دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ بهمن ۲۸, سه‌شنبه

تجربه. اسماعیل وفایغمائی

برای آیندگان و تجربه حکومت و ولایت مذهب ،ولایت هر نوع مذهب،برای نسلی نیرومند وپر شور و نوین و نو بخصوص در داخل ایران سربلند،که تجربه تلخ ما را تکرار نخواهد کرد وپیروز خواهد شد و ارتجاع و استبداد و کهنگی و عقب ماندگی و منادیان فریبکار و فاسد آن را به زیر خواهد کشید.
ز دیرستان به دورستان رسیدیم
ز تلخستان به شورستان رسیدیم
پس از صدها غبارستان پر یخ
به دوزخ از حرورستان رسیدیم
ز راهی کژ مژ و لبریز کژدم
به مارستان ز مورستان رسیدیم
گذشتیم از کرستان، چشم بسته

 تجربه. اسماعیل وفا

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

کشیده بر دل و جان نوره، گفتند
بشارت! نک ! به نورستان رسیدیم

به اندازه یک کتاب درباره اسلام سیاسی از هر نوع اش در این یک بیت گفته شده است .
عالی واقعا عالی ست.
فرهاد

ناشناس گفت...

بسيار بسيار عالى
مهناز ب حسينى

esmail گفت...

جناب ناصر خان فرزامی
با سلام و تحیت فراوان و سپاس از نوشته بسیارارزشمند سرکار
افراد به طرق گوناگون زندگی میکنند و روزگار میکذرانند. از پیامبر عظیم الشان اسلام روایت شده کار عار نیست وتاکید کرده اند در این نوع کارها بکوشید.اکثر بزرگان مذهب نیز بر این تاکید دارند و نیز در سالهائی که من در کسوت مجاهد بودم رهبرانسابق من و بسیاری دیگر بر پایمردی در این موارد و نترسیدن از طعن و لعن و تمسخر دیگران تاکید موکد ذاشتند و از رنجهای خود در این مورد مثال میزدند که جدا مرا حیرت زده میکرد. شما اگر با این اطلاعات وسیع در این مورد مقاله ای بنویسید باعث خوشحالی است
با سپاس
اسماعیل وفا یغمائی

ناشناس گفت...

اسماعیل جان این عکس خودت که کنار این مطلب گذاشتی واقعا خیلی زشت هست. اگر عکسی از قدیمها و دوران جوانیت بگذاری بهتر هست. تو هیچ وقت خوش تیپ و خوش قیافه نبودی اما هرچی پیرتر میشی زشت تر و بدهیبت تر میشی

ثریا

esmail گفت...

ثریای گرامی
خداوند متعال یا طبیعت انواع و اقسام موجودات را خلق فرموده زشتهائی امثال من و گوز پشت نتردام و زیبایانی امثال شما و سوفیا لورن.در هر حال من شاکرم. همین است که هست اما اگر به خواستگاری سرکار آمدم شما رد کنید
با تشکر

esmail گفت...

ناصر خان نگران نباش برادر من . جواب من همین است که نوشتم خدا یارت باد

داوود نروژ گفت...

جناب یغمائی به احتمال خیلی خیلی زیاد ایشون احتیاج به شوهر ندارند چون من فکر میکنم از حرم رهبر هستند

ناشناس گفت...


وبگرد
این لکاته همان است که خودش در حال پوسیدن و گندیدن است و از آنجا که خودش عکس بیست - سی سال پیش خودش را بر سر وبلاگش نصب کرده و از قیافه کنونی خودش که شبیه مرضیه دباغ شده است خودش وحشت زده می شود، با این طعنه به اسماعیل وفا یغمایی زدن، رنجی که از عقده یی که دارد می برد را کاهش می دهد و الا هیچ آدم جدی و کمی فهم سیاسی داشته باشد به مسائل واقعی موجود فکر کند، مزخرفاتی از نوع که «ثریا» لکاته در مورد عکس اسماعیل گفته نمی زند.

داوود نروژ گفت...

اقای یغمائی عزیز فکر نمی کنید این ناصر فرزامی و ثریا و ک. ر یعنی همهان کره خر همشان یکنفر باشند

ناشناس گفت...

آقای داوود شما جرا همین جوری مثل فرهنگ آخوندی توهین میکنی؟ ثریا که موضوعش را روشن کرده و از جهره زیبا و یا نازیبای یغمایی سخنی گفته . اما بالاخره نفهمیدیم که این آقا نصیر فرازامی جه حرفایی زده که یغمایی فقط یکسویه جوابش را میده بدون اینکه حرف اورا منتشر کنه! این دیگه چه روش دموکراتیکه؟! ادیب

ناشناس گفت...

اسماعیل جان من فقط گفتم این عکست رو عوض کن و عکس جوونی هایت را بذار. چیز بدی که بهت نگفتم که حالا این دوستان تو چاک دهنشون را کشیدن و توهین میکنن در ضمن زشت و بد هیبت بودن کاری به خلقت نداره جان من. شما اگر بری پیش یک سلمونی درست و حسابی و یک کمی بیشتر پول بدی موهات را برات قشنگ کوتاه میکنن. اگر ترکیب رنگ لباس هات رو قشنگ انتخاب کنی هیبتت بهتر میشه جان من. آخه رنگ قرمز جیگری با رنگ آبی به هم نمیاد. همه بالاخره وقتی پیر میشن زشت تر میشن و این فقط مخصوص تو نیست که، ولی این رو با لباس شیک و قشنگ پوشیدن و آرایش ‌قشنگ مو واینجور چیزا جبران میکنن. در ضمن اگر اومدم خواستگاری تو بگو نه یعنی چی؟ آخه این حرفای زشت و لات و لوتی چی هست که میگی؟ هر عکسی دوست داری چاپ کن و هر لباسی هم دوست داری بپوش و ببخشید از اینکه من موجب ناراحتی تو و دوستانت شدم
ثریا

esmail گفت...

عزیز دل بابابقول استاد مهدوی دامغانی
چرا تو نگران منی! ولمان کن ! بگذار همینطور زشت باشیم و بد لباس والله من از بیست سالگی اینقدر گرفتار بوده ام که فرصت نداشته ام فکر کنم زشتم یا زیبا حالا تو این آخر پیری من نگران من پیرمردی. ولمان کن چندی دیگر بنده فوت میکنم و هم خیال تو راحت میشود هم خود من بقول مولانا
گفت خاک تیره اندر گورها
خلق را یکسان کند از من و ما
من اضافه میکنم
چونکه من گشتم چو خاک و چون غبار
میشوم الن دلون ای خوش تبار
انکه او زشت است خوشگل میشود
وآنکه او خوشگل چو پشکل میشود
بادها جارو کنان از راه دور
میرسند و خاک ما ها را بزور
می تپانندی به یک قالب که ما
میشویم جینا لولو بری جیدا
یا علی، گل....

ناشناس گفت...

ﻣﻴﮕﻤﺎ اﻳﻦ ﺣﺮﻑ استاد مهدوی دامغانی ﻛﻪ ﻣﻴﻔﺮﻣﺎﻳﺪ:
چرا تو نگران منی! ولمان کن. ﺭا ﻳﺎ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﻲ ﺑﮕﻮﺵ ﻧﮕﺮﻓﺘﻲ و ﺳﺮ ﺑﻬﻮا ﻫﺴﺘﻲ ﻳﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﺑﺮاﻱ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﻓﻘﻄ ﺗﺠﻮﻳﺰ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﻳﺎ ااﻳﻨﻜﻪ اﺯ ﺑﻨﻴﺎﻥ ﻧﻘﻞ ﻗﻮﻝ ﺟﻌﻞ ﻛﺮﺩﻱ. اﻟﺒﺘﻪ ﺣﺮﻑ ﺧﻮﺏ وﭘﺴﻨﺪﻳﺪﻩ اﻱ ﻫﺴﺖ.ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﺑﮕﻴﺮ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺷﻲ ﻧﻜﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺟﺎﻥ. ﺷﻤﺎ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﻧﮕﺮاﻥ اﻳﻦ ﺑﺮﻭ ﺑﭻ ﻟﻴﺒﺮﺗﻲ و اﻟﺒﺎﻧﻲ و ﺟﺎﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﺒﺎﺵ ﺟﺎﻧﻢ. اﻧﻬﺎ ﻳﺎ اﺯ ﻛﺸﺘﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘﺸﺘﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﺸﻪ ﻳﺎ ﺑﻪ ﻣﺮاﺩ و ﻣﻘﺼﻮﺩ و ﻫﺪﻓﺸﺎﻥ ﻣﻴﺮﺳﻨﺪ. ﺷﻤﺎ ﻓﻜﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﻛﻦ اﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ ﺟﺎﻥ.

ﻛﺪ ﺧﺪاي ﺩه

jahandid گفت...

با درود به ايران دوستان و ازاديخواهان
عنوانى كه انتخاب كردين ادمى را به ياد وصيت نامه اى مياندازد كه سرشار از پند و اندرز است. البته به كورى چشم دشمن ازاديخواهان، بايد هميشه اميدوار ماند كه ان جاروى اهنين تاريخ حتمآ و بزودى صحنهء ايران را پاك خواهد كرد و شادى به همه جا و همه حال مستولى ميشود. از اين رو سخن از آينده گفتن زيبا ست ولى چه خوب كه با دلى ازاد و افقى روشن باشد.
در ضمن عكستان هم برعكس انچه كه با هدف راه اندازى يك بحث انحرافى توسط اون نظر دهنده مطرح شده، خيلى هم خوب و كوياى شما ميباشد.
پيروز باشيد.

ناشناس گفت...

آقای یغمایی
من پیشنهاد میکنم که شما عکس از خودتون چاپ نکنید و از همین طرحهای قلمی که بعضی اوقات استفاده میکنید، بطور دائم استفاده کنید.
چون این طرحها از عکس بهتر هست
واقعیت این هست که شما فقط زشت نیستید، بلکه واقعا کریه المنظر هستید.

صورتی

esmail گفت...

نازنین
من مشکلی با خودم ندارم ولی
1-عیب نقاش میکنی هشدار
2-اگر روزی به خواستگاری همشیره سرکار آمدم شما حق مخالفت دارید هر چند که میگویند بچه حلالزاده به دائیش میرود!
ممنونم از توجه شما

اخوی عارف قزوینی گفت...

بالام جان جناب یغمائی که چنگی بدل نمیزنه ولی خود تو چطوری صورتی جان؟؟عکست رو بفرست برای سایت ببینممال و پالی هستی یا نه