دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ اسفند ۱۷, چهارشنبه

چند کتاب خواندنی و ممنوعه در ایران برای شناخت بیشتر موقعیت زنان و منظر اسلام

۴ نظر:

ناشناس گفت...

زنهای جهان فقط مسلمان نیستند. زنهای چینی بودائی هم هستند که دولت تعین میکند چند بار و چه زمانی باید بزایند. زنهای هندو که باید با شوهرشان اگر مرده باشد، بسوزند. زنهای غربی که از خشونت های جنسی و آزار دیدن در کودکی صدمه ها دیده اند. مراجعه بفرمائید به سخنان اخیر جین فوندا. انتخاب نوشته هائی به نام حمایت از زنان و در واقع به نام نفرت از اسلام، زن و اسللام را با هم یکی دیدن است. دامنه زنان از دامنه اسلام وسیع تر است

روز زن بطور زنانه ای یعنی فارغ از نفرت های مبتنی بر زور و قدرت بر شما مبارک

زهرا

esmail گفت...

سلام حرف شما درست است اما ما در اینجا زیر یوغ اسلام عزیزیم در هندوستان و سایر نقاط افراد متعهد باید علیه قوانین مضر دین مملکتشان فعال بشوند
با درود

ناشناس گفت...

ایران؛ فروش نوزادان دختر به کشورهای خارجی

فرزندان زنان خیابانی توسط باند قاچاق انسان از ایران به مقصد نامعلومی در خارج از کشور می روند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رکنا، فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، از شناسایی یک باند جدید خبر داد که نوزادان نارس متولد شده از مادران معتاد و خیابانی را به کشورهای دیگر ارسال می کنند.

وی گفت: اکثر این بچه ها به خارج از ایران برده می شوند و نمی دانیم که در آنجا به باند قاچاق اعضا تحویل داده می شوند یا به خانواده ها یا مراکز فساد که این موضوع ما را بسیار نگران کرده است.

دانشور در پایان گفت: این باند دخترها را با قیمتی بیشتر از پسرها خریداری و به مقصد نامعلومی می‌فرستد.

ناشناس گفت...

برادر مریم و کلفت دوم از همه بهتر است