۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

شیلک موشک به فرودگاه بغداد و کمپ ویکتوری از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

 بر اساس خبر خبرگزاری فرانسه - آ اف پ- حدود ساعت 11 شب گذشته 21 سپتامبر 2015 حدود سیزده کاتیوشا به سمت فرودگاه بغداد شلیک شده است. این موشک ها که از شمال بغداد شلیک می شده به اطراف فرودگاه خورده اند. بنا به گزارش فرمانده مسئول امنیت بغداد،  کمپ ویکتوری که در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد، نیز مورد اصابت موشک واقع شده است. با توجه به برد محدود موشک های کاتیوشا، قاعدتا باید از محدوده........ ادامه 

۲ نظر:

  1. ﺣﺘﻤﺎ ﺩﻛﺘﺮ ﻗﺼﻴﻢ و ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﺷﻠﻴﻚ ﻛﺮﺩﻧﺪ, ﻳﻐﻤﺎﻳﻲ ﻫﻢ ﻛﺎﺗﻴﻮﺷﺎ ﻫﺎ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﻛﺮﺩﻩ و ﻣﺼﺪاﻗﻲ ﭘﻮﻝ ﺁﻧﺮا ﺭا ﺩاﺩﻩ, اﻟﺒﺘﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﮔﺮﻳﺰاﻥ ﻫﻢ ﻛﻞ اﻳﻦ ﺗﺠﻬﻴﺰاﺕ ﺭا ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﻛﺸﻴﺪﻩ و اﻟﺒﺘﻪ ...
    ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺭﺩ ﭘﺎﻱ ﻛﺴﻲ ﺑﺎﺷﺪ, ﻗﻂﻌﺎ ﻭﺯاﺭﺕ اﻣﻨﻴﺖ ﺷﻮﺭا ﻣﻮ ﺑﻪ ﻣﻮﻱ ﺁﻧﺮا ﮔﺰاﺭﺵ ﺧﻮاﻫﺪ ﻛﺮﺩ . ﻣﻦ ﻣﻂﻤﺌﻦ ﻫﺴﺘﻢ, ﻟﻨﮕﻪ ﻛﻔﺶ ﻫﻤﻨﺸﻴﻦ ﺑﻬﺎﺭ ﻫﻢ ﻣﺪﺭﻙ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﭘﻴﺪا ﺷﺪﻩ, ﺩﻭ ﻣﺘﺮﻱ, ﻧﻪ ﻳﻚ ﻣﺘﺮﻱ, ﻛﻨﺎﺭ ﺣﺼﺎﺭ ﻟﻴﺒﺮﺗﻲ. ﻣﻴﮕﻮﻳﻴﺪ ﻧﻪ? ﺧﺐ ﻣﻨﺘﻆﺮ ﺑﺎﺷﻴﺪ.

    پاسخ دادنحذف
  2. وسیت عزیز
    در خبر کمپ ویکتوری است نه لیبرتی لطفا اصلاح کنید
    دوست

    پاسخ دادنحذف

دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است.
دوستان. کاربران
وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این:
کامنتها در صورت
*بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن
*توهین به اشخاص
*افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران
*تهمت زدن بدون مدرک و سند
*توهین به ملیتها
*توهین به اعتقادات مذهبی دیگران
* بکار بردن کلمات رکیک
* بی ارتباط بودن کامنت با موضوع
منتشر نخواهد شد
طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید
با تشکر
دریچه زرد