دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۲۷, شنبه

جنبش ملت ایران و آغاز مجدد سلسله شهادتهای مظلومانه ملایان


۲ نظر:

ناشناس گفت...

این چی داره که اون نداره ؟ پزولغز تا به کی و کجا ؟

منظورم مقایسه دوتا الترناتیوه ... رجوی چی داره که رضا پهلوی نداره ؟ ایا عملیات دارن که رضا پهلوی نداره ؟ ایا ارتش مکانیزه و مسلح دارن که رضا پهلوی نداره ؟ ایا برنامه دارن که رضا پهلوی نداره ؟  ایا سواد سیاسیشون بیشتر از رضا پهلویه ؟ ( که قطعا نیس ) .

چیزهایی که دارن و رضاپهلوی نداره بشرح ذیل هستن :

رجویان سابقه نوکری و تایید خمینی را در پرونده دارن که رضا پهلوی نداره .

رجویان سابقه نوکری و خوش خدمتی دیکتاتوری صدام را در پرونده دارن که رضا مهلوی نداره .

رجویان سابقه پول گرفان از وزارت اطلاعات عراق را دارن که رضا پهلوی نداره .

رجویان سابقه تف انداختن روی صورت عضو منتقد را دارن که رضاپهلوی نداره .

رجویان سابقه تحمیل طلاق اجباری زنان عضو و در حریم رهبری مادامالعمر قرار گرفتن را دارن که رضاپهلوی نداره .

رجویان عاشق و واله و شیدای کیش شخصیت هستن که رضاپهلوی نبست .

رجویان منتقدینشونو از طریق پلیس عراق به ایران پرت میکردند تا دستگیر و کشته بشوند و انها ازشون به عنوان شهید نام ببرن تا رهبر خودشیفته شون مطرح بشود که از این نوع کثافتکاری ها در پرونده رضا پهلوی وجود نداره و هزار مورد افتراق دیگر .

اما خروش ملت ایران خاموش شدنی نیست و توجهی نیز بهخارج نشینهای کشک ندارند حتی اگر فرصت طلبان کشک کلیپ تظاهرات ملت را به خودشون بچسبانند افاقه نمیکند . دو دریا با سه نسل فاصله وجود دارد .

بهرحال به عنوان نظر شخصی عرض کنم که محالفت و تمسخر الترناتیو رضا پهلوی توسط محاهدین یعنی حمایت تلویحی از ادامه حاکمیتجمهوری اسلامی در ایران . نتیجه دیگری عاید نیست . بی رودرواسی ... نتیجه دیگری عاید نیست و حالشو اخوند میبره .
خاکزاد

ناشناس گفت...

خارج نشینان کشک ؟ یا کشک های خارج نشین ؟

به لحاظ دیالکتیک توفیری با هم ندارند ... چه مرغ روی تخم بخوابد و چه تخم را زیر مرغ بگذاریم ! مسئله اصلی برای رشد و تکوین دماست و مراقبت و همچنانکه در تولید جوجه  انبوه به روش کارخانه ای دوفاکتور اصلی درجه دما و مراقبت معیین عمل است .

طیف خارج نشینان کشک یا کشک های خارج نشین با استناد به گذشته خود باهم سر سازگاری ندارند و اما چرا ؟

بعضی از انها مانند پیرمردان و پیرزنانی هستند که هنوز عکس دوران جوانی خودرا برای شناسایی ارائه میکنند !!! چون میخواهند دو زمان ماضی و مضارع را بهم بچسبانند  تا ننگ دوران کشک  ( پیری سیاسی ) را پاک کنند و مگر میشود ماده را با ذهن پاک کرد ؟؟؟ وچون مدام در این حالتند لذا کاملا به ایده الیسم چندش اور سقوط کرده اند و بقول معروف خودرا شیر میبینند ! بدبختی سیاسی اینجاست که همه اپوزوسیونها خودرا شیر میبینند و اتفاقا از نوع نر و غرش کنتده اش !  اما نمیدانم چرا از تصویر شیر ماده برای ژست خود استفاده نمیکنند ؟؟؟ دوستی در عالم مزاح میگفت میترسند نرها بیایند سراغشون و خفتشان کنتد !!! فقط امیدوارم که انتخاب شیر نر بعنوان سمبل از توش مرد سالاری و نر سالاری بیرون نیاد ! گرچه خیلی وقته نر سالاری از زیر عبا زده بیرون ! چطوری ؟ با روسری !  یا توسری !

واقعا ادم در میان اینهمه تناقض قاطی میکنه . نه به اون شیرش ... نه به اون نرش ... نه به اون شعار دموکراسیش ... نه به اون شعار جدایی دین از دولتش ... نه به اون روسریش ... نه به اون تفسیر قرانش ... نه به اون اذان مغرب و عشاش ... نه به اون قران روی سر گرفتنش ... نه به اون سرداب امام زمان رفتنش ..‌ نه به اون اره گوزش ... نه به اون و و و و و ...‌ ادم واقعا قاطی میکنه والا .

اخه یکی به من بگه فلان الترناتیو پرمدعا با اون اهن و تلپ و هارت و هورتش چگونه عین چیپ ها میاد الترناتیو رضا پهلوی را به سخره میگیره ؟ ایا این خوش خدمتی به جمهوری اسلامی اخوند نیست ؟؟؟