دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

بخوان كه ابر سيه پاره پاره خواهد شد. اسماعیل وفا یغمائی


بخوان كه ابر سيه پاره پاره خواهد شد 
تمام اين شب سنگين ستاره خواهد شد
بخوان كه آتش خورشيدهاي سرد شهيد 
دو باره شعله ور و پر شراره خواهد شد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

یه حکومت داریم بنام جمهوری اسلامی با یک ولی فقیه با حداکثر اختیارات با ایده الوژی اسلامی و امام زمانی و عاشورایی .

یک جریان هم داریم بنام مجاهدین در خارج با ادعای الترناتیو جمهوری اسلامی دموکراتیک با یک ولی عقیدتی با حداکثر اختیارات با ایده الوژی اسلامی و امام زمانی و عاشورایی .

یک جنبشی هم داریم ( الترناتیو واقعی)بدون داستانهای فوق که برای عدالت و آزادی و سکولاریزم و دموکراسی و یکپارچگی ایران درحال مبارزه اند با مبارزین و پیشتازان شاخص درمیدان و زندان .

فک کنم خیلی چیزها دستگیرتون شد .

خاکزاد



ناشناس گفت...

اخه یکی به من بگه مگه میشه جریانی  که همه مشخصات حکومت را در بنیانهای ایده الوژیک و تشکیلاتی و تبلیعاتی و لاف و گزاف گویی  داشته باشه آلترناتیو واقعی باشه ؟؟؟؟

اگه اینجوری باشه که در درون حکومت چندتا آلترناتیو داریم ! همشونم به اصل ۱۱۰ اختیارات حداکثری رهبر اعتقاد دارن !همشونم قبل از ۵۷ سابقه زندان دارن !  و اصلن مگر سابقه چندسال زندان ملاکه ؟؟؟؟ خیلی از مرتجعین بنام که همه هم  در حزب توده و هئیت موتلفه انهارا میشناسید اعدامی بودن که با یک درجه تخفیف ابدی شدن و پس از ۵۷ از زندان آزادشدن ! یکی دوتا هم که نیستن ...

خیلی از چهره های کنونی که اتفاقا با رژیم و مجاهدین مرز نیز دارند یک دهه و بیشتر در زندانهای مخوف و وحشتناک جمهوری اسلامی در قبر و واحدمسکونی زیر نظر لاجوردی جلادمعروف و معاونین جنایتکار او لت و پارشده اند با اینحال اعتبارشان به مواضعشان است ولاغیر .

روشهایی که از سوی" بریده چاپلوسان" برای توجه بیشتر تبلیغ میشود از مدافتاده است .

امروز هزاران پیشتاز درجنبش داخلی در میدان و زندانند و مگر میشود با طرح الکی و بلوف " کانونهای شورشی" شرکت نامرئی برای خود قایل شد و مبارزات جوانان را توی جیب خودریخت ؟ توجیب ریزی تاکی ؟  کدام کانون شورشی ؟ چه کشکی ؟ چه ماستی ؟ بیشرمی هم حدی دارد .

ظاهرا رهبری مجاهدین طی ۴۰ سال دریوزگی و بدعهدی به ورطه ای دچارشده که با ماکیاولیسم تمام عیار کارش شده رصد و توجیب ریزی ... تا کی ؟ تا کجا ؟

یکساله جنبش داخلی روبه افزایش بوده و هزاران نفر در میدان مبارزه  دستگیر و بازداشت شده اند ... کدامشان از کانونهای شورشی بوده اند ؟؟؟

یک مورد را اشاره کنید ما ضربدرصدش میکنیم !

امروز همه مبارزین داخل میدانند که مجاهدین به ورطه لاف و گزاف افتاده اند جز "بریده چاپلوسان" !

اگر گندش را درنمیاوردند علاقه ای به طرح این مطالب نداشتم اما متاسفانه غیرمستقیم درخدمت وزارت اطلاعات هستند و باید که افشاء شوند . انها باید ازخواب بیدارشوند و دست از خیره سری در خاک پاشیدن روی مبارزات قهرمانان داخل بردارند و با لاف و گزاف در زمین وزارت اطلاعات بازی نکنند . این جوانمردانه نیست و بنوعی لاشخوری سیاسی است .

ناشناس گفت...

جنبش به لاشخورسیاسی نیاز نداره بلکه به مرذ و زن میدان نبرد نیازداره اگر میتونی بیا قدمت روی چشم واگر نمیتونی پس لطفا زیپ لاف و گزاف و چاپلوسی را بکش یه جا بتمرگ تا کارو جوانان تمام کنند .