دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ فروردین ۲۷, جمعه

دو غزل . مهتاب یغما. از شعرهای عاشقانه امروزایران

ﺑﺎ ﺩﻭ ﭼﺸﻢِ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼِ ﺗﻠﺦ ﻓﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

لعنتی! ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺐ و... ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ 

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ﺭﻭﺯﯼ ﺷﮑﺎﺭت ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ...

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺻﯿﺪﺵ ﮐﻨﻢ ﺑﯽ ﺷﺮﻡ ﯾﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

ﭘﯿﭻ ﻭ ﺗﺎﺏ ﺷﯿﺮ ﻭ ﺁﻫﻮﯾﯽ ... ﻣﯿﺎﻥ ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ

ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺶ ... ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺶ ... ﺍﻋﺘﺪﺍﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

ﻓﮑﺮﮐﺮﺩﻡ ﺻﯿﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺻﯿﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ

ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯾﺶ... ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺷﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﻨﻢ ﺳﺮ ﺭﺍ ﻣﯿﺎﻥﺳﯿﻨﻪ ﺍﺵ 

ﻣﺴﺘﯽ ﺳﺮﺥ ﻟﺒﺶ ﺍﻣﺎ ﻣﺠﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

ﭼﺸﻢ ﻭﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﻦِ ﺻﯿﺎﺩ... ﺻﯿﺪﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ

ﺟﺎﯼ ﭘﺎﯼ ﺭﻓﺘﻨﺶ ﺷﻮﻕ ﻭﺻﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ

ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﻣﺎﺩﺭ ﮐﻪ ﻃﻔﻠﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﺭﺍ ﺯﺍﯾﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ 

ﺻﺒﺢ ﺭﻭﺯ ﻭﺻﻞ ﺗﺮﮐﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺣﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ...


((مهتاب یغما)

من دوری معشوقه ات هستم

وقتی که بی بوسیدنت خوابید

وقتی که توی تخت تان هرشب

فرسنگ ها دور از تنت خوابید

من صبح چشمان ترت هستم

سیگار کنت همسرت هستم

وقتی که با دلتنگی ات هر روز

با بغض از من کام می گیری

من را بغل کن توی آیینه

بی شک کمی آرام می گیری

من سردی لیوان چایت را

بر روی میز کار می گریم

سر دردهای بی حسابت را

با مشت بر دیوار... می گریم

وقتی هوا ابری ست با چترت

در گوشه ی انبار می گریم

من را بغل کن توی آیینه

آغوش می خواهی؟ من آغوشم

من اشک های در کف حمام

من بغض های مانده بر دوشم

من را بغل کن توی آیینه

حتمن کمی آرام می گیرم

سیگار کنتش را تو روشن کن

من هم به جایش کام می گیرم...


 

ماخذhttp://m-bibak.blogfa.com/tag/%D9%85%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%D8%BA%D9%85%D8%A7

((مهتاب  یغما))

هیچ نظری موجود نیست: