دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آذر ۳۰, یکشنبه

پیام استاد هممر آبرامیان در بزرگداشت شب یلدا

 

دوستان گرامی درود بر شما
خواهش می کنم هر یک از شما، از هر راهی که می توانید به آگاهی دوستان خود برسانید که دانشگاه جهانی کورش بزرگ برای نخستین بار جشن زادروز ایزد مهر[شاد روز یلدا] را با شکوهی بسیار سزاوار برگزار می کند.
زمان پخش زنده ی برنامه ها: از ساعت یک تا چهار پسین روز یکشنبه بیستم دسامبر به زمان نیویورک .
رسانه ها: یوتیوب و اینستاگرام دانشگاه کورش
هنرمندان بسیار گرانمایه یی که نامهای بزرگ دارند، از ایران – تاجیکستان – افغانستان - اروپا و آمریکا در این جشن هنرنمایی و شادی پراکنی خواهند کرد .
با اجرای چنین برنامه های شادی بخش می رویم تا با سربلندی و مهر افشانی به مردم جهان بگوییم که کریسمس همان یلدا و یلدا همان جشن زاده شدن مهر تابان است . با تماشای این برنامه ها راه را بر پیروزی مهرِ ایرانی هموار بگردانید.
بشود که او به یاری آید. بشود که او ما را گشایش بخشد. بشود که او ما را پیروزی بخشد . آن نیرومندِ هماره پیروز نافریفتنی که در سراسر جهانِ اَستومَند سزاوار ستایش و نیایش است .
آن که رزم آور پیروزگر که رزم آوران بر پشت اسب ، او را نماز برند و نیرومندی ستور و تندرستی خویش را از وی خواهند تا دشمنان را از دور توانند شناخت ، تا هَمِستاران را از کار باز توانند داشت با بر دشمنان کین توزِ بداندیش ، چیره توانند شد.
نخستین ایزد مَینوُی که پیش از دمیدنِ خورشید جاودانه ی تیز اسب ، بر فراز کوه البرز بر آید، زرینه پرتوش را بر زمین بیافشاند و بر همه ی خانمانهای ایرانی بنگرد.
از اوست که خانه های ستُرگ، زنان و مردان برازنده و فرزندان بالا بلند و دانشفر پدید آیند.
او را بستاییم و برابر آیین نیاکان زادروزش را به جشن بنشینیم و به مردم جهان نشان دهیم که آن سرو آزاده که شما آن را به زیورها می آرایید از آن ما ایرانیان است، آنکه زاده شدنش را جشن می سازید، ایزد مهر ایرانی است، کریسمس گوارای جانتان باشد و بماند، ما نیامده ایم کریسمس را از شما پس بگیریم ، آمده ایم برای نخستین بار پس از هزار و چهارسد سال به شما مردم خوب جهان بپیوندیم و سدا در سدای شما بیاندازیم و بگوییم زادروز ایزد مهر بر همه ی شما جهانیان خجسته باد . خواهش می کنم در پخش این آگهی کار گزاران دانشگاه جهانی کورش بزرگ را یاری برسانید
با مهر بسیار
هومر آبرامیان


۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۳۰ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۲۰ دسامبر۲۰۲۰ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

یلدا درست نه ماه پس از اول فروردین است که همه شادوخوش اند و "دست بکار" و دوروبر شب یلدا زایش ها آغاز میشه !
آقایی که شما باشید (و خانمی که شما باشید)، بنده هم جزو این فراورده ها هستم و روز تولدم شب یلدا یا ۲۰ دسامبره.

آقای ابرامیان ! یک تولدت مبارک کافی بود. خجالت مون دادی با این همه تدارکات !