دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ دی ۱۱, چهارشنبه

از رشخات قلم این آقایان .ترانه کلکسیون با صدای روزبه. حتما بشنوید و شناخت خود از آلترناتیو! را افزایش دهید


۳۷ نظر:

چابکسری گفت...

این نمونه بسیار عالی فرهنگ رهبرهای اینهاست

ج. عبدی.لیل گفت...

از خمره همان برون تراود که در اوست واقعا شرم آور است

ناشناس گفت...

باور نکردنیە . این ویدئو فرهنگ تمام عیار لمپنی سامان رو نشون می دە . واقعا باور نکردنیە ، اینها خودشون هم نمی دونن چطور دارن خودشون رو رسوا می کنن

لقمان

ناشناس گفت...

آقای یغمایی واقعا متاسف شدم از اینکه مجاهدین به چنین سطح نازل و لمپنی سقوط کردند. حیف از آن بچه هایی که در دهه 60 مظلومانه جان باختند.
فرزانه

داود گفت...

اینها هستند نمونه‌های گوهران بی‌ بدیل اشرف؟؟!! فرقه رجوی به چه منجلابی تبدیل شده؟ اینها میخواستند نوک پیکان تکامل جامعه بشری شوند؟ با این ادبیات چاله میدانی؟ رجوی تا به کجا سقوط کرده که طرفدارانش یک مشت لمپن بیشتر نیستند. این مثلا آلترناتیو مترقی و دمکراتیک رژیم ملایان است که از انتقاد چند نفر آنقدر وحشت کرده است؟؟ چقدر سخیف و بی‌ مقدار هستند این جماعت!!

قدرت گفت...

این شعر یا ترانه ببخشید این فحش سرا ذره ای از شرافت و پرنسیپ آقایان نام برده در آن را کم نمیکند بلکه فقط ماهیت لمپنیزم رهبران "نوک پیکان تکامل" را نشان میدهد. و از قضا نشان میدهد که چقدر سوختند...

شهیاد گفت...

بیچاره روزبه را به کجا کشاندند!!!
پسری با این همه استعداد به جای خواندن ترانه و آواز مدتهاست که فقط از او فحش سرا میخواهند!!!

مختار شاکری گفت...

خیلی خوب شد که این شعر را ساختند و کاش همه منتقدین را مورد هدف قرار میدادند چون نه تنها از منتقدین چیزی کم نمیکند که برعکس ماهیت رهبران مجاهدین را برملا میکند.
آقای یغمایی و قصیم و مصداقی و .....
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم و درود بر شما که هم شریفید و هم جسور و وای بر رهبران مجاهدین از روز پاسخگویی!!!

از بر و بچه های تهران گفت...

مسعود رجوی: آی مردم ایران اونهایی که صدای من به گوشتون میرسه از سوراخ موش در اسرائیل شما را خطاب مخطاب قرار میدم: آیا من را با این فرهنگ لمپنیزم و گندگاو چاله دهان یاری میکنید؟
مردم ایران: خیر خدا را شکر که تو به قدرت نرسیدی و در سوراخ موش هستی وگرنه عکس ما را هم الان به سینه دیوار چسبانده بودی....

سیروس گفت...

من یک ایرانی هوادار مجاهدین بودم ولی به جرات باید بگم با شنیدن این فحش ترانه به صفوف شما و منتقدین پیوستم و از مجاهدین میخواهم عکس مرا هم به عکسهای تابلویشان اضافه کنند.
سیروس حق وردی هستم
باتشکر

محمد گفت...

با سلام
اگر نوک پیکان تکامل و کهکشانی ها اینهایند که بهتر است همان عقب مانده و ته پیکان تکامل بمانیم. روی میمیک صورت روزبه دقت کنید. این انقلاب کرده ها همانهایی خواهند بود که به فرض محال در فردای به قدرت رسیدن، شکنجه گران بی رحم سیستم جدید خواهند شد و حساب شوهر عمه ها و شوهر خاله ها را خواهند رسید. بیچاره ها فکر می کنند همه مانند سخرانان بازنشسته خارجی دعوت شده به مراسم آنهایند که بابت هر کلمه پول بگیرند و هورا بکشند اما در خلوت به ریش شما و دار و دسته شما بخندند. ضمنا عزیزان، 100 دلار 30 سال پیش پول زیادی بود. و شاید الان هم در تشکیلات شما (برای بدنه البته) پول زیادی به نظر برسد. در کلیپ های بعدی کمی به روزتر باشید. روزبه جان آدم خدای نکرده خیال می کند از شرایط دنیای امروز بی خبری عزیز.

پروانه گفت...

آقای یغمائی این آهنگ و ترانه را اگر ضرب در صد بکنی باز هم به گرد پای اشعار مستهن و مقاله های از اول تا آخر فحشی که خودت علیه این و آن گفته ای نمی رسد. تازه مگر توی این ترانه چی گفته اند که به تو برخورده؟ یک مثلی داریم که میگوید ببری مال مسلمان و مالت را که میبرند داد و فریاد میزنی که مسلمانی نیست . بعدش هم این ترانه همه جا هست .فقط یک مشت علاف عقده ای سعی کردن اونو حذف کنن.

علی از برلین گفت...

از بچگی به موسیقی و شعر علاقه داشته ام و خواهم داشت چرا که شعر و موسیقی باعث نوازش روح من هستند و اگر روزانه صدای ترنم آهنگی را نشنوم زندگی خیلی خسته کننده و کسل و بی هدف برایم خواهد بودولی نمونه ذکر شده که از شعر موسیقی استفاده ابزاری برای کوبیدن مخالفان و منتقدان میکنند را راستش حیرت زده نشدم . جون ایدئولوژی مکتبی و طراز نوین آنها سرتا پایش همین شعر است . ایدئولوژی ای که شازده آنها در جند ماه پیش با اشاره به مسائل خصوصی و اخلاقی یک جدا شده کهن سال خود به وضوح آنرا به نمایش گذاشت و اتفاقا روز به روز که میگذرد خوشحال از این هستم که رنج و تلاش همه کسانی که در این ترانه سرود به آنها تهاجم و فحاشی شده است به ثمر نشسته است و از پیرامون خودم که انبوهی از هواداران حیرت زده هستند متوجه الماس درخشان منتقدین میشوم و فاعتبرو یا اولی البصار

ناشناس گفت...

دم روزبه قهرمان گرمو نفس اش پایدار. خوب به خال زد.

هاله گفت...

بابا عجب آلترناتیوی!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط میتونم بگم که
ادب از که آموختی؟ گفت از بی ادبان!!
همین و بس.

ناشناس گفت...

خاک تو سر باند مجاهدین خلق ایران, بجای سرنگونی رژیم منفور جمهوری اسلامی , تعفن و پوسیدگی باند مجاهدین خلق ایران داره بیشتر و بیشتر میشه.
میلیشیای سابق -دانمارک

ناشناس گفت...

واقعا اينها خيلى خيلى سوخته اند
مهناز

محمد گفت...

با سلام مجدد
این کلیپ را دوباره تماشا کردم. چقدر آموزنده بود. از همه عزیزان خواهشمندم تا مدتی فقط این کلیپ را به شکل های مختلف بازپخش کنند که تاثیرش از هر سخن و نوشته ای بالاتر است. از همه عوامل ساخت این کلیپ، از شیر همیشه پنهان و 5 دی اش، از مهر همیشه خندان، از برادر شریف، از روزبه عزیز، از آن جوان با حال کنار روزبه، از سامع جان با صفا، از طراح صحنه و خلاصه از انقلاب ایدئولوژیک که خروجی اش این تابلوی درخشان شده است صمیمانه تشکر می کنم. تشکر ویژه ای هم از علی ناظر می کنم که همچون همیشه درافشانی جدیدی کرده اند و برای بار هزارم فرموده اند این ادبیات برازنده یک نیروی سرنگونی طلب نیست. و البته برای ایشان هم آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. روزبه جان با شما بودند علی آقا یه خورده لیچارها تیزتر و برازنده تر. ترجیحا از زیر کمر هم (که در اشرف مجاز بود) استفاده شود تا تاثیرات درونی آن بیرونی شود. دنیایی از معانی در این چند دقیقه جمع شده بود. عاقلان را ( ونه مریدان مسخ شده) اشارتی کافی است.

ناشناس گفت...

با دیدن این آثار ماندگار "هنر انقلابی" خطاب به حضرات مسئولین تنها آلتر ناتیو دمکراتیک که به من 3500 یورو برای خرید دستگاه میکس و ضبط یا ماهایشان بدهکارند و البته هنوز هم آنرا را پرداخت نکرده اند و ظاهرا به روی مبارکشان هم نمی آوزند عرض می کنم:

آقا جان ما میمون! شما که اصلا سمبل اخلاق انقلابی هستید بیایید اول لوطی گری کنید و 3500 یورو بدهکاریتان را به من بپردازید تا بتوانید با وجدان آسوده تر در نوک پیکان تکامل بنشینید و با همین شیوه های ماندگار و "هنر انقلابی" به مبارزه برای آزادی و عدل علی و سوسیال دمکراسی و جامعه بی طبقه و غیره ادامه بدهید.

مازیار ایزدپناه

اکبراز برلین گفت...

در عکس های پشت سر روزبه که دقت کردم دیدم عکس اقای افشار نیست و برای خودم سوال شد که چراکسی که بیشتر از همه سر افشاگریهایش شازده و باندش سوختند عکس او را نزده اند .نکته بعدی سر ترجیح بند شعر است که همزمان طاهر اقبال پسر محمد اقبال که معرف حضور همه است خودش با حرکاتش به آن محتوا میبخش و یاد از کوزه همان برون طراود که در اوست افتادم . به روزه هم باید گفت که این فیلم در آرشیو تاریخ ثبت خواهد شد و آنوقت نشان خواهد داد که چه کسی خالو قربان دوران میرزا است . تازه میرزاهی که هیچ وقت مثل شازده دهن باز نکرد که هر چه لوش و لجن است برسر یاران جدا شده اش بریزد و یا به منتقدین خود اینگونه پاسخ دهد.راست تا یادم نرفته مدتی است از آقایان اسماعیل هاشم زاده ثابت و محسن نامور و آقایان و یا خواهرانی که پشت اسامی مستعار قایم میشوند خبری نیست . فکر کنم سر داستان مسعود دلیلی خفه خون گرفته اند. آخر حق دارند بیچاره نمی دانند در مرحله بعد چه مجاهد با سابقه درخشان دیگری خنجر در پشت آنها فرو خواهد کرد. و این از نتایج سحر است . شب دراز است و قلندربیدار

ایوب گفت...

ایوب: عجب حکایتی است واقعأ. هر که نداند فکر می کند که شما ها همه بچه مثبت، آخر تربیت با مشتی داش مشتی و لات طرف هستید. همه شاهدیم که در چند ماه اخیر هر چه از دهانتان در آمد نثار آنها کردید که گاوان پیشانی سفید در مقابل شما لنگ می انداختند.من به عنوان یک آدم کاملا بی طرف به همه شما و اخلاق شما نمره صفر می دهم. همین الان کافیست که به مقالات همین صفحه و کامنت ها نگاه کنید. رو که نیست!

ناشناس گفت...

ای رهبر فرزانه جایت کنار دجالان تاریخ در حال باز شدن است نمونه جدید از سالوس ،ریا ،این همان تراوشات کوزه انقلاب مریم رهایی؟؟؟؟ است ،اکنون همه متوجه میشوند که در درون شما چه میکنیدو چه هستید .کوس رسوایی خودتان را خودتان میزنید،رهبر فرزانه یادت است ویژگیهای انسان مومن و مجاهد را تو همه را به کثافت کشیدی .سلام و درود به فضای باز ، به منتقد،سکولار، و نابود باد جهل،ریا،سالوس،و هر چه مانع نفس کشیدن آزادی است .درود بر تمام شما که طرف را به این نقطه رساندید تا سیه روی شود هر که در او غشششش باشد .

حميد ع گفت...

نمره هفت ستاره !!! در دروغ، تهمت، و نفرت پراکنی نسبت به کسانی که عمری را فدا کردن در راه کمک به اين سازمان،
و همين الان هم انتقادشان، غير از روشن شدن حقايق، برای کمک به اين افراد هست !! تا حداقل جانشان را از جهنم عراق نجات بدن
جای تاسف و حيرت از کار کرد ايديولوژی رجوی!!!!!

در يک طرف سازمانی هست با تمام امکانات تشکيلاتی و مالی با صدها سايت و تلويزيون،
که از قضا از جمله با دست رنج و نيروی ما به دست اومده!!، که حالا غول تبليغاتی خود را برای تهمت مزدوری
و دروغ سازی ديوانه وار شبانه روزی و سناريو سازی و مقاله نويسی بر ضد چند نفر که هر کدام پيشتر از 30 سال
در راه اين سازمان و رهبری آن از همه چی خود گذشتن و فدا کردن به کار انداخته و ترمز بريده!!
و در طرف ديگر چند نفر پناهنده در چند کشور مختلف بدون امکانات و نه پيشتر از يک صفهه فيسبوک يا اينترنت
هستن.
اين چند نفر چند انتقاد و سؤال کردن، من در نوشته اينها هنوز حتی يک مورد فحش يا بی ادبی نديدم
اگر ديدی نشان دهيد؟؟ اگر چند نفر ديگر در کنار اينها کامنت توهين اميز داشتن به اين چند نفر ربطی ندارد!. ولی شما به مقالات سازمانی
نگاه کنيد، از چند صفحه چند کلمه که فحش نيست ميبينيد؟؟ جدی ميگم بشماريد! من به سلامت روانی اينها شک دارم.! ولی
مشگل توهين نيست، سرکوب سيستاماتيک، تشکيلاتی، و سهمگين شبانه و روزی هست بر ضد چند
نفر جدا شده يا مستعفی که در اين فضا به دو هدف برسن، يک: فرار از جواب گويی به سؤالاتی که سالهاست نه تنها جدا شدگان
بلکه هوادارن کنونی هم دارن ولی جرأت سؤال ندارن، و دوماً بی ا عتبار کردن اين چند نفر تا انتقادات و سؤال ها را بی ا عتبار کنن
ولی سؤالات انجام شده، گزارش 92 روی ميز هست و نميشه زمان را به عقب برد! تنها راه تکرار اين سؤال ها و افشاگری پيشتر هست.
تنها کسانی از افشا گری وحشت دارن که از حقيقت وحشت دارن.
خرج اين همه نيرو و امکانات برای فحاشی سازمانی به اين معنی هست که او توان پاسخگوی ندارد
و در وحشت از رو شدن حقايق هست.

حميد ع

ناشناس گفت...

با ديدن اين ويدئو جندين بار كريستم به حال مجاهدان اسير در زندان رجوى كه اين فجايع را ميبينند وميخوانند ميشنوند و راه كريزى ندارند .
واز طرفى ديكر خدا را شكر كه شير هميشه بيمار وغايب اجازه بخش اين ويدئو را كه سند برائت منتقدين ومخالفينش وجدا شدكان را ميباشد صادر فرمودند . ما ملت ايران بايد روزى هزاران بار شاكر باشيم كه اين فرقه ورهبرانش را شناختيم . درود بر شما منتقدين و مخالفين وجدا شدكان اين فرقه

حميد ع گفت...

بيچاره ها با با لا گرفتن اعتراض ايرانيان از اين رفتار و ابراز تنفر از اين ويديو از ترس ويديو را از روی يو تيوب برداشتن
آنها که کپی کردن لطفاً برای درس عبرت در دسترس بگزارن تا ابد لکه ننگ بر پيشانی آنها شود.
نفرين بر شارلاتان دروغ گو
حميد ع

م-ت اخلاقی گفت...

با درود،
در یک کلام به این می گویند

""سقوط پرشتاب "".

انالله وانا الیه راجعون .

تا بعد.

رضا گفت...

بابا ایوب، بابا بی طرف. بابا معلم اخلاق، انقلاب کرده، متکامل، اصلا خودتو ناراحت نکن.

ناشناس گفت...

دوستان لطفا توجه کنید کە اینها هنوز به قدرت نرسیدەاند کە این طور حرمت انسانی را لگدمال می کنند . تقجە کنید کە معمولا اپوزیسیون ها تا وقتی کە به قدرت نرسیدەاند لبخند بە لب دارند و تحملشان بالاست و زمانی کە به قدرت رسیدند آن رویشان بالا می آید . حالا نگاه کنید کە اینها از همین الآن این کارها را می کنند . وای به زمانی کە زندان و دستبند و شکنجه گاه و حکم شرع هم با خود داشتە باشند

لقمان

ناشناس گفت...

لطفا ویدیو رو بذارین. من الآن هر چه می گردم او رو پیدا نمی کنم . اون رو ورداشتن .

لقمان

ثریا گفت...

آقای یغمایی این لینک باز میشود

http://www.youtube.com/watch?v=pXwi_4xrayk&feature=youtu.be

سیامک گفت...

اسماعیل جان به نظرم جا داره که بخاطر این کلیپ شما و قصیم و مصداقی شکایت بکنید!!!!!!

ابراهیم بصامی گفت...

ما رو هم که تا دیروز هوادار پر و پا قرص مجاهدین بودیم و در همه تظاهرات ها شرکت می کردیم رو به جمع منتقدین اضافه کنید. من و خانواده 5 نفری ام دیگه تموم! والا چی فکر میکردیم چی شد. چقدر جون و زندگی مون رو پیش اینا حروم کردیم. دیگه بسمونه آدم دلش میخواد بگه خر خودتونید میمون هم. ابراهیم بصامی

داود گفت...

ایّوب جان، آی‌ آخر معرفت و مرام و اخلاق، شما فحش و ناسزای چند نفر را میشنوی و محکوم میکنی‌ ولی‌ فحاشی و تهمت و توهین و لجن پراکنی یک تشکیلات را که ادعای دمکراسی و ساختن جامعه بی‌ طبقه توحیدی و نوک پیکان تکامل بشر دارد را نمی‌بینی!!! بابا تو چقدر بی‌ طرفی‌، اصلا از بس بی‌ طرفی‌ نمیدانم چی‌ بگم.‌ای خدای بی‌ طرفها....!!!

ناشناس گفت...

کسانیکه حتی مدت کوتاهی در مناسبات مجاهدین بوده‌اند می‌دانند که در تشکیلات مربوطه، تصمیمی گرفته نمی‌شود مگر آنکه از بالا (از طرف مسئول و مسئولین) اوکی شده باشد.
اینکه مثلاً مسعود یا مریم رجوی از اعتصاب غذاکنندگان بخواهند بس کنند (و آنها قبول نکردند) همه می‌دانیم به شوخی بیشتر شیبه است و این دروغها جز توهین به شعور مردم نیست.

در مورد ترانه «کلکسیونر»، اگرچه ظاهراً توسط روزبه و پسر محمد اقبال (طاهر) و...اجرا شده، اما پشت آن بالاترین مسئولین سازمان است.
در ظاهر امثال «حسین فرشید» که نام خودش را پویا گذاشته اینگونه اشعار نغز را می‌سرایند اما پشت صحنه این پرده‌دری ها رهبری سازمان قرار دارد.

هم دهن شدن با این موجودات «شریف»، فرهنگ متعفن و آلوده آنان را هم مثل یک بیماری منتقل می کند و درست نیست.
همه تلاشها برای نقد آن فرهنگ بی‌مایه فحش‌آلود بود و چنانچه به ما هم سرایت کند به هدفشان رسیده اند.
کسانی را می‌شناسیم که روز و روزگاری از پادوهای محسن رضایی و امثال او بودند و بفرموده هرزه نویسی می‌کردند اما چون جوهر پاکی داشتند از آنان کندند و حالا هم جزو مغضوبین هستند و برایشان پرونده سازی می‌شود. روزبه و روزبه ها هم روزی به این نتیجه خواهند رسید که چگونه از عواطفشان سوءاستفاده شد.
آقای حمید طاهرزاده (طاهر) می‌بایست از سر اعتراض تارش را می شکست. به جای لیچارگویی و بیمزگی و هم‌آوا شدن با مضمون ترانه کلکسونر، باید تارش را جلوی محسن رضایی و محمود احمدی و مهدی ابریشمچی زیر پا خرد می کرد.
سائل

ناشناس گفت...



آزادی بيان واندیشه وآزادی انتقاد ،رکن اساسی دموکراسی و رمز موفقیت است. بدون آزادی بيان و بدون آزادی قلم واندیشه وانتقاد ، دموکراسی معنا و مفهومی ندارد.

البته باید زمان، مکان و شرایط خاص را در نقد کردن مد نظر قرار داد. نقد باید با اصول و موازین نقد نویسی مطابق باشد و نه با خیالبافی و اتهام وگر نه جز سر در گمی و تلف کردن وقت خوانندگان ثمر دیگری ندارد و سزاوار زباله دانی‌ و به عبارتی عدمشان به ز وجود.
اما در رابطه با این ویدئو کلیپ، من به عنوان یک فرد هر نوع اتهام بی‌ اساس، هر نوع توهین و دشنام را محکوم می‌کنم فقط نمیدانم که چرا شما‌ها (منظور کسانی که در این ویدئو مورد برخورد هستند) از این مسئله شاکی‌ هستید. سری به نوشته‌های خود بزنید، کلمات قصار به کار گرفته شده در نوشته‌های خود را ببینید، اتهام‌های بی‌ پایه و اساس را در نوشتار‌های خود بررسی‌ کنید تا بدانید که چرا چنین ویدئو کلیپ‌هایی تولید میشود. بی‌ خود نیست که از قدیم می‌گفتند که جواب ‌های هوی است. شما‌ها (افراد مورد برخورد در این ویدئو و مدعی فرهنگ و تمدن) وقتی‌ که رهبر یک جنبش را با آن چنان کلمات مینوازید و مورد اتهام‌های بی‌ پایه قرار میدهید, باید انتظار این ویدئو کلیپ را هم داشته باشید.
در خاتمهٔ باید یادآوری کنم که بدون اسناد و شواهد معتبر و سیاه کردن چند صفحه در روی اینترنت و تولید گرد و خاک نمی‌توان نوشته خود را جای نقد جا زد و به خورد خواننده داد و خود را نقاد دانست. نقد درست مستلزم جمع آوری اسناد، تشخیص حقیقت از دروغ، واقعیت از خیالبافی، و مهم‌تر از همه باید بدون پیشداوری باشد و اگر خارج از این باشد باید به اینچینین "نقادانی" گفت: دوری شما از "نقادی" خدمتیست به بشریت.




جمال

ناشناس گفت...

رهبرعقیدتی مسعود رجوی با این‌ها چه‌کرده؟ این جماعت دچار دنیایی از تناقض، نفرت، کینه، حسادت و رفتار هیستریک هستند. و متأسفانه بسیار خطرناک.

delsooz

ناشناس گفت...

تنها آلترناتیو و موزیک رپ - بهروز ریحانی
http://pezhvakeiran.com/maghaleh
57978.html
جا دارد از «تنها آلترناتیو دمکراتیک» بخواهم به تعاریف ویک‌پدیا مراجعه کند و رابطه‌ی بین اختلاف طبقاتی و بحران‌های سیاسی و ... را با دروغ و تهمت‌های بی‌اساس نامزدکشی و نرینه شاعر و دکتر روان پریشان را توضیح دهد. به ویژه این جهت آگاهی هوادارانش و مردم ایران توضیح دهد که چگونه می‌شود بره لاجوردی ، سالیان دراز بعد از قتل‌عام ۶۷ به مقر مرکزی رهبری مجاهدین تردد داشت و یکی از اعضای اصلی هیئت‌های حقوق بشری در ملاقات‌ها و نشست‌های بین‌المللی بود؟

چه شد که شاعر مقاومت با سرودن «فرمان مسعود» و «قهرمانان در زنجیر» یک شبه رذل و نرینه گردید؟ و دکتر سخن‌دان و جلای وطن‌کرده‌ی مقاومت، روان پریشان گردید؟

برخلاف تعریف و نظر ویکی پدیا، «تنها آلترناتیو» از موزیک رپ نه برای بیان درد مردم، بلکه برای مقابله با انتقاد و منتقد استفاده می‌کند. این است انقلاب در موزیک رپ. آلترناتیوی که مدعی سقف بالا بلند ایدئولوژیک با محوریت، مهر، محبت و عاطفه و عشق بود با تولید و پخش و حذف ترانه‌ی رپ «کلکسیونر» نشان داد که آن ادعاها تا کجا از حقیقت دور است.

‌کینه‌ای که در سطر سطر این ترانه‌ی ماندگار است، خشم و غضبی که خواننده‌ی آن در حین اجرا به منتقدین مجاهدین از خود بروز می‌دهد بیننده را دچار ترس و وحشت نسبت به ماهیت این «تنها آلترناتیو دمکراتیک» می‌کند. ایکاش این کینه و نفرت را صد چندان نثار آخوندهای خونریز و میهن برباده می‌کردند.

ترانه‌سرای موزیک رپ «تنها آلترناتیو» با یک ترانه، فرهنگ شاه و شیخ را به هم گره زد و نخ تسبیحی شد تا شنوندگان، فرهنگ لمپنی شعبان بی‌مخ و رمضان یخی را همراه با لودگی‌های منصور ارضی، سعید حدادیان، محمود کریمی و ... مداحان بارگاه خامنه‌ای را یک جا از حلقوم «هنرمندان» لیبرتی بشنوند.

از این نظر الحق و انصاف یک شاهکار هنری را به دنیای موزیک رپ عرضه کرده‌‌اند. به «تنها آلترناتیو» پیشنهاد می‌شود برای این که نسل‌های آینده بطور کامل از هنرش بهره مند شوند، نام ترانه سرا و آهنگ‌ساز انقلابی ترانه‌ی «کلکسیونر» را اعلام بیرونی کنند. حیف نیست این شعر و ترانه سرشار از کینه و نفرت و خشم انقلابی را به صورت ناقص در معرض دید عموم قرار داده‌اید؟