دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۳ بهمن ۹, پنجشنبه

«امانتداری» مالی- اخلاقی «تنها آلترناتیو» بهروز ریحانی

یکی از نکات سوال برانگیز در اطلاعیه مربوطه این است که مجاهدین حتی یک بار نام این خانم و«زن انگلیسی» را در اطلاعیه شان ذکر نمی کنند. آن هم خانمی که طی سالیان طولانی تحت تاثیر ادعاهای مجاهدین کمک های مالی کلان و به عنوان کمک به کودکان بی سرپناه به آنها کرده و یکی از فعالین موثر بنیاد خیریه «ایران اید» در انگلستان بود.  ادامه‌ی مطلب...

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقای ریحانی عزیز دست مریزاد روشنگری تحلیل و قضاوت کاملا معقولانه ای منتشر کردید ! اینها ی که این رسیدها ی پرداختی را انتشار دادن یقین دارم درایت و هوشیاری سیاسی و اخلاقی در حد عامیانه و معمول هم بارشان نیست همه که در چارچوب و فرم سازمان رجوی شبانه و روزی فعا لیت حرفه ای داشتن خوب هزینه را تشکیلات با ند تبهکار پرداخت می کرد ! حتا من خیلیها را سراغ دارم تحصیلات و درآمدهای بالای هم داشتن آنها را فرستادن عراق در فاجعه دروغ جاویدان کشته شدن یا در همین خارج کشور دست از کار و درآمد و زندگی شستن وارد کار حرفه ای تشکیلات شدن ! به هر شکل و رذالتی بود زیر آب تحصیلات , کار , زندگی فردی و خانوا ده گی را میزدند نفر بسیجی لازم داشتن نه چیز دیگر ! عا قلانی هم بودن زیر بار نرفتن کار و تحصیلات و زندگی خود را قربانی شازده و با ندش نکردن و فعالیتهای داشتن با اینها که بعد از مدتی هم کنار کشیدن ! اطلاعیه آنها مملو از ادبیات ناپاک و تحقیر خانم مکنزی و زندگی خانوادگی وفا یغمایی بود ! ما چه مردم بد بختی هستیم که این بی شعورهای عقب مانده دله خودشون را الترناتیو رژیم آدمخوران گذاشتن !؟

حمید !

ناشناس گفت...

ممنون از نوشتەی دقیق و نکتە بینتان آقای ریحانی . پایدار باشید

لقمان

ملا ممد جان گفت...

حضرت محمد (ص) : خداوند متعال فرمود : کسی که برایش مهم نباشد که دینار و درهم ( پول ) را از چه راهی به دست می آورد ، برای من هم مهم نخواهد بود که او را از کدام در جهنم وارد آتش دوزخ بکنم. بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۵ حدیث ۱۷

ناشناس گفت...

کانال کجایی؟ ناظم کلاس کجایی؟ زیر عکس رهبر نمیتوان و نباید که کامنت گذاشت.

آریوبرزن

ناشناس گفت...

کانال فاضلاب رهبری به ایوب می گفت جایی که بوداره نباید کامنت گذاشت وگرنه میشی مزدور وزارت اطلاعات و .... برای همین این جا خفه خون گرفته. می ترسه زیر عکس رهبری کامنت بذاره.

فاضلاب یاب

دریچه زرد گفت...

آقای پرویز با سلام
عزیز دل بابا وبگاه برای دردسر درست کردن برای انسانهائی که دارند زندگی معمول خود را میکنند و سرکار و دوستان میخواهید آنها را دم تیغ ملاها بدهید نیست این کمال بیشرافتی است عزیز به همین دلیل نه این نوع پرونده سازی ها درج میشود و در صورت درج حذف میشود خداوند روزی اینگونه افراد را در سایتهای وابسته عنایت کند موفق باشید

ناشناس گفت...

جناب اسماعيل
غرض اين بود كه يك سياست را براى درج رعايت كنيد. از آنطرف شما اجازه مى دهيد كه نام أفراد و تهمت به آنها درج شود. به كامنتهاى مصداقى و فرزاد نگاهى كنيد كه تهمت به كسانى مى زنند كه بيش از بيست سال مشغول زندگى خود مى باشند. الان آقاى سليمانى تمامى نقل قولها از زبان مصداقى را منكر شده است. منظور اين مى باشد يا از دو طرف اجازه نشر بدهيد و يا ندهيد. سانسور يكطرفه يعنى شما هم مثل بقيه. آزادى بيان باد هوا. عاقلان دانند.
پرويز

ناشناس گفت...

ممنون اقای ریحانی که حلقه مفقوده یعنی سالهای حذف شده در زندگینامه مسعود رچوی را بیان کردید.

سپهر

ناشناس گفت...

آقای ناصر سلمیانی اگر شهامت دارد به زبان خودش و با قلم خودش و با نام خودش بیاید آنچه را به نقل از وی با کمال امانت داری در مورد مسعود رجوی گفتم تکذیب کند تا بقیه مواردی که ایشان گفتند را بیان کنم.

ایرج مصداقی

ناشناس گفت...

دنيا را ببين كه يك تواب، شهامت ناصر سليمانى را زير سوْال مى برد. ناصر را تهديد مى كند به نقل قولهاى دروغين بيشتر. مثل آن بزدل ديگر كه كارش آويزان شدن به هر ناكسى است براى شكلك در آوردن براى مجاهدين. پايان نمايشنامه كوتوله هاى سياسى خواب زده از شجاعت، شهامت و مقاومت.
كانال هوا شناسى

ناشناس گفت...

جناب فاضلاب ياب
ترفيع شغل از كلاهبردارى به فاضلاب شناسى را تبريك مى گويم. لااقل اين يكى كار شرافتمندانه ترى است. فعلا به فضولات سر و روى ارازل و اوباش فحاش وزارتى رسيدگى بكن كه تمامى ندارد. از فضولات بر سر و روى خود نيز غافل نشو.
كانال هوا شناسى