دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ تیر ۲۴, یکشنبه

در ستایش ملایان


۳۲ نظر:

ناشناس گفت...

رباعی بسیار عالی بود .
جالبه وقتی اخوند داشت ترمیزد گروه های به اصطلاح چپ مذهبی و مثلا غیر مذهبی ریدن اخوندرا نوعی مبارزه ضدامپریالیستی تصور میکردند و برایش هورا میکشیدند . بعد از ۲ سال که بوی گند لاشه خوار ان فضای جامعه را به سمت قرون وسطی برد دوزاریشون افتاد که خیلی خیلی دیر شده بود و جالبتر اینکه تازه موقع ریدن خودشون فرارسید ! انگار این مملکت مستراح روشنفکران و گروه ها و سازمان هاست ؟ و مردم بینوا جز دیدن صحنه های ریدن سرنوشت دیگری ندارند ... چرا ؟ برای اینکه اپوزوسیون ایران یکجوری سرش تو اخور ایده الوژی اسلام گیره ... یعنی شاخش گیره و بیرون بیا نیست و تا کوزه اسلام شکسته نشه این شاخ بیرون بیا نیس یعنی عین گاو عقلش نمیرسه که شاخشو بیاره بیرون و حتما باید کوزه را شکست اما با این چیزی که من در قلب اروپا کنار رود سن پس از گذشت بیش از ۳۰ سال خارجه نشینی میبینم حتی اگر کوزه را هم بشکنید اینا دوباره میان شاخشونو میکنن تو یه کوزه دیگر و الی اخر ...
به زبان ساده یعنی یه سور به قرون وسطی زدن !

ناشناس گفت...

دوستی میگفت اهن و پولاد از یک کوره میاید برون - صدیکی شمشیرگردد مابقی نعل خراست . در حال حاضر همه اپوزوسیونهای خارجه نشین نعل خرند ولاغیر . شمشیر یعنی جوانان مبارز داخل کشور و نعل خرهم درحال حاضر یعنی انواع الترناتیوهای خودخوانده و خودساخته خارجه نشین کشک . اخه سگ رید تو اون الترناتیوی که رقص اخوند برانداز یه دختر بچه ۱۷ ساله را دلش نمیاد بیاره تو اضداد رژیم اخوندی و هزارجور پشتک وارو در این باره میزنه و با وزارت اطلاعات همسویی میکنه ( البته که دوراز جان سگ )

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۴ تير ۱۳۹۷ / ۱۵ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

يک طرح اقتصادى براى جمبورى اسلامى که تحريم هاى استکبار رو هم دور ميزنه !

چل سال تمامه که شما جماعت قرمپف ترکمون زدين به اين مملکت. روى ايران به ضخامت يه متر و نيم گه جمع شده رسيده زير دماغ خودتون. اينا رو وردارين بکنين تو گونى با قاطر کود صادر کنين به تمام دنيا. درامدش از پول نفت (که بزودى قطع ميشه) و پول زنان فاحشه اى که ميفرستين کشورهاى عربى بيشتر ميشه.

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۴ تير ۱۳۹۷ / ۱۵ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

فکرش رو ميکردم پس از اينکه اين رژيم گورشو گم کرد با اين آخوندا چه کنيم. تصميم اش با مردمه. به باور من کشتن راه حل خوبى نيست. اخيرن هم يه آخوندکى از به دريا ريختن گفته بود. اصلن نه چون ايجاد آلودگى ميکنه بدتراز لکه ى نفتى، اقيانوس ها رو به گند ميکشه.
با اين کثافتى که اين جماعت پست فطرت جنايت کار زدن، تنها چيزى که تو ايرانِ امروز "پاک" مونده "کون ملّا" ست. نيگرش دارين تا صادر کنيم به همون کشورهاى عربى !

ناشناس گفت...

خرید این همه گونی خودش پول هنگفتی میخواد ... ایا بهتر نیست از پارچه های چند متری عمامه گونی های سفید و سیاه تولید کنن ؟ هم به تولید داخلی کمک میشه و هم گوه های ژن های مرغوب و عادی را میتونن تو گونی های سیاه و سفید تفکیک کنن .
حالا بیا رو اسم برندش کار کنیم !

ناشناس گفت...

اگر فرضا تاریخ پیدایش خط حدود ۶ تا ۷ هزارسال باشه و پیغمبر بی سواد هم نداشته باشیم ... بنابر این ۱۲۴۰۰۰ پیغمبر یعنی اینکه سالی ۱۷ تا پیغمبر ظهور کرده و یعنی ماهی یکی و نصفی! اصلن بگو ماهی ۱ تا ! ایا در این ۷۰۰۰ سال ماهی ۱ تا ادم حسابی ظهور کرده ؟ مسلما خیر .
بنابراین اگر جهان را به دوکفه ترازو فرض کنیم ، کفه جهالت ان سنگین تر هست وگرنه روزگار بدینگونه نبود یه مشت خدم و حشم فردیت باخته گرفتار یک ادم فرصت طلب ایده الوژی مدار ! بشوند و یا مشتی ابله بصورت بز اخفش بنشینند پای منبر اقا در جماران و روضه گوش کنند . حالا حالا ها گرفتاریم .

ناشناس گفت...

در حال حاضر طبق امار رسمی حدود ۳۰۰ هزار طلبه داریم که ۱۰ درصد انان مناصب بالا دارن . یعنی ماهی حدود ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار خرح حقوق و جا و مکان و ایاب و ذهاب و تشریفات انهاست و در مقابل جهل به رگ و پی جامعه تزریق میکنن . با یک میلیارد دلار میتوان سالی ۴۰ هزار مدرسه شیک در روستاهای مناطق محروم ساخت .
حالا از بخور بخور میلیارد دلاری هزاران اقا زاده میگذریم .
استعمار کشوررا به قهقرا سوق داده است . حالا حسابشو بکن اون ابلهی که اسم خودشو گذاشته الترناتیو و دم از ایده الوژی اسلام راستین ! میزنه در کجای این خط استعماری میتونه قرار داشته باشه .
مخ را باید خانه تکانی کرد ... تا شپش های استعمار اخوندی ان بیرون بریزد و لاغیر ...
خارج از ان زر مفتی بیش نیست .

ناشناس گفت...

اقا به روحانی گفته من دیگه نه میدونم و نه میتونم مردم را خر کنم برو خودت ببین چیکار میتونی بکنی ..روحاتی ام اومده میگه من زندگی مردم را اداره میکنم ! مردم هم بهش گفتن تو جیب مردمو خالی تکن اداره کردن زندگی مردم پیشکش ! خلاصه سخنرانی های رهبری دیگه کاربر نداره و وعده های روحانی هم دیگه اعتبار نداره ... تو بد جور چاله ای افتادن و حتما که همین چاله گورشون خواهد شد .

ناشناس گفت...

اصلن کاری ندارم که محاهدین حق هستن یا ناخق ولی شکل و شمایل و تشریفات و محتوای برنامه هایشان و گذشته ۴۰ ساله شان و مواضع پیوسته متناقض شان و روابط پنهانشان و نوع تبلیغاتشان و کیش شخصیتشان و ادعاهای پوشالی شان و فرصت طلبی و توجیب ریزی شان و اشرافیت دیوان سالاری در سطح رهبری شان و بسیاری شاخص های عجیب و غریب دیگرشان و از همه مهمتر وجودشان در خارجه در کنار رود سن و مبارزه کشک شان همراه با چند تریلی ادعا ! و از همه مهمتر رفتار چاپلوسانه خدم و حشم شان و مواجب بگیرانشان با ان بحث های ایده الوژیک اسلام راستین اخوندی شان
و نظائر ان بوضوح نشان میدهد که مالی نیستن و در بهترین حالت میتونن براحتی و بصورت غیر مستقیم در خدمت اهداف سیاسی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برای بقای رژیم قرار گیرند و به نظر من غیر مستقیم بکار گرفته شده اند ( یعنی روحیات و کیش شخصیت و براری طلبی و گتده گویی اینها را انالیز دارن و بهشون خوراک میدن برای سرکوب جوانان مبارز کف خیابان ). به ظاهر نگاه نکتید ... تو عمقش بروید به چنین نتیجه ای خواهید رسید .
کجایی حنیف ؟ کحایی بهرام ؟ کجایید جانباختگان دهه ۶۰ ؟

ناشناس گفت...

هرچی بیشتر بررسی و مطالعه و تحقیق میکنید بیشتر به همجنس بودن اخوند و مجاهدین پی میبرید ( البته مجاهدین بعداز ۵۷ را میگویم ) و در گفته خود شکی ندارم .

روش های تبلیغاتی شان ، گتده گویی شان ، لاف زنی شان ، تشابه سازی های ابلهاته و خدم و حشم و بسیحی خرکن شان ، روابط پنهان و الوده شان ، مهمترین بخشهای ایده الوژیکشان ، رهبر طلبی شان ، چاپلوس سالاری شان و هزار و یک خصوصیت دیگرشان همگی حاکی از اینست که جمهوری اسلامی دموکراتیک این جماعت همان جمهوری اسلامی خمینی است که نردم دلیر و جوانان مبارز میهن تصمیم به سرنگونی اش گرفته اند .
الترناتیو اصلی مبارزات جوانان است در داخل کشور ونه گزافه گویی های کشک گربه های اشرافی چاق و چله جماعت رحوی در خارجه !

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۵ تير ۱۳۹۷ / ۱۶ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

اين جناب ناشناس داره فضا رو به فرموده ! مسموم ميکنه. ۱۰ درصد از ۳۰۰ هزار ضربدر ميانگين ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ميشه پنج برابر کل بودجه ى رژيم ! ضمنن عمامه ى آخوندا هم براى حمل جنس مناسب نيست چون از جنس شبيه ململ و در واقع "تيترون انگليسى" ست که البته رفقاى روس هم ميتونن ببافن ! وبافتند.

خودتى !

هر کى هستى برادر يا رفيق، بدون که اسلام حکومتى با ريش يا بى ريش فاتحه ش خونده س. بهترين آلترناتيو هم خود مردم آگاهن که نه براى خمينى و خامنه اى و آخوندا تره خورد مى کنن نه براى رجوى و دار و دسته ش.اخيرن هم دارن آخوند مترقى لانسه ميکنن تا اگه خبرى شد دوباره مثه گربه ى مرتضاعلى چارپا بيان زمين.آخوند مترقى نداريم.ما نه خدارو قبول داريم نه اسلامو،سايه ى آخوندم با تيرميزنيم.ماربه سياهش م لعنت به سفيدش م.
ايران بايد بشه مثه همه جاهاى درست و حسابى. ميخواى براى اسلام تبليغ کنى ؟ حقته، اما بايد از جيب بخورى. نه پول از جيب دولت مياد نه از عربستان نه از مراکش. اگر هم کسى ازمردم خواست کمک کنه بايد رسمن اعلام کنه. از حدى بيشتر نشه و روش هم ماليات بده.اينجا تو فرانسه و کلّن اروپا کشيش ها برگه ى حقوقى دارن که حدود يه کارگر ساده س. يه عده هم هستن بنام prêtre ouvrier (کشيش کارگر) که کارگرند از کسى پول نمى گيرن و پيام مسيح رو مى برن بين کارگر ها. من خودم کار کارگرى زياد کرده م، از اينها ديده م. آدمهاى بدى نيستن. با شرفن. آخوند نيستن. هذيان بى طبقه ى توحيدى نمى گن. رهبر معظم و رهبرعقيدتى هم ندارن. پيام شونم برخلاف اسلام که با عبوديت و نفى ديگرى آغاز ميشه، اينه :

يــــــک ديــــــگــــــر را دوســــــت بداريــــــد

پيام عشق از نوع مهر و ميترايى ش. نه عشق کشکى به يه موجود خيالى، مهر به هم نوع سواى رنگ و جنس و دين. خودِ خودِ خودِ انسان. اسلام چنين چيزى نداره. اين بزرگان و فرهيختگان و فرزانگان ما بودند که اينارو مثه يه عطر به اين لجنزار زدن تا بوى گندش کمتر خفه کننده با شه.

اگه نميدونى بدون که تو آلمان راهبه هاى آتئيست هست که خدا را باور ندارند، عيسا را چرا. تمام زندگى شونو وقف ديگران بى هيچ تمايزى مى کنن تنها و تنها بنام عيسا مسيح، به بهشت هم باور ندارن ! اگه تو اين دنيا زيبايى معنا داشته باشه اينجاست و نه اون کرّه خرى که با الله اکبر خودشو منفجر ميکنه تا چار تا بچه مدرسه اى رو بکشه و بره بهش براى هفتاد و دو باکره.
اين چنين مرگى (شهادت) مال آدمايى يه که آنچنان بى ارزش ند که اين تنها امکان ارتقاء شونه.
نه ستارخان به فکر اين بود که بره بهش و نه مصدق.
ايران پاينده باشه، من ......
از سگ بترم اگر کنم ياد بهشت
از سگ بترم اگر کنم ياد بهشت

ناشناس گفت...

اصلن اخوند و اسلامگرا نمیتونه سکولار بشه چرا که دینش اجازه نمیده . از نظر یک نفر معتقد به ایده الوژی اسلامی پیغمبر و امامان معصومند و با بقیه مردم فرق دارن و از همین جا نطفه تبعیض بسته میشه ... بقیه اش حرف مفت است .

ناشناس گفت...

داشتم یک مطلبی از ابوالقاسم رضایی از سران مجاهدین میخوندم ... باورکنید عمق دیدگاهش با ایت اله قرائتی و یا جنتی ویا مکارم شیرازی هیچ فرقی نداره . حالا به این تفکرات چاپلوسی و استلنبوسی و گنده گویی و لاف را هم اضافه کنید ببینید چه معجوتی میده .

ناشناس گفت...

یک تناقض برای من وجودداره و اگر دوستان پاسخ مناسب دارن بنده را بی نصیب نگذارند :
اگر ازدواج مریم با مسعود لازمه فعالیت مشترک و ضرورت مبارزه بوده پس چرا برای بقیه طلاق جاری شده ؟ مگر بقیه نقشی در مبارزه نداشتند ؟ ومگر بقیه نباید با حفظ روابط زن و شوهری به عنوان یک ضرورت به مبارزه ادامه میدادند ؟
واگر علت این طلاق اجباری مسئله جنسی بوده ! یعتی ۵۰۰۰ نفر همگی مشکل جنسی داشتن ؟ و فقط یکنفر مشکل جنسی نداشته ؟ واگر مشکل جنسی نداشته چرا سومین ازدواج خودرا انجام داده ؟
سرم درد گرفت والا !

ناشناس گفت...

مناسبات درونی مجاهدین دقیقا یک متاسبات فئودالی مبتنی بر ارباب رعیتی است منتهی در عصر کنونی مکانیزم این مناسبات با نامگذاری های دل خوش کنک مانند مسئول اول و مسئول دوم و شورای رهبری و کلفت سوم و غلام چهارم و کوفت و زهر مار جایگزیت سده اما مختوای ان هملن روابط فئودالی ارباب و رعیتی است . رهبر مادامالعمر به زبان اشهد یعنی رعیت مادامالعمر ولاغیر . انتقاد گاه و بی گاه به این جریان نه بخاطر اینکه وزنی دارند بلکه صرفا بخاطر برخورد و افشای فرصت طلبی های انهاست . امروز مجاهدین به عنوان یک جریان میوه جین ، فرصت طلب و نوکر ثروت و قدرت و ارتجاع در بین ازادیخواهان داخل کشور تعریف میشوند و جامعه هیچگونه فرقی بین انان و اخوند قائل نیست ! چرا ؟ به چه علت ؟
مردم عادت ندارند نقاط قوت را انگشت گذارند و طبیعی است چنانکه ماهم هیچوقت از کارهای خوب فرزند خود تمحید نمیکنیم بلکه همواره به کارهای نادرست ان ایراد میگیریم و جامعه هم همینطور است و نقاط ضعف گروه ها و سازمانها و شخصیتها را عمده میکند و این قانون جاری و ساری دنیاست . امروز بخش اگاه جامعه برغم حضور در مبارزه ممتد با رژیم اخوندی همواره ایراداتی به عنوان عدم صلاحیت برای مجاهدین مطرح میکند مثلا
القاب قهرمانانه ای که انها در یکی دوسال اول به خمینی دادند ویا اشتباهاتی که منجر به قتل عام دهها هزار حوان از سوی خمینی شد و یا فرار اقای رجوی به فرانسه ! از بنی صدر کسی انتظار مقاومت نداشت اما از رجوی داشتند اما او به بهانه فرارکرد ویا رفتن به عراق و همکاری با رژیم صدام که در دیکتاتوری مانند رژم خمینی بود و یا خودبزرگ بینی و برهم زدن اتحاد گروههای مخالف رژیم اخوندی و یا دزدی قیام مردم و یا ادعای مالکیت خون جانباختگان انهم در بیش از ۳۰ سال زندگی در خارجه ویا اقدامات کثیف تشکیلاتی برای اعمال قدرت فردی خود ویا پرورش یک مشت گاو و گوسفند و خدم و حشم ( البته دوراز جان گاو و گوسفند ) ویا غیب شدت و امام زنان بازی دراوردن و دیگر اقدامات دلقک مآبانه و صدها و صدها و صدها اقدامات کثیف مشابه دیگر ...
اینها در ذهن پیشتازان قیام داخلی است و پاک کردن ان وظیفه همان افرادی است که وجود اورنده بوده اند ... بنابراین تلاش جماعت رجوی برای مال خودکردن و دزدی مبارزات مردم هیچ نتیجه ای نمیده چون انها اعتبار محاهدین قبل از ۵۷ را ندارند ولاغیر .

ناشناس گفت...

هرچه بیشتر با گسترش مبارزات مردم روبرو میشویم به همان نسبت به نزدیکی الترناتیو خودخوانده جماعت رجوی با وزارت اطلاعات اخوندی بیشتر پی میبریم . مکانیزم به این صورت است که ماموران امنیتی رژیم پلوی نذری به مجاهدین میدهند و انها هم میخورند ! به همین سادگی و بعد آروغش را وقیحانه برای جوانان مبارز داخلی میزنند ! امروزه در سایت محاهدین و سایتهای وابسه به انان بازار پلوی نذری و اروغ زدن های پی در پی داغ است .
پیام جوانان مبارز اینست : پلوی نذری وزارت اطلاعات نوش جانتلن ولی خواهشا اروغش را برای مبارزین نزنید ..‌ کمی سرتان را انطرف تر بگیرید لطفا .
جالبه که برای این پلوهای نذری چه تحلیل ها و مقالات اتشین تیغ و تبری خیال پردازانه که نمینویسند ؟!

ناشناس گفت...

دولت صدام جلال طالبانی را عین خمیر تو دستش ورز میداد اما جلال طالبانی فک میکرد مستقله ! امروز وزارت اطلاعات و مامورین امنیتی مسلط به جنگ روانی مجاهدین را گرفته اند توی مشتشان و به دلخواه ورز میدهند اما مجاهدین فکر میکنند مستقلن ! حداقل اگر زرپ و زرپ اروغ نمیزدنتد مسئله پوشیده تر میماند اما خصیصه شهرت طلبی و عشق مطرح شدن در رهبری انها پایه اصلی سرمایه گذاری وزارت اطلاعات اخوندی روی پروژه مجاهدین محسوب میشود . الان رژیم بخوبی میتواند حتی مقالات و تحلیل های مجاهدین را یک هفته قبل تر مشخص و تعیین کند !!! چگونه ؟ همانگونه که در ماههای اخیر تعیین کرده و هدف فقط و فقط کاه کردن در پالون رهبری مجاهدین برای یکه تازی و منم منم زدن انها به منظور سرکوب و تفرقه مبارزات مردم ایران است و لاغیر .

ناشناس گفت...

اگر پس فردا متوجه شدید که رهبران مجاهدین با رهبران انجمن نجات بیانیه مشترک دادند تعجب نکنید و اگر متوجه شدید که در خارجه با هم نشستهای محرمانه برگزار کردند تعجب نکتید ... اینها در اصل همگن و هم سنگ هستند و گسترش مبارزات مردم انها را به هم نزدیک خواهد کرد و اثاران بتدریج اشکار خواهد شد . قبلا نیز همکاریهایی با هم داشته اند . تعجب نکنید زیرا ما درباره دوجریان مستقل صحبت نمیکنیم بلکه درباره دوجریان بظاهر مستقل و در باطن مزدور صحبت میکنیم . مزدور یعنی چی ؟ مزدور یعنی ارمان کشک و تحصیل منابع مالی مهم و مطرح بودن محور و فعالیت روزانه هم یعنی توجیب ریزی مبارزات مردم با شعارهای عجیب و غریب و درج عناوین اراده گرایانه ولاغیر .

ناشناس گفت...

مقاله خوکچه هندی اقای حمید اسدیان را که میخواندم با نویسنده ای رویرو شدم که روحیاتش در قلمش متجر شده بو به مقاله یا کتاب خوکچه هندی که به جهنم میرود ! عنولن مقاله ، مطالب دزون ان ، پاچه خوری ها و چاپلوسی ها از رهبری بزدل ولاست عقیدتی ، توهین به دوستلن قدیم و لجن پراکنی زاید الوصفی که در قلم ایشون که در روح ایشون دیدم واقعا پیش خودم گفتم مگر میشود ادم تا این اندازه بی مقدار و چاپلوس باشد . مگر نه اینکه شاعر باید یه غروری هم داشته باشد ؟ افتخار به نوکری مریم و مسعود یعنی چی ؟ مقدار لازم است ... باید بی مقدار باشید تا به نوکری مریم و مسعود افتخار کنید ! تمام انهایی که جلوی گلوله ایستادنند حتما که مقدار داشتند وگرنه راه حمید اسدیان بی مقدار را میرفتند . اینها اشغالهای جامعه روشنفکری ما هستند گرچه خودرا هم روشنفکر نمیدانند و نوکر مریم و مسعود شدن را به مقدار و الیاژ داشتن ترحیح میدهند .

ناشناس گفت...

در طبیعت نوعی سوسک وجوداره که پشگل جمع میکنند و بهشون میگن سرگین خوار یا همان خرچوسونه خودمون ! امثال حمید اسدیان سوسک های سرگین خواری هستند که دنیاشون اندازه همون سرگین است . طبیعی است وقتی دنیای ادم اندازه سرگین باشه رهبر هم اندازه مریم و مسعود میشه ! و کدام خرچوسونه ای را سراغ دارید که مرجع تقلید و ولایت عقیدتی اش بزرگتر از برادر مسعودش باشه ؟ این خرچوسونه ولایت عقیدتی برای رهبرش شعر میگوید و چاپلوسی میکند و به دیگران فحاشی میکند و سرگین پاداش میگیرد ولاغیر و اگر استنکاف کند زیر پا لهش میکنند . اگر واقعا میخواد برای همیشه خرچوسونه ولایت نباشه و ازاد و با شرف زندگی کنه باید قید ماهی چندرغاز اهدایی بت اعظم را بزتد و برود بیرون ظرف بشورد و مستراح تمیز کند که شرفش صد برابر میارزه به چاپلوس ماندن .

ناشناس گفت...

شاعر اگه ذاتا پرنده باشه و در قفس گیر افتاده باشه هرگز به هیچ قیمتی به قفس طلایی عادت نمیکنه و بالاخره روزی پر میکشه به ازادی و تف میکنه به قفس عقیدتی . بنابراین اگر این حمید اسدیان ذاتش مرنده بود تا حالا پرکشیده بود نه اینکه تو سن ۶۵ سالگی تازه شده نوکر و چاپلوس دربار ولایت ! انهم چه ولایتی ؟ با ان همه روابط پنهان مزدوری ! و خاک بر سر چنین نویسنده بی مقداری .( مقدار به صفت الیاژ و ذات ازادگی )

ناشناس گفت...

رژیم داره مراکز تفریحی رو یکی پس از دیگری تعطیل میکنه ! اخه جوون ها میرن به مراکز تفریحی به حمایت از مائده میرقصند و لذا اخوندها بسیار عصبانی هستند و مانند محاهدین مدعی شدند که این یک توطئه است ! روشون نمیشه بگن رقص حرامه میگن توطئه است !
روزبه روز و همراه با گسترش مبارزات به اشکال گوناگون ، اخوند و مجاهد به هم نزدیک میشوند و این سرنوشت محتوم ایده الوژی مشترک است ولاغیر .

ناشناس گفت...

رژیم ظرف دوهفته اخیر به شکل کاملا محسوسی فشار را روی مثلا بدحجابی و تجمع دختران جوان زیاد کرده و جالبه که دخترها همینکه باهم جنع میشن سریع شروع میکنت به رقصیدن و روسری شل کردن ! جالبه مردم هم عادی عبور میکنند و ماشین ها هم به علامت موافقت بوق میزنند ! این نمونه نسل عاصی این مملکته که بهیچوجه اخوند حریفش نیس ...
این رقص نمیدونم چه چیزی داره که حکم بنزین و کبریت روی عبای اخوند میمونه ... خوب تا اینجا که تکلیف اخوند مشخصه ولی چرا مجاهدین از رقص اعتراضی دختران جوان شاکی هستن و خون دل میخورن ؟ اخه میترسند ایده الوژیشون به همراه روسریشون برباد بره و ریده بشود به نمادهای الکی ملکی که سالها نون دونی دکون دستگاه عقیدتیشون بوده و هراس دارند از اینکه با این نسل عاصی چه خاکی باید برسرشان بکنند تا بتوانند ادعای رهبری کنند ؟!
درد اصلی همینه ولاغیر . اخوند از اتش گرفتن نظامش و اسلامش میترسه و رجوی از تخته شدن دکون دستگاه عقیدتیش .
اما رزم بی امان در مبارزه ای سترگ در اشکال گوناگون مترقی میرود تا طومار بساط جهل و جاهلیت و ایده الوژی و دین فروشی را برای همیشه در هم بپیچد ...
ان روز فرارسیده است و پرنده ها به سمت و سوی ازادی پرکشیده اند . بزودی در اسمان پر ستاره جنبش ازادیخواهی ایران شاهد پرواز میلیونها پرنده بسوی ازادی خواهیم بود .... وچه زیبا ....
جوانان مبارز در داخل میهن از مجاهدین میخواهند مسیر خودرا از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی جدا کند و در برخورد با پدیده رقص اعتراصی جوانان در پشت شعارهای پوشالی با نیروهای سرکوبگر همصدا نشوند و هرچه زودتر به عنوان حمایت روسری از سر بردارند و برقصند تااتش به وجود دین فروشان زنند . اگر در خارجه که هزینه ای هم ندارید واقعا نتوانید به این حمایت ساده بپیوندید فردا در مقابل تاریخ محاکمه خواهید شد .
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد ازادی
برقرارباد عدالت
پاینده باد ایران

ناشناس گفت...

جناب مسعود عالم زاده با سلام
بنده همان ناشناسم و " بفرموده " هم نیستم .
قربانت و موفق باشی عزیز

ناشناس گفت...

اقای مسعود عالمزاده با سلام
من که میگم پهن و گوه را در پارچه های عمامه بار بزنیم ! خودمم ؟( اخه نوشتی خودتی )
به کجا چنین شتابان ای عزیز ؟
ضمنا محاسبات را با دقت انجام بده ... به ان مفهومی که قابل تمسخر باشه اشتباهی در کار نیست .
بهرحال موفق باشی عزیز . من از مطالب شما چیزهایی اموخته ام و نزد من احترام یک معلم را داری .
موفق باشی عزیز .

ناشناس گفت...

ادعای بستن تنگه هرمز توسط اخوندها دقیقا مانند ادعای مجاهدین روی ارتش ازادی است ! ظاهرا در دنیای سیاست امروزه بلوف و دروغ و گنده گویی شده شغل !
و روابط پنهان و پدرسوخته بازی شده تاکتیک ! ولایتی میره روسیه که ملاقات پنهانی داشته باشه با نتانیاهو ! بعد میاد شعار پوشالیشو برای مردم میده عین رهبری مجاهدین که در پنهان میرود پابوس حبوش و میاد شعارپوشالیشو برای خدم و حشم و پامنبری هاش میده . میبینید که چقدر این حکومت با الترناتیو خودخوانده اش بهم شبیه هستند .. حالا بماند که روی مهمترین نقاط ایده الوژیک همگن و هم سنگ هستند . اخیرا هم که خوراک تبلیغاتی شونو وزارت اطلاعات تامین میکنه و لقمه لقمه میزاره تو دهنشون و منتظر میمونه تا بجوند و قورت بدهند و هرجا هم که نرفت مایین سریع یه نوشابه براشون باز میکنن و میدهند به دستشون ! و اونها هم میخورن و زرپ و زرپ اروغشو در جهت تفرقه نیروها برای بقیه میزنند . این یک پروژه است و گندش بعدا در خواهد امد اگرجه ردپای ان کاملا مشخص است . کافی است رفتار نیروهای امنیتی را در رابطه با مطالب سایت مجاهدین بررسی کنید ... نشانه های ان کاملا موجود است .

ناشناس گفت...

روزی که خواستم از مذهب ببرم خیلی برایم سخت بود راستش یکسالی افکارم ریخته بود بهم تا بتدریج جمع و جور شد . راستش مدیون دوستم بودم که مدام سر هرچی خفتم میکرد . من براش روضه ایده الوژیک میخوندم و به روش بت اعظم خداشناسی اثبات میکردم و ایات تفسیر میکردم و از هیهات مت ذله میگفتم و خلاصه حسابی عاشورایی براش توضیح میدادم و او حسابی و با حصله گوش میکرد و اخرسر میگفت خوب که جی ؟ وبعد عین حرفها و تفاسیر منو از اخوندا نمونه میاورد و منم عصبانی میشدم ... بهم میگفت قصد کنایه و عصبانی کردنتو ندارم ولی خواهشا کمی فکرکن ببین این چه ایده الوژی هست که هم شما به سوره و ایه اش استناد میکنی و هم اخوند ! راستش من چون به دوستم واقعا ایمان داشتم حرفاشو تحمل میکردم و درباره اش فکر میکردم ... یکسال گذشت تا فهمیدم واقعا سرکار بودیم و البته به جیزهایی هم رسیدم اینکه سازمان همون حرفهای اخوندی را با ادبیات خاص دهه ۴۰ میزنه و برای ما جذاب میشه وگرنه محتوای همان است که هست ! مثلا من روی هیهات من ذله حرفهای اتشین و احساسی میزدم در حالیکه در شعائر اخوندها هن همین عبارت به وفور وجود داره ... بحث فراتراز این حرفاست ... داستان کربلا را اخوندا پایه ریزی کردن و نوشتند و ما هم درباره ان نوشتیم اما ریشه اش تو اخونداس ولی ما فکر میکردیم برداشت خودمونه !!! خلاصه هزارجور از این تناقضات ... بعد چندبار قران را کامل با ترجمه خواتدم و به ایاتی رسیدم که خودم کف کردم درحالی که هرگز از وجود ان ایات مطلع نبودم . دوست دیگری میگفت خودت نخون و باید با کسی که مسلطه بخونی تا بعضی سوالات برات حل بشه و دچار تناقض نشی ! بهش گفتم بزار درشو بابا ... اگه خودم با وجود ترجمه اش و تحصیلاتم نتونم به برداشت خودم اعتمادکنم پس بهتره بروم پا منبری بشم و خیال خودمو راحت کنم !

ناشناس گفت...

اگر کسی از خوانتدگان از حقیقت این خبر مطلع هستند حتما روشنگدی کنند ( یا تایید و یا رد ان )
ممنون

ناشناس گفت...

جماعت رجوی یواش یواش و بصورت خیلی خزنده دارن صحبت از نظام سکولار دموکراتیک میزنن ! یعنی یجورایی دارن جمهوری اسلامی دموکراتیک را پنهان میکنند ! ولی تو این موندم کسانی که صحبت از سکولاریزم میزنن چگونه در صدا و سیمایشون سر ظهر اذان پخش میکنن و جلو حلو و همسنگ با اخوندا مناسبت های مربوط به تولد و رحلت امامان را تهنیت و تسلیت میگویند و قران پخش میکنن !!!
بنابراین اگر صحبت از نظام سکولار دموکراتیک میکنند ترفندی بیش نیست . اگر به قورباعه بگید عقاب با تناقض پروازش چه خواهید کرد ؟
این نشون میده که خواست مردم مبارز ایران را دقیقا میفهمند اما بسیار فرصت طلبانه از سکولاریزم صحبت میکنند که ریده نشه تو جمهوری اسلامی دموکراتیک شان ! وقتی میگم روانشناسی اینا کف دستمه لابد کف دستمه . مت اینارو خوب خوب میشناسم . فرصت طلبی و توجیب ریزی همراه با چاپلوس پروری در پوشش شعارهای پوشال ضد رژیمی از خصوصیات اصلی اینهاست . مال اینا ماله ... مال بقیه بیت الماله ! اگر گروهی پیدا میشد که رهبرشون ۱۵ سال از ترسش میرفت تو سوراخ موش ! اینا ان گروه را بیچاره کرده بودن !!! ولی وقتی رهبر خودشون میره تو سوراخ موش حتما که یک حکمتی داره !

ناشناس گفت...

فشارها را زیاد کرده اند حتی استین کوتاه ممنوع شده . قبلا هم ممتوع بود اما گیر نمیدادن اما الان گیرمیدن و گفتن حبس و جریمه هم بدنبال داره !
به این نتیجه رسیده اند که سرکوب را در معمولی ترین موارد بکار بگیرند .

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۷ تير ۱۳۹۷ / ۱۸ ژوئيه دوهزار و هژده/مسعودعالمزاده/پاريس

هم ميهن عزيز

ما بايد ياد بگيريم سر اشتباهات مون لج نکنيم. به دلايلى که واردش نميشم نوشته ي شما رو بد فهميدم. پوزش مرا بزرگوارانه بپذير.

ناشناس گفت...

دوستت دارم ای هموطن .