دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

ایا اکرم حبیب خانی زنده است. پاسخ دهید


۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

اسماعیل وفاجان، مجاهدین روی لج افتادن و از دست دادن شما و آقایان قصیم و روحانی که رفتن آنها را هنوز رسمن اعلام نکرده اند برای آنها گران تموم شده است. پس منتظر پاسخ مستقیم از سوی این سازمان نباش. ممکن است بطور غیر مستقیم از طریق شخص یا اشخاص دیگر و... خبر زنده بودن و یا نبودن او را بشنوی!!! برایت بهترینها را آرزو دارم. آرش

ناشناس گفت...

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

سلامت را نمي‌خواهند پاسخ گفت، سرها در گريبان است
کسي سر برنيارد کرد پاسخ گفتن و ديدار ياران را
نگه جز پيش پا را ديد، نتواند،
که ره تاريک و لغزان است
وگر دست محبت سوي کس يازي
به اکراه آورد دست از بغل بيرون
که سرما سخت سوزان است
نفس کز گرمگاه سينه مي‌آيد برون ابري شود تاريک
چو ديوار ايستد در پيش چشمانت
نفس کاينست، پس ديگر چه داري چشم
ز چشم دوستان دور يا نزديک؟

ناشناس گفت...

يک راه هست که امکان دارد بتوانيد سازما ن را مجبور به پاسخ دادن
بکنيد و ان هم کمک گرفتن
از نمايندگا ن پا رلما ن حا می سازما ن در ارو پا که به
سا زما ن و UNHCR در عراق نامه بنويسن درخواست
جواب بکنن. در اين رابطه ما هم ميتونيم کمک کنيم ، يعنی نامه را امضاء کنيم
يا مستقيماً نامه بنويسيم. البته اگر صلاح ميدونيد . حميد ع

ناشناس گفت...

سلام به همه دوستان وازجمله آقاي يغمايي
يك سوال دارم آيا مي شود به جاي روزشمار مربوط به اطلاع از خانم سابقتان - كمي هم به فكر روزشمارانتخابات سراپا دروغ و كلك اين آخوندها باشيد وروي سايتتان يك پنجره باز كنيد كه مثلا 4روز مانده به اينكه يك جنايكار از 8 جنايتكارتحميلي به اصطلاح كانديد ! براي 4سال آينده روي گرده اين مردم مظلوم سوار شوند ؟ يااينكه اصلا شما ودوستانتان كاري به اين آخوندها نداريد ؟

ناشناس گفت...

آنچه شما «روزشمار مربوط به اطلاع از خانم سابق» می‌نامید و مسخره می‌کنید، موضوع مهم «پاسخگویی» را برجسته می‌کند. چیزی که در قاموس مجاهدین به دلیل مریدانی چون شما، معنا و مفهوم ندارد. مجاهد دلاور اکرم حبیب خانی، اکنون همسر اسماعیل نیست، اما مادر فرزند او هست و حق دارد پدری به رنج و دلواپسی فرزندش بها داده، پرس و جو کند.
در مورد انتخابات رژیم هم به مسئولین سایت همبستگی و آفتابکاران بگوئید به جای درج بیانیه که اسماعیل یا ایرج مصداقی مزدور است، چرایی «نصایح و انذار» مسعود رجوی را به خامنه ای و رفسنجانی توضیح دهند.
زنده باد آزادي.نابود باد رژيم ولايت مطلقه فقيه. برقرار باد جمهوري ايراني
( بر پايه دموكراسي پارلماني , لائيسيته و حقوق بشر)

esmail گفت...

نازنین
بودن من و ما در طی سی ودو سال در خارج مرزهای ایران یعنی این رزیم گند برای ما نفی شده است. مردم ایران در داخل بهتر از ما خارج کشوری ها میدانند چه بکنند وکیل و سرپرست نمی خواهند.در ضمن شما فکر میکنید پنجره باز کردن من چقدر روی انتخاباتی که مهندسی شده است تاثیر دارد. کسانی که مرا میشناسند بعد از سی سال نوشتن علیه این رزیم میدانند که من چه میگویم برای انها که نمیشناسند حرف من چه تاثیری دارد.در عین حال چشم اگر کار مفیدی بود انجام میدهم

ناشناس گفت...

جناب یغمایی شما هیچ رابطه ای نه سببی نه نسبی با مجاهد خلق اکرم حبیب خانی ندارید . درخود فرانسه هم مردی بعد از بیست و چند سال برود بگوید چرا زنی که من بیست و چند سال است از او جدا شده ام به من نمیگوید مرده است یا زنده است به شما خواهند خندید . دست از این شامورتی بازیها بردارید . و بیش از این خودتان را مضحکه خاص و عام نکنید . اگر خیلی ناراحت اید بروید شما هم یک بلندگو بردارید و جلوی در لیبرتی داد و بیداد کنید که چرا اکرم حبیب خانی نمیخواهد بیاید پاریس !! حقیقتا که خیلی پیر شده اید .

ناشناس گفت...

زیر سئوال بردن رهبری همیشه طلبکار و غیر پاسخگوی مجاهدین که به خامنه ای و رفسنجانی پیام می‌دهد و به همرزمان دیروزش مارک مزدوری و رژیمی می‌زند، شجاعت است و عملی حق و ستودنی.
شامورتی بازی خودرا به کرگوشی زدن و این قضاوت کثیف است که مردی دنبال زن خودش می‌گردد!!
اسماعیل وفا یغمایی اکنون بیش از پیش مورد احترام است و خودتان هم خوب این را می‌دانید.

ناشناس گفت...

آرش
جناب ناشناس دود از کنده بلند میشه. وفایغمایی از رهبر مجاهدین که ییرتر نیست! در ضمن پاسخ امیر یغمایی فرزند شاعر چرا گم وگور شده. چرا از زیر بار پاسخگویی بایستی شانه خالی کرد و خود را به کوچه علی چپ زد؟
گیرید که شاعر بالندگو گرفته و به عالم و آدم میگوید مجاهدین اکرم را سر به نیست کرده خوب پاسخ او را بدهید! که بیشتر از این جویا حال مادر فرزندش که زنی مظوم بود نباشد.

ناشناس گفت...

شخصی که نوشتی فرا نسوی ها بهت می خندن
اگر بپرسی همسر بيستو چند سا له قبل من زنده هست يا مرده؟
اگر ذره ای به شرف مريم و مسعود باور داری برو نامه ی آقای
يغما ی را برای همون فرا نسوی ها بخون ببين آيا اول با تعجب
چشاشون چها رتا نميشه و بعد هم به حال اين خانواده گريه ميکنن
يا نه؟ و اونوقت ببين اگر بهشن بگی مر يم خا نم الان در فرا نسه
هست نميان تف تو صورتش بندازن؟
يغما يی شانس اورده که اين خانواده 3 نفر ه گر چه متلا شی شد
ولی هنوز (اميدوا رم!!) زنده هست. خوانوا ده اي بود که پدرو مادر در
فروغ شهيد شدن، بچه شير خور داشتن که خا له اش در اشرف بود خا له
خودش يک بچه داشت هر چه اصرار کرد بچه را به من بدين ندادن و به
يک زن ديگر در پايگاهی ديگردر عراق دادن،
وقتی هم بچها را از عراق بيرون فرستا دن اون بچه را
به امريکا فرستا دن و به خا له هم نگفتن، خا له سالها بعد
با شو هرش از سازما ن جدا ميشن و دنبال بچه ميگردن سازما ن
سالها جواب نميده تا اينکه بالاخره پيدا ش ميکنن
بچه در خانواده نامناسب بزرگ ميشه فرار ميکنه و در نها يت از بی کسی
خودکشی ميکنه. اينو ميشه ثابت کرد، اينو ديگه خمينی
نکشت اشتباه (خيانت؟)سازما ن کشت.
از اين مثالها زياد هست روزی کسی بايد جواب گو باشد. حميد ع


ناشناس گفت...

واقعا بعضی از طرفداران اینها حال ادم را به هم میزنند.اصلن خود این اقا یا خانم کی هست که دخالت میکند.واقعا خاک بر سر ان مهر تابانتان با این طرفداران احمقش.طیبه مولائی.دانمارک

ناشناس گفت...

خاک بر سر خودت الاغ بیشعور خب درست میگه که یک نفر چرا باید دنبال زن سابق خودش راه بیفته.آدم اگر اهل مبارزه واقعی باشه و مثل اسماعیل وفا یغمائی زه نزده باشه نگاه به امثال اعضای شورا مثل آقای عزیز پاکنژاداد وآريالای هزار خانی و هنرمند بزرگ و با ارزش مقاومت دکتر حمید رضا طاهر زاده و خیلی از اعضای غیر مجاهد شورا میکند که بخاطر مبارزه علیه دجال سالهاست بدون تشکیل خانواده زندگی میکنند ولی این آقا با اینکه رفته و چندین زن گرفته بهانه پیدا کرده و زن طلاق داده شده اش را هم میخواهد برای همین است که باید افشایش کرد و تو این را نمی فهمی. کریم د.ن

ناشناس گفت...

زیر سئوال بردن رهبری همیشه طلبکار و غیر پاسخگوی مجاهدین که به خامنه ای و رفسنجانی پیام می‌دهد و به همرزمان دیروزش مارک مزدوری و رژیمی می‌زند، شجاعت است و عملی حق و ستودنی.
خود را به کرگوشی زدن و این قضاوت کثیف که مردی دنبال زن خودش می‌گردد! راه به جایی نمی‌برَد.

ناشناس گفت...

احسنت بر شما

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

بابا فوش ندین با ادب باشین درست حرف بزنین چرا همدگه رو باید الاغ بگوئیم درست نیست بخدا
پولاد افروغ

esmail گفت...

لطفا وارد مسائل خصوی و خانودگی اشخاص نشوید تا مجبور به حذف نشوم ممنون

ناشناس گفت...

جناب یغمایی، از رجوی و انصارش پاسخی دریافت نخواهید کرد. جماعت گوش بفرمان رجوی به شدت به تکاپو افتاده‌اند که سرپوشی بر خبط خود در مورد خانم حبیب‌خانی بگذارند. آمار افراد در لیبرتی از طریق نمایندگی سازمان ملل در عراق قابل دسترس است. فرزند شما از طریق نهادهای قانونی وارد شود و آنها را مجبور به پاسخگویی کند. ادامه این ماجرا موجب ناراحتی بیشتر شما و فرزندتان و خوشنودی رژیم جنایتکار خامنه‌ای خواهد بود.
محدث

ناشناس گفت...

امیدوارم در پناه خدا از هر خطری محفوظ باشد و بتواند از این گروه عجیب بیرون بیاید. گیتی جواد پور آمریکا

ناشناس گفت...

نمی دانم چقدر می تواند برای شما اهمیت داشته باشد اما دو شب پیش شب معراج پیامبر اکرم بود و من برای شما و رسیدن خبری از اکرم صمیمانه دعا کردم و تمام آن شب او را در خواب دیدم. زنده و در لیبرتی بود و یک مسؤل بود که کارش را می کرد و چیزی بیش از این نمی دانست که بی اعتنایی در زدن تلفن کرده است و بسیار هم متین و موقر بود.

ناشناس گفت...

اسماعيل خان برو زندگي ات !!! را درلندن بكن. مانه بخيل توهستيم ونه حسود زندگي تو و لينداجانت !
به رزمندگان ومبارزان راه آزادي چكارداري ؟ بيخودي پايت را دركفش كساني كه اراده كرده اند آخوندها را باهمه وحشي گري هايشان به زير بكشند ، نكن ، خواب بودي . بيدار شدي صبح بخير !تازه يادت افتاده كه اكرم حبيب خاني دراشرف وليبرتي است وآنجا هم جاي خطرناكي است !!!؟؟ درست مثل حرف جنتي درنماز جمعه راجع به رفسنجانيه كه بعد از 35سال نشست وبرخاست بارفسنجاني وشناخت از اووخانواده اش گفت بعضي ها بنز دارند وبا بنز رفت وآمد مي كنند !!

ناشناس گفت...

اكرم حبيب خاني به اندازه نيم قرن عمر دارد ششصد بارهم توسط كميسياريا وسازمان ملل واكيپ هاي امريكايي سوال وجواب شده، مثل بقيه نفرات آنجا . اگه اهل آمدن به ديار فرنگ بود مطمئن باش كه تا به حال آمده بود ، بنابراين خودت راخسته نكن وتلاش نكن كه يك رزمنده ازجبهه جنگ عليه ديكتاتوري خون آشام خامنه اي كم كني ، برو اگربه خدااعتقاد داري ،روزي ات را جاي ديگري بدهد .اگرهم نداري سايتت را بچرخان وتلاش كن شعرومطب جديدي بگويي وسرت راگرم كني