دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ دی ۳۰, دوشنبه

شنبه سی دیماه 1357 روز شمار دولت شاهپور بختیار. آزادی زندانیان سیاسی

موسی خیابانی

صد و شصت و دوزندانی سیاسی امروز از زندان های مختلف کشور آزاد شدند. اکثر این زندانیان محکومین به حبس ابد بودند و به جرم عمليات مسلحانه زندانى شده بودند.مسعود رجوی از رهبران سازمان مجاهدین خلق که در سال ١٣٥٠ به اعدام و سپس به حبس ابد محکوم شده بود، پس از خارج شدن از زندان برای مردم سخنرانی کرد و آمادگی آزاد شدگان را برای ادامه مبارزه اعلام داشت.مسعود رجوی و موسی خیابانی، از مجاهدین آزاد شده بلافاصله پس از آزادی از زندان در نامه ای با عنوان » محضر مبارک مجاهد اعظم حضرت آیت الله العظمی خمینی» اعلام کردند » ما آزادی خودمان را مدیون مجاهدت و جانفشانی های خلق رزمنده و ستم کشیده ایران در پرتو الهامات آن زعیم استوار و سازش ناپذیر هستیم.» رجوی و خیابانی در اولین روز آزادی از زندان در پیامی برای یاسر عرفات تاکید کردند » در میهن خونبارمان جنبشی بزرگ به راه افتاده و قائد پر افتخار آن امام مجاهد اعظم خمینی بارها بر قطع هرگونه رابطه با اسرائیل پای فشرده است.».....شنبه سی دیماه 1357 روز شمار دولت شاهپور بختیار. آزادی زندانیان سیاسی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

صفار
اقای اسماعیل گرامی و باید اضافه کرد از وقایع پس از پیروزی انقلاب را که اینچنین بود.
مسعود رجوی در دانشگاه تهران در سخنرانی خود از خمینی خواستار انحلال ارتش شاه شد و همچنین مجازات ارتشیان شاه.
همینطور پس از اشغال سفارت امریکا در تهران سازمان مجاهدین خلق از رهبر کبیر انقلاب امام خمینی خواستار تشکیل ارتش بیست 20 میلیونی شد که ضرورت مبارزه با امپریالیزم جهانخوار امریکا است .
همزمان سرود سر کوچه کمینه و ترانه سرود نبرد با امریکا توسط سازمان مجاهدین در سطح وسیعی توزیع شد .
از انجا که خمینی خود یک شیطان مجسم و اخوند شیاد و شارلاطانی بود سهم مجاهدین را از قدرت بسیار ناچیز دانست مجاهدین سهم بیشتری از قدرت میخواستند و به کم راضی نبودند کم کم اختلافات بین سازمان مجاهدین و خمینی و حاکمیت افزایش یافت .
از انجا که اخوند ها و ملاها به ارزوی دیرینه خود در کسب حاکمیت رسیده بودند حاظر نبودند که هیچ کسی را شریک در حاکمیت کنند و از طرفی تلاش های سازمان مجاهدین برای بدست اوردن قدرت داشت از بین میرفت .
اخوند شیاد خمینی میدانست باید مجاهدین را بدام بیاندازد و مانند شکارچی ماهر هر روز توطئه ای را برای بدام انداختن مجاهدین بکار میبست .اما توطئه چه بود؟
نقشه خمینی این بود که مجاهدین را بدام مبارزه مسلحانه بکشاند و پس از این اقدام از شر سازمان مجاهدین خلق خلاص شود .
و بدین ترتیب بود که سازمان مجاهدین خلق که مسعود رجوی انرا نمایندگی میکرد با تحلیلی کودکانه و ابلهانه بدام خمینی افتاد و جنگ مسلحانه را اغاز کرد .
و خونریزی اغاز شد .این نقشه که از پیش طراحی شده بود تمام جامعه نو پای ایران را در بر گرفت و دیکاتوری نظامی همراه با خونریزی وسیع اغاز شد زندانها پر شد از جوانان همچنین جوخه های اعدام بر پا شد و طرفین دست به قتل همدیگر زدند .
این همان خواسته خمینی شارلاطان بود که موفق شد در دعوای قدرت بین سازمان مجاهدین و خمینی این خمینی بود که به خواسته های خودش رسید و چنان قفلی به جامعه ایران زد که تا به همین امروز ادامه دارد .............

داود گفت...

آری، زمانی امام خمینی و زعیم عالیقدر و رهبر سازش ناپذیر میگفتند و بعد از ۲ سال شد دجال؟؟!! زمانی امپریالیسم آمریکا را خصم اصلی‌ زحمتکشان میدانستند و الان چند سال است که با بدترین جناح امپریالیستها نشست و برخاست دارند و به حمایت آنها از خودشان افتخار میکنند!!!! زمانی خواهان قطع رابطه با اسرائیل بودند و حالا سالهاست که با حامیان اسرائیل بد جوری همدم و رفیق شده اند!! حیف آنهمه جوانی که با شعارهای مسخره اینان فریب خوردند و جانشان را به سادگی‌ از دست دادند و کشور ایران را به روز سیاه نشاندند که این آقایان و خانمها با دروغ و شارلاتان بازی بخواهند به قدرت برسند

ناشناس گفت...

درود! عجب اعجوبه ای هستی و روی چه نکات وموضوع گیری های جالبی انگشت گذاشته ای!
مینو