مصاحبه عاطفه اقبال با بی بی سی در مورد لیبرتی.عاطفه اقبال از نگرانی خانواده ها میگوید...
عاطفه اقبال سخنگوی کمپین "انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث" از
پاریس در گفتوگو با بیبیسی فارسی از نگرانی و بیخبری خانوادههای
ساکنان اردوگاه لیبرتی میگوید اینجا را کلیک کنید
آقای یغمایی سلام من میخواهم یک کامنت در باره ی تحلیل به اصطلاح سیاسی خانم اقبال بنویسم. البته ایشان تحلیل خود را در یک تلویزیون دیگر ارائه داده اند. خانم اقبال در تحلیل حملات تروریستی و جنایتکارانه اخیر در پاریس میگوید که که سرنخ و علت اصلی و منشا همه این عملیات تروریستی رژیم آخوندی است. در این که این رژیم جنایت کرده و ترور کرده و مداخله کرده و... بحثی نیست و باید همه اینها را هم محکوم کرد اما این که ما بگوئیم علت العلل و سرنخ حملات تروریستی پاریس در دست رژیم تهران است واقعا حرف بی ربط و بی پایه ای است. این که همان ادعاها و پرت و پلاهای مجاهدین و مریم رجوی است و به نظر میرسد خانم اقبال هم زیر فشار همان حرفهای مجاهدین را تکرار میکند. خانم اقبال در پاریس زندگی میکند و اگر بپذیریم که عامل اصلی وقایع تروریستی پاریس رژیم آخوندی است ایشان باید به مقامات فرانسوی توصیه میکردند که به جای بمباران و زدن داعش در سوریه باید میرفتند و رژیم و تهران را بمباران میکردند. چون بالاخره شما وقتی یک پدیده سیاسی را تحلیل کردید راه حل و رهنمود عملی هم برای آن باید بدهید. شما حتما میدانید حتی دشمن ترین دشمنان رژیم هم علت اصلی حوادث پاریس را به رژیم وصل نکردند. گفته اند که این اتفاقات به نفع رژیم خواهد شد اما او را مقصر اصلی این رویدادها ندانسته اند حالا معلوم نیست که خانم اقبال با چه قرینه ای میگوید که رژیم عامل اصلی این حوادث است. شما میدانید وقتی تحلیلی پا در هوا باشد و قرینه و فاکتی در تائید آن وجود نداشته باشد از نظر سیاسی هم بدآموزی است و هم گوینده را بی اعتبار میکند. چیزی که بهتر است خانم اقبال رعایت کند و به اعتبار خود صدمه نزند. یک دوست
دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است. دوستان. کاربران وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این: کامنتها در صورت *بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن *توهین به اشخاص *افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران *تهمت زدن بدون مدرک و سند *توهین به ملیتها *توهین به اعتقادات مذهبی دیگران * بکار بردن کلمات رکیک * بی ارتباط بودن کامنت با موضوع منتشر نخواهد شد طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید با تشکر دریچه زرد
آقای یغمایی سلام من میخواهم یک کامنت در باره ی تحلیل به اصطلاح سیاسی خانم اقبال بنویسم. البته ایشان تحلیل خود را در یک تلویزیون دیگر ارائه داده اند. خانم اقبال در تحلیل حملات تروریستی و جنایتکارانه اخیر در پاریس میگوید که که سرنخ و علت اصلی و منشا همه این عملیات تروریستی رژیم آخوندی است. در این که این رژیم جنایت کرده و ترور کرده و مداخله کرده و... بحثی نیست و باید همه اینها را هم محکوم کرد اما این که ما بگوئیم علت العلل و سرنخ حملات تروریستی پاریس در دست رژیم تهران است واقعا حرف بی ربط و بی پایه ای است. این که همان ادعاها و پرت و پلاهای مجاهدین و مریم رجوی است و به نظر میرسد خانم اقبال هم زیر فشار همان حرفهای مجاهدین را تکرار میکند. خانم اقبال در پاریس زندگی میکند و اگر بپذیریم که عامل اصلی وقایع تروریستی پاریس رژیم آخوندی است ایشان باید به مقامات فرانسوی توصیه میکردند که به جای بمباران و زدن داعش در سوریه باید میرفتند و رژیم و تهران را بمباران میکردند. چون بالاخره شما وقتی یک پدیده سیاسی را تحلیل کردید راه حل و رهنمود عملی هم برای آن باید بدهید. شما حتما میدانید حتی دشمن ترین دشمنان رژیم هم علت اصلی حوادث پاریس را به رژیم وصل نکردند. گفته اند که این اتفاقات به نفع رژیم خواهد شد اما او را مقصر اصلی این رویدادها ندانسته اند حالا معلوم نیست که خانم اقبال با چه قرینه ای میگوید که رژیم عامل اصلی این حوادث است. شما میدانید وقتی تحلیلی پا در هوا باشد و قرینه و فاکتی در تائید آن وجود نداشته باشد از نظر سیاسی هم بدآموزی است و هم گوینده را بی اعتبار میکند. چیزی که بهتر است خانم اقبال رعایت کند و به اعتبار خود صدمه نزند.
پاسخ دادنحذفیک دوست