دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ شهریور ۷, چهارشنبه

کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر مورد تایید ما نیست

کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر مورد تایید ما نیستهشدار به نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزرمورد تایید ما نیست!ما امضا کنندگان این بیانیه به نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی هشدار میدهیم که در صورت تایید این قرارداد ننگین، تاریخ و ملت ایران هرگز آنها را نخواهند بخشید.
ما امضا کنندگان این بیانیه.
کمپین دریای خزر
.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کارشناس روسی و دیگر تحلیلگران قزاق و ترکمن و آذربایجانی گفته اند که ما آماده درخواست 50 درصدی از سوی تیم ایرانی به سرکردگی روحانی و ظریف بودیم ولی متعجب شدیم که آنها بدون هیچ مقاومتی بیست درصد را پیشنهاد کردند و آن هم به 13 یا 11 درصد پایین آمد. در صورتیکه ظریف وطن فروش ادعا میکند که اصلن سهم پنجاه درصدی در تایخ برای ایران وجود نداشته. آی خاک بر سر وطنفروش الدنگتون. همه تون باید محاکمه بشید. شادمهر

ناشناس گفت...

این قرارداد ننگین توسط حکومت پابه گور منعقد شده و حتی یک درصد هم پشتوانه مردمی ندارد و لذا اعتیاری ندارد.
و بعدا قابل الغاء است . ضمنا الترناتیوهای خودخوانده و اپوزوسیونهای ابزیرکاه معلوم الحال هم پشتوانه مردمی ندارند .
خاکزاد