دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ مرداد ۱۱, پنجشنبه

لعنت . رباعی. اسماعیل وفا یغمائی


۷ نظر:

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۱ مرداد ۱۳۹۷/ ۲ اوت دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

اسماعيل گرامى !

زنده باشى و تندرست. تاريخ ميهن ما از تو به نيکى ياد کرده و ياد خواهد کرد. هر تهمتى رو به جان خريدى، زجر کشيدى ولى پس نکشيدى. براى اونايى که شهرتى دارن، تهمت به همون نسبت دردآورتره و بردبارى در برابرش هم سخت تر. تو از جيب و جان ديگران خرج نمى کنى، از خودت مايه ميذارى. دنيا رو اروپا و اروپا رو اونايى آدم کردن که به شون ميگن hérétique/مرتد. تو ايتاليا موزه اى هست بنام موزه ى شکنجه. بايد ديد که با اين "مرتد" ها چه ها که نکردن. تو دخمه هاى نمور، زير شکنجه، نظام ارتجاعى رو همين ها از هم دريدن. نام و يادشون گرامى. ما آزادى انديشه رو از اونا داريم.

نزديک دو سده ست که روزنامه ى فيگارو با اين جمله ى بومارشه چاپ ميشه :
sans la liberté de blâmer il n'est point d'éloge flatteur
بى آزادى نقدوسرزنش، ستايش معنا پيدا نمى کنه
من هوادار اينم که توى قانون اساسى آينده صريح و بى امکان تعبير و تفسير نوشته بشه که "کوچکترين محدوديت و پى گردى براى کفر گويى نيست". اين حق شهروندى ست. هرکى هم خوشش نمياد، بکشه پشت دورى.

اون روزهاى دربدرى و هر لحظه زير دستگيرى بودن رو من با شعر هايى چون "در اين شام پليد و سرد..." گذروندم بى اونکه بدونم از کى بود. من با تو زنده ام، فرهنگ ما نيز با همين ها زنده و شکوفا خواهد شد.

چه ما باشيم و چه نه، با خط به خط اين هاست که .... گل ميدهد فرداى آزادى.

ناشناس گفت...

اسماعيل گرامي،
واقعا كه قدر گوهر يكدانه گوهري داند. و قدر و منزلت تو را يك بريده مزدور ديگر ميداند. از آنجا كه تو بدون تعريف و تمجيد و به به و احسنت احسنت دق ميكني و همه هم اين را ميدانند، قبلا مجاهدين يك گروه داشتند كه وظيفه شان صرفا احسنت، احسنت گفتن بود به تو. حالا وزارت اطلاعات هم يكي دوتا مزدور كه به درد كار ديگه اي نميخورند مامور كرده كه برات احسنت احسنت بگن. ولي خيلي دلت را خوش نكن، اينها هم بعد از تو مثل دستمال توالت استفاده ميكنند و بعد ميندازندت دور و سيفون را هم ميكشند، همانطور كه مجاهدين بعد از اينكه خوب ازت استفاده كردند انداختنت دور و سيفون را هم كشيدند. اين كه شدي دستمال توالت همه از مجاهدين تا پهلوي چي ها و وزارت اطلاعات لابد به دليل استعداد ذاتي تو هست كه هرجا باشي و با هركي باشي آخرش ميشي دستمال توالت. در هر صورت به به و احسنت احسنت.
ناشناس شماره ٢

esmail گفت...

ناشناس شماره 2
سپاس از محبتهای بیدریغت
مرا بگذار با خود و خود را میازار
یا حق

ناشناس گفت...

با تهمتهای ناجوانمردانه ای که این ناشناس در کامنت خود استفاده کرده یا اخوند است یا مجاهد و شق سوم ندارد ( دلیل فلسفی اش ابشخور مشترک ایده الوژیک بین انهاست و تنها از اینطریق میشه فهمید که طرف یا مجاهده و یا اخونده ... البته زیاد هم فرقی نمیکنه چون پایه های ایده الوژیکشون در مهمترین بخش ها صددرصد مشترک است و لذا از دریدگی و بی حیایی مشترک تناول کرده اند و امروز همه انهایی که باید بدانند خوب میدانند که مجاهدین از آش نذری وزارت اطلاعات میخورن و اروغش را برای دیگران میزنند . لاجرم سگ رید تو این مرام و تشکیلات با اون ولایت عقیدتیش ( البته دور از جان سگ )
خاکزاد

ناشناس گفت...

جایگاه مجاهدین !
چه خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید متاسفانه بایستی پذیرفت که سازمان اقای رجوی در حال حاضر موجودیت و حضور تبلیغاتی خودرا از وزارت اطلاعات اخوندی دریافت میکند . بدین معنی که وزارت اطلاعات قل میده و رهبری مجاهدین دنبالش میره ! کافی است شما تحلیل های این جماعت را ببینید که تماما بر اساس موضوع فوق صورت میگیره . شما به طرح "مثلث" خامنه ای توجه کنید که چگونه مانند شکلات مدتها مجاهدین یک راس ان را شلپ شلپ لیس میزدنند ؟ ( و این در حالی بود که تو 140 شهر حتی یک شعار از مجاهدین داده نشده بود )
و صدها مثال دیگر که خودتان میدانید .
راستی چرا مجاهدین به ملک طلق و برده بی مقدار ( به لحاظ شخصیت و فردیت) رهبران فرصت طلب توجیب ریزشان تبدیل شده اند ؟ بطوریکه حتی خوراک موجودیتی خود را از وزارت اطلاعات میگیرند ؟ ایا سالها روابط پنهان و کارتن کارتن دلار و دینار گرفتن از وزارت اطلاعات عراق انان را به نون خوری اطلاعاتی عادت داده یا داشتن ایده الوژی مشترک با اخوندها در مهمترین موضوعات اسلام ؟ یا هردو ؟ موارد اثباتی بسیار است و بعدا به ان پرداخته خواهد شد .
گرامی باد جانباختگان دهه 60
گرامی باد جانباختگان 78
گرامی باد جانباختگان قتل های زنجیره ای
گرامی باد جانباختگان 88
گرامی باد جانباختگان 96
گرامی باد جانباختگان 97

خاکزاد

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۱۲ مرداد ۱۳۹۷/ ۳ اوت دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس

ناشناس شماره 2

ها ها ها ها ها ها ها !

پاسخ بى پاسخ ! زنده ايم و سر و مر و گنده و با نشاط و رزمنده. بترکين از حسادت !

هر چى ميخاى بگو، به نوک پيان تکامل م !

ناشناس گفت...

امروزه همه میدانیم که وزارت اطلاعات قل میده و مجاهدین میرن دنبالش ! خامنه ای یک تز مثلثی میده و مجاهدین یک راس ان را عین شکلات میزارن تو دهنشون و هی لیس میزنن ! وزارت اطلاعات آش نذری میده و مجاهدین میروند تو صف میگیرن و میخورن و اروغشو برای ملت میزنن ! تو ۱۴۰ شهر تظاهرات شده و میشود اما دریغ از یک شعار برای مجاهدین !خوب در چنین شرایطی که جامعه و جوانان مبارز ان تره هم برای سازمان اقای رجوی خود شیفته خورد نمیکنه انتظار دارید طرفداراشون بیان قربون صدقه مبارزین بروند ؟؟؟ طبیعیه که با سوزوگداز بر علیه مبارزین لجن پراکنی کنن . اخه یکی به من بگه چه تفاوت ایده الوژیک - اسلامی بین اخوند و مجاهد هست که دل ادم خوش باشه ؟؟؟ اخوند و مجاهد در مهمترین بخش های دینی سرشون تو اخور طویله اسلامه ولاغیر .
خاکزاد