اسلامگرایان
شیعه با موشکباران کمپ مجاهدین به ملت ایران پیام داده اند که؛ سیاست
سرکوب اپوزیسیون سرنگون طلب در خارج و داخل کشور، با سکوت ویا همسوئی
کشورهای غربی پیش خواهد رفت. اما سران حکومت اسلامی بشدت در توهم بسر می
برند. اگر دنیا هم به حمایت از فاشیست های حاکم بر ایران برخیزند؛ نمی
توانند حکومت اسلامی را نجات دهند. پیام کشتار مجاهدین در کمپ لیبرتی چیست؟

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است.
دوستان. کاربران
وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این:
کامنتها در صورت
*بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن
*توهین به اشخاص
*افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران
*تهمت زدن بدون مدرک و سند
*توهین به ملیتها
*توهین به اعتقادات مذهبی دیگران
* بکار بردن کلمات رکیک
* بی ارتباط بودن کامنت با موضوع
منتشر نخواهد شد
طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید
با تشکر
دریچه زرد