دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ شهریور ۲۴, شنبه

پرگار: مجاهدین خلق ایران چه وزنی دارند

۱۷ نظر:

محمود گفت...

با سلام
باز هم یک کار غیر حرفه ای و نا صادقانه و بی پرده بگویم مذخرف از بی بی سی!؟
در برابر رجاله هایی که سازمان با نامهای محقق مستقل! که ما میدانیم تا خرج کجایشان!؟ را سازمان میدهد، به میدان میفرستد، بدترین انتخاب را به عنوان منتقد مجاهدین انتخاب کرد. یک استمرار طلب نه جندان خوشنام که برای بخشی از حاکمیت آخوندها غش و ضعف میکند انتخاب مناسبی نبود!!
چهرهای بسیار مناسبتری از جداشدگان و مسولان سابق مجاهدین در حد شورای مرکزی و با سابقه های سی چهل ساله و انبوهی کار تحقیقی و انتقادی از مجاهدین با سند و مدرک، از جمله اسماعیل وفا، ایرج مصداقی و بسیاری دیگر که به این موضوع آگاه تر و مسلط تر و قابل توجیه تر بوده و هستند. آنوقت بی بی سی به ریسمان یک خانم استمرار طلب طرفدار جمهوری اسلامی چنگ زده که به عنوان منتقد مجاهدین اظهار نظر کند. آن هم آنقدر ضعیف و مفتضح!
آیا این کار آگاهانه بود یا ناشیگری و نابخردی؟ این را بی بی سی باید پاسخ دهد. مگر اینکه نشان دهد از افراد موجه تری دعوت کرده و آنان دعوت را نپذیرفته اند.

مسعودعالمزاده/پاريس گفت...

۲۵ شهریور ۱۳۹۷/ ۱۶ سپتامبر دوهزاروهژده/مسعودعالمزاده/پاريس ۳
---اينايى که توخيمه شب بازى هاى مجاهدين ميان،بالاى نوددرسدشون ايرانى نيستن.-----

بعدفحش لمپنى.هريکى روپونزده تاروش وجواب دادم.کسى هم خايه نداشت رومن تف کنه پوزه شوله ميکردم.
بعدش هم که مشخصه ... البته من قبل از بزرگوارانى چون اسماعيل ورضاروحانى وايرج مصداقى شدم ماموروزارت اطلاعات،اونجااينابراى من ميزنن بالا !

نفوذى+ناموسى+ديوونه+ساواکى+دزد+ماموروزارت اطلاعات

مازيررگبارگلوله ازتنمون ديواردرست کرديم تااين پست فطرت ها زنده بمونن و چنين کنن.بخشش ؟هرگز!اين ازدل من درنميادکه رهبردريوزه بگه فرمانده فتح الله روتف بارون کنن.تف به اين مردک پست فطرت !

بى شک اسلام آخوندى به اندازه ى کافى ناب نيست.تورژيم پست فطرت آخوندى،زنهاروسرى شون نصفه نيمه ست.لچک خواهرمجاهدروببين که ناب ناب ناب توحيدى يه.توحيدى ترازرژيم!

اگه قراره دارودسته ى رجوى ومهرتاوان به قدرت برسن،هيچ لازم نکرده تغييرى صورت بگيره.

خمينى با عمامه وريش سفيدوتصوير"پدر"،پــــدر مارو درآورد...
مهرتاوان هم بالچک وتصوير"مادربزرگ"مادر ماراخواهد گا....د

ناشناس گفت...

ضمنا اگه بین رژیم موجود و مجاهدین بخوام یکی را انتخاب کنم قطعا مجاهدینو انتخاب میکنم . اما ایده آلم یک سیستم جمهوری مبتنی بر یک قانون اساسی مترقی است . زنده باد آزادی و عدالت .
خاکزاد ( مجاهد سابق )

ناشناس گفت...

اقا محمود
بی بی سی میدونه داره چکار میکنه ... بی بی سی در خدمت بقای مذهب هست . گاهی با حمایت تلویحی از رژیم و گاهی با خراب کردن منتقدین واقعی مجاهدین .
بی بی سی برای بقای تفکر ولایت تبلیغ میکنه و براش ولتیت فقیه با ولایت عقیدتی استراتژیک یکیه ولاغیر .
خاکزاد مجاهد سابق

ناشناس گفت...

تو رژیم اخوندی روسری نصفه معنی نداره بلکه مقنعه و چادر معنی داره و اگر زنها روسری نصفه هم سرشون میکنن رژیم زورش نمیرسه وگرنه چندین بار اسید هم تو صورت روسری نصفه ها پاشیده و همچنان با ماشین های گشت و نیروهای ضربت در حال ازارو ضرب و شتم هست . بنابراین هردو پست فطرت هستند اما من فکر میکنم درجه پست فطرتی رهبران مجاهدین کنونی خیلی کمتراز سران رژیمه .
خاکزاد ... مجاهد سابق

ناشناس گفت...

بنظر من جمهوری اسلامی باید سرنگون بشه و مجاهدین کنونی هم باید افشاء بشن .
جوانان کف خیابان راه سومند و پیروز میشوند .


خاکزاد

ناشناس گفت...

عاقبت گوساله گاو شود
گرچه با ادمی بزرگ شود !
علم کشان و قمه زنان را میگن لات و لوت دیگه ... چیه ؟ بهشون بگیم اقای دکتر ؟
خاکزاد

ناشناس گفت...

اگه بگیم لات و لوت بی ادبیه ؟ اگه بگیم اقای دکتر مدنیه ؟!
اخه کی میخواهیم درست بشیم .
ادیبان و شعرای ترازیک همشون هزلیات دارن چون هزلیات قلب تپنده ادبیاته ... قلب تبنده زبانه ...
اگه نمیدونی به من نگو مدنی حرف نمیزنم ! برو خودتو درست کن و معلومات ادبیتو ببر بالا مومن !
خاکزاد

ناشناس گفت...

مارو باش با کیا طرفیم !
خاکزاد

عارف گفت...

معمولن بی بی سی مهمانان آگاهی را برای پرگار دعوت میکنه ولی این برنامه مربوط به مجاهدین بینهایت مزخرف بود و اون خانم اصلن اطلاعات نداشت. کافی بود یک دو تا از برنامه های یغمایی، مصداقی، نادری و یا بقیه را گوش میداد تا جواب این فرقه چی رجوی را میداد. این همه فیلم از قرقه با صدام و کارهای جاسوسی برای عراق در اینترنت هست. این محقق حتی به یکی از این فیلم ها هم آگاهانه اشاره نکرد.این داریوش کریمی مجری بی بی سی خیلی ضعیف عمل کرد
عارف

ناشناس گفت...

لی بی سی هم به نعل میزنه هم به میخ ، هم از توبره میخوره هم از اخور ، بی بی سی استراتژیک در بست در اختیار استعمار مذهب گراست . طبعا افرادی را دعوت میکنن که با نقد ضعیف به رژیم و مجاهدین یجورایی خودشونو خراب کنن ! شما مطمئن باش اگر مهمان قرارباشه از مجاهدین یا رژیم نقد تیز با استدلالات کافی داشته باشه یجورایی مجری برنامه بحثو عوض میکنه .
بی بی سی دنبال بقای جمهوری اسلامیه ... حالا یا با پز دموکراتیکش یه بدون پز ! و فعلا ارتجاع غالب و مغلوب دنبال جمهوری اسلامیند و بی بی سی بهتر از من و شما میدونه کسانی را باید دعوت کنه که خیلی ضعیف باشن تا در پیشگاه بیننده گان لوث بشن .
خاکزاد

ناشناس گفت...

ماکیاولیست ها برای یکدیگر شمشیر از رو بسته اند !

مجاهدین خارج نشین با بلوف کانونهای شورشی ! و مثلا چپ های وطنی  خارج نشین با بلوف رهبری مبارزات کارگری !

مبارزات اجتماعی - طبقاتی ملت مبارز ایران در تقسیم غنائم  اپورتونیست های ماکیاول قرارگرفته است و جالبه که هیچکدام از خارج نشینان کشک مدعی کانون های شورشی و اعتراضات کارگری در صحنه مبارزه حضور نداشته اما خودرا مالک و صاحب ان میدانند ! چرا ؟

این رسم جنبش های خودبخودی است که هربی بته سیاسی میتواند مدعی ان شود و مرتب برای ان فراخوان صادرکند !

انها نمیدانند که رهبری مبارزات در داخل وجوددارد اما بدلیل خفقان مفرط و جو پلیسی نمیتوان علنا رهبری را شناساند ... از شرایطی که جمهوری اسلامی در ایجادخفقان و سرکوب و کشتار فراهم کرده گروه های مدعی خارج نشین کشک طبعا فرصت طلبانه فراخوان خواهند داد و اتقاقا خوب هم میدانند که فراخوان انان به عقب افتادن سرنگونی میانجامد اما ژست و ادعا مرضی است دیرینه خصوصا برای گروه های فوق . وگرنه امروز هر نیمچه سیاسی بخولی میداند که ادعای دروغ کانون های شورشی شاید برای مجاهدین جویای نام نوعی پزو لغز باشد اما برای جنبش سرکوب بیشتر را بهمراه دارد و اتفاقا بی جهت نیست که رژیم سعی میکند مبارزات جوانان کشوررا به حساب مجاهدین واریز کند تا برای سرکوب ان از نظر خودش مشروعیت بتراشد اما تفجب اینکه مجاهدین در این امر کاملا با رژیم جمهوری اسلامی همسو میباشد ! بازی برد برد مابین نطام اخوندی و مجاهدین !

چرا مجاهدین به این ورطه و سقوط سیاسی و پرنسیبی کشیده شدند ؟

ایا توتالیتاریسم و رهبری طلبی محض و سیستم ولایت عقیدتی مادام العمر  و پرورش چاپلوس دست به سینه بجای مبارز ماهیئت این سازمان را به لجن نکشیده است ؟

خاکزاد

ناشناس گفت...

وزن واقعی گروه های چپ !

 چپ های مدعی طبقه کارگر واقعا در حال رهبری مبارزات کارگری در ایران هستند ؟ یا مانند مجاهدین به مبارزه دزدی و توجیب ریزی مبارزات دیگران مشغولند ؟ تا انجایی که اینجانب مواضع چپ های خارج نشین کشک را گوش کرده ام متاسفانه بر این ادعای پوشال پافشاری میکنند که اولا در رهبری جنبش قراردارند و دوما برپاکننده اعتصابات کارگری در ایران هستند ! تعجب نکنید چون امروز با گروه و احزاب و سازمانهایی در خارجه طرفیم که شرکت در مبارزات مردم را در حد چهارتا ادعای پوچ و پوشال و چهارتا فراخوان خرمرد رندانه تنزل داده اند .

یکی نیست به این مدعیان بگه همین امروز برای فردا فراخوان بدهید ببینیم چقدر با شما همکاری میشود ! ببینیم راست میگید یا نه ؟؟؟

خاکزاد

ناشناس گفت...

اگر گروهای اپوزوسیون و مدعی رهبری اعتراضات نردم راست میگویند و در هویت خود صدق دارند ، نه اینکه پس از اعتراضات فراخوان بدهند !!! قبل از ان فراخوان بدهند تا ببینیم چندنفر دست به اعتراض میزنند .
من که معتقدم فراخوان آلترناتیو های کشک خودخوانده تا کنون در جهت نزول جنبش عمل کرده وگرنه وزارت اطلاعات اخوندی بدان دامن نمیزد .
بهرحال این گوی و این میدان جنگ ! فراخوان بدید ببینیم .
خاکزاد ( مجاهد سابق)

ناشناس گفت...

دشمنان تغییروتحولات سال ۵۴ در درون سازمان مجاهدین چه کسانی بودند ؟

دشمنان بشرح ذیل بودند :

روحانیت سنتی

خورده بورژوازی سنتی

تجار سنتی بازار

گرایشات راست مذهبی برخی از مجاهدین که به مخالفت با تحولات برخاسته بودند ( چه در زندان و چه در بیرون )

فدائیان اسلام

امثال لاجوردی ها و عسگراولادی ها

ملی - مذهبی ها

آیا با صف آرایی دشمنان فوق باز هم میگویید تحولات ایده الوژیک به نفع راست سنتی بود ؟

آیا با تیرباران تقی شهرام توسط خمینی آیا بازهم میگویید تحولات سال ۵۴ به نفع راست سنتی بود ؟

شماها مشکل داریم و مشکلتلن هم سرگیجه در مدار جاذبه است . من نمیگویم انتقاداتی بر این تحولات مترتب نبود اما میگویم شماها صلاحیت بررسی ندارید چون مانند قضات سرسپرده در جمهوری اسلامی از قبل رای صادر کرده اید و بررسی حقیقت برای شماها تاریخ نویسان کشک فرمالیته است . شماها ذره ای انصاف ندارید ... شماها ذره ای شجاعت اگر در و جوانان بود حداقلش در ثبت وقایع تاریخی حقیقت را مینوشتید ونه تمایلات مدار بسته ! خودرا .

امروز مجاهدین به همراه ملی - مذهبی ها بهمراه اخوندها به همراه مرتجعین سرشناس به همراه کلیه راست های با نقاب و بی نقاب همگی در دشمنی با تحولات ایده الوژیک سال ۵۴ عصبانی هستید و لجن میپراکنید .. چرا ؟ چون ذات شماها اسلامی است و طاقت نقد کنی و نبوت و دین و پیغمبر و قرآن را ندارید ... چون هنوز دست ها و قلم های جعل و تحریفتان به قل و زنجیر برخی آیات!  جوش خورده است ... اما همچنان خودرا روشنفکر میدانید .

میدانم که جرات انتشارش را ندارید .

مجاهدسابق)  خاکزاد)

ناشناس گفت...

بخش اعظم تلویزیونهای ماهواره ای در راستای اهداف رژیم فعالیت میکنند و خیلی ماهرانه مسائل را از تیزی میاندازند و مسیر آن را منحرف میکنند ... اینها روزی هزاربار به رژیم از عناوین اهریمن و شیطان و نظائر ان بعنوان نقاب  استفاده میکنند اما هدف دیگری برایشان تعریف شده است . شما اگر واقعا تضاد رژیم باشی و نسبتا به مسائل سیاسی و مسائل روز آگاهی داشته باشی خیلی راحت میتونی به ماموریت هدفدار آنان پی ببرید . انان کم نیستند و معمولا علیه هم نیز موضع دارند اما در نهایت بند نافشون به رژیم وصله .

برخی نیز به رژیم وصل نیستند اما بصورت هیجان زده ای در مسیر وزارت اطلاعات اخوندی قرارگرفته اند که در نهایت تحلیل میروند .

امروز یک جریان برانداز بیشتر نداریم و آن مردمی هستند که کف خیابان میآیند و علیرغم صدها خطری که در کمی نشان وجود دارد  شعارمیدهند و مشت گره هستند .

خاکزاد

ناشناس گفت...

خیلی جالبه که در باره تحولات ایده الوژیک مجاهدین در سال ۵۳ همان مطالبی را که انجمن نجات مطرح میکند عینا رجوی و همنشین بهار - شاهسوند ی مطرح کرده است . واقعا خیلی جالبه و قابل تامل !!!

خاکزاد