دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

سبیل هم سبیل مقاومت! اسماعیل وفا یغمائی



این یاداشت را پارسال در پی  گردهمائی ویلپنت نوشتم. فکر میکنم مبانی و موضوعات وادعاهاهنوز سر جایشان هستند بنابراین میتوان دوباره خواند و تامل نمود .
***
به طواف کعبه رفتم که ندا رسید بیلاخ
که تو در برون چه کردی که درون خانه آئی
با اندکی تغییر با اجازه فخر الدین عراقی

ماانواع و اقسام سبیل را دیده و شنیده بودیم ولی با مشاهده تابلوی بیانیه ده ماده ای که برای مراسم ظفر نمون امسال در ویلپنت که حتما چشم و گوش وسر همه دشمنان و مخالفان و منتقدان(از بریدگان گرفته تا وادادگان و توابان که بدون شک همه هم اطلاعاتی هستند!!) را ...ادامه..

۴۱ نظر:

یک زن گفت...

تساوی زن و مرد!!! بدبخترین زنها و مردهای عالم اسیر اینهایند. زن و مرد فقط در فحش شنیدن . طلاق مردن برای این دو تا تحفه!کارکردن الکی مساویند. اینها بخدا از قرون وسطا هم عق ترند آدم از پر روئی این تحفه تعجب میکند

350 گفت...

اینها هم تجربه شاه را دارند و هم شیخ را و فریبکارتر و دروغگوتر از خودشان خودشان هستند. همه سعی شان این است که مثل خمینی و خامنه ای از احساسات مردم سوء استفاده کنند و جای آنها بنشینند. احترام به حقوق اقوام که آن را دو پهلو بیان کرده است و احترام به آزادی و تساوی بین مرد و زن و دیگر چیزها همه شعار است و ذره ای اعتقاد به آن ندارند. هنوز به جایی دستشان بند نیست با منتقدان و مخالفان اینطور برخورد میکنند وای به حال اینکه به قدرت برسند. هیچ کس بهتر خود مجاهدین و جدا شده ها آنها را بهتر نمی شناسد.موجودات بی وطنی هستند که هرگز با مردم و خواست آنهاآشتی ندارند.

سنگپای قزوین گفت...

صد رحمت به من!!!!!!!!!!!!!!!!

واقع بین گفت...

جناب اسماعیل وفا یغمائی
متاسفانه شما واقعگرا نیستید اگر واقعگرا بودید علیرغم هر اشکالی از مجاهدین حمایت میکردید ولی متاسفانه شما خیال گرا هستید عالم سیاست عالم شعر نیست جناب یغمائی

ناشناس گفت...

در رابطه با ....شعر و شعار های دهگانه خانم رجوی با و جود ""رهبری عقیدتی "" که از حد حدود شوخی چندش آور گذشته و باید آنها در را حوزه استحمار بررسی کرد ,عمر اوزگان نویسنده برجسته الجزایری در مقدمه کتاب افضل الجاهدش برای اینگونه لاباگری ها و متون و ماتن ها داستانک جالبی دارد " پسر لاابالی به پدر لاابالیس گفت : بیا ماهم جامه شریفان بر تن کنیم تا محترم شو یم ,پدر گفت :پسرم جامه شریفان که سهل و آسان است حتی میتوانیم شجره نامه شریفی داشته باشیم فقط باید صبر کنیم تا آنانی که ما را میشناسند سر به زمین بگذارند علی

ایول ایوله گفت...

بابا ایول اق اسمال والله که هزار تا ایول داری باز هم زدی تو خال . داش من واقعا هواتو دارم بگاز که خوب میگازی.به همین خاطره که اون وقتها میگفتند که هیچ کس نباید سیبیلشو بزنه .واقعا که آق اسمال رو دست حشمت خان بلند شدی.ایول بابا ایول.راسی تایادم نرفته از یکی شنیدم که امسال در کنار عکس اون پنجاه نفری که به قول سازمان مزدور هستند عکس تو وبقیه منتقدین را برای درس عبرت دیگران میخوان بزنن .بابا ایول گلی به جمالت که حقا گل کاشتی.
زت زیاد

محمود گفت...

من با آقا یا خانم واقع بین (در رابطه با واقع گرا بودن) موافقم فقط به شرطی که آقا یا خانم واقع بین این نظر بنده را تائید فرمایند.
اینکه همین واقع بینی، ولی فقیه و آخوند به قدرت رسیده، او را واقع بینانه به این نتیجه رساند که اگر ذره ای از کشتار و شکنجه و به مسلح بردن آزادی و غارت اموال عمومی و تحقیر مخالفین و انواع و اقسام رذالتها کوتاه بیاید بدون شک سرنگون خواهد شد.
اگر منظور شما از واقع بینی این است که برای سرنگون کردن این آخوندها هر جنایت و خیانت و وطن فروشی و ... اگر لازم باشد (شریف میگفت برای سرنگون کردن رژیم اگر لازم باشد با شیطان هم متحد میشویم) اشکالی ندارد(منظور همین است یا اشتباه میکنم؟).
پس بفرمائید برای چه اصلا شاه را سرنگون کردیم که آخوند بیاید و حالا چرا باید آخوند سرنگون شود که رهبری عقیدتی بیاید؟ (یاد مرده شور بیشرمی افتادم که مردم از دستش نالان بودند و پس از فوتش به خاطر کارهایی که فرزندش با مردگان مردم کرد همه میگفتند خدا پدر مرده شور قبلی را بیامرزد)
لطفا همراه با فحاشی که نمک فلفل منطق مجاهدین است (هیچ موقع هم به جز نمک فلفل چیزی دیگری از ایشان دیده نشده )یک جواب منطقی بدهید. اگر جوابتان فقط 10 درصد حاوی منطق بود و 90 درصد نمک فلفل، من خودم در صف اول این گردهمایی با شکوه شرکت خواهم کرد. با تابلوی بزرگ "غلط کردم از مجاهدین انتقاد کردم".(خدا را شاهد میگیریم این کار را میکنم)
آقای جان در عصر ارتباطات دست از عوامفریبی و کشیدن شکل مار و جا زدن آن جای نوشته مار دست بردارید.

ناشناس گفت...

شماها که نمی فهمید ولی یک شاخه از سبیل افرادی مثل مسعود رجوی به تمام زندگی شماها میارزد خدا نگهش دارد انشالله
غلام

ناشناس گفت...

آقایان ناصر انقطاع و بهرام مشیری

در سایت همبستگی ملی زیر عنوان «فراخوان هنرمندان و فرهنگ ورزان ايراني براي حفاظت ليبرتی» علاوه بر مداحان و چاپلوسانی چون حمید طاهرزاده و حسین فرشید و رحمان کریمی و....
اسامی آقایان ناصر انقطاع و بهرام مشیری هم هست.
یقین دارم آن دو نفر از هدف اصلی نتظیم کنندگان فراخوان که ابدا انتقال ساکنین لیبرتی نیست، خبر ندارند.
حرف اصلی فراخوان، پاراگراف قبل از آخر است که غیرمستقیم اشاره به گزارش ۹۲، استعفای آقایان قصیم و روحانی و انتقادات اسماعیل وفا و...است.

امکان نداشت اگر این مقصود شوم را آقایان مشیری و انقطاع می دانستند، امضا می کردند.
«رژيم جنايتكارآخوندي شماري ازعوامل خود را تحت عناوين مختلف درخارج ايران به كار گرفته تا با شايعه پراكني و دروغپردازي عليه اين پناهندگان بي دفاع، ازنظر سياسي براي كشتار آنها زمينه سازي كند.»
پرسان

350 گفت...

آقایان بیدار شوید. عراق در حال تجزیه شدن است و بارزانی از خوشحالی دارد بندری میرقصد و احتمالا رهبر عقیدتی هم. لطفا این وطنفروش ها را برای همیشه فراموش کنید و هر کسی به این آفت و سموم سیاسی نزدیک شود بدون شک به خودش و کشورش خیانت کرده است. اینها ارزش وقت گذاشتن ندارند و حیف از ایرانی با شرف که به اینها نزدیک شود. اینها منتظر فرصت هستند که کردستان ایران به کردستان عراق و سوریه وصل شود و ایران تکه پاره شود و سهمی به آنها برسد این موجودات را برای همیشه فراموش کنید و بپردازید به مسائل وطنمان که این بی وطن ها به آن خیانت کرده اند.

سیما.فرانسه گفت...

اقای پرسان اینها مهم نیست چون واقعا اینها منفورند و جز هواداران خودشان هیچکسی این حرفها را باور نمیکند واقعا اینها نمی فهمند و از شدت نفهمی به احمقی کامل رسیده اند

ناشناس گفت...

فری
انواع سبيل:

سبيل چخماقي، سبيل کلفت يا پر پشت که برگشتگي ندارد، سبيل گنده مخصوص دراويش، سبيل چنگيزي يا قيطاني، سبيل افراشته، سبيل از بنا گوش در رفته يا سبيل مگسي، سبيل هيتلري، سبيل دوگلاسي.
اما فکر میکنم از این 30 بیل مقاومت دیگه 1 بیل هم نمونده و احتمالا اگر تصویری از این رهبر غائب داشته باشیم خواهیم دید که تمام بیل ها را کنده به میمنت 30 سال خیانت هر سال یک بیلش را کنده و حالا پس از 30 سال می بینیم که دیگر هیچ بیلی وجود ندارد
همه با هم به گردهم ائی بزرگ جهانی تشکیل شده از افغانها لهستانی ها افریقائی ها و دیگر ملت های جهان میرویم باشد .ویلپنت ما می ائیم
واقعا اینها چقدر رقت انگیز شده اند و از طرف دیگر طنز روزگار

ضد دجال گفت...

پرسان

99 درصد از امضاکنندگان برای جان نجات زندانیان رجوی و خامنه ای و مالکی در لبرتی فراخوان را امضا کرده اند. مطمئن باشید که حتی بسیجیهای تحت امر رجوی خودشان هم میدانند که سازمان دجال است و متاسفانه بخاطر منافع مادی و شاید هم بخاطر نادانی سیاسی حق را نادیده میگیرند.

ناشناس گفت...

اینها هیچ قصدی ندارند جز اینکه بگویند ما هنرمندها رو هم داریم. یعنی اقدامی است برای پوشاندن انزوا و ایزولاسیون خودشون همین. نه دنبال بیرون آوردن افراد از عراق اند و نه دنبال فرار به جلو. میخوان فرار کنن کجا برن؟ درد بی درمان مسعود رجوی بی اعتنایی سیاسی و اجتماعی به این شازده پسر است و بس.
نوبری

ناشناس گفت...

برادران اطلاعات شروع كردند به كامنت گذاشتن !!! اينقدركامنت بگذاريد كه كامنت دانتان خشك شود !!!(احمدي نژاد )

ناشناس گفت...

خوب بابا جان ، اگر اينها اينقدرمنفورند ، پس شماها چرا اينقدر خونتان را كثيف ميكنيد ! راحت باشيد ودرآرامش شعر خودتان را بگوييد ، به اين نفرات منفور هم توجهي نكنيد چون يك گروهك هستند وعددي نيستند واصلا نياز نيست كه برايشان كاغذ سياه كنيم ( منظورم اينكه صفحه اينترنت پركنيم )

gendil گفت...

Agaye 350 muvazebe tepeshe gelbetan bashid ,Fesharetan besyar balast

همایون بنی آدم گفت...

اصل دهم " مبارزه با رهبری فردی و مطلق کردن نقش فرد در رهبری جنبشهای مدنی" میباشد.

ناشناس گفت...

سبیل چرب شده

این سبیل که فرمودید ( سبیل مقاومت ) مدتی است توسط شیوخ آزادیخواه و مبارز و ایضاً مجاهد سعودی و غیر سعودی، چرب شده است.
راستی اگر محمد حنیف نژاد و احمد رضایی و موسی خیابانی الان حضور داشتند و حمایت های معنی دار و بودار این یا آن شیخ فاسد عرب را از «مقاومت خونبار» می‌دیدند و...
چه حالی داشتند؟
فرود

اشرفی استوار گفت...

درود بر مقاومت و درود بر سبیل مقاومت تا دند هرچه واداده است نرم شود

ناشناس گفت...

سرکار اشرفی استوار
کاش «دند» هرچه به قول جنایعای «واده» است نرم می‌شد. اما می بینی و می بینیم این روح و روان مردم ستمدیده ایران است که همچنان در رنج است. مردمی که جای آنان را امثال جان بولتون و شیوخ فاسد عرب گرفته است.
اگر نمی دانید بدانید که آخوندها چه در قم و تهران باشند چه در اورسورواز و واشنگتن، با نفرت همان مردم(خلق قهرمان ایران) روبرو هستند و خواهند بود.
دند هرچه مرتجع است نرم
سلام بر آزادی

محمد حسین.ک گفت...

جناب یغمائی
خدمت شما عرض سلام دارم. من از دوستداران شعرها و سرودها و اثار شما از سالها قبل بوده و هستم ولی در رابطه با این مقاله با اینکه شما درست نوشته اید میخواهم بگویم دچار رمانتیزم اخلاقی هستید من با اینکه به اندیشه های اقای رجوی تقریبا اشراف دارم ولی فکر میکنم او درست دارد عمل میکند و اتفاقا خیلی خوب و بجا فهمیده در دنیای سیاست اگر بخواهی برنده شوی اخلاق و شرافت و این چیزها که در میان مردم عادی زیاد از ان صحبت میشود ذره ای ارزش و اعتبار ندارد دنیای سیاست روز دنیای دروغ و بیرحمی و فریب است و اگر تاریخ جهان را ببینید که شما حتما از من بهتر میشناسید همیشه قدرت را کسانی برده اند که همینطور بوده اند بنابراین با معیارهای دنیای سیاست همین کارها درست است و من با اینکه وضعیت خیلی خطرناک این جنبش را میدانم تا حد زیادی اطمینان دارم که در نهایت کار مسعود رجوی میبرد چون بجز این چیزها که اشاراتی کرده ام جز اینها هم هیچ یک از نیروهای دیگر نه جدی هستند و نه قدرتی دارند و فردا هم میایند پشت سر مسعود رجوی بنابراین شما با توجه به این نکته ها اگر قبول دارید بیشتر به کار شعر و ادب مشغول باشید که دنیای سیاست همین دنیای آقای رجوی است و این فعالیتهای او امیدوارم با این حرفها باعث ناراحتی نشده باشم
ارادتمند شما

ناشناس گفت...

آقای محمد حسین.ک فرموده اند:

@اگر بخواهی برنده شوی اخلاق و شرافت و این چیزها که در میان مردم عادی زیاد از ان صحبت میشود ذره ای ارزش و اعتبار ندارد دنیای سیاست روز دنیای دروغ و بیرحمی و فریب است و اگر تاریخ جهان را ببینید که شما حتما از من بهتر میشناسید همیشه قدرت را کسانی برده اند که همینطور بوده اند بنابراین با معیارهای دنیای سیاست همین کارها درست است و من با اینکه وضعیت خیلی خطرناک این جنبش را میدانم تا حد زیادی اطمینان دارم که در نهایت کار مسعود رجوی میبرد چون بجز این چیزها که اشاراتی کرده ام @

خوب اگر اینطور هست خوب آخوند ها که هستند. چرا زیر علم آنها سینه نزنیم؟! چاقو شان هم تازه انقدر کشتند که کند شده، چرا حالا یک تازه نفس مثل رجوی را بیاوریم؟

بعد ای خواجه تو که این چیز ها را میدانی یعنی الان سرت تو آخور مهر تابان است حتما؟ اینجوری که، نان ات را داری میزنی در خون کسانی که بر عکس رجوی اهل دروغ و بی رحمی و فریب نبوده اند و میل میکنی!

پدر جان اگر میخواستیم که با پوفیوزی و ناجوانمردی به جایی برسیم که الان جامون بهتر از اینجا ها بود.

شما از درک یک نکته عاجز هستی و ان این هست که همچنان که انسان برای تعادل بیولوژیک نیاز به هوا و غذا و آب دارد، برای حفظ تعادل انسانی و روحی اش نیاز دارد که با شرف و با وجدان زندگی کند. اصول داشته باشد. وجدان و شرف عناصر مادی هستند. تعادل شخصیت انسان را برقرار میکنند.

شما درست گفتی که رجوی بی اصول و فریبکار و نامرد است. ولی اینها ارزش نیستند، ضد ارزش هستند. اگر بنیانگذار و رهبری اولیه مجاهدین بودند، مغز رجوی را با یک گلوله متلاشی میکردند که جای ارزش با ضد ارزش را اینطوری عوض کند.

فرشید

ناشناس گفت...

حرفهای تو محمد حسین ک که واقعا مزخرفات است ولی درودها بر مسعود رجوی ومریم رجوی که حتما پیروز میشوند و ملتی را نجات میبخشند
ایرانی

منصور لرستانی گفت...

در هر حال یک شاخه از سبیل این مقاومت به سر تا پای تمام شماها می ارزد امسال هم ویلپنت بمثابه صدای رسای مردم ایران با شکوه و شور هرچه بیشتر برگزار میشود تا بدانند ایران و ایرانی زنده است

ستاره شناس گفت...

اقا ممد حسین میگن در یک جائی یک زنی بوده به اسم خیر النسا که کارش سی چل سال درست کردن واجبی بوده در حمام زنانه بعد از چهل سال این خیر النسا میمیره در قبرستان موقع تشییع جنازه جمعیت شروع کرد به شعار دادن
خدا رحمت کند خیر النسا را
شبای جمعه برق مینداخت... را
حالا در رابطه با عقیده تو هم بهتره حالا که وضع دنیا اینطوره بجای شعارهای سیاسی شعار بدیم
خدا رحمت کند خیر االنسا را....

محمد حسین.ک گفت...

رفقای عصبانی من نظر خود را ارائه میکنم و نکته بسیار مهم اینکه هر دو طرف هم مخالفان و هم موافقان اقای رجوی علیه من بر اشفته اند ولی حقیقت همین هست که من فکر میکنم و وجود جناب رجوی با هر عیب برای در آمدن ایران از وضع کنونی لازم است و ّا آخوند بسیار متفاوت است

ماشالله گفت...

ما خبر نداشتیم اسم نوه ماکیاول محمد حسین است واقعا که...

ناشناس گفت...

عمل به نتیجه آری، اما...

سلام بر آقای محمد حسین عزیز
اگر بپذیریم که مسعود رجوی «عمل درست»ی می‌کند و واقعاً امثال جان بولتون، شیوخ فاسد و زن باز عرب و سرویسهای امنیتی وابسته به نتان یاهو، می‌توانند گره از کار فرو بسته مردم ستمدیده ما بگشایند و برای مردم ایران آزادی بیاورند (اگر آنچه را گفتم فرض کنیم و بپذیریم) آنوقت حق داریم این نتیجه را بگیریم که فاتحه مجاهدین خوانده شده‌است حتی اگر تاقی به توقی بخورد و آنها به کمک بیگانگان در ایران حاکم شوند و میخ خود را هم بکوبند.
همه حرف آقای یغمایی و مثل ایشان هم همین است. اینکه این مجاهدین دیگر آن مجاهدین نیستند. به بحران مشروعیت دچار شده و سقوط کرده اند.
عمل به نتیجه آری منتها بشرطی که به ماکیاولیسم نیافتیم و به اسم واقع نگری و پراکماتیسم اون ور بام نیافتیم.
پراگماتیسم به معنی این نیست که هر وسیله ای برای رسیدن به هدف مشروع است.
با احترام
سلام

محمد حسین.ک گفت...

اقا ی سلام ایران ایران سابق نیست تا کمر در نجاست فرو رفته در این مملکت نصف جوانهایش در فکر افزودن به طول الت تناسلی خودشانندhttp://www.rahafun.com/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%84%D8%AA-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C.html و نمیدانند دارند به چه مصیبتی میروند من خودم جامعه شناس هستم و میبینم چه خبر است در یک کلام در نجاست کامل زندگی میکنیم لازم باشد خودم را معرفی میکنم ولی چون در ایران زندگی میکنم در حال حاضر نمی توانم در این مملکت مسعود رجوی با تمام کارهایش یک شانس است البته من با همه بدبینی ام فکر نمیکنم او بعد بخواهد یا اینکه توفیق پیدا کند که هر کار بکند ولی با همه عیوبش یک شانس است تا این ملت یک نفسی بکشد این نظر من است و همچنین به آن آقائی که مرا پسر یا نوه ماکیاول میداند باید بگویم ماکیاول مرد بزرگی بود برای اداره جامعه ماکیاولیسم گاهی در سیاست لازم است و تاریخ هم این را تائید میکند

ناشناس گفت...

«یک کوه فرهنگی از رسوبات عمیق و دیرینه استبداد مذهبی قرون‌وسطایی است که از جاکندنش، به گمان من، بدون مشارکت فعال همه کسانی که این بلیه ناهمزمان راه نفسشان را بسته است، اگر شدنی باشد، بسی طاقت‌فرساتر از آن است که اکنون میپنداریم»

در گردهمایی پرشکوه سالانه مقاومت د‌ر 23خرداد این بار قرار است آقای مسعود رجوی هم از غیبت به در آیند و قرار است خانم مریم رجوی لباس زنان معمولی و در بند ایران را بپوشند و بدون ادا و اطوار ترتیبی بدهند تا نه بیگانگان بلکه آقای دکتر هزارخانی و مادران و پدران شهدا، برنامه ویلپنت را افتتاح کنند.
قرار است انشاالله با صراحت تمام اشغالگران یمن هم محکوم شوند و شفاف گفته شود که سازمان از شیوخ عرب پول نگرفته و نمی‌گیرند و در دستگاه نتان یاهو و اربابانش نمی‌روند.
در اینصورت رژیم ناکس و جنایتکار کنونی بیش از پیش از نفَس می‌افتد و به سراشیب سقوط می‌رود.
شکوه

ستاره شناس گفت...

اقای محمد حسین با این طرز فکر ناچارم بازهم تکرار کنم
خدا رحمت کند خیر النسا را الی آخر

ناشناس گفت...


پیام منوچهر هزارخانی در آستانه...............................

سلام بر همه هم میهنانم، به‌ویژه به اشرفیها و اشرف‌نشانهایی که، آزاد یا دربند، تمام برنامه زندگیشان بیش از پیش گرایش دارد که در یک کلمه خلاصه شود؛ ادامه مقاومت تا روز پیروزی بر دشمن، دشمن مردم ایران به‌طور خاص و دشمن بشریت به‌طور عام.

دوستان و دوستداران مقاومت،
شما تا کنون دشمنان بسیاری را از میدان خارج کرده‌اید، موانع بسیاری را از سر راهتان برداشته‌اید، هم در عرصه داخلی، هم در عرصه بین‌المللی، اما دشمنی که امروز در برابر خود دارید و قصد کرده‌اید به زباله‌دان تاریخش درافکنید از همه آنها سخت جان تر و پایدارتر است. یک کوه فرهنگی از رسوبات عمیق و دیرینه استبداد مذهبی قرون‌وسطایی است که از جاکندنش، به گمان من، بدون مشارکت فعال همه کسانی که این بلیه ناهمزمان راه نفسشان را بسته است، اگر شدنی باشد، بسی طاقت‌فرساتر از آن است که اکنون میپنداریم.

اما شما هم می‌دانید و در کوره تجربه‌های روزمره خود دریافته‌اید که بعید است این کوه سنگی سخت جان، آخرین مانعی باشد که با آن روبه‌رو خواهیم بود. منتها این نتیجه را هم به دست آورده‌ایم که در مقابله با مانعی که جلو ماست، هر اندازه که سخت جان و توان فرسا به‌نظر آید، باید طوری عمل کرد که انگار می‌خواهیم آخرین مانع را از سر راهمان حذف کنیم. پس باید با تمام ظرفیت و تمام قوا در گردهمایی پرشکوه سالانه مقاومت د‌ر 23خرداد شرکت کنیم.
من پیرمرد هم خواهم آمد تا از شما جوانترها، در زمینه پایداری در مبارزه و مقاومت و وفاداری به آرمان آزادی درس بگیرم.

و اما سخنی با آقای هزارخانی
آقای دکتر بد نبود می فرمودید که پیامتان را به دهها زبان ترجمه می کردند چرا که بیش از 80 درصد شرکت کنندگان در مراسم را کسانی در بر می گیرند که هیچ نسبتی با مجاهدین خلق ندارند و عراقی و روس و افغانی و لهستانی و ترک و مراکشی و غیره هستند که برای تفریح و خیابانگردی روانه پاریس شده اند.

RRR

داوود گفت...

جناب محمد حسین ک اول شما بفرمایید آیا مسعود رجوی زنده است یا خیر؟؟ رهبری که ۱۳ سال است در غیبت به سر میبرد و حضور ندارد ( نوار صدا هیچ اعتباری ندارد زیرا به راحتی قابل تقلید است) چگونه میخواهد برنده این بازی کثیف و ضدّ اخلاقی‌ شود؟؟ دوما اگر این بازی کثیف و ضدّ اخلاقی‌ به نام سیاست از دید شما کاملاً موجه است پس تکلیف شعار‌های آزادی بیان و عقیده .... چه میشود؟ سوما باز هم اگر قرار است که همه چیز بر مبنای رذالت و فریبکاری و دروغ باشد و شما تمام اینها را لازمه به قدرت گرفتن میدانید چه احتیاجی است که آخوند‌ها سرنگون شوند؟! خلاصه سخنان شما به هیچ عنوان منطقی‌ نیست و از بیخ و بن بی‌ اعتبار است

خدیجه آجیده گفت...

نتقال مزدوران به ليبرتي –شماره6
استقرار مزدوران اطلاعات و نيروي قدس آخوندها زير عنوان خانواده ساكنان، در كنار ليبرتي

مزودران وزارت اطلاعات و نيروي قدس كه زير عنوان خانواده ساكنان به ليبرتي منتقل شده اند، چهارشنبه شب 20خرداد (10 ژوئن) براي اولين بار در ساختماني به نام «بيت بغدادي» در چند متري كمپ مستقر شدند و مأموران عراقي حفاظت از آنها را برعهده گرفتند. اين امر به روشني از طرحهاي رژيم ايران و عواملش در عراق براي شكنجه رواني ساكنان و زمينه سازي براي يك كشتار ديگر خبر مي دهد. اين مزدوران روز 10ژوئن براي دومين روز متوالي توسط سفارت رژيم در بغداد و ماموران كميته سركوب اشرف به ليبرتي منتقل شدند.
در سالهاي 2010 و 2011 نيز مزدوران رژيم آخوندي تحت نام خانواده ساكنان در مكانهايي كه سفارت و نيروهاي عراقي در كنار اشرف براي آنها آماده كرده بودند، مستقر شده و با 320 بلندگو به طور شبانه روزي به شكنجه رواني ساكنان مشغول بودند.
پيش از اين در روز 2 مه 2015 نماينده ساكنان در نامه يي به مقامات آمريكايي و ملل متحد نوشت: «سفارت رژيم به كمك كميته سركوب تلاش مي كند اين مزدوران را در محلي نزديك ليبرتي مستقر نموده تا به شكنجه رواني ساكنان بپردازند...در هماهنگي با سفارت صادق محمد كاظم در روز 29 آوريل بخشي از اموال ساكنان را از اشرف به ساختماني در مجاورت ليبرتي معروف به بيت بغدادي منتقل كرد تا اين محل را براي استقرار مزدوران اعزامي از ايران آماده كنند». وي از دولت آمريكا خواست دولت عراق را «از رفتن در دام رژيم ايران و پهن كردن بساط شكنجه رواني و اقدامات سركوبگرانه عليه ساكنان تحت هر عنواني جلوگيري كند».
در همين حال، چهارشنبه شب 20خرداد، سايتهاي وزارت اطلاعات وقيحانه ضمن اذعان به انتقال اين مزدوران به ليبرتي، براي ساكنان خط و نشان كشيده و از «اولین شب تحصن خانواده ها در جلوی ورودی کمپ ترانزیت لیبرتی» خبر دادند.
در همين روز خبرگزاري حكومتي ايرنا نيز در خبري زير عنوان «تلاش دوباره خانواده ها براي ديدار با فرزندان و بستگانشان در ليبرتي» ضمن يادآوري انتقال مزدوران در ماه آوريل 2015 به ليبرتي و ملاقاتها و هماهنگيهاي آنها با وزير حقوق بشر عراق (وابسته به گروه تروريستي بدر) از هدف اصلي اين نمايشهاي تكراري پرده برداشت و نوشت: «عراقيها با تشكيل پروندههايي در محاكم قضايي اين كشور, سران اين گروهك را متهم كردهاند كه در زمان جنگ ايران و عراق و انتفاضههاي جنوب و كردستان عراق موسوم به انفال، در دهههاي 80 و 90 ميلادي، در كشتارها و قتل‌‌عام هاي صورت گرفته توسط رژيم بعثي صدام مشاركت داشتهاند و اكنون خواستار محاكمه عوامل آن جنايتها شده‌اند».
با توجه به تعهدات مكتوب و مكرر ملل متحد و دولت آمريكا در امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي و از آنجايي كه حضور و استقرار مزدوران در ليبرتي نقض وخيم يادداشت تفاهم امضا شده بين ملل متحد و دولت عراق در دسامبر 2011 است كه علاوه بر آمريكا و ملل متحد مورد تأييد اتحاديه اروپا نيز بود، مقاومت ايران خواستار اقدام فوري براي پايان دادن به شكنجه رواني ساكنان تحت عنوان خانواده و دور كردن عوامل رژيم آخوندي از نزديك ليبرتي تحت هر عنواني است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران-پاريس
21 خرداد 1394 (11 ژوئن 2015)

ناشناس گفت...

سلام بر آقای یغمائی
هرزه نویسان با سوءاستفاده از بخش نظرات، اطلاعیه های شورا را (که هر کسی اگر بخواهد می تواند در سایتهای مربوطه برود و بخواند) اینجا تکثیر می‌کنند.
حتی اگر محتوای آن اطلاعیه ها دروغ هم نباشد(که متاسفانه در پاره ای موارد دروغ است)، باز جایش در بخش نظرات سایت شما نیست.
با عرض احترام
سلام

ناشناس گفت...

اسلا این بچه های لیبرتی خونواده دارن یا ندارن؟ ای تف به ریش خامنه ای و اونکه این بچه های مارو اونجا اسیر خودش کرده خیلی بیشرفه خیلی نامرده
یک پدر دور از فرزند

ناشناس گفت...

اقای همساده
اقای محمد حسین ک روانشناس و دکتر که نمی خواهی نامت را افشا کنی ای عزیز بهتر است نامت را پنهان نگه داری کسی نیازی به نام تو ندارد و از طرفی دیگر تو هم همان شانس را که این سبیل کلففت است را برای خودت نگه دار محکم هم بگیر که یک وقت در نرود .
فقط یک نکته میگویم مرگ بر خامنه ای و خمینی و تمام اعوان و انصارشان از حزب الله گرفته تا کوفت الله باید عرض کنم خدمت اقای محمد حسین ک رجوی یک گ..و ..؟...ی از همان دستگاه است اگر بیش از ملا نباشد بدون شک کمتر از ملا نیست فرقشان در بعضی چیزها هم زیاد است مثلا ملا برنامه رقص رهائی ندارد یا مثلا ملا انقلاب ایدئولوزیک ندارد که بخواهد زن بقل دستی اش را بدزدد یا غسل هفتگی یا عملیات جاری یا نشست دیگ و دیگچه و نتیجه صریح بگیرم و بگویم
بهتر است جوانان به فکر الت تناسلی شان باشند ما هم هستیم در اروپا و امریکا هم هستند تو برو بجای ان بچسب به این شانس که یک فقط از تو سوراخ در نرود

ناشناس گفت...

یک شاخه سبیل انسان والائی مثل دکتر منوچهر هزار خانی به همه شما توابها میارزد برید گم شید بدبختها
ایرانی مجاهد دوست

ناشناس گفت...

ما را چه شده است؟
چرا اینقدر سطحی و بی‌مایه نظر می نویسیم؟
آیا واقعاً نمیشه حرف خودمون را بدون نیش و طعنه و با دقت و عمق بیشتر بزنیم؟
به جای کنایه زدن که ابدا با طنز یکی نیست، بیاییم ببینیم چرا امثال محمد حسین چنین برداشتی دارند؟
سهراب

ناشناس گفت...

رجوی هربار میگه اینها خونواده نیستند و وزارت اطلاعات رژیمن. خیلی خب قبول! اینها که نمی تونن بچه ها رو در یه ملاقات احتمالی زیر چشم صلیب سرخ و یو.ان و آمریکا و .... ترور کنند. حداکثرش اینکه میخوان بزنن به صحرای کربلا و با التماس و گریه وزاری بروبچه ها رو به سمت خودشون بکشن. رجوی مگه نمیگه بروبچه ها بینه های مریمند و کوهها بجنبن اونها نمی جنبن! ازاینها گذشته بروبچه های قدیمیتر حتماً یادشون هست که رجوی و اذنابش دهسالی قبل از حمله دوم آمریکا به عراق می گفتن هرکی میخواد حرف رجوی رو بفهمه باید بیاد عراق توی قرارگاهها! خب اینها هم که با پای خودشون اومدن همونجایی که رجوی می گفت. خوب پس رجوی چرا از این فرصت طلایی مفت و مجانی که بتونه حرفهاش رو از طریق بینه های مریم به فک وفامیل اطلاعاتی بروبچه ها بزنه و اونها رو هم تبدیل به بینه مریم بکنه، استفاده نمیکنه؟! اگه این بینه های مریم نتونن جلوی ننه من غریبم بازی خونواده اطلاعاتیشون مقاومت کنن این بینه ها زیر شکنجه ایادی رژیم در عراق و اوین و.... چیکار میخوان بکنن؟!عجیبه والله!

از مورد بالا گذشته بنا به گفته رجوی و اذنابش از سال 2003 تاکنون عراق شده تیول رژیم و هرچند وقت یه بار هم دارودسته رجوی میگه «اين امر به روشني از طرحهاي رژيم ايران و عواملش در عراق براي شكنجه رواني ساكنان و زمينه سازي براي يك كشتار ديگر خبر مي دهد.» خب رجوی و زنش و «کلفت و نوکر»هاشون که درجای امن نشستن اما بیچاره و بی سلاح ودست وپا در زنجیر اسرای لیبرتی که باید کشته بشن تا رجوی رذل بگه دیدی گفتم! رجوی باشرف اگه دلت واسه حیات و ممات اسرای لیبرتی سوخته و قصد به کشتن دادن همه اونها رو نداری و اشک تمساح نمیریزی چرا با تهدیدهای آنچنانی چوب لای چرخ بازاسکان اسرای لیبرتی میذاری؟!

دوستان و رفقا همینطوریکه می بینین، باید مواظب بود رجوی واسه سوزندون مدارک زنده سر باقیمانده بروبچه ها در زندان لیبرتی رو زیرآب نکنه! با گفته های یغمایی و دیگرون حالا دیگه همه باید فهمیده باشن چرا رجوی تا جاییکه بتونه اجازه نمیده بروبچه های باقیمونده از عراق خارج بشن!

رجوی رذل واسه جلوگیری از بازاسکان اونها در کشورهای غربی در فیل هوا کردن چراغ خاموشش همه عالم وآدمی رو که به منویاتش تن نداده لعنت بر این و لعنت بر اون می کنه وبعد هم به اسرای لیبرتی میگه (هر جای دنیا که رفتید ملی، ملی-مذهبی، جداشده، مارکسیست منتقد و ....رو به سزای اعمالشون برسونید!)، تا دولتهای غربی بشنفن و از جنگ و دعوا و خودسوزی و .... بترسن و اون اسرا رو یه وقت به کشورهای نسبتاً آزاد غربی راه ندند!

با هرکس که میتونید در این مورد باید تماس بگیرین و نگذارین که قضیه از یادها بره چون از یاد رفتن اونها همون و از دنیا رفتن چند هزار آدم با گفتنیهایی مثل گفته های یغمایی هم همون!"

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
رفیق سائل.