دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۲, سه‌شنبه

ادعای ناسا برای اثبات معجزه شق‌القمر پیامبر اسلام (ص) +فیلم

یادت بادا که خوب شق فرمودی
ما را تو روان  به راه حق فرمودی
تا آنکه کنیم باور این را ما را
از جانب  مخ کمی تو لق فرمودی

ادعای ناسا برای اثبات معجزه شق‌القمر پیامبر اسلام (ص) +فیلم

الحمدلله شکر خدا اگر چه ملت ایران بعد از هزار و چهار صد سال دارد فواید حقیقی اسلام و گفتارهای ملایان اولیه و حال را میداند اما بکوری چشم شکاکان، ناسا کشف فرموده که رسول گرانقدر بطور واقعی شق فرموده قمر را ، ولی آن کفار حرامزاده که هزار و چارصد سال قبل این را با دوتا چشم خود دیده اند باور نکردند بیشرفها و نه تنها دارنده چنین قدرتی را در جنگ احد زدند دندانش را شکستند و سر عموی نازنین اش را بریدند و بعد هم تمام نوه و نبیره هایش را یا کشتند و یا سم دادند و قمر فلان فلان شده هیچکاری نکرد و همینطور در آسمان قر و قمیش آمد! در هر حال هم باید یقه کفار را گرفت و هم قمر را و هم خود خدا را که یه کم از این قدرت را نشان میداد که نداد در هر حال رازها بسیارست و ما نفهم!! پس بشنوید کشف ناسا راو کیف کنید که ما هم از اسلام بگذریم بزرگان دنیا نمی گذرند زیرا فوایدش را دیده اند و اگر چه اینور دنیا در شرق چیزی شق شده است اما کیف و حال این شق شدن را آنها در غرب دارند میکنند بخصوص این چهلساله اخیر را پس ای منکران بخود آئید و  و داستان شق کردن را باور بفرمائید و گرنه خودتان میدانید و بعد از هزار و چهارصد سال متوالی هر روز از برکات شق کردن و شق شدن بهره مند شده ایدهر بلائی سرتان آمد مسئولش خودتان هستید و گویا حضرت خیام در جائی فرموده
یادت بادا که خوب شق فرمودی
ما را تو روان  به راه حق فرمودی
تا آنکه کنیم باور این را ما را
از جانب  مخ کمی تو لق فرمودی

ادعای ناسا برای اثبات معجزه شق‌القمر پیامبر اسلام (ص) +فیلم

۲ نظر:

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۶ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/ پاريس

۱ / اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ -- آيه يک سوره ى قمر. "آيه" و "سوره" هر دو پارسى ست
۲ / دَنّتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ / عن غزال صاد قلبي و نفر -- قصيده اى از مسيلمه شاعر عرب همزمان با پيغمبر مسلمان ها که توش "دَنّتِ" هم کوچکتر و هم بسيار آهنگين تره. اشاره هم مى کنه به تورى که زنان عرب به نيمه ى پايين چهره شان مى بستن و ماه و دو پاره شدنش رو به اون تشبيه ميکنه که بسيار زيبا و شاعرانه ست.
اما چون رو دست پيغمبر مسلمان ها بلند شده بود و اون اسطوره که "بهتر از قرآن نداريم" رو شکست، به دستور حضرت ختمى مرتبت "ترور" شد.

ناشناس گفت...

شق القمر یا دونیم کردن ماه یعنی اینکه بتوانی بروی در فضا روی کره ماه فرود بیایی و با یک وسیله ای بتوانی کره ای به وسعت ماه را حفاری کنی و ان را به دونیم تبدیل کنی و بعد دوباره بهم بچسبونی ! یعنی تر بزنی به جاذبه و خلاء و فیزیک و فلان و بهمان ! همین الان هم چنین تکنولوژی وجود نداره !
حالا فکرشو بکن اگر از روی زمین با سمشیر بخواهی چنین کاری بکنی ! اولا یک شمشیر چند هزار کیلومتری مورد نیاز هست با یک نیروی نجومی برای ضربت زدن ! با چنین نیرو و ضربتی ماه قبل از دونیم شدن از مدار خود خارج میشه و همان هنگام مدار زمین تغییر میکنه و یعنی نقطه ای که برای ضربه زدن روی زمین انتخاب کردی بلافاصله جابجا میشه و طول شمشیرت همون لحظه چند میلیون کیلومتر کم میاد !!!
بیخیال ... ما میگیم زدیم ... توهم بگو زد!
چسبوندن دوباره ان هم با تف حضرت علی ! میدونید چقدر تف میخواد ؟ یه اقیانوس ارام تف میخواد ! یعنی خودت توش اول غرق میشی ! و اگر شنا بلد نباشی چند قولوپ تف خودتو میخوری !
ولی چون من شیعه هستم به کوری چشم فیزیدانان دعا میکنم خدا اون لحظه جاذبه را قطع کنه تا من کارمو بکنم ... از قطع برق که سخت تر نیست .
شماره ۲۵۵