دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ خرداد ۲۱, دوشنبه

ماه رمضان ودر عقده گشائی از معضلات علوم الهی و کوتاه کردن سر و ریش کفار و بیدینان شیخ مصلح الدین میرازی

بدون تردید خداوند متعال وقادر ذوالجال علی ایحال چنانکه خودش فرموده هم رحمان است و هم رحیم و هر کس هم قبول ندارد یا اطلاعاتی است و یا وضع والده ا ش یا خودش خراب بودهیا پدرش به شغل شریف کشیدن جا مشغول بوده ایت تا یک لقمه نان حلال بدست آورده شاکر لطف الهی باشد . بر این روال عوض جنگ و دعوا و فارغ از تفاسیر وکش و واکشهای حوزه ای برویم و ببینیم که بالاخره این خداوند رحمان و رحیم بجز بریدن سر نفس یعنی مذاکیر مبارک پسران که البته بسیار بسیارعالی و پسندیده است وباید دائما شاکر بود و از الطاف الهی یاد آورد،  آیاخودش فرموده که کفار راهم از ناحیه سر و گردن ختنه کنند وببرند یا نبرند؟ و شایدمنظور ایشان از بریدن همان ختنه بوده و بعد این ملاها ی بی همه
چیز جور دیگری تفسیر کرده اند  و باعث بد نامی شده و در قرن بیست و یکم جماعت عظیمی را از دین و ایمان چنان فراری نموده اند که گربه از سگ درنده فرار میکنند!پس برویم پای سند اصلی و تعدادی از فرمایشات حضرت باری  و چند آیه ای را مطالعه کنیم ببینیم ایشان چی فرموده اند و ایا این  که  گفته اند سر این و آن را ببریدسخن خود اوست  که بانی کل جهان است و مجموعه کاهکشان و هست و نیست و بی نهایت و جود و بود و نبود ، و فرستاده کلام الهی خودش که البته  حضرت چبرئیل آورده پیامبر عظیم الشان بیان نموده و عده ای هم به دلیل ایمان به رحمان و رحیم هم نفس ذکور و هم سر کفار را ختنه نموده اند و بریده اند پس بخوانیم و بر ایمانمان بخصوص در این ماه مبارک بیفزائیم و ببینیم واقعیت چیست بالاخره ایشان فرموده ببرند یا نبرند.به کلام الهی مراجعه میکنیم.!..

سوره محمد آيه 4

فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

شما مؤمنان چون (در میدان جنگ) با کافران رو به رو شوید باید (شجاعانه) آنها را گردن زنید تا آن گاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پا در آوردید پس از آن، اسیران جنگ را محکم به بند کشید که بعدا یا بر آنها منّت نهید (و آنها را آزاد گردانید) یا فدا گیرید تا در نتیجه جنگ سختیهای خود را فروگذارد. این حکم فعلی است، و اگر خدا بخواهد خود از کافران انتقام می‌کشد (و همه را بی زحمت جنگ شما هلاک می‌کند) و لیکن (با این جنگ کفر و ایمان) می‌خواهد شما را به یکدیگر امتحان کند، و آنان که در راه خدا کشته شدند خدا هرگز اعمالشان را ضایع نگرداند.

نظر فقیر
البته همه میدانند منظور از زدن سر کافران شاید منظور کوتاه کردن مو و سلمانی بوده که مویشان را شجاعانه کوتاه کنید و گاهی هم ممکن است تیغ کند باشد که زخمی ایجاد میشود و خونریزی میکند که چندان اهمیتی ندارد و مهم این است که سرها درست زده شود ولی حالا چطور شده کلمه گردن بکار رفته خدا آگاه است.در ضمن ایشان میفرمایند من خودم میتوانستم سرها را کوتاه کنم ولی علاقمندم شما بزنید تا خبره شوید و ببینیم چقدر مایه دارید وانشالله در اینده همه حساب کارشان را بکنند و میخ اسلام محکم بماند..
****..
سوره الانفال آیه 12  

إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ.
و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید
نظر فقیر 
در اینجا هم همینطور منظور این بوده کافران پدر سوخته زلفشان را شاید تا روی گرددن بلند کرده اند و هیپی بازی در آورده اند و موقعی میخواسته اند کوتاه کنند با انگشت دست سلمانی را میگرفته اند پس فرموده هم بزنید روی انگشتانشان بعد نوبت گردنشان است که مویش را قیچی کنید. به همین دلیل است برادران و خواهران نواندیش هر چه از این ایات الهی بخوانند دین و ایمانشان محکمتر میشود و شکی به دل راه نمی دهند که اسلام عزیز راه رستگاریست حالا شما حساب بفرمائید دین و ایمان اصلاح طلب و اصولگرا چیست و این وسط اصلا بحثی وجود ندارد که این کافر بی پدر مادر چه کرده بود و چه گناهی داشت و اصلا کی بوده که گرفته اند سرش را کوتاه کرده اند اینقدر معلوم است کافر بوده و کفر ورزیده و لاجرم باید سرش را کوتاه کرد..
****
سوره الانفال  آیه 13  

ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ شَآقُّواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن يُشَاقِقِ اللّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ.
زيرا با خدا و پيامبرش به مخالفت برخاستند و هر که با خدا و پيامبرش ، مخالفت ورزد ، بداند که عقوبت خدا سخت است

نظر فقیر
باز هم فرموده شوخی که نداریم خدائی گفته اند و پیغمبری گفته اند شما ها مخالفت میکنید . لائیک و سکولار هستید  اتئیست هستید ؟ ارواح عمه تان خدائی هست که جهان را افریده و دستوراتش ابدیست  تازه اگر در رفتند به انها بگوئید اگر نگذارند سرشان را بزنند کار اینطرف تمام نمیشود  اینطرف سرشان را بالاخره مقداری کوتاه میکنیم وآنطرف  از نواحی پائین اول نیمسوز است که البته با محبت و رحمت تمام به کافران استعمال خواهد شد بطوریکه از فرط رحمت و محبت و رحمانیت و رحیمیت فریاد شوقشان به عرش اعلا برسد که یوهوووووووووووووووووووو..
******
سوره الانفال آیه 10

وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
و آن کار را خدا جز برای شادمانی شما نکرد و تا دلهايتان بدان آرام گيرد و ياری تنها از سوی خداست که او پيروزمند و حکيم است.

نظر فقیر

دلجوئی از سلمانی ها وخطاب به سلمانی هاست که خداوند متعال میفرماید اینکارها برای شادمانی شماست تا شاد و شنگول شوید ای مومنان ناز  خوشگل تپل مپل من که سرها را کوتاه میکنید و بنده از ایمان شما کیف میکنم من، پس کوتاه کنید سر و ریش این هیپی های کافر را خود خداوند کمکتان میکند بزنید این سرها را خیالتان راحت باشد بنده خودم کنار شما هستم . درود بر تیمور لنگ و چنگیز خان هم فراموش نشود که خیلی خوب سر کوتاه میکردند و ما بسیار کیف میکردیم که آنان بازوی قهر الهی بودند برای ملتی بی ایمان که توسط این دو بزرگوار البته بخاطر محبت گوش میلیونها نفر را کشیده و سرشان را کوتاه فرمودیم..

*****
سوره توبه آیه 29
قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

با کسانی از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند جنگ کنید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند..
نظر فقیر
در اینجا حوصله رحمان و رحیم از دست این نامردهای کافر گیس بلند سر رفته و میفرماید آقا سلمانی که هچ  چ چ چ!!این پدر سوخته ها نه سرشان را کوتاه میکنند و نه به بنده که خود خدا باشم ایمان نمی آورند و حرفهای مرا گوش نمی کنند معلوم نیست بنده اصلا چکاره ام که یک مشت کافر جعلق حرف مرا گوش نمی کنند من نمیدانم اصلا چرا این بندگان گه را آفریدم پس حالا که آفریدم جنگ کنید پدرشان را در آورید و ذلیلشان کنید و جریمه شان کنید اخه خدائی گفته اند و بنده ای نمیشود ما بنده بیافرینیم همینطور راس راس راه برود و هیچکس را هم به .. حساب نکند به خودم پناه میبرم بنده و البته توجه بفرمائید که ما از اول گفتیم عقیده آزاد است و عیسی به دین خود و موسی به دین خود و جمله کاینات هم کافر شوند  به بیضه چپ بنده اسلا مهم نیست ولی خوب یک تبصره ای اضافه شد که بندگان مومن جنگی بکنند و سرهائی را کوتاه کنند و زن و دختری را بگیرند و ببرند هر کار میخواهند بکنند یا بفروشند تا ایمانشان بیشتر شود
****.

سوره توبه آیه 123

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.

ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران استو
نظر فقیر
 در این آیات مبارکه که سراسرش اگر درست دقت کنیم مهر است و محبت و رحمت است و برکت و خداوند منظوری نداشته فقط برای ترساندن این کفار پدر سوخته که خودش خلق کرده و از اول هم میدانسته اینها آدم بشو نیستند کمی اخم و تخم کرده و دست آخر گفته اندکی گوششان را بکشید میدانید در زبان فارسی اگر ضمه روی کاف را برداریم بکشید میشود بکشید یعنی کمی انها را روی زمین بکشید تا آدم شوند پس تقاضا میشود از عموم برادران و خواهران نخست این ایه را بفارسی ترجمه نموده و بعد ضمه روی کاف را تبدیل به کسره بنمایند تا خدای ناکرده اشتباها این کفار کشته نشوند اجرتان با خداوند رحمان و رحیم و نماز و روزه تان قبول و اسلامتان هماره محکم و سفت و سخت و برافراشته باد و جایگاهتان در بهشت و زیرعلم چنین خدائی که شبیه خودش فقط خودش است و بس و این لطف الهی بوده که ما به چنین خدائی ایمان اورده و از گمراهی چنان دور شویم که در اساس مدتهایت نیاز به هیچ راهی نداریم و همینطور داریم به لطف ائمه اطهار راه میرویم گاهی اینطرف و گاهی آنطرف و گاهی به عقب و در هر حال شاکر و سپاسگزار.
در پایان نیز این دعا برای توفیق در طاعات یادتان نرود که ممکن است مویتان را کوتاه کنند
****!
اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِيقَ الطَّاعَةِ وَ بُعْدَ الْمَعْصِيَةِ وَ صِدْقَ النِّيَّةِ وَ عِرْفَانَ الْحُرْمَةِ وَ أَكْرِمْنَا بِالهُدَى وَ الاسْتِقَامَةِ وَ سَدِّدْ أَلْسِنَتَنَا بِالصَّوَابِ وَ الْحِكْمَةِ وَ امْلَأْ قُلُوبَنَا بِالْعِلْمِ وَ الْمَعْرِفَةِ وَ طَهِّرْ بُطُونَنَا مِنَ الْحَرَامِ وَ الشُّبْهَةِ وَ اكْفُفْ أَيْدِيَنَا عَنِ الظُّلْمِ وَ السِّرْقَةِ وَ اغْضُضْ أَبْصَارَنَا عَنِ الْفُجُورِ وَ الْخِيَانَةِ وَ اسْدُدْ أَسْمَاعَنَا عَنِ اللَّغْوِ وَ الْغِيبَةِ وَ تَفَضَّلْ عَلَى عُلَمَائِنَا بِالزُّهْدِ وَ النَّصِيحَةِ وَ عَلَى الْمُتَعَلِّمِينَ بِالْجُهْدِ وَ الرَّغْبَةِ وَ عَلَى الْمُسْتَمِعِينَ بِالاتِّبَاعِ وَ الْمَوْعِظَةِ وَ عَلَى مَرْضَى الْمُسْلِمِينَ بِالشِّفَاءِ وَ الرَّاحَةِ وَ عَلَى مَوْتَاهُمْ بِالرَّأْفَةِ وَ الرَّحْمَةِ،


خدايا، توفيق فرمان برى، و دورى از نافرمانى، و درستى نهاد و شناخت واجبات را روزى ما بدار و ما را به هدايت و پايدارى گرامى دار، و زبانمان را به راستگويى و حكمت استوار ساز، و دل هايمان را از دانش و بينش پر كن، و شكم هايمان را از حرام و شبهه پاك فرما، و دستانمان را از ستم و دردى بازدار و ديدگانما را از ناپاكى و خيانت فرو بند، و گوش هايمان را از شنيدن بيهوده و غيبت ببند، و و بر دانشمندان مان زهد و خيرخواهى و بر دانش آموزان تلاش و شوق، و بر شنوندگان پيروى و پندآموزى، و بر بيماران شفا و آرامش، و بر مردگان مهر و رحمت،
وَ عَلَى مَشَايِخِنَا بِالْوَقَارِ وَ السَّكِينَةِ وَ عَلَى الشَّبَابِ بِالْإِنَابَةِ وَ التَّوْبَةِ وَ عَلَى النِّسَاءِ بِالْحَيَاءِ وَ الْعِفَّةِ وَ عَلَى الْأَغْنِيَاءِ بِالتَّوَاضُعِ وَ السَّعَةِ وَ عَلَى الْفُقَرَاءِ بِالصَّبْرِ وَ الْقَنَاعَةِ وَ عَلَى الْغُزَاةِ بِالنَّصْرِ وَ الْغَلَبَةِ وَ عَلَى الْأُسَرَاءِ بِالْخَلاصِ وَ الرَّاحَةِ وَ عَلَى الْأُمَرَاءِ بِالْعَدْلِ وَ الشَّفَقَةِ وَ عَلَى الرَّعِيَّةِ بِالْإِنْصَافِ وَ حُسْنِ السِّيرَةِ وَ بَارِكْ لِلْحُجَّاجِ وَ الزُّوَّارِ فِي الزَّادِ وَ النَّفَقَةِ وَ اقْضِ مَا أَوْجَبْتَ عَلَيْهِمْ مِنَ الْحَجِّ وَ الْعُمْرَةِ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ و بر پيران متانت و آرامش، و بر جوانان بازگشت و توبه و بر زنان حيا و پاكدامنى و بر ثروتمندان فروتنى و گشادگى، و بر تنگدستان شكيبايی و قناعت، و بر جنگجويان نصر و پيروزى، و بر اسيران آزادى و راحتى، و بر حاكمان دادگسترى و دلسوزى، و بر زيردستان انصاف و خوش رفتارى تفضّل فرما، و حاجيان و زيارت كنندگان را در زاد و خرجى بركت ده، و آنچه را بر ايشان از حج و عمره واجب كردى توفيق اتمام عنايت كن به فضل و رحمتت اى مهربان ترين مهربانان.



۴ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا خیلی زور داره ... هم گردنمومو بزنن هم انگشتمومو بزنن و هم ببرندمان جهنم فلز گداخته توی حلقمان بکنند !!! اخه برای چی ؟؟؟ مگه چکار کردیم مگه ؟

ناشناس گفت...

واقعا خیلی زور داره ... هم گردنمومو بزنن هم انگشتمومو بزنن و هم ببرندمان جهنم فلز گداخته توی حلقمان بکنند !!! اخه برای چی ؟؟؟ مگه چکار کردیم مگه ؟

ناشناس گفت...

جناب یغمایی باسلام و خسته نباشی .
در رابطه با کتابی که چند وقت پیش اقای حمید اسدیان در چاپلوسی از رجوی و علیه شما تحت نام خوکچه و جهنم و این حرف ها نوشته شد راستش شما را با یهودا مقایسه کرده بود اما من هرچی فکر کردم متوجه منظور این بابا نشدم چون یهودا ظاهرا به مسیح خیانت کرد و این بابا یعنی انقدر در توهم غرقه که رجوی را مسیح میبینه ؟! اخه اینگونه شبیه سازی ها یا 2000 سال فاصله یعنی چی واقعا ! مگه این یایا سلفیه ؟! داعش به استناد فلان دستور 1400 سال پیش پیغمبر در قرن 21 فلان جوان را محکوم به کفر میکنه و گردن میزنه و اقای اسدیان یا اقتباس ازداستان 2000 سال پیش برای افرادی که تره هم برای رهبر ولایتمدار ایشون خورد نمیکنن درجایگاه یهودا قرارمیده و به جهنم میفرسته ... یعنی چی واقعا ؟ و جالبه که خودشونم را روشنفکر انقلابی میدونن ! فکر میکنه که اگر از کافکا و مسخ و اینجور حرف ها بنویسه میتونه رد سلفی گری اش را گم کنه . بیا منم برات اسم یه مشت نویسنده خارجی ردیف کنم ولی اخرش چیزهایی بنویسم که ریده بشه به ژستشم ! واقعا کتاب ایشونو دوسه مرتبه با دقت خوندم راستش حس ترحمم نسبت به ایشان شدیدتر شد چون مگه ادم میتونه تا این حد خودشو در لجنزار پیروی و استانیوسی کسی فرو ببره که تال کنون دوهزارجور حرف متناقض زده و رسما برای مشتی خدم و حشم فیلم بازی کرده ؟! من توصیه میکنم ایشون خودشم در خلوت خودش و خارج از مدار پوشالی جاذبه کتاب خودشو بخونه و روی مطالبش واقعا فکرکنه که در چه نقطه ای قرار گرفته و اصولا اینهمه چاپلوسی واقعا برای چی ؟! والا در دربار شاه بعضی جان نثاران ! تا حدی غرور خود را در مجبزگویی بی حدوحصر کنترل میکردند !
بعد ایشون در لجنزاری غرق شده که خودش نمیتونه خودشو ببینه چون تدریجی در لجنزار فرو رفته و اونهایی که از بیرون نگاه میکنند بهتر جایگاه ایشونو تشخیص میدن ... ایشون طوری مینویسد که انگاری رجوی مرکزمقدس عالمه وهرکس گرد ایشون نچرخد مستوجب جهنم است !!! من اولین ادمی رو میبینم که دم از کافکا و فلان و بهمان میزنه اما درک و مفهومی از زیست شناسی نداره وگرنه خوک را به پلیدی و جهنم منتسب نمیکرد ... جالبه که سلفی های داعشی هم کفار را با خوک تشبیه میکنند ... !!! واقعا اینا با این طرز تفکر میخواهند چکار کنند ؟ حالا ببینید امثال بهرام ارام ها از دست این مرتجعین چه کشیده اند وگرنه با تیپا تصفیه نمیشدند .

ناشناس گفت...

در قدیم هم که شما با ایشان کارکردی مطمین باش که ایشون ذات چاپلوسی خودشو داشته اما با ژست روشنفکری ان را پوشش میداده وگرنه ادم نمیتونه بدون داشتن ذات کثیف تا این حد مجیز یک رهبر عقیدتی بزدل را بگوید . من به چیزی که ادعا میکنم ایمان دارم ...
هیچ نویسنده و شاعر ازادیخواهی را نمیتوانید در کره خاکی بیابید که این چنین در لجنزار مجیز گویی فرو رفته باشد ...