دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

فیلم:گذر چهل و یکسال وعجز فاجعه بار فرسودگی دردناک جهانبینی و ایدئولوژی برخی از اپوزیسیون.اسماعیل وفا یغمائی.‬ .

گذر چهل و یکسال و فرسودگی وعجز فاجعه بار ودردناک جهانبینی و ایدئولوژی برخی از اپوزیسیون ها . اسماعیل وفا یغمائی.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

عصر و عهد ایده الوژی اسلامی گذشته امروز کسی و خصوصا نسل شورشی و عاصی برای اسلام تره هم خورد نمیکنه چه برسه که بخواد پای تفسیر ارتجاعیش و انقلابیش بشینه و یا بره دنبال نمادهایش ... دیگه کسی بدنبال لاطایلات اخوندی نیست و اگر کسی پیدا بشود و دم از اسلام انقلابی بزند قطعا درپی رونق دکون دستگاه ایده الوژیک خویش است چه حکومت باشه وچه مدعی اپوزوسیونش ... ته خط از آخور قران و پیغمبرو ۱۲ امام هردو تغذیه میشوند و افسارهم بدست بنیانگذارشه یعنی اخوند .
حامد

ناشناس گفت...

عجز ایده الوژیک کدام اپوزوسیون ؟؟؟ مگه یک حکومت اسلامی میتونه یک اپوزوسیون اسلامی داشته باشه ؟؟؟ عین آب خوردن بازیش میده چون افسار ایده الوژیکش النهایه تو دستشه ! چون درپایه های قران و ۱۲ امام و عاشورا و امام علی و امام حسین اشتراک ایده الوژیک دارن .
بنابراین هیچ اپوزوسیونی اپوزوسیون واقعی جمهوری اسلامی نمیتونه باشه جز جوانان شورشی کف خیابان امثال پویا بختیاری ها ، ندا اقاسلطانها و ستاربهشتی ها و نظایران ... اینها قهرمانان لشکر اپوزوسیون هستند به اضافه صدها زن و مرد مبارز در میدان و زندان که هیچکدامشون درد ایده الوژی اسلامی ندارن ولاغیر .
خاکزاد

ناشناس گفت...

چرا تا حالا این اپوزوسیون پرمدعا از بیش از صد اطلاعیه و اعلامیه که طی سالهای ۵۷ و ۵۸ و ۵۹ به نفع و درجهت تایید خمینی تحت عنوان پدربزرگوار و رهبرانقلاب و امام خمینی و نگرانی از بیماری امام خمینی و نظایران صادرکرده چیزی به روی سنگ پای مبارک نمیاورد ؟ سال ۵۸ برای شفای خمینی دعا میکردند و طی اعلامیه خواهان شفای عاجل ایشان شدند حتی خودرا فرزندان امام معرفی میکردند !!! فرصت طلبان اپورتونیست مذهبی ریدن به این سازمان رفت پی کارش و یه مشت قلمزنان چاپلوس که بدون شک معمولا مزدور رژیم میشوند شده اند قلب تبلیعاتی چاپلوسی مادام موسیو !
این بوزینگان رهبری طلب به چه روزی انداختند این سازمان را واقعا .

ناشناس گفت...

اگه مرکز فعالیت سکولاردموکراسی را تشکیلات مهستان بدانیم مطمئنم که هدفشون القاء این مطلب است که جمهوری اسلامی بماند تا دوباره این بلا سرمون نیاد !!! واقعا شرم را خورده و یک لیون اب هم روش .
یعنی اصلا به اینهمه مبارز زن و مرد در میدان و زندان توجهی ندارندچون هدفشونو که حفظ جمهوری اسلامیست میبره زیر سوال . واقعا که ... امان از نایاک که برای حفظ اخوند نقابهای رنگ و وارنگی درخارجه به چهره زده است .
خاکزاد