دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ آذر ۲۹, شنبه

یک گفتگو و یک مقاله . ایرج مصداقی.

*گفتگو با ایرج مصداقی در مورد آخوند تروریست در استرالیا و رابطه اش با نظام اهریمن (فیلم) 
***
**.تروریست سیدنی کیست و کتاب شعرش را چه کسی انتشار داد؟  ایرج مصداقی
محمد حسن منطقی بروجردی نه تنها روحانی خود خوانده نیست بلکه درس‌آموخته‌ی مکتب مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و داماد ادامه‌ی مطلب...

۱۴ نظر:

م.ستاره شناس گفت...

از اونجا که گفته شده به چهل زن تجاوز کرده نشان میدهد یک ولی فقیه حقیقی و یک رهبر انقلابی کامل بوده است

هه هه هه هه هه گفت...

حالا چهل زن خوبه میگن تعداد زیادی کانگورو در استرالیا پیدا شدن که عربی و فارسی حرف میزنن و مسلمونن و وقتی میپرسی پدرتون کیه میگن شیخ هارون

ماشالله گفت...

اخوند جماعت خوب و بد ندارد همه دیوث و متجاوزند چه رافضی یا چیز دیگر فرق نمی کند این قرمساق از قیافه اش رذالت می بارد

ناشناس گفت...

در کشوری که حتی متلک گفتن هم تجاوز حساب می شود چطور ممکن است کسی چهل بار مرتکب این جرم شده باشد( بالاترین جرم در ممالک متمدن ) حتی یک بار هم فراخوانده نشده باشد آن هم آدم جنجالی مثل این قربانی در حالی که چند سال قبل رئیس بانک جهانی به خاطر یک بوسه اجباری( پرونده سازی ) چه افنظامی را متحمل شد. لطفا کمی عمیق تر فکر بکنیم؟؟؟...

داود گفت...

آقای مصداقی من نزدیک به ۲۰ سال است که در سیدنی زندگی‌ میکنم و از سال ۲۰۰۳ هم با فعالیتهای این جانی و آدمکش هم آشنایی کامل دارم. ایشان مدتی‌ خودشان را به پارلمان نیو سالت ولز زنجیر کردند پس از چندی هم به نشانه اعتراض به حضور نظامی آمریکا و استرالیا در افغانستان دست به حرکت‌های اعتراضی زد. پس از مدتی‌ به اتهام قتل همسر سابقش دستگیر شد و حدوداّ ۴۰ شکایت از این فرد به اتهام قصد تجاوز جنسی‌ تقدیم دادگستری ایالت نیو سالت ولز شده است و ایشان چندین بار بازداشت گشته و نهایتاً با وثیقه بسیار سبک آزاد شده است!! حالا پرسش اصلی‌ افکار عمومی استرالیا از سیستم قضایی استرالیا اینست که چگونه شخصی‌ با این سابقه درخشان آزاد بوده است؟؟!! حالا من هم این پرسش را از شما دارم چگونه میشود فردی با این سابقه به این راحتی برای خودش آزادانه بگردد و کسی‌ هم مزاحمش نشود، در صورتیکه همین ماه گذشته پلیس استرالیا تعداد بسیاری را در شهرهای مختلف استرالیا و بخصوص در مناطق مسلمان نشین و عرب نشین سیدنی به جرم ارتباط با داعش دستگیر کرده است که تمامی آنها هنوز در بازداشت به سر میبرند. بهرحال نظر بسیاری در استرالیا در حال حاضر به نظر آقای احمدی مقدم نزدیک است و مخالفت ما با رژیم جمهوری اسلامی هم در اصل این قضیه مشکوک نباید تأثیری داشته باشد!!

ناشناس گفت...

اینهم از شعرهای فرمانده هارون!
خواندیم و خندیدیم

پسر آخری ننه مرتضی (پانم)

حاجیه بتول خانوم گفت...

اقا شما متلکو با تجاوز جنسی یکی میگیری ای بارک الله اون یه چیزه این چیز دیگس قربونت برم تازه ادما خجالت میکشن تجاوزو اعلام کنن چون دردسر درس میشه میون فامیل و اشنا و مخصوصا اون شوهر نره خر حسود بی همه چیز که نمیتونه اینو تحمل کنه ولی متلک مشکل نداره در هر حال به تجربه من که با این اخوندا سرو کار دارم تجاواز واقعا یه چیز دیگه هست که ادم نتمیتونه بگه باید خودتون تجربه کنین بفهمین پناه میبرم از هوای نفس و شیطون پدر سوخته به خود خدا
حاجیه بتول خانوم

حاجیه صغری کنیزیان گفت...

حاجیه خانوم منم با شما موافقم تجربشم دارم شوهرم ماشالاه ایه الاس هیچوقت متلک نمیگه ولی تا دلتون بخاد متجاوز و بی ناموسه

ناشناس گفت...

حاجیه صغرا خانم جان
ببخشید نهه جان فضولی نباشه اما مگه شوهر شمام مثل شوهر حاجیه بتول خانم آخونده که میگین بی ناموسه و متجاوزه؟
ای ننه جان بخدا آدم شوهرش سگ باشه ولی آخوند نباشه!
من الان موندم که این زن استرالیایی بد بخت آخه نونش نبود آبش نبود که رفته زن این بی ناموس تروریست شده که آخرش هم خودشو به کشتن بده هم این دو تا این بچه هاش را اینطور بدبخت و یتیم کنه!

ننه مرتضی

حاجیه صغری کنیزیان گفت...

سلام ننه مرتضی بعله شوهر من ملاست اخونده خیلیم بی ناموسه اخه اخوند چون بی ناموسه همش دنبال ناموس بقیه موس موس موس موس میکنه بیشرف تا بیناموسی بکنه وای وای وای وای از دس اینا ننجون چی کشیدم هیچی واسم نموند حالا اون زن استرالیائی چی کسیده خدا میدونه ننجون

ناشناس گفت...

حاجیه صغرا جان
خدا بفریادت برسته ننه جان.
حالا شما هیچ ببین ملت از دست این آخونده چی می کشن ملتم هیچ ببین دیگه دینا هم از دست آخوندها حالا داره چی میشه! استرالیا ننه جان کجا حوزه علمیه کجا!
دیروز این پسر آخریم داشت برام می خوند از توی ویکی پدیا راجع به این آخوند هارون تروریست که حتما نویسند ه اش اونم خودش آخونده نوشته بود که وقتی آخوند هارون توی استرالیا بخودش لقب آیت الله داده این کارش باعث شرم علمای شیعه _یعنی یه مشت آخوندهای بی ناموس دیگه -خیلی ببخشید روله جان من حرف بد نمی زنم مگر به آخوند- توی استرالیا شده.
حالا اصلا معلوم نیست که اون بی ناموس های آخوند دیگه اصلا توی استرالیا چکار می کنند؟ می خوان کانگرو ها را شیعه کنند لابد :) والله به امام رضا آخه اصلا معنی داره این جمله که بنویسن علمای شیعه در استرالیا؟
ننه مرتضی

ناشناس گفت...

بعنوان هشدار به آنهاییکه مصداقی را ناقد حقیقی رجوی رذل می دانند.

آقای مصداقی چرا مقاله در مورد تولید داعش و وابستگی داعش به رژیم آدمخواران ایران را مخفی کرده اید؟!

اگر من دروغ نمی گویم، چه تفاوتی میان اینگونه شاهکارهای مصداقی و رجوی وجود دارد؟!

رفیق سائل.

ناشناس گفت...

رفیق سسائل
معلوم نیست حرفت چیه اخوی
می تونی واضحتر بنویسی منظورت چیه؟
پانم

جها‌گیر گفت...

فکر می‌کنم این رفیق سائل یکی از همان کمونیست‌های فرانکفورت و یا لیختن‌اشتاین می‌باشد که چندسال پیش عکس یک پاسدار را در کنار لاجوردی و یا یک آخوندی گذاشته بود و می‌گفت این ایرج مصداقی است که در زندان اوین در قتل عام 67 فرمان شلیک آتش در لحظه تیرباران زندانیان می‌داده!

طفلکی بد جوری می‌خواهد که افتخار "ناقد حقیقی رجوی" به او برسد . احتمال دیگه اینکه ممکن است از قماش انترلینکیها باشد و از این موضوع دلخور است که ایرج بزودی او و سرعتی که او رجوی را شناخت و افشا کرد، نتوانست او را افشا کند و در کنار او و دوستانش برود و در اشرف پس از قتل عام مجاهدین عکس یادگاری بگیرد و حالا به عنوان جدی‌ترین منتقد مجاهدین مطرح شده .