۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

جنایت «لیبرتی» و مسئولیت مشترک خامنه‌ای و مسعود رجوی ایرج مصداقی

در این جنایت، خامنه‌ای ولی فقیه نشسته در تهران و مسعود رجوی «ولی فقیه» پنهان‌شده در «ناکجاآباد» هر دو سهیم‌اند. اولی عامل اصلی جنایت است و دومی زمینه‌ساز و تسهیل کننده‌ی آن. هر دو نیز بنا به تعریف خود، سرخوش از قربانیانی‌ هستند که جنازه‌هایشان کنار هم ردیف می‌شوند. ادامه‌ی مطلب...

۱ نظر:

  1. این شیر بی یال کوپال تمام انرژی و امکانات سازمان رادر جهت رد گم کردن مخفیگاه خودش به کار گرفته است . نه مسئله اش مبارزه با رژیم است ، نه سرنوشت مجاهدین برایش پشیزی ارزش دارد و نه هیچ پرنسیب دیگری می شناسد . حفظ جان کثیفش تبدیل به هم و غمش شده است . می گوید شب را در "همینجا" بمانید . یعنی این توهم را می خواهد القا کند که من هم همینجا هستم . چون اگر کسی جای دیگری باشد از کلمەی "همانجا" استفاده می کند . می بینید به چه دریوزگی و خفت و ذلتی دچار شده است ؟ حتی در پیامی که برای کشته شدن ٢٣ نفر از اعضای سازمان می دهد ، مسئله اش این است که بگوید من آنجا نیستم ، اینجا هستم . اینجا هستم ، آنجا نیستم... قایم موشک بازی یادتان هست؟ تمام هم و غم و انرژی و امکانات را در خدمت همین گرفته است . به نظر من این بزرگترین جزایی ست که کسی می تواند برای خیانت به اعتماد یک نسل بپردازد . او همین حالا هم دارد جزایش را می پردازد . آقای شیر ! نَفْس انسان مثل یک زخم است : هر چه بزرگتر باشد ، دردناک تر است . میزان این درد و رنج را فقط خودت می دانی . جانی که وبال گردنت شده است ، عمری که به خیانت گذشته است ، خونهایی که گریبانت را گرفته است و مادرانی که به قول شاملو : هنوز سر از سجاده ها بر نداشته اند . باش تا آتش دوزخ از تو چه سازد

    سهراب

    پاسخ دادنحذف

دوستان برای جلوگیری از سوء استفاده سیستم کنترل نظرات فعال است.
دوستان. کاربران
وبگاه دریچه پذیرای نظرات با نام حقیقی یا نام مستعار است بنابر این:
کامنتها در صورت
*بدون نام حقیقی یا مستعار داشتن
*توهین به اشخاص
*افشای مسائل خصوصی زندگی اجتماعی، و شخصی دیگران
*تهمت زدن بدون مدرک و سند
*توهین به ملیتها
*توهین به اعتقادات مذهبی دیگران
* بکار بردن کلمات رکیک
* بی ارتباط بودن کامنت با موضوع
منتشر نخواهد شد
طبعا میتوانید بدون تهمت و توهین و تحقیر و در ارتباط با موضوع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید
با تشکر
دریچه زرد