دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

به یاد شهید راه آزادی علی امیر کبیر یغمایی

این یاداشت چهار سال قبل نوشته شده است

امیر!بیست و هفت سال از سفرت گذشت.وقتی در برابر پدر ومادر و در مقابل حرم و با حکم و فتوای آخوندها به دارت کشیدندتو تازه بیست سالت شده بود و من بیست و هشت ساله بودم.حالا من پنجاه و شش ساله ام وکم کم دارد سی سال میشود که راهها و روزها را میسپرم. در این سالهاهمه چیز عوض شد، همه چیز جز سنگینی پیکر بالا بلند تو بر شانه های من و نگاه من به شانه های کسانی در کنار من، کسانی مثل آل اسحاق و دها و امثال آنها که یک تنه سالهاست پیکرهای تمام برادران شهید خودشان را بر دوش میکشند و می د. 

 

...ادامه به یاد شهید راه آزادی علی امیر کبیر یغمایی

اسماعیل وفا. شبگاه وقتی ماه میبارد. به یاد علی امیر کبیر

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خدا رحمتش کند و روانش شاد باد
سیما

ناشناس گفت...

درود بر او و تمام رهروان آزادی و شرم بر کسانی که خون پاک فرزندان ایران را بازیچه قدرت طلبی خود کردند و میکنند.
تهمتن

ناشناس گفت...

روانش شاد و لعنت بر خمینی و خامنه ای وال کاش شمااحترام این برادر شهید را داشتید و اینطور به مخالفت و عناد با جنبش مقاومت و رهبران پاکباز آن شروع نمی کردید روح امیر از این کارهای شما حتما ناراحت است و روح همه شهدا همچنین
سیف الله

رها گفت...

شاید هم روحش شاد باشه سیف الله. مگر دفاع از ارزشها و حق وحقوق انسانی و مخالفت با زشتی ها فساد و ناجوانمردیه که روح امیر وبقیه ناراحت باشه. اگر اینطور باشه خوب رهبران سازمان کم کجروی نکردند و پشت پا به خیلی از همرزمانشان نزدند. سیف الله ای عزیز، گیریم که یغمایی هیچ نگوید و اعتراض و انتقاد نکند، آیا بگونه ای دیگر لعن ونفرین نخواهد شد؟ تاریخ چه خواهد گفت: شاعر درباری و بیل زن ادبی سازمان مجاهدین خلق که پرونده اش پیش روی همگان هست..... او به هر صورت مورد هجوم واقع خواهد شد. پس اشتباه نکرد که اعتراض وانتقاد کرد و حرف بسیاری را زد برادر من. باید ببینیم چرا کار به اینجا کشیده و آدمی آرام مثل وفا کاسه صبرش سرریز شده. با این حال منم مثل خیلی های دیگه خوشحال میشوم که دوباره همه چیز حالت عادی خودش را داشته باشه. خدا یار و همرات.