هنوز
هجوم
ادامه دارد
و شتر سواران می تازند
تیغ برکف و هیاها کنان
از میان قیر
و جهل
و ایمان
و صدای موذنان
از ظلمات دوردست
تا آفتاب خراسان
و از چنگ افکندن و زاریدن
برضریح عطر آآگین
تا چنگ افکندن
بر
پیکرهای عریان دختران کاوه و آرش
و ستارخان و مصدق
که خواهران مایند.
ودریغا،
چندین
و چند قرن دیگر
باید بگذرد
تا ما در برابر برادر بر دار کشیده
وخواهر ویران شده مان
ببینیم
و بدانیم
و بخود آئیم
وسر بر آوریم
و آفتاب خراسان و ضامن آهو بداند
در این شب گندناک سفلیسی و دینزده
در سایه های تاریک ضریح
و بر بستر آلوده ی عرقناک
خواهرک
خرد و خسته ی ما
کم از آهوئی نیست......
_______________________________


هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است.
دوستان. کاربران
وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این:
کامنتها در صورت
*بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن
*توهین به اشخاص
*افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران
*تهمت زدن بدون مدرک و سند
*توهین به ملیتها
*توهین به اعتقادات مذهبی دیگران
* بکار بردن کلمات رکیک
* بی ارتباط بودن کامنت با موضوع
منتشر نخواهد شد
طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید
با تشکر
دریچه زرد