دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۴, دوشنبه

رضا پهلوی: اعضای غیر فاسد بسیج و سپاه باید بتوانند در آینده ایران جذب شوند

۶ نظر:

ناشناس گفت...

به پیر به پیغمبر آقای رضا پهلوی خیلی درست میگوید. امیدوارم موفق باشد میان این اپوزیسیون خارج کشور او از همش بهتر است
م. بختیاری

ناشناس گفت...

مجاهدین و مسعود رجوی چرا خودشان را به مصدق سنجاق میکنن. سنخیتی بین مصدق و این فرقه وجود ندارد. مصدق نه سرکوبگر و ارتجاعی بود و نه سنگ ایدیولوژی را مثل مجاهدین به سینه میزد. مصدق مشکلی با سلطنت نداشت. مجاهدین هم در آعاز خمینی پرست بودن. دوره ژست های ملیگرایی از نوع مجاهدین به سر شده همچنان که برای رژیم خامنه ای. چرا زور میگین. مصدق صدامی و ملک فهدی و امریکایی از نوع دیوانه های هوادار حمله نظامی به مردم ایران و ایران نبود. مردم مجاهدین خواه نیستن. مگه زوره.

ناشناس گفت...

حجت
اینکه مجاهدین خودشان عامل اعتراضات مردمی اخیر معرفی میکنند همان سیاست رژیم برای سرکوب خواسته های مشروع مردمی هست. مجاهدین هیچ عددی نیستند و دوستداری ندارند. من خودم از نزدیک با بسیاری از ایرانیها حرف زدم. انها شاهزاده میخواهند نه خاین به کشور.

ناشناس گفت...

برای اینکه متوجه بشوی مجاهدین فعلی از سنخ مصدق نیستند چرا راه دور میروی ؟ مصدق را امریکایی ها در کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ سرنگون کردند ولی مجاهدین فعلی نوکر سناتوهای امریکایی هستند . شباهت و سنخیت که هیچ بلکه تضاد ماهوی هم با هم دارن ! مجاهدین فعلی از سنخ جمهوری اسلامی و رهبر عقیدتی ولایت فقیه هستند ولاغیر . اگر باور ندارید به اصول اعتقادی و تشکیلاتی هردو دقت بفرمایید تا متوجه بشوید . داشتن پا منبری فقط یکی از وجوه مشترک انها برای سرکوب ازادیخواهان است ولاغیر .

ناشناس گفت...

شاه برای سرکوب اعتراضات را به حزب توده نسبت میداد تا بتواند ان را سرکوب کند در حالیکه حزب توده در اعتراضات مردم نقشی نداشت و امروز هم جمهوری اسلامی اعتراضات را به مجاهدین نسبت میدهد تا بتواند ان را سرکوب کند در حالیکه مجاهدین در خارج هستن و هیچگونه نقشی در اعتراضات ندارند . شما بسادگی میبینید که مردم درود بر رضا شاه بدفعات و بسیار گفته اند در حالیکه حتی نامی از مجاهدین نمیبرند چون مردم از اسلام و حکومت اسلامی و حکومت ایده الوژیک خسته شده اند و از هرچی رهبر بازیه در حد کیش شخصیته حالشون بهم میخوره ... اینها واقعیات اجتماع کنونی ما هستن و لاغیر . ولی حربه رژیم بسرعت کارایی خودرا از دست خواهد داد و رژیم همیشه نمیتواند تو جیب مجاهدین بریزد و یکجایی میرسد که دیگر عوامفریبی برای سرکوب جایی ندارد .

از خودتون گفت...

مخالف حکمت سلطنتی خاندان پهلوی :

متاسفانه خواهران و برادران مجاهد خرابکاریها و گند کاریهای شما واقعیت زیر را به مردم تحمیل کرد،ببینید و عبرت بگیرید،اگر چه دیگر دیر شده :
https://www.youtube.com/watch?v=svENeHr1wxM

روی یوتیوب از این درودها فراوان است فطوری شد که رضا شاه مومیائی شده از قبر بیرون امد.

فعتبرو یا اولوابثار.
خاک بر سر بی کلاه رجوی و بانوی کفن بدست.