دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۱۱, دوشنبه

سازمان مجاهدین خلق، تجربه ای شکست خورده و بی اعتبار.حنیف حیدرنژاد

شنبه 30 جون 2018 برابر با 9 تیر1397 سازمان مجاهدین خلق گردهمائی سالیانه خود در پاریس را برگزار کرد. به گفته این سازمان «هیأت‌های نمایندگی از کشورهای مختلف جهان، شامل برجسته‌ترین شخصیتهای سیاسی، نمایندگان پارلمان ها، شهرداران، منتخبان مردم و کارشناسان و متخصصان بین‌المللی اوضاع ایران نیز شرکت داشتند.» سخنران اصلی این گردهائی همچون سال های گذشته مریم رجوی رهبر دوم این تشکیلات بود که از او با عنوان «رئیس جمهور منتخب مقاومت» یاد می کنند. پیام اصلی این سخنرانی که.سازمان مجاهدین خلق، تجربه ای شکست خورده و بی اعتبار.....ادامه

۱۱ نظر:

م-ت اخلاقی گفت...

با درود به همه آزادیخواهان بویژه مردم دلیر و ستم کشیدۀ خوزستان و خرمشهر در خون تپیده.

این جریان بغایت اارتجاعی و فریبکارتر از رژیم خمینی-خامنه ای بند نافش به رژیم وصل است ،چرا که هردو از یک آبشخور تغزیه می شوند، شک نباید کرد که با سقوط و به درک واصل شدن رژیم منفور آخوندی ،این جریان مرتجع فریبکار نیز با رژیم در یک گور مشترک مدفون خواهد شد، لق لق زبان کردن کلماتی امثال دمکراسی،لائیک از زبان این جریان غیر ایرانی ،بهمان اندازه کارساز است که هفت قلم آرایش و بزک کردن این بانوی به قول یک هموطن کفن به دست .
ننگ بر ارتجاع منفور خامنه ای - رجوی
پیروز باد قیام لائیک و ضد ارتجاعی ملت شریف و دلیر و با هوش ایران

ناشناس گفت...

رجوی در دام خود افتاده !
در گذشته دکون دستگاه رجوی برای زبون برون کردن منتقدین دست به یک اختراع ! زدند و تا توانستند اختراع خود را در حلق خدم و حشم خود فرو کردند و اما اختراع اقای رجوی چه بود ؟

ایشان اینگونه برای خدم و حشم خود جا انداخته بودند که منتقدین همان طرفداران رژیم !!! هستن که ۸۰ تا به رژیم میزنند و ۲۰ تا به ما ! یعنی هر کس انتقادی به ما روا دارد حتما از رژیم است ! ( حال بگذریم که بسیاری از منتقدین از اعضای برجسته و هواداران صاحب نام و فداکار مجاهدین بوده اند و خیلی از انان دارای سوابق سالیان زندان و شکنجه دارند که عین سیخ در چشم رهبر خودشیفته تو جیب ریز فرو میرود ) این تز دقیقا از تئوری های شخص رجوی بود چون بسیار فرصت طلبانه مینمود و هر چیزی که از جوهر فرصت طلبی برخوردار است حتما که شخص رجوی پشت ان هست و منطبق با روش ها و روحیات اوست . البته ممکن است افراد یا گروه هایی با ایجاد مواضع انحرافی در خدمت رژیم اگاهانه قرار داشته باشند که حتما دارند اما بحث ۸۰ و ۲۰ اختراع شخص رجوی بود و فقط برای لجن مال کردن منتقدینی بود که اتفاقا مرزشان با رژیم از جماعت رجوی دقیقتر و محکمتر بود .
امروز جماعت رجوی خود گرفتار تئوری پیشین خود شده اند بدین معنی که  ۸۰ تا به منتقدین میزنند و ۲۰ تا به رژیم ! و در مواقعی ۱۰۰ به منتقدین میزنند بطوریکه رژیم فراموش میشود !
امروز جماعت رجوی در دامی که علیه منتقدین برای زبان بر کردن انها پهن کرده بودند خودشان تا خرخره در ان فرو رفته اند .

ناشناس گفت...

ایکاش جماعت رجوی حتی اندکی از اینهمه امکانات و هزینه زرق و برق گردهم ایی خودرا به جنبش داخل کشور اختصاص میدادند و ایکاش در این همایش واقعا جالب و منظم نامی از شجاعت و شهامت دختران خیابان انقلاب میبردند و ایکاش بجای زدن عکس دوران نوجوانی رهبر خودشیفته ! چهارتا عکس از دختران خیابان انقلاب در سالن نصب میکردند ... و ایکاش و ایکاش های دیگر ...
به نظر میاد اپوزوسیونهای ثروتمند دارای روابط اشرافی ، فقرا را تحویل نمیگیرند !

ناشناس گفت...

جناب اخلاقی
مجاهدین فریبکارتر از رژیم خمینی نیستند و در فریبکاری واقعا مساوی هستند . اینها هردو دارای مهمترین اشتراکات ایده الوژیک هستند و مرزبندیشان در خیلی از نقاط اشتراک واقعی ، ژست است و بس . اسلام بدوخوب نداره ... اسلام اسلامه ...بنابراین هیچکدام فریبکارتر از دیگری نیستن چون اخور ببخشید ابشخور ایده الوژیکشون یکی است . اگر خمینی صحبت از اب و برق مجانی و ازادی میزد اینها هم با همان ذهنیت خمینی دم از دموکراسی و سکولاریزم میزنند . اخه یکی به من بگه جماعتی که دم از دموکراسی و سکولاریزم میزنه چطور ۱۰۰ درصد خدم و حشمش روسری دارن و جدا از مردها در نشستها مینشینند ؟؟؟ جمهوری اسلامی مجاهدین همان جمهوری اسلامی خمینی است و بالعکس . اون پز دموکراتیکشم برای ژسته ...
مردم عمدتا خواستار جمهوری اسلامی نیستند ...

ناشناس گفت...

یکی از خصیصه های مجاهدین مذهبی بیوگرافی سازی پراز شاخ و برگ الکی است ... چیزهایی که ممکن است برای مردم عادی کدچه و بازار صدها بار اتفاق افتاده باشد برای جماعت رجوی فقط یک مورد ان میتواند تبدیل به ۴۰۰ صفحه بیوگرافی مبارزاتی ! شود .
برای نمونه ماجرای بازداشت مریم خانم ! اخه بازداشت و انهم در فرانسه و انهم نگهداری با بهترین امکانلت و فقط چندروز ! برایش ۴۰۰ صفحه داستان مینویسند اما ضدب و شتم و بازداشت و شکستن قلم پای دختران خیابان انقلاب انهم در ایران و نه اروپا و انهم در زیر شکنجه دژخیمان اوین ... حتی توسط مجاهدین منعکس هم نمیشود !!! یعنی چی ؟
واین در حالی است که از اب خوردن و دستشویی رفتن و عشق و حال کردن و سخنرانی در سالن های مرزرق و برق و هرهر و کرکر با مهمانان خارجی بیوگرافی مبارزاتی ! تولید میکنند . عجب ... واقعا عجب .

ناشناس گفت...

ویا مثلا از خروج اقای رجوی به همراه بنی صدر توسط هواپیمای اقای معزی ! و انهم با استفاده از امکانات فرودگاه و انهم با هماهنگی های قبلی مهدی افتخاری ... بکهو همه عوامل این پرواز حذف میشود و یکجا ریخته میشود در جیب رجوی ! بیخودی نمیگن "مسعود تو جیب ریز" .

م ت اخلاقی گفت...

با درود ،
هموطن گرامی با نظر شما موافقم ،ولی منظور من بیشتر انتخاب در تاکتیکهاست و نه پایه ها.دزدی بدون چراغ و دزدی با چراغ.

ناشناس گفت...

بله دقیقا .....
و قربانت .

ناشناس گفت...

مصداقی با خدابنده خوش و بش میکند؟ بابا ایوالله. پس اینهمه خط و خط کشی کشک بود؟

ناشناس گفت...

اگر واقعا با هم خوش و بش کرده باشن ( اول باید مطمئن بشی ) معلوم میشه که پرنسیب ها لگدمال شده . عین خوش و بش مریم و جولیانی ... عین دل و قلوه مریم و ترکی فیصل ... عین ماچ و بوسه مسعود و صدام .... و عین نامه مسعود به شورای نگهبان ... عین عکس مسعود درکنار خمینی و .....
اگه اینطوری باشه همه فریب خورده ایم و خودمونم خبر نداریم .

ناشناس گفت...

من وقتی میگم جماعت فرصت طلب و توجیب ریز رجوی چون واقعا صدتا مورد زنده و مستند داغ داغ کف دستم دارم واگر نداشتم و مستنداتی نبود هرگز چنین ادعایی نمیکردم .از شکل گیری مجاهدین بعد از ۵۷ تا ماجرای ۳۰ خرداد تا تشکیل شورای مثلا ملی مقاومت تا رفتن به خارجه تا رفتن به عراق تا رفتن به اروپا تا چه و چه ... همه و همه جز خودبالا بینی و خودشیفتگی و فرصت طلبی نبود . اصلا برای رجوی دهها هزار کشته مهم نبود چون اون دنبال خودشیفتگی و درامد خودش بود و هست . اخه کدام رهبری که سرش به تنش بیارزه یک مشت طلاق داده را با دست خالی و شعار تحریک امیز بیابیابیا میفرسته جلوی چماق و گلوله وحوش و خودش و "زنش" میرن تو خیر سرشون مقر تا از نتایج این نبردنابرابر تئوری بافی کاسبکارانه کنن و دل بدهند و قلوه بگیرند و نشست بگذارند و تو ال سی دی زر مفت بزنند و .... واقعا وحشتناک و درد اور است این همه خودشیفتگی ! اخه کدام رهبر انقلابی در دنیا تا حالا پیدا شده که زن خودشو صفت بچسبه و هی هندوانه توخالی زیر بغلش بزاره بعد برای بقیه طلاق اجباری صادر کنه ! وحشتناک و درد اور نیست ؟ اخه یکی بیاد به من بگه کدام نمونه تاریخی خودشیفته در جلد رهبری دست به این کثافتکاری ها زده که رجوی دومیش باشه ؟ ایا این خدم و حشم واقعا هیچ فردیتی در خلوتشون باقی نمونده که این زرنگ بازی های کاسبکارانه را تشخیص دهند ؟ مگه بسیجی شدن شاخ داره ؟ مگه ساندیست خوردن شاخ داره ؟ مگه غلام و کنیز شدن شاخ داره ؟ در حال حاضر کدام خدم و حشمی است که جرات حتی یک انتقاد ولو جزئی و کوچک از رجوی هارا داشته باشه و مارک وزارتی نخوره ؟ درحالیکه بت ها خودشون در روابط پنهانی با وزارت اطلاعات عراق هزارجور کثافتکاری و مزدوری مرتکب شده اند دیگران را به کیش خود میپندارند .