دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

*فدرالیزم وایران سرزمین ناشناخته‎ کورش کبیر

۷ نظر:

ناشناس گفت...

راستش من که نفهمیدم هدف ویلپنت در مزین کردن داخل سالن از ارامگاه کوروش و ستونهای تخت جمشید چه بود ؟ ! امیدوارم که تو جیب ریزی نباشه ! اخع فکرشو بکن ! یه مشت خدم و حشم با روسری قرمز پرچم بدست و عکس اویزون ! با تفکرات ایده الوژی اسلام و حسین و علی ! و پرچم ابولفضل ! و ارامگاه کوروش و ستونهای تخت جمشید !!! راستش هنوزم نمیفهمم یعنی چی ! اخه مگه جز تو جیب ریزی معنی میده ؟

ناشناس گفت...

هیچ نوع نظامی تا وقتی که در قانون اساسیش حقوق شهروندانش و عدالت و ازادی زیرپا گذاشته نشده زیر علامت سوال نمیره . بنابراین چه جمهوری دموکراتیک و چه جمهوری فدرال و چه جمهوری پارلمانی و چه و چه ... تا موقعیکه رنگ و لعاب مذهبی نداشته باشه و از سوی دیگر متضمن حقوق یکایک شهروندان و عدالت و ازادی و سکوباریزن باشه مورد تائید است . و هیچ نظامی خطرناکتر از جمهوری اسلامی و نظائر ان که رهبری در ان دارای حقوق ویژه باشه ، نیست . این را امروز همه جوانان و ازادیخواهان مبارز داخل کشور با پوست و گوشت خودشون لمس و درک کردند . بنابراین ارتجاع غالب ماجرایش تمومه و ارتجاع مغلوب هم باید در مسائل ایده الوژیک و الترناتیو حکومتی خود تجدید نظر اساسی بکند وگرنه هیچ جایی در جنبش داخل کشور نخواهد داشت . دختران خیابان انقلاب فقط قطره ای از دریای تمایلات جنبش داخلی است . قابل توجه اپوزوسیونها و الترناتیوهای کنار رود سن که نمیخواهند کشک باشند .

ناشناس گفت...

عدالت و ازادی و سکولاریزم .

ناشناس گفت...

رعایت حقوق شهروندی همه اقوام ایرانی در یک نظام مبتنی بر عدالت و ازادی و سکولاریزم بدون هیچ تبعیضی . زنده باد ایران متحد خودمان و زنده باد همه اقوام ان . هر چقدر اتحاد اقوام ایرانی مستحکمتر باشه نفس جمهوری اسلامی تنگتر میشود ولاغیر .

ناشناس گفت...

مشخصه های قانون اساسی ارتجاعی :
مذهبی کردن قانون اساسی
رهبردار کردن قانون اساسی
این دو ویژگی از شاخصه های همه حکومتهای ارتجاعی است ولاغیر .

ناشناس گفت...

در تلویزیون مجاهدین دیدم که یک سناتور امریکایی بطور خاص در حال تبلیغ برای مریم رجوی بود و با اب و تاب اظهار میداشت که رژیم حاکم بر ایران فقط از یکنفر میترسد ! و انهم مریم رجوی است !
راستش با توجه به شناختی که از نوع تبلیغات این جماعت دارم تعجبی از این حرفها و دعاوی تو خالی نکردم انچه از ان تعجب کردم این بود که نوادگان کودتای ۲۸ مرداد یعنی دشمنان تاریخی دولت ملی دکتر مصدق چگونه به طرفداران جماعت رجوی تبدیل شده اند ؟! و چگونه بخاطر مشتی دلار مینشینتد و نوشته های این جماعت تو جیب ریز را روخوانی میکنند .
اخه یکی به من بگه که وقتی تو ایران صدها زن مبارز صاحب نام در بازداشت و زندان بسر میبرند رژیم چگونه میتواند از مبارزهای کشک در کنار رود سن بترسد ؟ ایا مگر نه اینست که رژیم از خدا میخواد همه مخالفین بروند در خارجه و از انجا شعار بدهند ؟! بنابراین جناعت رجوی با استفاده از بی پرنسیب ترین روش ها با صرف هزینه های گزاف سعی میکند مبارزین داخل کشور را کنرنگ و مریم خارجه نشین کشک را مطرح نماید . جوانان مبارز داخل میهن تره هم برای اراجیف و دعاوی دشمنان تاریخی مصدق ها خورد نمیکند . خاک بر سر اون الترناتیوی که نیاز به حمایت از نوادگان تاریخی دشمنان مصدق دارد . اگر تو عمقش بروید هنگ میکنید .
کجایی حنیف ؟ کجایی بهرام ؟ کجایید اهای جان باختگان قهرمان دهه ۶۰ ؟

ناشناس گفت...

واقعا اگه رژیم از مخالفین خارجه نشین هراس داشت که الان زنان و مردان مبارز در داخل میهن در زندان نبودند . این مسئله ساده را همه میفهمند . الترناتیوهای برتری طلب و رده طلب و کرسی طلب و رهبری طلب و فرصت طلب و همه چیز طلب ! دلشون خوش است که در کنار رود سن با شعاردادن بدون پرداخت هزینه بازداشت و زندان بوزینه وار ادای مبارزین را در بیاورند و با چهارتا ابله خودشان جلو جلو از خودشان تعریف و تمجید کند . من که روانشناسی جماعت رجوی را میشناسم خوب خوب حالیمه که چی دارم میگم . رجوی ها عاشق و شیفته و شیدا و واله مطرح شدن هستند به هر قیمت ! حتی اگر مجبور باشن جلوی دشمنان تاریخی دولت ملی دکتر مصدق تا کمر خم بشوند و مجیز گویند . این جماعت اگر جنم چریکی در وجود فرصت طلبشون بود بلافاصله مس از سقوط صدام حتی بدون شلیک یک تیرهوایی توپ و تلنگ و تیر و تفنگ اهدایی صدام را تو سینی طلایی به مستشاران امریکا در عراق تحویل نمیدادند و برایشان خوش رقصی نمیکردند و پنهانی قرارداد پوئک امضاء نمیکردند ! بزدل تر از رهبری فعلی جماعت رجوی نداریم . رهبران بزدل خارج نشین کشکی که ممبارزه جوانلن داخل وطن را تو جیب خودشون میریزند و مدعی میشوند که رژیم از ما میترسه !!! رژیم از یک گله شما در کنار رود سن وحشتی ندارد درحالی که برای ۴ تا جوان مبارز داخل میهن ۱۰۰۰ تا نیروی سرکوبگر گسیل میکند . از تو جیب ریزی خجالت بکشید چون گنده کردن خود با توجیب ریزی مبارزه دیگران تداوم نمیتونه داشته باشه و یه جا تقش درمیاد .
مرگ بر جمهوری اسلامی
ننگ بر فرصت طلبان توجیب ریز
زنده باد تداوم مبارزه جوانان در داخل کشور
زنده باد اتحاد همه نیروهای ضد رژیم
دورباد هرگونه فرصت طلبی از مبارزات مردم