دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۱۱, پنجشنبه

رباعی. دست خر... اسماعیل وفا یغمائی


۶ نظر:

ناشناس گفت...

بی رو در بایستی به اشعار ضد مذهبی واقعا نیاز داریم وگرنه این تابوی ۱۴۰۰ ساله شکسته نخواهد شد . اگر غیراز این باشه پابه پای شعارهای قیام مردم عاصی حرکت نکرده ایم . درد اصلی ارتجاعست و پایه ارتجاع مذهب و خرافات ولاغیر .
خاکزاد

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۳ مرداد ۱۳۹۷/ ۴ اوت دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

شيشه ى عمر اين رژيم شيشکى ست.

هم ميهن گرامى، آقاى خاکزاد

دست مريزاد !

بهتر از اين نمى شد. راه حل تو دو خط. هاله ى تقدس، سپر حفاظتى رژيمه و هرچى که اين هاله ى تقدس رو بشکنه، بخصوص کفرگويى کارى ست پيشتاز و سنگ بناى ايران نوين. ما حرفمونو بنابر خوش آمد تقى و نقى کوک نمى کنيم. هرکى هرچى ميخاد بگه به. زنده باد اسماعيل عزيز.

شيشه ى عمر اين رژيم شيشکى ست.

و فردا، سالروز انقلاب مشروطه (و نه نکبت ۵۷) گرامى باد !

ناشناس گفت...

خواهش برادر عزیز . اخه تا وقتی بنیان تقدس زیرورو نشه هیچ تحولی اساسی صورت نمیگیره ... امروزه در شعارهای تظاهرکنندگان شما کمتر مایه مذهبی میبینی و حتی میتونم بگم بیش از ۹۵ درصد از مردم و جوانان از دادن شعار مذهبی رسما و عامدا دوری میکنن مگر موارد خاصی که مثلا از روی عادت بوده باشه واین گرایش حسابی خیلی هارو برده تو کف ! بدجوری هم برده تو کف ! من به اقای یغمایی کاری ندارم ولی اشعارشو در مسیر تحول فکری ارزیابی میکنم و معمولا گفت و شنودهایش را هم گوش داده ام و طرز فکرشو میپسندم یعنی سگ طرز فکرش میارزه به کل ایده الوژی ۴۰ ساله مجاهدین ( البته دوراز جان سگ )
چرا میگم ۴۰ سال ؟ چون فرصت طلبان مذهبی و تصفیه شدگان سازمان در سال ۵۷ در زیر سایه جو اسلامی جامعه دور هم جنع شدند و تجدید حیات کردند و یک مشت بیوگرافی سراپا دروغ و غلو را کردند تو مغز هواداران بی اطلاع و بی شرمانه سوابق سازمان را هم در غیاب رهبران اصلی ریختند توی جیب خودشان و من شکی به این موضوع ندارم چون مستند است . روانشناسی اینا کف دست منه و خوب خوب حالیمه که با چه چیزهایی عشق ! میکنن . مثلا وزارت اطلاعات بگه اینا بودن ! ایناهم بگن اره مابودیم ! یعنی خوراک را از وزارت اطلاعات اخوندی تناول کنن و ارغشو برای ملت بزنن . همان ملتی که در میدان رزمند و برای اینها تره هم اساسا خورد نمیکنند . بهرحال موفق باشی عزیز
خاکزاد

ناشناس گفت...

مبارزه با رژیم جنهوری اسلامی جدا از مبارزه با مذهب و خرافه معنا ندارد و نتیجه نمیدهد .
به روایت دیگر مبارزه با ارتجاع جدا از مبارزه با مذهب نیست .
هرکس جز این فکر کنه نه اسلام را میشناسه نه جامعه ایران را نه مفهومی از عدالت داره و نه مفهومی از ازادی ونه مفهومی از تحول اجتماعی .

خاکزاد

ناشناس گفت...

هوس کردم شعر بگویم ولی مر از اب دراومد
این دسته خر خدا عجب چیزیه
چون دسته بیل رفته در پیزیه
تا دم مرگ هم ولمان نکند
عین دمبه در ابگوشت دیزیه

خاکزاد

ناشناس گفت...

با سلام
خواهش میکنم یکمقدار در رابطه با رسانه های ماهواره ای و مجازی مشکوک اگاهی رسانی کنید . رسانه هایی که هرجور که ولشون میکنی اخر سر بحث را به نفع جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم از ادامه قیام جنع میکنند !!! خیلس هم تابلو اینکارو انجام میدن و انگار دریدگی و حیا حتی در فریب مخاطبین هن برایشان مطرح نیست !!! بی حیایی و بی شرمی تا مجریان رسانه ها هم نفوذ کرده و این یعتی اینکه راحت میتونن مخاطب خود را بازی بدهند . برای رد گم کزدن البته اسامی دهن پرکنی هم روی خود گذاشته اند . ننگشان باد
خاکزاد