۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

نامه مسعود رجوی به میخائیل سرگئیویچ گورباچُف


۹ نظر:

  1. دلت خوشه جناب جعفری!
    از وقتی همنشنین وامانده های ارتجاعی روسهای تزاری شده ای دست به افشاگری هایت بد پیشرفت نکرده ها!
    مثلا می خواهی چی را ثابت کنی؟
    قربان هر چی آدم بیکار و علافه
    حسین ع

    پاسخ دادنحذف
  2. همنشین میخاد بگه این رهبر ...شعر زیاد گفته همین حسینحان

    پاسخ دادنحذف
  3. خنده داره، جناب رهبر عقدتی چه دروغهایی تحویل گورباچف داده!!

    پاسخ دادنحذف
  4. بازهم حس عدالت طلبی همنشین ته نشین شد و از میان چند میلیون سند از اتحاد جماهیر شوروی دو سند در کنار هم چاپ شد یکی از اسناد کثیفترین جنایات علیه بشریت و دیگری نامه درخواست کمک رجوی از شوروی سابق. ربط اینها بهم هم شقیقه ای است و بعهده خواننده محترم گذاشته شده. نمیدانم این هم از همان قماش دستکاری و چاپ "سرمقاله نیویورک تایمز برای بمباران ایران" است که در حقیقت "نامه به سردبیر" در مورد بمباران سایتهای اتمی رژیم ضد بشر بود یا نه، از آن همه اسناد که از زمان میرزا کوچک خان و احسان الله تا سادچیکف و پیشه وری و سرلشکر مقربی و عباس شهریاری و وووو در مورد هزار ایما و اشاره بین شوروی و ایران رد و بدل شده بوده، افشای دستخط رجوی اولویت خاص میداشته. الله یعلم. اما در نهایت تقصیر خود مجاهدین است که هرکس که کلامی در نقدشان بگوید خائن و اطلاعاتی و مزدورش میخوانند و این گونه عکس اعملها را بر علیه خود می پرورانند. امام، آسوده بخواب که ما و دوستان بیداریم.

    پاسخ دادنحذف
  5. به نظرم بازنگری مستمر تاریخ تضمین حرکت درست درآینده است.
    و درستترین کار ممکن همین است این اسناد به این دلیل درست هستند که موضوع آنها ربط دارد
    به آینده مردم و میهنمان .ما که یک عمر در تشکیلات بودیم خبر نداشتیم.
    چرارفتن نامه را دادن به سفارت شوروی در بلغار چقدر دور میدادن حزب توده زودتر میرسید.
    سحر آلبانی

    پاسخ دادنحذف
  6. برای همه روشن بود حزب توده منعکس کننده خواست رفقایی روس در ایران بود.
    آنها از مسلح کردن سپاه به سلاح سنگین صحبت میکردنند و..... چگونه حاضر بودنند این
    پول به شما بدهند. چقدر باید احمق بود واین درخواست را کرد.بعد احمق جون در این داستان حلقه وصل را گم کردی.
    سحر آلبانی

    پاسخ دادنحذف
  7. سال 1990 گورباچف سقوط کرد جلالخالق از این پیش بینی

    پاسخ دادنحذف
  8. مگر خداوند خودش اصلاح کند

    پاسخ دادنحذف

دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است.
دوستان. کاربران
وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این:
کامنتها در صورت
*بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن
*توهین به اشخاص
*افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران
*تهمت زدن بدون مدرک و سند
*توهین به ملیتها
*توهین به اعتقادات مذهبی دیگران
* بکار بردن کلمات رکیک
* بی ارتباط بودن کامنت با موضوع
منتشر نخواهد شد
طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید
با تشکر
دریچه زرد