در
فسا یکی از شهرستان های استان فارس گویا مردی یک الاغ بی چاره را با بنزین
به آتش می کشد... حکم زیر مربوط به دادگاه وی است که با آن مواجه شدم.
البته از صحت آن خبری ندارم. فقط نوع مجازاتش برایم بسیار جذاب است.
بخوانید و ببینید چه شده است:روی عکس کلیک کنید و بخوانید. ماخذ فیس بوک دریا
۴ نظر:
ناشناس
گفت...
اگر یک حکم درست قضایی در این رژیم صادر شده باشد، شاید همین باشد. این حکم اگر چه نسبت بربریت و توّحش عمل انجام شده کم است و هنوز قانونی برای مجازات آزار دهندگان حیوانات در ایران وجود ندارد، اما حکم صادر شده هم جنبه تبیهی و هم جنبه آموزشی و تربیتی دارد. اما طرف دیگر قضیه یعنی سطح فرهنگ و شعوری که این رفتار وحشیانه(آتش زدن الاغ) از آن سر زده است مساله مهم برای تعمق و بحث است. چطور یک «آدم» دست به چنین کاری زده است؟ شاید همین فرد از عاشقانه امام حسین باشد و در این روزها «در ماتم سرور شهیدان» سیاه پوش است و شبها در حسینه و یا مسجد محلشان در مجالس عزاداری شرکت می کند و به خاطر مصیبتی که نزدیک به هزار و چهار صد سال پیش به بر امام حسین رفته است بر سر و سینه خود می کوبد و گریه می کند. خوشبختانه آنطور که از متن حکم بر می آید، این کار انزجار مردم را برانگیخته و مردم نسبت به آن بی تفاوت نبوده اند و اساسا حکم قضایی به خاطر آزردگی مردم از آن اقدام صادر شده است. مساله یی دیگری هم روی آن می شود انگشت گذاشت این است که چرا مراجع قضایی یا پلیس برای خلاص کردن آن حیوان نیمه سوخته نگون بخت از رنج اقدام نکرده اند. مرجع قضایی می توانست دستور بدهد با شلیک گلوله ای و کشتن حیوان به رنج آن پایان دهند شعر دوست
سلام در اسلام و رساله های اخوندها و فقهشون وقتی حیوانات مورد تجاوز قرار میگیرند دیتور داده سده اتششون بزنند احتمالا فرد مزبور به الاغ بدبخت تجاوز کرده و بعد آتشش زده در رساله خمینی نوشته مسئله 68 رساله آیت الله خمینی بول و غائط (ادرار و مدفوع) حيوانى كه انسان آن را وطى كرده، يعنى با آن نزديكى نموده ، و گوسفندى () كه استخوان آن از خوردن شير خوك، محكم شده است نجس است. مسئله 351رساله آیت الله خمینی اگر نعوذ بالله حيوانى را وطى كند يعنى با او نزديكى نمايد و منى از او بيرون آيد غسل تنها، كافى است. و اگر منى بيرون نيايد، چنانچه پيش از وطى وضو داشته باز هم غسل تنها كافى است، و اگر وضو نداشته، احتياط واجب آن است كه غسل كند، وضو هم بگيرد. مسئله 2631رساله آیت الله خمینی خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مكروه است، و اگر كسى با آنها وطى كند، يعنى نزديكى نمايد، حرام مىشود، و بايد آنها را از شهر بيرون ببرند و در جاى ديگر بفروشند. مسئله 2632 رساله آیت الله خمینی اگر با گاو و گوسفند و شتر نزديكى كنند بول و سرگين آنها نجس مىشود و آشاميدن شير آنها هم حرام است و بايد بدون آن كه تاخير بيفتد آن حيوان را بكشند و بسوزانند و كسى كه با آن وطى كرده، پول آن را به صاحبش بدهد، بلكه اگر به بهيمه ديگرى هم نزديكى كند، شير آن حرام مىشود.
در اسلام زنده اتش زدن انسانها حکمش چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل خودسوزیهای کسانی که در جریان خودسوزی برای مهر تابان سوختند و حالا هم افتخار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۴ نظر:
اگر یک حکم درست قضایی در این رژیم صادر شده باشد، شاید همین باشد. این حکم اگر چه نسبت بربریت و توّحش عمل انجام شده کم است و هنوز قانونی برای مجازات آزار دهندگان حیوانات در ایران وجود ندارد، اما حکم صادر شده هم جنبه تبیهی و هم جنبه آموزشی و تربیتی دارد. اما طرف دیگر قضیه یعنی سطح فرهنگ و شعوری که این رفتار وحشیانه(آتش زدن الاغ) از آن سر زده است مساله مهم برای تعمق و بحث است. چطور یک «آدم» دست به چنین کاری زده است؟ شاید همین فرد از عاشقانه امام حسین باشد و در این روزها «در ماتم سرور شهیدان» سیاه پوش است و شبها در حسینه و یا مسجد محلشان در مجالس عزاداری شرکت می کند و به خاطر مصیبتی که نزدیک به هزار و چهار صد سال پیش به بر امام حسین رفته است بر سر و سینه خود می کوبد و گریه می کند. خوشبختانه آنطور که از متن حکم بر می آید، این کار انزجار مردم را برانگیخته و مردم نسبت به آن بی تفاوت نبوده اند و اساسا حکم قضایی به خاطر آزردگی مردم از آن اقدام صادر شده است. مساله یی دیگری هم روی آن می شود انگشت گذاشت این است که چرا مراجع قضایی یا پلیس برای خلاص کردن آن حیوان نیمه سوخته نگون بخت از رنج اقدام نکرده اند. مرجع قضایی می توانست دستور بدهد با شلیک گلوله ای و کشتن حیوان به رنج آن پایان دهند
شعر دوست
سلام در اسلام و رساله های اخوندها و فقهشون وقتی حیوانات مورد تجاوز قرار میگیرند دیتور داده سده اتششون بزنند احتمالا فرد مزبور به الاغ بدبخت تجاوز کرده و بعد آتشش زده در رساله خمینی نوشته
مسئله 68 رساله آیت الله خمینی بول و غائط (ادرار و مدفوع) حيوانى كه انسان آن را وطى كرده، يعنى با آن نزديكى نموده ، و گوسفندى () كه استخوان آن از خوردن شير خوك، محكم شده است نجس است.
مسئله 351رساله آیت الله خمینی اگر نعوذ بالله حيوانى را وطى كند يعنى با او نزديكى نمايد و منى از او بيرون آيد غسل تنها، كافى است. و اگر منى بيرون نيايد، چنانچه پيش از وطى وضو داشته باز هم غسل تنها كافى است، و اگر وضو نداشته، احتياط واجب آن است كه غسل كند، وضو هم بگيرد.
مسئله 2631رساله آیت الله خمینی خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مكروه است، و اگر كسى با آنها وطى كند، يعنى نزديكى نمايد، حرام مىشود، و بايد آنها را از شهر بيرون ببرند و در جاى ديگر بفروشند.
مسئله 2632 رساله آیت الله خمینی اگر با گاو و گوسفند و شتر نزديكى كنند بول و سرگين آنها نجس مىشود و آشاميدن شير آنها هم حرام است و بايد بدون آن كه تاخير بيفتد آن حيوان را بكشند و بسوزانند و كسى كه با آن وطى كرده، پول آن را به صاحبش بدهد، بلكه اگر به بهيمه ديگرى هم نزديكى كند، شير آن حرام مىشود.
در آن فتوا گفته شده که بکشند حبوان را بعد آتش بزنند. اصولا در اسلام زنده آتش زدن حیوانات هم(هر حیوانی) گویا حرام است
دوستدار حیوانات
در اسلام زنده اتش زدن انسانها حکمش چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل خودسوزیهای کسانی که در جریان خودسوزی برای مهر تابان سوختند و حالا هم افتخار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال یک نظر