق شکستن در اتاق انجام شده است.

تاکنون جزییات بیشتری در خصوص وقوع این قتل یا بازداشت مهاجمان منتشر نشده است.

ماخذ

  https://news.gooya.com/2020/12/post-46343.phpذ

۲ نظر:

ارسلان عالمزاده / پاريس گفت...

۲۲ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۱۲ دسامبر۲۰۲۰ ــــــ ارسلان ــــــ عالمزاده پاريس

ترسیدیم و لرزیدیم. ارواح ننه تون که ما پس بکشیم.

امضاء : ــــــ ارسلان ــــــ عالمزاده پاريس

ارسلان عالمزاده / پاريس گفت...

۲۲ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۱۲ دسامبر۲۰۲۰ ــــــ ارسلان ــــــ عالمزاده پاريس

اوه، خامنه ای !

یه چیزی بهت میگم بدتر از سب النبی و زًب النبی تا حسابی بهت بربخوره : مرگ بر جی آر یو، تف به پوتین !
سر افضلی رو کردی زیر آب تا به خودت شک نکنند ؟
اون بچه پررو رو انداختی جلو تا کتاب رفیق آیت الله رو بنویسه تا آتیش رو با آتیش خاموش کنی ؟
این ارسلان رضایی رو هم نکشتی چون علیه اسلام افشاگری میکرد، برای این بود که وطن پرست بود وکاری رو میکرد که باید.
خودتی و جدوآبائت.
مرگ بر جی آر یو، تف به پوتین و جاسوسهاش !

آخوند جاکش توده ای !

آدمهایی مثل این ارسلان زیرپرچم غیر نمیرن. ارسلان به ترکی یعنی شیر. این ترک بوده. این منطقه برای روسها بسیار مهمه. در زمان جنگ سرد، اصلی ترین پایگاههای نظامی روس دربالادست و نزدیکهای سوئدوفنلاند بودند. حالا تمام پایگاههای نظامی شان را کشیده اند پایین حدود دریای سیاه، خزر. به بهانه المپیک "سوچی" هم در همین منطقه سوچی تاسیسات زیرزمینی وسیعی درست کرده اند. از کی می ترسند ؟ از ارمنی ها ؟ از جمهوری آذربایجان ؟ از ترکیه ؟ قراره ما بهشان حمله کنیم ؟ پل عظیم و استراتژیکی ای زده اند برای انتقال سریع نیرو به این منطقه. چه خبری اینجا هست که شده نقطه ثقل اصلی نظامی روسها ؟ ده سال پیش میخواستنداز فرانسه چندین کشتی عظیم انتقال نیروی نظامی بخرند برای ـــــ خزر ــــ. قضیه بو دار بود و فرانسویها قرارداد را فسخ کردند و کشتی ها (یی که روسها سفارش داده بودند) را فروختند به هند !
قتل این ارسلان رضایی ریشه دارتر از فحش و توهین است. فحش باد هواست. امروز خود آخوندهای همین رژیم پست فطرت دارند به رژیم فحش میدهند تا انرژی این نفرت را بدست بگیرندوکانالیزه اش کنند.
سر خط اینها تو مسکو است.