دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ اردیبهشت ۶, شنبه

بر اساس خبر منتشر شده ساکنان لیبرتی در خطر قتل عام قرار دارند

۷ نظر:

سیما. فرانسه گفت...

البته اونها همیشه در معرض خطرند ولی از این خبر چطور میشه فهمید که برای اونها خطرناک است من که نفهمیدم

ناشناس گفت...

پیر دانا
قبلا خیلی دلم برای اینها می سوخت اگر چه اینها رو مثل اخوندها میدونستم و میدونم ولی الان دیگه دلم براشون نمی سوزه .می پرسید چرا دلت براشون نمی سوزه میگم خوب کسی که خودش انتخاب میکنه که گرفتار و اسیر یک مشت ادم روانی و اخوند زاده باشه خوب خودش انتخاب کرده انسانها ازادند که خودشان انتخاب کنند در سوریه گروههای القاعده به جان هم افتادند و همدیگر رو میکشند به من چه انقدر همدیگر رو بکشند که جهان از شر این جانوران راحت بشه .حکایت اینها و اخوندها هم همینه انقدر از همدیگر بکشن که جهان از شر ایدئولوژی های اخوندی و مجاهدین خلاص بشه .چه تروریست های جمهوری اسلامی و چه مجاهد .
ما هم با خیال راحت داریم فیلم هری پاتر را نگاه میکنیم
گور پدر همشون که ملت رو بدبخت کردند . چرا باید دلمان برای کسانی بسوزد که خودشان برای شهادت له له میزنند و به اجداد ایدئولوزیکشان میگویند بیا بیا ما را بکش .
باباجون چرا به زور میخواهید انتخاب افراد را زیر پا بگذارید خودشون میخوان مگه زوره بگذارید راحت شربت را نوش جان کنند زوری میگید شهید نشو .بابا رئیس اونها که فراری است یکی یک دونه کلید بهشت بهشون داده که مستقیم میرند بهشت چرا کلید بهشت رو میخواهید از دستشون در بیارید
خوش باشید
زنده باد شاه به همه اشتباهاتش
بزرگترین اشتباه شاه این بود که نسل ایدئولوزیک اخوندهای حرامزاده و شاگردان کراوتی اش رو از روی زمین برنداشت

ناشناس گفت...

کارهای این سکت بما ربطی ندارد در طول دهسال گذشته چه فایده ای کرد هر چه گفتیم اینها همین هستند تا آخرش هم همین اند بنابراین خودشان میدانند
فرزاد پ

بهناز گفت...

ده دوازده سال است که این مسئله اشرف و لیبرتی همه را ذله کرده است قضیه برای همه روشن شده رهبرا در رفتن و نمیخان اینا بیان در هر حال مردن اینا یا تکی تکی یا دسته جمعی مسئله را حل میکند ملاها هم که بخون تشنه شدن جنگ اینها یک جنگ خصوصی است و هیچ عکس العملی جز یک های و هو در سایتهای خودشان ندارد واقعا چکار میشود کرد دردناک هست ولی چکار میشود کرد عوض اینها راه حل کجا هست که این درهای بسته باز بشه

مادر.ف.ع گفت...

خدا خودش رحم کند لعنت و ننگ بر کسانی که اینها را در چنگ اخوندهای جنایتکار ول کردند و خودشان فرار کردند و خجالت هم نکشیدند

داود گفت...

در ۳۳ سال گذشته مجاهدین و رهبرانشان به حرف هیچ بنی بشری گوش نداده و خودشان را در تمام زمینه‌ها محق دانسته و دیگران را هیچگاه به حساب نیاورده و در بعضی‌ از جاها هم دیگران را گمراه و فریب خورده و مزدور لقب داده آند! در نتیجه این راهی‌ است که خودشان انتخاب نموده آند و بر این راه هم اصرار دارند، حال ما و امثال ما چکاری میتوانیم برای اینان انجام دهیم؟ میدانم بعضی‌‌ها میگویند که این کاری انسانی است و نباید به دنبال تایید از طرف آنان باشیم و فقط باید کار انسانی انجام دهیم ولی‌ مشکل آنجاست که هر زمان از آنان حمایت انسانی کرده ایم آنها این حمایت انسانی را بر حساب تایید خط مشی سازمانی و رهبری آن قلمداد نموده و برای آن تبلیغات فراوانی کرده آند!!! در نتیجه من به عنوان یک فرد دیگر نمیتوانم بازیچه تبلیغات آنان قرار گیرم و توصیه‌ام به دیگران هم اینست که بازیچه دست رهبران این سازمان نشوند. رهبران این سازمان اگر میخواستند که این افراد را از عراق نجات دهند در این ۱۰-۱۲ سال اخیر میتوانستند این مشکل را حل نمایند و تا الان هم بدون تلفات به این گستردگی اکثر این افراد در جایی سکنی داده شده بودند. ولی‌ واقعیت اینست که رهبران این سازمان فقط و فقط در پی‌ طولانی کردن لیست شهدایشان هستند که از خون این افراد باز هم سؤ استفاده نمایند همانطور که در ۳۳ سال گذشته بر همین روش اصرار ورزیده آند. البته رهبران باید بدانند که دیگر اندوران گذشت و کسی‌ برای این قربانیان پشیزی هم ارزش قائل نیست و رهبران فقط با این روش به لیست سیاه کاری‌های خودشان بیشتر اضافه خواهند کرد

ناشناس گفت...


هاله
طبق اسناد رسمی سازمان خلق و سخنان رسمی برادر سامع که گفتند ما در نشست های درون شورا به این ایقان رسیده بودیم که بیش از 90 درصد افراد سازمان مجاهدین و ارتش ازادیبخش کشته خواهند شد .این جملات نقل به مضمون است .
پس از سقوط صدام حسین رهبر عقیدتی با اشراف کامل و دقیق از شرایط ان زمان اصل را بر ماندن در عراق گرفت چرا که شامه او حس کرده بود که با رفتن صدام حسین چقدر خوب است که حالا امریکا امده و ما میتوانیم به او اویزان شویم و قدرت را در ایران بدست بگیریم .
رهبر عقیدتی در پیامی خصوصی به نفرات ارتش و سازمان گفت که صاحبخانه جدید را دریابید که ما حاضریم همه گونه همکاری با انها انجام دهیم .این جملات نقل به مضمون پیام رهبر عقیدتی است.
نتیجه افراد گرفتار شده در لیبرتی مهره شطرنج رهبر عقیدتی هستند و نه بیش از ان .مهره هائی که همه شان سرباز هستند و باید فدائی شوند .
نکته دیگر مشکل مردم ایران نه لیبرتی بوده نه هست و نه خواهد بود .مردم ایران از این سکت به همان اندازه متنفر هستند که از اخوندها هستند .
رهبران ابرو باختگانی هستند که امروز با پولهای نفت ارباب سابق برای خود اب رو میخرند اما نمی دانند اب رو خریدنی نیست ابرو کسب کردنیست که انها انچه را هم که از خون فرزندان ایرانزمین کسب کرده بودند از دست داده اند .
باشد تا در فردای ایرانزمین همه کسانی که چند نسل را به فنا دادند حساب پس بدهند .
نه دیر است و نه دور و یقینا فرا خواهد رسید