دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۱۳, چهارشنبه

خوزستان تشنه است - تظاهرات مردم خرمشهر در اعتراض به بی آبی - ۸ تیر


تظاهرات شبانه در بندر ماهشهر در حمايت از مردم خرمشهر
خیابان نادری اهواز، همبستگی اعتراضی مردم در حمایت از هم‌وطنان‌شان در آبادان و خرمشهر
فوری: هم اكنون، شهر اهواز، تظاهرات در حمايت از اعتراضات بحق مردم خرمشهر و ابادان
تظاهرات مردم اهواز بازار مركزى در حمايت از قيام مردم خرمشهر/ 10 تیر
رضا، رضا، پهلوی»، شعار مردم در نا آرامیهای خرمشهر - 9 تیر ۹۷
تظاهرات مردم اهواز و خرمشهر - نظام ھمە نیروھای سرکوبگر استان را بە خرمشھر فرستادە - دهم تیرماه ۹۷
خوزستان تشنه است - تظاهرات مردم خرمشهر در اعتراض به بی آبی - ۸ تیر
شلیک حکومت به سوی معترضان در خرمشهر؛ دوباره بوی خون در «خونین‌شهر» وزیر کشور تخریب اموال مردم توسط پلیس را تایید کرد؛ فیلم‌های منتشر شده خلاف ادعای رحمانی فضلی است

۸ نظر:

ناشناس گفت...

برای این بی ناموس های اجنبی تشنگی کودکان خوزستان مهم نیست ولی تشنگی داستان ساخته دارودسته حسین ابن علی ۱۴۰۰ سال پیش از اهم واجباته و براش سقاخونه نذر میکنن و به سینه زنان اب و گلاب و شربت میدن !
میبینید پفیوز بازی را ؟ به خوزستانی های تشنه گلوله میزنن و انوقت برای تشنگی امام حسین ( داستان جعلی) اب و گلاب و شربت خنک نذر میکنن !
ایا اینها بویی از انسانیت برده ان ؟ خیر نبرده اند .

ناشناس گفت...

ای ننگ و نفرت بر شمایان ... واقعا جگر ادم از این همه ظلم و تعدی و سرکوب و دروغ اتیش میگیره . اخه اخوند بره انگلیس برای معالجه سرماخوردگی بعد کودک خوزستانی برای یک لیوان اب له له بزنه و گلوله بخوره ؟ ای ننگ و نفرت بر جمهوری اسلامی .

کوچک مصدقی گفت...

تنها نیروی واقعی در میدان فقط و فقط مجاهدین خلق هستند حالا شماها هی چرندیات بنویسید. درود بر شورا و مجاهدین ننگ بر جمهوری کثیف اسلامی و مزدوران

ناشناس گفت...

طاهر
روحانی در سوییس که حافظ منافع ایران و امریکاست شروع به شکرخواری کرد که سخنانش مشکوک میزند و قاسم سلیمانی در سایت العالم فارسی شعارهای پوشالی ضد اسراعیلی و ضدامریکایی او را ستوده است و از سوی دیگر امروز یک هواپیمای امریکایی به بهانه فرود اضطراری برای سوختگیری در مهراباد فرود آمده است. چه اتفاقاتی درحال افتادن است؟ مک فارلینی دیگر؟ از حرمزاده ترین نوع بشر یعنی آخوند بعید نیست که بار دیگر منافع ملی ایرانیان را زیر پابگذارد تا حاکمیت ننگینش ادامه دهد.

ناشناس گفت...

تلویزیون اقای بهبهانی تلاش دارد تا بگوید اخوندها و بچه اخوندها از کشور پول خارج نکرده و این حرفها شایعه است ! حالا چه اصراری برای این قضیه هست اله و اعلم اما همه مردم ایران معتقدند که ثروت کشور توسط اخوندها و اقازاده ها از کشور خارج شده است و مطمئنا نظر مردم حقیقت است و تلاش میهن تی وی برای انکار وجاهت سیاسی و خبری ندارد . ۹۰ درصد مردم میدانند که پول نفت مملکت توسط عده ای خاص تاراج میشود ولاغیر .

ناشناس گفت...

علت فقر روزافزون مردم تاراج منابع کشور توسط جمهوری اسلامی است .

ناشناس گفت...

مردم بیایند طلاها و پولهاشونو بدن به حکومت ! تا اقازاده ها تبدیلش کنند به دلار و از مملکت خارجش کنن ! مگه مردم طلا دارن ؟ یه اب و برق مجانی دادن ! حالا پولشو میخوان !

ناشناس گفت...

برنامه های مهدی فلاحتی برای جامعه و افشای چهره اخوندا بسیار اگاهی دهنده و مثبت و موثر بوده اما چرا برعلیه ان از سوی اقای مصداقی و بهبهانی مورد تهمت ( بدون سند ) قرارمیگیرد ؟ لطفا توضیح داده شود .