دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۷, یکشنبه

دفاع از حقوق زنان و مقابله با ترور شخصیت مسیح علینژاد توسط حکومت اسلامی...حنیف حیدرنژاد

تلاش‌های مسیح علینژاد در فراخواندن زنان در ایران برای مبارزه علیه حجاب اجباری و کمپین‌هایی که بر پا کرده، موفق بوده است، به نحوی که رژیم دیگر نمی‌تواند سکوت کرده یا خودش را به خواب بزند. رژیم از کارساز بودن این کمپین‌ها و اجتماعی شدن و فراگیر شدن آن ترسیده است. به قول یکی از مجریان تلویزیونی رژیم در این برنامه، تاثیر کمپین های مسیح علینژاد دیگر از «یواشکی» بودن خارج و علنی و عمومی شده استدفاع از حقوق زنان و مقابله با ترور شخصیت مسیح علینژاد توسط حکومت اسلامی.

۵۲ نظر:

ناشناس گفت...

مسیح علینژاد امروز در جامعه ایران به یک قطب کاملا دارای اشتهار تبدیل شده بطوریکه تقریبا همه زنان و دختران جوان و نوجوان ایرانی خصوصا در شهرهای بزرگ نه تنها اورا میشناسند بلکه با طرز فکر او کاملا موافق هستند واین موفقیتی است در خور توجه ضمن انکه طرفداران وی با برداشتن روسری و سرچوب کردن ان مقدس ترین مرزهای ایده الوژیک اخوندی را زیر پا گذاشته و انواع ضرب و شتم و بازداشت و زندان را بسادگی به جان خریده اند . امروز جمهوری اسلامی با برگزاری نمایشات پوشالی و سخنرانی های تبلیغاتی سعی بر ان دارد تا هشتگ برقص تا برقصیم را به بتاز تا بتازیم یا همان بجنگ تا بجنگیم تبدیل کنند ! که البته اخوندها در تعیین این استراتژی با مجاهدین نیز هم سلیقه بوده اند !!! جالبه مسیح در محاصره است . از یمین و یسار و از هرکرانه تیر غیب به سوی مسیح کرده اند روان ( تیر حسادت مجاهد و تیر خصم اخوند ) ولی نشاید ! در این میانه یکی کارگر شود .

خاکزاد

ناشناس گفت...

مسیح علینژاد را همه دوست دارند او دختری است شجاع ، باهوش ، سرزبون دار و در مقابل ارتجاع مذهبی یا فاشیزم دینی کاملا شکست ناپذیر . او گزینشی بر علیه فاشیزم دینی شعار نمیدهد بلکه تیر خود را به قلب فاشیزم دینی یعنی حجاب رها کرده است و مانند آرش جان خود را در چله کمان ان گذاشته است . او مهمترین خط قرمز دین و اخوند و ایده الوژی اسلام را نشانه گرفته و با بهره گیری از حقوق تساوی زن و مرد حجاب را به عنوان شاخص زن مسلمان که اخوند قرنهاست بر ان پافشاری نموده ، با تحقیر تمام سر چوب کرده است و بدنبال سربلندی و اگاهی زنان و دختران میهن خویش در درک حقوق انسانی شان میباشد . او یک ازادیخواه است که امروز کاملا در خدمت مبارزه زنان کشورش در مبارزه با حجاب فعالیت میکند و جامعه نیز تشنه عقاید او . امروز مسیح علینژاد در مقابل اخوندهای برامده از عصر جاهلیت ایستاده است . من اورا میستایم .
خاکزاد

ناشناس گفت...

رها
بازم دسته بیل کاشتی. آخه رژیم کجا تا از این بازیهای علینژادی میترسه؟ رژیم ایران را به فاحشه خانه تبدیل کرده اونوقت از یواشکی عکس گرفتن و برقص تا برقصیم میترسه. رژیم از بجنگ تا بجنگیم و برداشتن شجاعانه روسری و جنگ علنی زنان میلرزه اما به این کارتون های سرگرم کننده علی نژادی میخنده. کجای کاری عمو. داره جنگ میشه و پایه های رژیم ترک برداشته بخاطر وضعیت بد اقتصادی و غارت ایران. اگاه باش سقوط رژیم را به پای م علینژاد ننویسی.

ناشناس گفت...

Sadjad
مسیح علینژاد چیزی شبیه اکبر گنچیه ولی زن. فقر و اعتیاد و وضعیت وخبم معیشتی و مبارزه جدی زنان با رژیم دهه هاست یقه رریم را گرفته که نباید با رفص و قایموشک بازی بیحجابی لوث و مقایسه بشود. گول تبلیغات رسانه ای رژیم را نخوریم. خاتمی رهبر مسیح علی نژاد در هفته های گذشته چندین بار با خامنه ای و پسرش مجتبی برای فریب مجدد مردم بجان آمده جلسه مخفیانه داشته و اولین فریبکاری مجدد خاتمی حثور در جمع هنرمندان بود که با بوق و کرنا رسانه ای. عمل مردم به جان آمده کف خیابان حرف آخر را میزند.

ناشناس گفت...

Sadjad
مسیح علینژاد چیزی شبیه اکبر گنچیه ولی زن. فقر و اعتیاد و وضعیت وخبم معیشتی و مبارزه جدی زنان با رژیم دهه هاست یقه رریم را گرفته که نباید با رفص و قایموشک بازی بیحجابی لوث و مقایسه بشود. گول تبلیغات رسانه ای رژیم را نخوریم. خاتمی رهبر مسیح علی نژاد در هفته های گذشته چندین بار با خامنه ای و پسرش مجتبی برای فریب مجدد مردم بجان آمده جلسه مخفیانه داشته و اولین فریبکاری مجدد خاتمی حضور در جمع هنرمندان بود که با بوق و کرنا رسانه ای شد. عمل مردم به جان آمده کف خیابان حرف آخر را میزند. شما هم تبلیغتچی رژیم و خاتمی اش نشو همشهری. عزت زیاد.

ناشناس گفت...

اقای سجاد اشتیاه میکنی . نادیده گرفتن مسیح علینژاد که بنوبه خود موی دماغ رژیم شده کار درستی نیست . خیلی ها تو خارجتد و جرات اینکارارو ندارن و دلشون به شعار توخالی خوشه .همه داشته هایمان را ارج بنهیم وگرنه خودمون بدست خودمون صداها و جرات هارا اسیب میزنیم . ضمنا کسی منکر بقیه مبارزات و شرایط نیست .
خاکزاد

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۶ مرداد ۱۳۹۷ / ۳۰ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/ پاريس

من کاملن با آقاى حنیف حیدرنژاد هم باورم. کارى که مسیح على نژاد ميکنه بسيار اساسى ست و بايد به هر شيوه ى ممکن ازش پشتيبانى کرد.
پايه ى روان شناختى اين رژيم دور مقوله ى "مرگ" ميگرده و نه "زندگى". اين رژيم با "رنگ" مسئله داره. ريشه ى بنيادين مناسک رژيم مشخصن عاشورا، خودزنى و درون گرايى منفعلانه ست. چون حسين و بقيه مرگشون برميگرده به عهد اون خدا، سوگ و عزا بدون جسد باعث افسردگى روانى مداوم ميشه. دليل مراسم سوگوارى اينه که درد ناشى از دست دادن يک عزيز از درون بياد بيرون. روى تقويم نيمى از سال عزاست بى جسد : اين غمى رو بطور مداوم به درون جامعه تزريق ميکنه و تعادل روانى فرد فرد و کل جامعه رو به هم ميزنه که به ش ميگن dépression (افسردگى روانى).
سنتى هست تو ايران که هنگامى که کسى همسرشو از دست ميده (مشخصن شوهر) زن هاى محله روز چهلم جمع ميشن و به خونه ى اون زن ميرن، پيرهن سياه رو از تنش در ميارن و لباس رنگى تنش مى کنن تا شور زندگى و گرما و انگيزه ى تجديد فراش رو توش زنده کنن.
نمونه ش در فرانسه. چند سالى يه که هر چند وقت يه بار سوء قصد و ترور اعصاب همه رو خط خطى کرده. امسال ۱۴ ژوئيه که سالگرد انقلاب فرانسه ست و شب قبلش سنت رقص جمعى ست. فرداش تيم فوتبال فرانسه جام جهانى رو برد. تو مسکو زير بارون اين فوتباليست ها مثه بچه هاى پنج ساله رو زمين مى غلطيدن و شوت بازى اى در آوردن که نگو. سه روز و سه شب جشن بود. همه حالشون بهتره.
اين رژيم با مناسک و خود زنى و رنگ سياه و چادر و روسرى و تو سرى و قبر و نکير و منکر و گرز موکل عذاب داره مردم رو خفه مى کنه. مسیح على نژاد داره ميزنه زير همه ى اينا. دستش درد نکنه.
من جزو نسل پنجاه و هفتى هام، سنى ازم گذشته و مسیح على نژاد ميتونه جاى دختر من باشه. به ش از دور ميگم "دخترم دستت رو مى بوسم. زنده و تندرست باشى، دست راستت م زير سر همه ى اين گنده گو هاى لافزن."

اولين جرقه ى اعتراض رو همين "مسیح على نژاد" ها چند هفته بعد از سقوط بهمن ترتيب زدن که به يارى مرتجعين و نرينه هاى انقلابى (مجاهدين و فدايي ها و حزب توده) با برچسب "بورژوا" خفه شد. راه حل همين جا بود.
هر کارى که موجب وجد و شادى بشه از روسرى رنگى بگير تا رقص و قر کمر رو بسوى سرنگونى اين رژيم پست فطرت داره.
اولين کسانى که با اين کار مخالفن رژيمه و بعد هم السازمان المجاهدين الخلق الايران به الرهبرى المسعود (الرهبر العقيدتى) و المريم (المهر التابان)، که الملت الايران براشون التره هم الخورد نمى کنه.

شما ها برين دنبال "مجاهدة" کردن تون.

ناشناس گفت...

در جواب به ارتجاع مغلوب که میگه نرقص تا نرقصند بلکه بجنگ تا بجنگند: شماها چهل سال فرصت داشتین که حرفهای خودتون رو به کرسی برسونین. چهل سال.
شما انقلاب ایدعولوژیک زورکی و حماسه اشرف و موسی و خون بیست هزار شهید تو چنته تون بود.
مبارزه چریک شهری و پرواز سرنوشتساز و فرانسه و کردستان و ارتش آزادیبخش نوین و بعد دوباره عملیات مرزی واحد راه گشا داشتید.
شما اشرف داشتید و جلولا وکوت و موزرمی و همایون و قرارگاه تو بصره که الان اسمش رو بخاطر ندارم وحمرین کوچک و بزرگ و هنگ حنیف.
رادیو مجاهد داشتین و سیمای آزادی و همیاری ملی.
مرز طولانی داشتین (و بیمرزی های طولانیتر) و حمایت سید الرعیس (صاحبخانه قدیم) و حالا میگن سعودی و اسراعیل و بولتون و جولیانی (صاحبخانه های جدید).
شما خدا بیامرزد مرضیه داشتید و عماد رام و منوچهر و علی کاکی و تقدسی و پیمان و روزبه (خدا این آخری رو مخصوصا براتون نگه داره)
شما کلاش داشتین و بی کی سی و باژار و آرپی جی و تی 72 و بی ام پی و سرگرد مصطفی (انسان شریفی بود. اهل قربان صدقه رفتنهای کشککی برای رهبری و خواهر مریم نبود. بیشتر سرگرد مصطفی بود تا چیزی دیگر که شما میخواستید باشد. برای همین بچه ها دوستش داشتند. خودش خودش بود. بر خلاف شما که خودتان اصلا خودتان نبودید. و میخواستید ما هم خودمان نباشیم.
شما مهندسی داشتین و مکانیزه و تانک و توپخانه و آماد و ترابری. شما قرارگاه داشتین و محور و مرکز و یگان و دسته و مزار شهدا. شما شورای رهبری داشتین و هزار شین و بندهای الف و ب ج و دال الی آخر و انقلاب آببندی شده و زیر مینیمم و واو شدن.
شما امثال خواهر نسرین و خواهر فهیمه و خواهر مژگان داشتید (و دارید و خدا از جان ما بکاهد و به جان ایشان اضافه کند)
شما هیهات من الذله داشتین و عبور از بورژوازی و کس نخارد پشت شما (غیر از ناخن عربستان سعودی شما)
شما شورای ملی مقاومت داشتین و اولین رعیس جمهور ایران و بعد رعیس جمهور منتخب مقاومت و هنرمندان و کنسرتهای آلبرتهال و اوبرهاوزن و اپرت همبستگی و میهمانان خارجی (راستی آن خانم انقلاب انسان را زیبا میکند خانم سعداوی چطور هستند؟). شما کمسیون صلح داشتید و ستاد داخله و روابط بین المللی.
در روابط بین المللی شما امثال حسین و شاهین و فرزین و علی و سنا و مسعود بنی صدر و برادر حسام را داشتید.
شما مرحوم لرد کربت و آن کشیش مرحوم فرانسوی و یهودی منوهین را داشتید.
شما آ هفتاد و هفت داشتید ورژیم سه سره ملا فیگور در مقابلتان.
شما مرز سرخ اشرف است و بعد لیبرتی است و قبل و بعد از آن کلی مرز سرخهای دیگر که اینجانب به یاد ندارم داشتید.
شما صبحگاه و شامگاه و نماز جمعی و یونیفرم سبز و خاکی و لباس کار و لباس زرهی و تنظیف سلاح و آسایشگاه و تسلیحات و غذاخوری و کار جمعی و پست نگهبانی و گشت قرارگاه و سیاج و برج و توجیه نگهبانی داشتید.
شما یک تقویم داشتید پر از چهار خرداد و سی خرداد و سالگرد پرواز برادر و سالگرد فروغ و سی مهر و نوزده بهمن.
شما نشستهای انتقادی و روزانه و هفتگی و غسل هفتگی و نشست برادر و خواهر که همیشه پرداختی به ما بودند را داشتید. (اجازه بدید یک تناقضم را بگم: رهبری یا خواهر نسرین برای ما نشست میگذاشتن. ما هم تا خرخره متناقض با لب خندان میرفتیم و شرکت میکردیم و نت برمیداشتیم. اما این قسمتش که خواهرین مسعول میگفتند که رهبری به شما خیلی پرداخت کرده دیگه خیلی آدمو میسوزوند. همیشه به خودم میگفتم یعنی ما اینقدر برای رهبری بی ارزش هستیم که یک نشست که ما هم درخواستشو نکردیم برامون میزارن بعد میگن بهمون پرداخت شده. رهبری اگه واسه ما هم وقت نداشته باشه واسه کی داره؟ اگه ما نور چشمش نیستیم دیگه کی هست؟ غیر از ما دیگه چه سرمایه ای داره؟
بگذریم.
شماها اینقدر دستتون پره. اما دستتون خالیه خالیه. واسه همینه که میبینید که یه نخود دختربچه مو وزوزی که وقتی شما درگیر انقلاب ایدعولوژیک بودید اون فقط مثلا ۷ سالش بوده الان با چهارشنبه های سفیدش و با برقص تا برقصیمش نزد مردم ایران بیشتر از شما و خواهر نسرین و جان بولتن مطرحه. فرق او با شما بسیار است. او خودش خودش است. در حالی که شما خواستید با آن قشر گسترده ولی عقبمانده جامعه همگامی کنید. حالا آن قشر که شما قصد بدست آوردن دلش را با سنگ اسلام را بسینه زدن داشتید دیگر پیر و از دور خارج شده و فرزندان آنان دیگر اسلام عقبمانده شما و فاعزه رفسنجانی را نمیخواهند. آنان مسیح علینژاد برایشان بیشتر جزابیت دارند تا اسلام انقلابی شما.
خیلی سوزش دارد. میدانم.باید هم داشته باشد. شما دستتان پر بود. پر از خالی. پر از دروغ. پر از ریا. میگفتید که سر در مجاهدین نوشته اند صدق و فدا. از صبح تا شب اگر صدقی یا فدایی بود از پایین بود.همه اش دروغ بود و ریا.
ارادتمند شما کربلایی صفدر






ناشناس گفت...

با سلام به مدیریت سایت دریچه زرد
از اینکه خانم مسیح علی نژاد این گونه برای نفرات خارج از کشور ارزش پیدا می کند باید بگویم که بسیار متاسفم چون اگر همشهری وی بودید و کارهایی که انجام داده و یا از طریق فریبکاری و لوس بازی سعی می کند نفرات مسئول را تخلیه تلفنی کرده و تحویل سازمان سیا بدهد این ارزش نیست و جامعه ما آن گونه که این خانم در مورد آزادی های یواشکی می کند نیست اگر کسی در داخل کشور باشد به جد می توان گفت که وضعیت حجاب بسیار بدتر از آن است که این خانم می گوید همانگونه که سر مریم قجر خوردیم دیگر نیازی به افرادی مانند خانم مسیح نیست که این گونه اکنون تعدادی برای او سینه چاک می دهند . باید در هر زمینه اطلاعات لازم را بدست آورد و بعد اظهار فضل نمود .
با تشکر

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۷ مرداد ۱۳۹۷ / ۳۰ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/ پاريس

--- جناب ناشناس ۷ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۲۷

زنده باد مسيح على نژاد !

جناب عالى تو ايران تشريف دارى و از اونجا نفوذ کردى تو کارگزينى سيا و تو جريان همه چيزم هستى. بابا زدى رو دست ژولين آسانژ و ويکى ليکس. غلط نکنم تو مرد يا زن نامرئى هستى که مثه شاه عباس که سرمه به چشم ش مى کشيد و از نظر ها غيب مى شد رفتى تو لانگلى مقر سيا. پس از يازده سپتامبر افشا شد (در روزنامه ها مشخصن لوموند) که بين اين دوتا برج دوقلو يه ساختمان سياه رنگى بوده که مرکز اسناد و آرشيو سيا بوده و دليل حمله به برج هاى دوقلو از دو سو خراب کردن اين دوتا رو اين مرکز بوده و نيز اينکه تمام سازمان هاى اطلاعاتى غربى در اين دو برج شاخه ى ارتباطى داشته ن. اگه فيلم Three days of the condor رو نيگا کنى يه صحنه ى چند ثانيه اى از اين ساختمون سياه سيا توش هست.

شق القمرى کردى ها ! سيا همه رو (بقول آخوندک ها) "رصد" ميکنه، تو سيا رو ! به قول ارمنى هامون شادلاو/زنده باد.

گوش کن مامانى، ياد بگير !

هر رايانه، دستگاه چاپ، اسکنر، دوربين، يا خط انترنت يه شناسه ى يگانه داره که به يه فرد يا جاى مشخص مربوط ميشه. يعنى جناب مستطاب شما که اينجا "ناشناس" ى، وقتى رو نت پيغام ميفرستى تمام اين داده ها باهاش فرستاده ميشه يا تو خود فايل تصويرى يا فيلم ضبط ميشه. کوچک ترين چيزى هم که رو نت بره ----- براى ابد يه کپى ش "جــــايــــى" ضبط ميشه --- تا اگه لازم شد خود سيستم هاى رايانه اى مثه يه بشکن زدن پيداش کنن. با ده دلار امروز به ت يه موبايل ميدن که حرف ميزنى "مى فهمه". آى بى ام سيستمى داره بنام Watson که نه تنها واژه و جمله رو "مى فهمه"، بازى با کلمات و استعاره و لهجه هاى محلى و زبان عاميانه ى پايين شهرى (slang) رو هم "مى فهمه" ولو تو حومه ى دهات پشت فلان شهرک ايالت گواندونگ چين باشه. اين تازه آى بى ام ه و نه سيا.

پس حواست رو جمع کن که اين سازمان سياه پدرصلواتى ردت رو داره، عنقريبه که دو تا از اون نفرات شونو با صدا خفه کن بفرسته خدمتت چون مامور فوق سرى شون که مسيح على نژاد باشه رو لو دادى !

ما که هالوييم و هر چى تو بگى باور مى کنيم، اونا نه.
خاک بر سر اون سيا کنن اگه اطلاعاتش زير دست هر چلغوزى باشه.
درد شماها اينه که مسيح على نژاد زنه. کارى که مى کنه به نفع مردمه و سايه ميندازه رو "مهر تابان". ما هالوييم و اصلن نمى فهميم.

ما ساده ايم شماها پي چى ده ! من ساده ام تو مودار ....

ناشناس گفت...

بریده مزدور خاتمی چی.

قوقوقوقوقو......

ناشناس گفت...

جناب رها !
اگر بیخیال بشم و سقوط رژیم را به پای مریم خانم بنویسم خیالت راحت میشه ؟ نوشتم ! برو خوش باش .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اقا یا خانم رها !
بخشی از جوانان کف خیابون همین دختران خیابان انقلاب هستن اگه حسادت بزاره چشماتو واکنی ، راحت میتونی ببینی . ضرب و شتم و بازداشت و حکم ۲۰ سال زندان برای خواهرهای روسری قرمز کشک کنار رود سن نیس .
خاکزاد

ناشناس گفت...

خطاب به نویسنده مقاله یا همون جناب خاکزاد
چقدر شما پررو هستید. چهل ساله مردم دارن جون میکنن و با این قماش جنایتکار مبارزه میکنن و شما فینگیلی میریرش به جیب یه مامور رژیم در بین اپوزسیون. برو بابا حاتمی چی دست شماها رو شده. خواستم بهت بفهمونم که مردم را یابو فرض نکن.با این کاراتون فقط خودتونو ضایع تر میکنی. پریروز خمینی چی بودی تا دیروز رجوی و امروزم خاتمی و عمله هاش. دختران انقلاب این اسمیه که شماها روشون گذاشتید. این مردم قبل از این قرتی بازی ها چهل ساله دارن به شماها نه میگن. فقط مردم و یابو فرض نکن. همین. ور ضمن سعی نکن در این سایت هم میتونی همه را مثل خودت خاتمی چی کنی. بقیه به خودت ربط داره. مسیحی باشی یا مریمی یا خامنه ایی. لعنت و ننگ ابدی به هر چه دروغ و ناپاکی و فریبه. همین و بس.

ناشناس گفت...

اگه بریزم تو جیب برادر مسعود خیالت راحت میشه ؟ باشه ریختم . بروخوش باش .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اونجای لق تو و خاتمی ( از محمدش تا احمدش ... از اصلاح طلبش تا اصولگراش ... )
ضمنا اگه یک تارموی دختر خیابان انقلاب توی هیکلت بود و به اندازه دوزار شجاعت داشتی از مبارزه انها به عنوان قرتی بازی نام نمیبردی . کدام قرتی بازی ؟ از کی تا حالا قرتی بازی با ضرب و شتم و بازداشت و زندان همراهه ؟ مگه شیشه زدی ؟
خاکزاد

ناشناس گفت...

خواهر یا برادر بی نام و بی شماره !
در اقیانوس حدس و گمان های عمیق مملو از اشتباه وارد نشو . گوربابای خاتمی ها ( چه اسهال طلبش چه اصولگراش  و چه سید محمدش و جه سید احمدش ... انها ماجرایشان تمام شده و بالا سر قبر خالی روضه نخوان )

واما اگر ذره ای شرف داشته باشی به دخترانی که رسما کف خیابون با برداشتن روسری تن اخوند را میلرزانند و پایه های عقیدتی این چرثومه فسادرا به تباهی میکشانند مورد اتهام قرتی بازی و تهمت و افترا ء قرار نمیدی .

ناشناس گفت...

ff

ناشناس گفت...

شماها مثل اینکه کله تون پر از باده. بهتره ولت کنم تا یه روزی تجربه کنی که امثال این خانم ماموره. یه روزی بهت ثابت میشه. در ضمن مثل اینکه بیمار هم هستی. در ضمن این شماها بودین که رجوی را باد کردید و زیر پالانش را گرفتید چرا منو به اونا نسبت میدید. رجوی و سازمانش و هفت جد و آباد این ایدیولوژی پهن گاو هم ارزش نداره. مجاهدین از بیخ و بنیان نادان و کجرو بودن مثل نادان های توده ای و کمونیست و....البته شما خاتمی چی ها که سایتتون را هم به عکسشون تزیین کردید. دم خروس بدجوری زده بیرون. مردم را یابو حساب نکن. برو همینطوری خوش باش برای خودت. دیروز ریختی تو جیب رجوی حالا هم بریز تو جیب خاتمی و مامورش. قوقوقوقولوقوقو

ناشناس گفت...

بنده هیچگوته وابستگی به این سایت ندارم و اصلا شناختی از ان ندارم . بعضی مطالبش را که میپسندم مطالعه میکنم و در چارچوب نظر و عقاید خودم کامنت میگذارم . آهای خروس بی محل ! شما همه را مثل خودت میبینی و مشکلت همینه . فکر میکنی دوحالت بیشتر در عالم وجود نداره یا اطاعت و پیروی محض ویا دیگر هیچ !
خاکزاد

ناشناس گفت...

در این مورد بحث ما مگر غیر از اینه خاکزاد؟ در حال حاضر این آقای نویسنده یا آب به آسیاب خاتمی چی ها که رزیم هست میریره یا بلعکس. نظر خودت نسبت به گذاشتنن یکی از پفیوزترین و حرمزاده ترین موجودات جمهوری اسلامی یعنی خاتمی در کنار مسیح ماموری چیه؟ دم خروس هست یا نه؟ برو دلت خوش باشه که دیگران یابو بودن نفهمیدن. عجب!!!!!

ناشناس گفت...

ای بابا ! مگه این عکس ارم گروهه که چنین برداشتی ازش میکنی ؟ اگه اینجوری فکر میکنی خطاست . بعدشم عالم و ادم میدونن که خاتمی سوپاپه و این چیز تازه ای نیست و عالم و ادم هم میدونن که مسیح علینژاد هرگز مامور اینا نیست . اخه مگه جمهوری اسلامی مریضه مامور اینجوری داشته باشه . ماموراش مشخصات دارن ( یا دنبال تفرقه هستن یا جاده صاف کن دزدی ها و غارتها هستن یا در مسیر بقای نظام حرف میزنن یا هرجوری که بچرخن اخرش سراز اسلام درمیارن یا ویا ویا ) مسیح علینژاد کدام یک از مشخصات فوق بهش میخوره ؟ یه روزی تو ایران خبرنگاربوده و متحول شده و نتونسته تو چارچوب نظام دوام بیاره و زده بیرون و در حد خودش با حجاب اجباری فعالیت میکنه و استعداد برنامه سازی هم داره . فکرکنم خیلی پلیسی فکر میکنی . دلائلت برای اثبات نظرت خیلی ضعیفه تا حدی که میتونم بگم تعطیلی !
خاکزاد

ناشناس گفت...

Sadjad
خاکزاد تو که هیچکاره هستی چرا اینقدر از این خاتمی چی حمایت میکنی. بهتر نیست خودت را وارد بحث رها با یک مجاهد نستوه قبلی و خاتمی چی فعلی دوآتشه نکنی؟ یک نصیحتم بهت بکنم. از این جمله تو جیب ریزی دیگه استفاده نکن. آزاردهنده و نفرت انگیزه که دایم از این جمله استفاده میکنی. مجاهدین مثل رژیم خمینی به گورستان تاریخ پیوستند. مجاهدین یک شانس داشتند که اونا در همکاری با خمینی و بعد صدام و امریکا و عربستان و غیره برای همیشه از دست دادند. مجاهدین جنازه ای را می ماند که بی صاحب است مثل رژیم خمینی و تفاله هاش. خیلی بدبختی بزرگیه که آدم از چشم دیگران بیفته.

بهمن گفت...

جناب خاک زاد,
به نظر من گفتگو با این عنصر مشکوک و کپک زده ناشناس, هیچ ثمری ندارد. واقعیت این است که اینگونه آدمها تنها دردی که ندارند درد انسان ایرانی و رنجها و مشکلاتشان است. یا مأمورند و معذور, یا مجنونند و معذور!! فحاشی هاو استدلالهایش از یک سو مریدان رهبر عقیدتی را به یاد میاورد و همزمان شباهت زیادی به ادبیات!! لات و لوتهای روزنامه کیهان و هفته نامه حزب الله (یالثارات ) دارد.خلاصه معجونی است. به نظر میرسد حضورش بیشتر برای گرد و خاک کردن و آلوده ساختن فضای گفتگو است.

ناشناس گفت...

ببین مسیح علینژاد را در حال حاضر میلیونها زن و دختر میشناسن و معمولا با فراخوان های او همکاری میکنند حتی به قیمت ضرب و شتم و زندان . اتفاقا فراخولنهای او بنیاد عقیدتی اخوند را ( یعنی بی حجابی و حقوق تساوی زن و مرد ) حسابی به لرزه دراورده و این اظهرو من الشمس هست . مگر اینکه ادم بخواد با تهمت و افترای مامور و نظائر ان نام یکنفر را کمرنگ کنه ! تا نام بی خاصیت های پوشالی خارج نشین کشک پررنگ بشه . این جوانمردانه نیست . بشین سرتو بگیر تو دستت کمی در خلوت خود فکر کن برادر .
اینکه طرف یه روزی تو ایران خبرنگار بوده و با خاتمی عکس گرفته ملاک نیست . الان سالهاست داره خلاف نظر ایده الوژیک امثال خاتمی ها ( چه از توع سید محمدش و چه از نوع سید احندش ) عمل میکنه .
قضاوت باید جوانمردانه و بر اساس مستندات باشه ونه علاقه الکی به فلانی و کوبیدن الکی بهمانی .
خاکزاد

ناشناس گفت...

اقای sajad
ظاهرا تو یا طرفدار خاتمی هستی یا پامنبری رهبر عقیدتی ! بهرحال هرچی که هستی محتوای حرفات تو خط و ربط وزارت اطلاعاته و شک نکن . بیخودی هم سعی نکن با جمع اضداد بریزی تو جیب رهبرت . چندبار برات توضیح دادم اگه دنبال حقیقت بودی مطلبو گرفته بودی بنابراین انرژی گذاشتن برات عین مصرف اب تو بی ابیه . بروباباجان دنبال کاروکاسبیت .
خاکزاد

ناشناس گفت...

خوب چه ضرورتی داره نویسنده عکس خاتمی پفیوز را در سایتش گذاشته؟ اونم همراه با مقاله ای در رابطه با علینژاد؟ اگر فقط مقاله و عکس ها در باره علینژاد بود بحث جور دیگری شروع و تمام میشد. قسمتی از مشکل موضوع نویسنده و عکس خاتمی هستش که دم خروسه و قسمتیش علینژاد. بقیه ش را برقص تا برقصیم البته یواشکی که نکنه گیر بیفتی.....!! رها

ناشناس گفت...

یخ کنی ! مثلا خیلی استدلالت قوی بود؟
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

میگم اگه دارید یواشکی رزیم رو سرنگون می‌کنید به ماهم بگید. یه مشت علاف، بیکار و پول مفت بگیر از دولتهای اروپأی فقط بلدید حرف مفت بزنید یا شاید هم مفتی حرف نمیزنید. برید به همون کشک سأییدنتون ادامه بدید اما یادتون نره یواشکی بسأیید.

یه نظر یواشکی

ناشناس گفت...

سوزوگداز اینا بخاطر اینه که تا حالا یکبارهم اسمی از اینا تو شعار تظاهرات داخل کشور نیست . قاطی کردن !
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

اقای ناشناس !
اگه این سایت خاتمی چی بود متن تورا که به خاتمی گفتی پفیوز منتشر نمیکرد . هنین نشانه عملی قضاوت ناجوانمردانه شماست . گرچه من شخصا معتقدم که شماها با خاتمی ها زساد فرقی ندارید و اگر هم به خیال خودتون تضاد دارید ! خیالی بیش نیست . بقول حقوقدانان اختلافتون شکلی است و ماهیئتی نیست چون سروته یه کرباسین و هردو ابشخور ایده الوژیک مشترک دارید .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

اخیرا اخوندها از پشت تریبون نماز جمعه و تکایا یک به یک بر علیه چهارشنبه سفید حرص میخورند و انواع صفت ها را برعلیه مسیح علینژاد بکار میبرند حتی خامنه ای رسما از دختران روسری سرچوب کن به عنوان حقیر نام برد که همه شنیده اند . حالا سوال اینه که ایا واقعا بی حجابی تا این حد میتواند دمار از روزگار اخوند دراورد؟ به لحاظ ایده الوژیک بله اما بدون حضور جوانان در کف خیابان کافی نیست . در واقع پازل قیام مردم با تمام قطعاتی تکمیل میشود که در اخر خواست یکپارچه ملت را فریاد میزند و بی حجابی هم یکی از خواسته های دموکراتیک بشمار میرود . مخالفین یا از روی حسادت علیه مسیح علینژاد هستند یا از روی پیروی از اقا و یا از روی نادانی . گزینه چهارم ندارد . بسیجی ها از روی پیروی از اقا . مجاهدین از روی حسادت چون میترسند دیگران پررنگ شوند . نادانها هم که حسابشون روشنه .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

آقای بهمن
درست زدم تو خال نه؟ و شما همکیش هاتون متوجه شدید که مسجد جای ...نیست .و خاتمی چی و غیر خاتمی چی بزودی زرتشون قمصوره.. همین کافییه که فهمیدید.
رها

ناشناس گفت...

شماره 15 تو مثه اینکه تا حالا خواب بودی. برو کامنتهای قبلی را بخون بعد اظهار فضل کن. من به نویسنده خاتمی چی نوشتم که اینجا جای خاتمی چی نبست که گمان نبرد همه را میتواند به کیش خود شرفیاب کند. آقای یغمایی هم با چند رباعی البته کاسه کوزه خاتمی چی را بهم رید و به دین و لباس و خدای آخوند خامنه ای و خاتمی رید.. در ضمن چقدر بیسوادی که نتونستی بفهمی که کی به کیه. من آدمی بیرمگم. نا تاحالا رنگ خمینی و رجوب و خاتمی بهم چسبیده نه مجاهد و توده اب و کمونیست های بیوطن و خاین. برو بکمی رقص یواشکی و لبخند خاتمی ببین مثل حنیف حیدرنژاد حاتمی چی. بحث کردن با قوم خاتمی و خاتمب چی بیفایده هستش. بواشکی یادتون نره

ناشناس گفت...

اگه اشتباه کرده باشم که شرمنده .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

ولی اگه یه موی مسیح علینژاد تو تنت بود دلم نمیسوخت . ماجرای مسیح را با چهارتا کو....شعر لوث نکن . پشت این ماجرا ضرب و شتم و بازداشت و زندان خوابیده با اینحال اگه فکر میکنی مطلبو نگرفتم بازم شرمنده .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

البته اگه برای خود عنترت اسم یا شماره میزاشتی من احتمالا بهتر متوجه نظر گوهت میشدم . اگر اشتباه از طرف من بود بازم شرمنده .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

اقای رها
به خال نزدی بلکه به خالت زدن . دهن تو مسجده و اتفاقا جای گوزیدن ! ضمنا تو و خاتمی هم جاتون تو همون مسجده .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

مسیح علینژاد را هنگام مصاحبه در صدای امریکا دیدم و حرفهایش را شنیدم . از کمپین او رژیم اخوندی همچون افعی زخم خورده به خود میپیچد زیرا او زنان و دختران را به برداشتن روسری ترغیب میکند و از حقوق تساوی زنان با مردان میگوید . او پا روی دم ایده الوژی اسلام گذاشته و بشدت فشار میدهد ! همچنین درخشش او و معروفیت او باعث حسادت بسیاری گردیده که خودرا قطب میدانند ! قطبی که خاصیت جذب ندارد !!! قطبی که بر پول و ثروت و تشکیلات و خدم و حشم و رادیو و تلویزیون و روابط خارجی استواراست اما خاصیت جذب ندارد چون پوشال و توخالی است چون در مهمترین بخش هایش الوده به ایده الوژی اخوندی است ! برای اولین باربود که با طرزفکر مسیح علینژاد اشنا شدم . او حامی زنان و دختران زحمتکش است اگرچه با تمامی اقشار در ارتباط است اما از اینکه میلیونها زن و دختر زحمتکش حامی او هستند به خود میبالید واین برای من خیلی امیدوارکننده بود . رژیم طی برگزاری تجمعاتی در مساجد و تکایا هشتگ برقص تا برقصیم او را به سخره میگیرد و از بتاز تا بتازیم ( بجنگ تا بجنگیم ) شعر و شعار سرمیدهد ! اما فعلا کمپین او ستون فقرات اسلام و اخوند را چون بید در مقابل طوفان به لرزه دراورده است . امروز او بیش از ۵ تا ۶ میلیون از زنان میهن را به ضرورت مبارزه برای بدست اوردن حقوق مساوی با مردان ترغیب میکند بطوریکه انان علیرغم ضرب و شتم و بازداشت و زندان و تبعید همچنان از خود پایداری و پیگیری نشان میدهند . این بخشی از مبارزات و مطالبات دموکراتیک مردم ایران محسوب میشود و اگر با بقیه بخش ها دارای پیوند بشود که امیدوارم بشود ، کار رژیم تمام است .
خاکزاد

ناشناس گفت...

دقیقا همانطور که اخوندها پیروان مسیح علینژادرا فاحشه مینامند مجاهدین نیز منتقدین خودرا مزدور مینامد ! ابشخور ایده الوژیک مشترک رفتار و واکنش مشترک را میاورد . ضمنا اخوندها در حالی دیگران را فاحشه مینامند که خود از عوامل فحشا هستند و مجاهدین در حالی منتقدین را مزدور مینامند که خود در مزدوری دارای سوابق درخشان ! هستند .
عجیب است که این دو جریان ارتجاعی غالب و مغلوب در مهمترین مشخصه های ایده الوژیک و رفتاری شباهت بسیار زیادی باهم دارند .
خاکزاد

ناشناس گفت...

خاکزاد بس کن از تمجید بیش از حد. خمینی و رجوی را همبنطوری کردید تو پاچه مردم و جونهای ناگاه را به گا دادید. در ضمن سر بحث را یکطرفه نکن. بزار با هم یواشکی برقصیم نا رژیم بیفته. موضوع مهم اینه که ان فرد باشخصیت شماره پانزده که مثل قاشق نشسته خودش را وارد بحثی کرد که ازش بی اطلاع بود. موضوع زرنگ بازی نویسنده است که عکس مسیح مامور را کنار استادشون سید خندان قرمساق در سایتش گذاشته و با آب و تاب از بت خیالی خودش تعریف و تمجید میکنه. شماره پانزده کاش گوزویی خوبی بودی به ریش و عمامه خاتمی و خاتمی چی ها میگوزیدی. من فکر نمیکنم مرد باشی و کون تو شلوارت باشه چون نامردها و قورمساقها تو این زمانه و موقعیت حساس تاریخی به خایه های خاتمی و امثالهم آویزون میشن و دم از انقلاب و آزادی میزنن. من با افشگری ام به ریش خاتمی و خاتمی چی ها تف کردم همین. اگر خوشت نیومد برو بازم رباعی ها ضد آخوندی یقمایی را بخون و زار و زار گریه کن. اگر هم خوشت اومد که برو حالشو ببر و خوشحال باش که وجدان داری و میتونی بگی من هنوز مرد هستم و تخم پدرم هستم. رها

ناشناس گفت...

اقا رها
دردت چیه ؟ هیشکی دنبال خاتمی نیس خیالت راحت باشه و فک نمیکنم این سایت دنبال خاتمی باشه . یک جاهایی داری اشتباه میکنی . بگرد ریشش را پیداکن ببین از کجا اشتباه شروع شد .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

اقا یا خانم رها
بعدشم چرا به کلمه یواشکی اینقدر گیر میدی ؟ مگه این کلمه حرام هست ؟ کلمات که حرام و حلال ندارنر ای شیخ . تو به نتایجش نگاه کن ببین با شجاعت و درگیری با اخوند منجر شده و به کتک و زندان ختم شده . حالا اگر بجای کلمه یواشکی بزاره طوفان ولی تو خارج باشه و فقط شعار الکی بده خیالت راحت میشه ؟ ضمنا برای اینکه خیالت راحت بشه گوزیدم تو ریش خاتمی و خاتمی چی ها . هرکی که میخواد باشه برام فرقی نداره . بشین ببین کجاها اشتباهی مخت گوزیده ؟ فکر کن به جای تهمت و مسخره کردن فکر کن دوست من اگر به نتیجه قطعی و منطقی رسیدی منو هم خبرکن . شماره ۱۵

ناشناس گفت...

ضمنا اقای رها
من خمینی را نیاوردم چون اونموقع نوجوان بودم و همینطور رجوی را هم تو پاچه مردم نکردم چون قبولش نداشتم . الانم دارم میبینم که چطوری اخوندها از اقدامات و کمپین مسیح علینژاد دارن عین سوسیس تو روغن داغ بالا و پایین میشن . اینا فیلم نیس . ضمنا کون لق تو و خمینی و رجوی و خاتمی . من یه موی بختیار را به کل انها عوض نمیکنم .
شماره ۱۵

ناشناس گفت...

شاید حالا که از ابهام دراومدی بهتر بتونی به من فحش بدی . شماره ۱۵

ناشناس گفت...

Sadjad
زنده یاد بختیار که دستش کوتاه شد از دنیا. اما هر جریانی دستانی مقل تو را داشته باشه مشکلاش چند برتبر میشه. آقای پانزدهمین وارد بحث شدی اونم با بی ادبی انتظار داشتی مثل خاتمی لبخند ژوکوند تحویلت بدم. من نظرم و تشخیصم را نوشتم و شما هم همونطوری که فکر میکنی باش. من سر موضعم هستم. مثل بعضی ها رنگ عوض نمیکنم و از روی بدبختی و استصال چنگ به ریش خاتمی نمیزنم. رجوی را بخاطر خیانتهاش و خطاهاش و دیکتاتور منشی ش دوست ندارم و اما در رابطه با حقه بازی های سیاسی مثل خاتمی چی ها و رژیم لعنی حاکم جدی بود. این جدیت و مرز بندیش را تحسین میکنم. رجوی اگر هزارتا ایراد داشته و دارد اما ور جاهایی هم مردانه سر موضهش بود و جدی. لعنت به مفسدین عقلی و عکری و قلمی و جزبی و سازمانی و مذهبی. شما هم بختارمنش باش و بجای دفاع کردن از خاتمی چی راه بختیار را ادامه و گسترش بده. موفق باشی.

ناشناس گفت...

واستا ببینم ... وسط دعوا نرخ تعیین نکن . 40 هزار جوون اعدامی سرموضع بودن و یادشون گرامی ... خواهشا به رجوی نچسبونشون . تو تاریخ کدام رهبری سراغ داری که پیشاپیش رزمنده هاش نبوده ؟ ایشون فقط 20 ساله که تو سوراخه و قبلشم تو هیچ عملیاتی تو عراق نبوده . تو سی خرداد هم نبود . بچه ها داشتن گروه گروه خون مبدادن ایشون تو پاریس لم داده بود زن میگرفت ! حالا از عراق و حوض و طعمه و غسل و بقیه کو.... شعرهای من دراوردیش میگذرم .از طلاق اجباری و ذوب در ولایت عقیدتی ایشون میگذرم . از اینکه همه را نون خور خودش حساب میکرد و زرپ و زرپ تحقیرشون میکرد میگذرم ... از خیلی چیزها میگذرم . قربان یوع
شماره 15

ناشناس گفت...

تو مثل اینکه مغز خر تو ملاجت هست. منکه نوشتم رجوی هزار ایراد و اشتباه داره و داشته و... بازم میری یاد بچه گی هات میفتی. فلان فلان رجوی. اما فراموش نکن که در موضعگیری هاش جدی بود و مرز میشناخت. حالا دوباره صغرا کبرا کن بازم. تو را بخیر و ما را به سلامت. بختیار رفت و خدا را شکر امثال شما را ندید.

ناشناس گفت...

خدارو شکر که از دستت خلاص شدم . تو اخرسر میخوای بریزی تو جیب رجوی و متم حواسم هست و نمیزارم . خوش گلدیم
خاکزاد

ناشناس گفت...

اخه ببین چرا عصبانی میشی ؟ تومیگی رجوی مرز داشت . ولی ایشون ۳۸ ساله که تو ایران نیس و تو خارج عمه متم مرز داره و اصولا مگه هنره که تو خارج باشی دیگران قیمت بدهند و تو هم تو سوراخ باشی و ژست بگیری که مرز داری ! مرز داشتن که به شعروشعارنیس که برادر عزیز من .

ناشناس گفت...

تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که برو خجالت بکش. برو. همین. رها

ناشناس گفت...

Ok
خاکزاد