دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ شهریور ۵, دوشنبه

حنیف حیدرنژاد –نگاهی به تاریخچه جدید سازمان مجاهدین و طرح چند پرسش

حنیف حیدرنژاد – سایت رسمی‌ «سازمان مجاهدین خلق ایران» در مطلبی با عنوان «در باره مجاهدین خلق ایران»، تلاش دارد تا تاریخچه‌ای جدید از این  سازمان ارائه دهد. در همانجا نوشته شده است: «مجاهدین در پی جایگزین کردن دیکتاتوری دینی ایران با یک دولت سکولار، دموکراتیک و کثرتگرا هستند که به آزادی‌های فردی و تساوی زن و مرد احترام می‌گذارد.».نگاهی به تاریخچه جدید سازمان مجاهدین و طرح چند پرسش  

۸ نظر:

ناشناس گفت...

مجاهدین در ارتباط با تحولات دهه ۵۰ کاملا دروغ مینویسند .
همچنین در رابطه با ادعای اعدام همه اعضای مرکزیت و نجات تنها یکنفر از ان ! دروغ مینوبسند . در همان ایام دوتفر از اعضای مرکزیت در خارج بودند .
مجاهدین در توضیح بیوگرافی از بی اطلاعی برخی خوانندگان سوء استفاده میکنند و رجوی را تنها بازنانده جا میزنند که این ادعا دروغ محض است .
تا کنون هیچ مکتوبه واقعی از تحولات دهه ۵۰ نوشته تشده و هرچی نوشته شده با حب و بغض و غرض و مرض و تحریف از سوی رهبری فرصت طلب و میوه چین مجاهدین بوده است .

خاکزاد

ناشناس گفت...

رهبران فرصت طلب مجاهدین مس از ۵۷ کلا دروغ و تحریف از بیوگرافی سازمان تحویل طرفداران بی اطلاع خود دادند . محبوبه منحدین که بود ؟ چه کرد ؟ صدیقه رضایی که بود ؟ چه کرد ؟ و دهها اسامی دیگر ... اینها قهرمانان مجاهدین بودند و چرا نامی از انان نیست ؟
رهبران مجاهدین فعلی مشتی دروغگو و بزدل و خیانتکار هستند و نقاب بر چهره دارند . انها دقیقا نه اهل فدا هستند و نه اهل صدق .بلکه اهل ژست هستند به هر قیمت . صدق و فدا مال بقیه است که کشته بشوند تا بروند تو لیست رهبران بزدل فرصت طلب و لاغیر .
خاکزاد

حمید ز گفت...

مجاهدین هرچی بنویسند به شما ربطی ندارد. شما چائیتان را بخورید وعوض شیخ بچسبید پای مجاهد را.درود بر مجاهدین

ناشناس گفت...

اقای حمید ز

ظاهرا ایده الوژی شما به شیخ نزدیکتره و در جاهایی منطبق با شیخ . ( الله ، قران ، پیغمبر ، ائمه ، عاشورای حسینی و غیره و غیره )

از توهم و خیال بیا بیرون عزیزم .

باورکن .

خاکزاد

ناشناس گفت...

مقایسه رضا پهلوی به تنهایی با کلیت رهبران مجاهدین در واقع مقایسه ای است بین یک هواپیمای شکاری F16  با یک موتورگازی پژو باک جلو ترکبند دارمدل ۱۹۷۵ میلادی ! که اگه شمعش تمیز باشه باید کلی رکاب بزنی و هی ساسات بکشی تا شاید روشن بشه .

در جریان سال ۵۷ شاه  طلای ۱۴ عیار رو دادیم خمینی حلبی زنگ زده  گرفتیم و عاقبتمون شد این ! دیگه نباید اشتباه کنیم . نباید F16 رو ول کنیم بریم دنبال موتور گازی !

این مثال اگه واقعا خوب درک بشه نصف مشکلات اپوزوسیون حله .



مجاهد سابق



ناشناس گفت...

حتی عکسی هم که از دادگاه تو سایت مجاهدین گداشته شده با تحریف است ( تصویر تقی شهرام سیاه شده که دیده نشود ! از عکس شهرام هم هراس دلرند طفلکها !)
یاد عکس خمینی هنگام ورود به ایران روی پلکلن هواپیما افتادم که بعدا رژیم خیلی ها را در عکس قلم گرفت !
عجب صداقتی ! اینا مبارزن یا فرصت طلب توجیب ریز ؟
مجاهد سابق

ناشناس گفت...

اقای یغمایی

 مطالب میعاد جنابعالی با بنیانگذاران جالب و درخور تامل و شجاعت بود اما منصفانه نبود . چرا ؟ برای اینکه از روی دهه ۵۰ چشم بسته و با سکوت پریدید ! دهه ای که اتفاقا اوج تحولات ایده الوژیک به رهبرب شهرام و بهرامه که بقدری جلو رفتن که از زاویه فلسفی با نقد نبوت و وحی با اسلام مرزبندی کردند و راست سنتی جامعه و اخوندها را بهمراه اپورتونیستهای راست سازمان را عصبانی کرده و به لجن پراکنی کشاندند . ضمنا انها در این تحولات در تحلیل ضربه شهریور۵۰ ایده آلیسم حنیف نژادرا نیز نقد کردند . بله کسانی با اسلام مرزبندی کردند و ایده الیسم حنیف نژادرا نقد کردن که خودشان در محور عملیات مسلحانه بودند یعنی تو اطاق دربسته به نفی اسلام و نقد حنیف نژاد نرسبدند بلکه در کوران و اوج و در راس مبارزه مسلحانه به چنین دستاوردهایی رسیدند . سرانجام شهرام توسط راست سنتی - اخوندها تیرباران شد .

متاسفانه کوردلان و شب پرستان و شبه روشنفکران ! وقتی دنبال ثبت وقایع میروند این قسمت از تاریخ سازمان را خاک میپاشند چون بیمار هستند و نیاز به معالجه دارن اما از جنابعالی که معتقدم اهل انصاف هستید و از مرض و غرض عبور کرده اید چرا از تحولات مترقی و ضد اسلامی دهه ۵۰ با سکوت عبور میکنید ؟

خاکزاد ( مجاهد سابق)

ناشناس گفت...

اقای همنشین حتما کارهای جالبی به لحاظ تاریخی و تئوریکی انجلم داده و دستش درد نکنه ولی ایا در اندازه ای هست که به خودش اجازه قضاوت به مسائل درونی دهه ۵۰ سازمان مجاهدینو بده ؟  انهم طرح غیر متصفانه ترین مطالب مملو از کینه و غرض و مرض نسبت به بهرام و شهرام که در دهه ۵۰ کل عملیات سیاسی - نظامی مجاهدین رو شاخ این دونفر میچرخیده . همنشین هنوز در مدار اقای رجوی فرصت طلب گیر هست و هنوز یک پایش در اسلام سیاسی گیر هست . هنوز از علی و محمد خطبه و ایه میخونه . تورا به شرافتتون از قضاوت الوده دست بردارید .

خاکزاد