دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

یک نوشته و یک پاسخ

آقای اصغر ابزری از اسیران کمپ لیبرتی در عراق به نظر میرسد در پاسخ به نوشته من تحت عنوان لینک:جواب ابرا هیم در دفاع از اسماعیل و جواب اسماعیل به.بزغائیل.. پاسخی تحت عنوان:   چرا خيانت؟  نوشته است که باتوجه به اصل احترام برای نظر و نوشته های دیگران و شنیدن نظرات مخالف نشر می یابد. با آرزوی سلامت برای اقای اصغر ابزری و آرزوی نجات و سلامت تمام ساکنان لیبرتی. اسماعیل وفا یغمائی

۶ نظر:

خدابخش مشهدی گفت...

واقعاکه معرکه است این پاسخ ها. انشانویس مجاهدین به جای آنکه پاسخ منتقدین به رهبری را بدهد همه را مزدور و مزدبگیر رژیم خمینی معرفی می کند و فکر می کند شاهکار می کند. آقا جان! یهودا و سرلشگر بنديكت آرنولد در جنگهاي استقلال آمريكاآیا انتقاد داشتند؟ آنها به جبهه ی دشمن پیوستند و ....آیا این دو مستعفی و یا یغمایی و متین دفتری و ....به جبهه ی خمینی پیوسته اند؟ توی آن حصار بیشتر از این از یک تحلیل گر(رونویس گر) مجاهدین انتظاری نیست. نفرین به خمینی و خامنه ای و جد و آبادشان که چنین مخالفین خود را کر و کور کرده است.

خدابخش مشهدی گفت...

آقای ابزری گرامی، این که می گویید که خیلی کسانی که از مجاهدین جدا شده اند سال ها کنار و یا کم مسیولیت داشته اند، تقریبا درست است...چون جدایی از سازمان یکباره نیست و پروسه ای دارد. من خودم 10 سال طول کشید تا بتوانم از سازمان رهایی یابم. شما الان اگر انتقادی بکنید به رهبری فوری که جدا نمی شوید...ممسیولیت تان را کم می کنند و اگر ادامه دادید کم کمک و در طول چند سال کنار گذاشته می شوید و بعد هم خودتان می آیید بیرون و در بیرون هم چندسال طول می کشد تا واقیت را درک کنید و گذشته را تحلیل کنید. آنوقت اگر شما در بیرون انتقادی به مجاهدین بکنید یکی که مثل الان شماست می گوید که آقای ابزری سال ها به خاطر وادادگی و بریدگی( نه انتقاد) کاره ای در سازمان نبوده است. انشاالله خیر باشد و به پای سازمان و رهبری پیر شوید.

سکینه سیدی گفت...

رهبری رجوی رهبری زمان است// شعار ما هنوز هم رجوی رجوی ایران است.
(ایران رجوی رجوی ایران، مریم مهر تابان می بریمت به تهران)

یهودای بیچاره گفت...

اصغر جان
تو از کجا میدانی مسیح را من بدبخت لو دادم؟ این چرندها را کشیشها درست کردند والله من نبودم تازه اگرم من بودم موجب شد مسیح شهید بشه اخر اگر به صلیب نکشیده بودنش که اینهمه زلم زیبو برای کلیسا درست نمیشد. من بودم که موجب شدم ولی قضیه دروغه اینها را قصه سر هم کردند

رقیه // منم سیدی گفت...

سکینه جون داره دیر میشه خواهر. یک کم عجله کنید. مگه نشنیندی که مجلس ملاها داره برای تغییر پایتخت لایحه میگذرانه؟ پیشنهاد هم دادند که پایتخت را ببرند سمنان! البته چون سنگ پای قزوین در برابر برادر و خواهر و امثال تو اعلام بازنشستگی کرده، شعار جدید را خود برادر رهبر آماده کرده تا خواهر تابان بی شعار نماند.
مریم مهر تابان // رئیس جمهور جهان // میبریمت به سمنان

راستی سکینه جون، کمی حواست باشد خواهر! کلمه زمان و رهبری زمان، کلمه خطرناکی است خواهر! توی همان عراق و نه از طرف شیعه ها بکله بیشتر حتا از طرف سنی ها کار دست اون بیچاره ها میدهد. برادر رهبر و خواهر تابان که جایشان امن هست.

مرضیه القت گفت...

سکینه جون واقعا بنازم به پایداری پر شکوه شما و مریم تابان و رهبر همیشه جوان. خواهر عزیز شما که میدانید داره پایتخت عوض میشه! پس شعار جدید یادت رفته بود. مریم تابان رو دوش سکینه جون قهرمان میبردش به سمنان.