دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ آذر ۱۵, شنبه

پریدن يک فضانورد اتریشی از ایستگاهِ سفینه فضایی با ارتفاع ۱۲۸۰۰۰ فوت با سرعت ۱۲۳۶ کیلومتر در ساعت برای رسیدن به زمین بعد از ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه! ضمنا خانوادهاش به صورت زنده در حال تماشای این رویداد خارقالعاده هستن! با توجه به اینکه دوربینهای زیادی در نقاط مختلف لباس او نصب شده بود ما میتوانیم کره زمین را به طور کامل و واضح ببینیم. تماشای این ویدیوی محشر را از دست ندهید ... قابل ذکر است که سرعت صوت ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و هواپیماهای مسافربری به این حد نمیرسد


 

۲ نظر:

مسعودعالمزاده / پاريس گفت...

۱۶ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۶ دسامبر۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

به ریش پرخون حبیب ابن مظاهر قسم چند اشتباه اینجا هست

۱ فلیکس باوم گارتنر (Felix Baumgartner) فضانورد نیست، چترباز است
۲ این پرش از ایستگاه فضایی انجام نشد، محفظه ای که گارتنر تویش بود با بالن بسیار بزرگی پر از هلیوم به کندی (حدود دو ساعت) به نزدیکی ۴۰ کیلومتری برده شد که گارتنر از آنجا پرش کرد.
۳ اینهمه این رو تو بوق می کنید، خب که چی ؟ این در برابر براق که حضرت ختمی مرتبت را با الاغی بنام براق به آسمان بردهیچ است آقا. در زمان رفتن حضرت کوزه ای تکان خورد و داشت می افتاد. حضرت به آسمان تشریف بردند، به سرزمین های اشغالی تشریف بردند، دو رکعت در آنجا نماز خواندند. تشریف آوردند و این کوزه هنوز نیافتاده بوده.این ولیکس جارتنر ارمنی دیوار سوتی رو شکسته، شق القمر کرده ؟ حسابش را بکنید به این میرسید که حضرت ختمی مرتبت دیوار نوری را شکسته ! تئوری انشتین ارمنی را هم باطل کرده. آقا چرا اینرا تو بوق نمی کنید ؟
۴ اسپانسر این ارمنی شرکت ردبول (Red Bull) بوده. اسپانسر حضرت جبرییل بوده با چهارسد فروند بال !

آ(قا) برگردید بدامان اسلام !

ما برق را مجانی می کنیم. ما آب را مجانی می کنیم. ما مسکن را مجانی می کنیم.
ما معنویت میدهیم ! این از نان بهتر است. معنویت آقا، معنویت !
کسی که از گرسنگی مرد، میره بهش حسابی هم میره بهش. با معنویت میره بهش !
ما به اندازه قدتان مسکن مجانی میدهیم.

ما برق را مجانی می کنیم. ما آب را مجانی می کنیم. ما مسکن را مجانی می ....

مسعودعالمزاده / پاريس گفت...

۱۶ آذر ۲۵۷۹ ايرانى ۶ دسامبر۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس


راستی دو اشتباه ایدئولوزیک هم هست که نابخشودنی است :

یکی اینکه این ملعون هیچ نامی از رهبری نبرد. دلیل اش اینه که خصلت های طبقاتی مبقاتی داره. باید بفرستندش زیر دست این مسئولین تا خصلت هاش رو بریزند. چنان دماری از روزگارش دربیارن که تا کسی دیگه جرئت نکنه حق رهبری رو بخوره.

دودیگر آنکه خانواده اش هم داشته اند اینها را نگاه میکرده اند (یعنی "فامیل الدنگ اش"). آمده پایین بجای انکه بره پیش مهر تابان، مادرش آمده استقبالش تا بهش تبریک بگه.رفته مادرش رو ببینه ! ای وای !
این فرد خائن مزدوراطلاعاتی نفوذی تیرخلاص زن تشنه به خون رفته اون بالا تا نمادی باشه از توانمندی ها و فن آوری های انسانی.هنوز امام زمانش رو نشناخته ! نمی دونه که کسی که امام زمان خودش را پیدانکرده، میره جهنم، نمیره بهش.

بنابر قانون دوسرطلایی "می توان و باید"، می تونسته بره خودشو آتیش بزنه و بگه "درود بر رجوی" تا هم رد اطلاعاتش پاک بشه، هم به نفع رهبری بشه. اینکار رو نکرده پس خائنه و مامور وزارت اطلاعات.
ما هم میدونیم چکار کنیم. موادمی فروشیم، چکمه می لیسیم، از هر نه جا بدتر از هرچه نه پست تراست رو ماچ می کنیم. پول میگیریم، میدیم به دارودسته و دوروبری های یک نماینده دست هشتم آمریکا تا پیش اف بی آی سوسه بیان و براش پاپوش بدوزن.

یاد یکی می افتم که مقاله می نوشت "اصولی کیست ؟".

اصولی کی یَـــه ؟ چه مدونُـــم چی یَـــه !

آخه اف بی آی هم مثه دارودسته ماست که هرکی هرچی بگه باور میکنیم. اگه کسی بهترین هفت تیرکش دنیا هم باشه بره پیش اف بی آی تقاضای کار بده میندازندش بیرون که برو پی کارت. اینجا جای هفت تیرکشی نیست. لیسانس حقوقت روکه گرفتی بانمره بالا، در اداره کارگزینی بازه برای پرونده تقاضای کار. تازه به شرط اینکه پرونده قضایی و اتهام نداشته باشی. مالیات ات رو دیر نداده باشی. تو رای گیری ها شرکت کرده باشی. تو محل زندگی ات هم خوشنام باشی. پدر خانواده درست و حسابی باشی ؟ با زنت هم بدرفتاری نکرده باشی. اگه تنها هفت تیرکشی بلدی میری پیش سیا. اونا قبولت می کنن. اینجا از این خبرهانیست.
درست مثه دارودسته ما که هرچی بیسواد لش و لوش و لجاره و لکاته وامونده ولنگاروتنبل و مفت خورهست رو جمع کردیم.

برای همینه که در نوک نوک پیکان تکامل ایم !